Σελίδα 18 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 81314151617181920212223 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 256 έως 270 από 376

Θέμα: street vs street

  1. #256
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Εγώ θέλω να δω το ΤΑ mil spec. .....



    Ενα ΤΑ είναι με εμένα επάνω, τι δεν κατάλαβες;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  2. #257
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote.V Προβολή μηνύματος
    Γενικά μίλαγα Για να τα ακούω και εγώ.


    Κάπως έτσι θα πήγαινε και το βαραντέρο... κάπως, γιατί εγώ είμαι γατόνι όχι σαν τον τύπο.
    Α συγγνώμη, δεν ήξερα... Βαραντέρο... Συλλυπητήρια...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #258
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Ρε, δεν πα να λέτε ό,τι θέτε... εμένα μου αρέσει.

  4. #259
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote.V Προβολή μηνύματος
    Ρε, δεν πα να λέτε ό,τι θέτε... εμένα πονάει και μου αρέσει.
    Γράφτα όλα ρε, μη ντρέπεσαι.

  5. #260
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote.V Προβολή μηνύματος
    Όλοι έτσι θα πηγαίνατε εκεί. Λάσπη, λάστιχα δρόμου και 600κιλά! 300 η μηχανή και άλλα τόσα ο παλούκαρος με τα μπαγκάζια
    Γιατι..;; Τα παπια με λαστιχα enduro ητανε..;; Και, ισα ισα, το βαρος βοηθαει στην προσφυση. Ασε που δε φαινεται να ηταν και σε κανενα βαλτο..
    Απλα, οπως το εθεσε σωστα ο Ζευκας, το GS επεσε σε λαθος χερια. Μαλλον η ολη κατασταση ειναι λαθος.
    Λαθος μηχανακι, λαθος λαστιχα, λαθος χερια και λαθος χρηση.
    Δεν επρεπε να ειχε απομακρυνθει απο την παρακειμενη καφετερια.
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #261
    Κάποιος το έχει ανεβάσει πάλι σε ένα BMW bashing νήμα, δεν θυμάμαι ποιός ή που πλέον, είναι τόσα πολλά...

    εδιτ: το βίδεο του βύρωνα εννοώ

  7. #262
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Και, ισα ισα, το βαρος βοηθαει στην προσφυση.
    Νομίζω ότι έχεις λάθος εδώ

  8. #263
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik69 Προβολή μηνύματος
    Νομίζω ότι έχεις λάθος εδώ
    Νομιζω πως ειμαι απολυτως σωστος.

    Απλη φυσικη Γυμνασιου. Η τριβη ειναι ευθεως αναλογη της καθετου (προς τη φορα κινησης) δυναμης.
    MADE IN JAPAN 日本製

  9. #264
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Νομιζω πως ειμαι απολυτως σωστος.

    Απλη φυσικη Γυμνασιου. Η τριβη ειναι ευθεως αναλογη της καθετου (προς τη φορα κινησης) δυναμης.
    Άλλο η τριβή όταν την εξετάζεις μόνη της σαν μέγεθος . άλλο η πρόσφυση όταν μιλάμε για οχήματα.
    Δεν ξέρω κανένα βαρύτερο αυτοκίνητο να έχει καλύτερο κράτημα από ένα ελαφρύτερο (εννοείται ότι θα έχουν παρεμφερέις τεχνολογίες σε αναρτήσεις - λάστιχα. Δεν
    συγκρίνουμε panda με subaru wrx).

    Στην λάσπη ή στην άμμο δεν πρέπει απλά να κολλήσεις. Χρειάζεσαι την κατάλληλη ταχύτητα. Ούτε πολύ γρήγορα με κίνδυνο να τσακιστείς , ούτε πολύ αργά με κίνδυνο να βουλιάξεις.
    Ο οδηγός της bmw είδε την λάσπη έκοψε ταχύτητα και κόλλησε μέσα. Δεν είναι και εύκολο να κουμαντάρεις 300 κιλά με ασφάλτινα λάστιχα.
    Ο οδηγός του παπιού ούτεν καν έκοψε. Μπήκε με φόρα και βγήκε αλώβητος. Άμα έκοβε και αυτός θα κόλλαγε. Αλλά εύκολα θα ξεκόλλαγε με τα χέρια.

    Επίσης χρειάζεσαι και λάστιχο με τακούνι στην άμμο. Πρέπει να μπορεί να αποβάλει από πάνω του την λάσπη. Στα ασφάλτινα δημιουργείται
    ένα στρώμα λάσπης 2 δάχτυλα περίπου που κολλάει πάνω στο λάστιχο (όσο είναι το κενό με το φτερό περίπου).
    Μετά ή θα πέσεις ή θα κολλήσεις μέσα.

  10. #265
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik69 Προβολή μηνύματος
    Άλλο η τριβή όταν την εξετάζεις μόνη της σαν μέγεθος . άλλο η πρόσφυση όταν μιλάμε για οχήματα.
    Δεν ξέρω κανένα βαρύτερο αυτοκίνητο να έχει καλύτερο κράτημα από ένα ελαφρύτερο (εννοείται ότι θα έχουν παρεμφερέις τεχνολογίες σε αναρτήσεις - λάστιχα. Δεν
    συγκρίνουμε panda με subaru wrx).

