Γιωργακηηηηη ουουουυυυουυυ
Εγώ μάνα μου δηλώνω κουλαδι ολκής ότι και να με δωκεις πάνω σε βουνά κάτω σε ραχουλες δίπλα στην ακροθαλασσια....
Γιωργακηηηηη ουουουυυυουυυ
Εγώ μάνα μου δηλώνω κουλαδι ολκής ότι και να με δωκεις πάνω σε βουνά κάτω σε ραχουλες δίπλα στην ακροθαλασσια....
Throttle that mysterious friend of ours
Δε με λες ρε!
Εκείνο το nc θα το έλεγες street ή on off;
Αν πεις on off πάνε καμιά βόλτα 5000χλμ διχως στάση να συνέλθεις και ξανα έλα.
Αν εξαιρέσουμε τις διαφορές στις επιδόσεις ποιο είναι καλύτερο στην άσφαλτο με ένα hornet; Σε τι είναι καλύτερο ένα street μηχανάκι με όρθια θέση οδήγησης;
Ένα μηχανάκι με ακτίνες και 21 θέλεις να μου πεις ότι δεν είναι on-off;
Ή μήπως ότι ένα με χυτές 17αρες είναι on off επειδή έχει όρθια θέση οδήγησης;
Τελευταία τροποποίηση από daz; 02/06/2017 στις 16:30.
Όπως έγραφε και ένα παλληκάρι εδώ,τα on-off έχουν ακτίνες,όλα τα άλλα είναι μπάσταρδα.
To nc είναι street.
Το hornet είναι καλύτερο στην άσφαλτο,αλλά θα πάει και εκεί που πάει το nc.
το NC, Versys, Tracer κτλ δεν ειναι ον οφ. ειναι sport touring κατηγορια..αλλη μια καινουργια που προεκυψε τα τελευταια χρονια. Με το βερσυς δεν μπαινω για κανενα λογο χωμα η χαλικι...δεν ξερω καταρχην και φοβαμαι μην πεσω και το κλαιω που πληρωνω γραμματειο ακομα. Ακομα και σε πατημενο χωματοδρομο θα εχω το ενα ποδι ετοιμο να πατησει κατω για σιγουρια, σπανια θα περασω βεβαια απο χωμα, Αθηνα μενω! Πιστα το εβαλα ομως και πηγε καλυτερα και απο SS (και δεν κανω πλακα). Η αυτοι με τα SS ηταν ασχετοι. Υπαρχει και βιντεο σχετικο. Καταληγω λοιπον οτι ειναι αυτα τα μηχανακια 80% δρομος και 20% χωμα και αυτο υπο προυποθεσεις
Εδώ είναι που τα "street type1" γ@μ@νε τα "street type2" και μαζί μ'αυτά ότι άλλο κυκλοφορεί εκεί έξω;
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
το μυστικο κυριοι για ολα τα οχηματα ειναι το βαρος και η αδρανεια
και η επιλογη-πρεπει να-γινεται συμφωνα με τις συνθηκες κινησης
πολη, πιστα, χωμα, με συνεχεις μεταβολες της κινητικης καταστασης θελουν κατι ελαφρυ
ταξιδια με σταθερες ταχυτητες σε ανοιχτους δρομους θελουν βαρος
ο συνδυασμος των χαρακτηριστικων οδηγει σε μετρια αποτελεσματα
και ετσι καταληγουμε με varadero στα στενα και με ss στους χωματοδρομους
και ναι οσα ονομαστικα αλογα κι αν εχει το μηχανακι μας σε κανονικες συνθηκες καμμια 50αρια χρησιμοποιουμε
Διαβάστε μωρέ την αρχή την αρχή της ζήτησης να δείτε πως προέκυψε!
Τελευταία τροποποίηση από daz; 02/06/2017 στις 12:07.
Γιατί ζοριστε τόσο πολύ να πιάσετε την ουσία και κολλάτε σε λεπτομέρειες; Τα κυριοτερα που δίουν επιπλέον δυνατότητες στο χώμα είναι οι μεγάλες ζαντες, οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, η απόσταση απ το έδαφος και κάτι αλλά ψιλα! Κάποια μηχανάκια σχεδιάζονται χωρίς κανένα απ αυτά τα χαρακτηριστικά αλλά έχουν την όρθια θέση οδήγησης. Υπερέχουν σε κάτι αυτά σε σχέση με τα street;
το
nc ..
versys
tracer700
μπαίνουν σε άλλη κατηγορία λόγω βάρους και γεωμετρίας και σε άλλη το vstom για τους ιδιους λόγους (βάρος γεωμετρία) τα πρώτα ειναι street μηχανάκια με γεωμετρία sm , στριταδικα, λάστιχα και ζάντες , μεγάλες διαδρομές αναρτήσεως , το vstrom ενώ μοιάζει , λόγω βάρους και γεωμετρίας δεν μπορεί να μπει στην ίδια κατηγορία ! αλλά ούτε και στα καθαρόαιμα on of ειναι μια δική του ,κατηγορια .
και δεν πιστεύω ότι ενα κλασικο στρητ μηχανάκι μπορεί να περάσει από εκεί που θα περάσουν τα πρώτα ,λογω ύψους .
ρε Αποστολη τι λες?
ας υποθεσουμε street το hornet, τοτε το versys υπερεχει σε:
ανετοτερη θεση οδηγησης για ταξιδι...πιο ανοιχτες γωνιες σε ποδια-χερια...
καλυτερη ανεμοκαλυψη...
καλυτερη σελα συνοδηγου, μπορει και οδηγου...
ευκολια φορτωματος με τριβαλιτσο...
μεγαλυτερη αποσταση εδαφους απο το καρτερ...που σημαινει βρισκει δυσκολοτερα κατω σε πεζοδρομια και χωματοδρομους...
μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων...
ποσα θες ακομα?
που θα βγαλουμε τα street ιδια με τα on - off ή τα sport touring ή οπως δι@ολο τα λενε...
εσυ ζοριζεσαι μαλλον να συνειδητοποιησεις οτι δεν ειναι ιδια μηχανακια...
εξ ορισμου τα street ειναι μηχανακια που δεν δεν ειναι για δικαβαλα και φορτωματα γιατι ειναι μικρα...αυτο αυτοματως τα αποκλειει (ή μαλλον κατατασονται χαμηλοτερα) στην προτιμηση καποιου που θελει ταξιδια...
αντιστοιχως η αποσταση απο το εδαφος ειναι μικροτερη απο ενα versys ή vstrom και αυτο τα κανει μη πρακτικα σε χωματοδρομους...
το ιδιο και οι αναρτησεις που εχουν μικροτερες διαδρομες σε σχεση με τα αλλα...τα specs υπαρχουν...ψαξε να τα βρεις...
τα κοινα σημεια ειναι οι ζαντες και τα λαστιχα...
αν αλλαξεις λαστιχα σε ενα εκ των vstrom, versys γινονται μια χαρα μηχανακια για χωματοδρομους και επειδη ενα ταξιδι ειναι πολυ πιθανο να εχει και χωμα, επιλεγονται σε αντιθεση με τα street...
@ Billy84
Είδα στο youtube το video σου με τη διαδρομή Χαλίκι-Βερλίγκα με το NC700X.
Ομολογώ ότι λυπήθηκα το μηχανάκι!
Έχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν κάνει για τέτοιους δρόμους.
Θα μπορούσες να σκίσεις λάστιχο ή να στραβώσεις ζάντα.
Μπράβο σου πάντως!