    Στην λάσπη ή στην άμμο δεν πρέπει απλά να κολλήσεις. Χρειάζεσαι την κατάλληλη ταχύτητα. Ούτε πολύ γρήγορα με κίνδυνο να τσακιστείς , ούτε πολύ αργά με κίνδυνο να βουλιάξεις.
    Ο οδηγός της bmw είδε την λάσπη έκοψε ταχύτητα και κόλλησε μέσα. Δεν είναι και εύκολο να κουμαντάρεις 300 κιλά με ασφάλτινα λάστιχα.
    Ο οδηγός του παπιού ούτεν καν έκοψε. Μπήκε με φόρα και βγήκε αλώβητος. Άμα έκοβε και αυτός θα κόλλαγε. Αλλά εύκολα θα ξεκόλλαγε με τα χέρια.

    Επίσης χρειάζεσαι και λάστιχο με τακούνι στην άμμο. Πρέπει να μπορεί να αποβάλει από πάνω του την λάσπη. Στα ασφάλτινα δημιουργείται
    ένα στρώμα λάσπης 2 δάχτυλα περίπου που κολλάει πάνω στο λάστιχο (όσο είναι το κενό με το φτερό περίπου).
    Μετά ή θα πέσεις ή θα κολλήσεις μέσα.
    Η πρωτη παραγραφος ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ λαθος. Το πρωτο παραδειγμα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι oι πισω αεροτομες στην F1. Αυτο που κανουν ειναι να προσθετουν "βαρος" με τη μορφη της πιεσης του αερα. Χωρις αυτες τα μονοθεσια ειναι μη οδηγισιμα. Check your facts!

    Στα υπολοιπα συμφωνω.
    MADE IN JAPAN 日本製

  11. #266
    Δηλαδή αν βγάλεις τα φερινγκ σε μια φόρμουλα
    κ βαλεις βάρος πάνω από κάθε τροχό θα στρίψει το ίδιο ?

  12. #267
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.212
    Η επιπλεον τριβή είναι καλοδεχούμενη στην πρόσφυση .απόδειξη όταν μετακινούμαστε μπροστά για να φορτίσουμε το μπροστινό,πριν την είσοδο στη στροφή .

  13. #268
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Ρε bob οσο βαρύτερο είναι το όχημα τόσο μεγαλύτερη επιφάνεια χρειάζεται, δεν αρκεί μόνο το βάρος! Στην προκειμένη το παπί και το gs έχουν σχεδόν την ίδια επιφάνεια ελαστικού στο δρόμο (σχεδόν), είναι το ίδιο εύκολο να ανεβάσεις κάτι που έχει τριπλάσιο βάρος σε μια ολισθηρή ανηφόρα? Και το βάρος δεν αυξάνει πάντα γραμμικά την πρόσφυση, ο συντελεστής εξαρτάται από περισσότερους παράγοντες με σημαντικότερους τις επιφάνειες που έρχονται σε επαφή.

    Ο οδηγός του gs κανένα λάθος δεν έκανε. Αν δεν έκοβε θα τσακιζόταν απ' το μπροστινό ή επειδή ολίσθησε το πίσω και δεν μπόρεσε να κουμαντάρει το βάρος. Ήδη το έπαθε σχεδόν σταματημένος και τον κράτησαν οι άλλοι.

    Σε λαθος ελαστικά και υπερβολικό βάρος οφείλεται το ανέκδοτο που είδαμε!
    Sent from me using a computer.

  14. #269
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από V-TEC Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή αν βγάλεις τα φερινγκ σε μια φόρμουλα
    κ βαλεις βάρος πάνω από κάθε τροχό θα στρίψει το ίδιο ?
    Παρα πολυ χοντρικα ναι. Μη υπολογιζοντας την αδρανεια και διαφορα αλλα..
    Αλλα στις αεροτομες παιζει ρολο και η ταχυτητα. Αν πας με 30 δεν σου προσφερουν κατι ουσιαστικο. Αν πας με 200 ομως το βαρος ή μαλλον το downforce μετριεται σε τονους (για τα F1).

    Ρε παιδια ειναι απλη φυσικη και ειναι universal. Ισχυει παντου και παντα στον μακροκοσμο.
    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #270
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Σωστά . Προσθέτουν βάρος απο τον αέρα . Δεν έχει αδράνεια . Δεν μπορώ να το εξηγήσω καλυτερα .Η μάζα έχει αδράνεια και τείνει πάντα να συνεχίσει την πορεία της ευθεία . Ο αέρας απο τις αεροτομες δεν έχει . Ούτε στην ευθεία επιτάχυνση ούτε στις πλευρικές σου δημιουργεί πρόβλημα . Σε περιορίζει φυσικά στην τελική ταχύτητα . Μια f1 Χωρίς αεροτομες θα ξεπερνούσε κατα πολυ τα 400 km/h

Σελίδα 18 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 81314151617181920212223 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Street VS Sport
    από zik_virches στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2015, 09:47
  2. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2012, 19:07
  4. GSR vs Street Triple
    από mantzou στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2009, 09:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF