Γιατι..;; Τα παπια με λαστιχα enduro ητανε..;; Και, ισα ισα, το βαρος βοηθαει στην προσφυση. Ασε που δε φαινεται να ηταν και σε κανενα βαλτο..
Απλα, οπως το εθεσε σωστα ο Ζευκας, το GS επεσε σε λαθος χερια. Μαλλον η ολη κατασταση ειναι λαθος.
Λαθος μηχανακι, λαθος λαστιχα, λαθος χερια και λαθος χρηση.
Δεν επρεπε να ειχε απομακρυνθει απο την παρακειμενη καφετερια.![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Κάποιος το έχει ανεβάσει πάλι σε ένα BMW bashing νήμα, δεν θυμάμαι ποιός ή που πλέον, είναι τόσα πολλά...
εδιτ: το βίδεο του βύρωνα εννοώ
Άλλο η τριβή όταν την εξετάζεις μόνη της σαν μέγεθος . άλλο η πρόσφυση όταν μιλάμε για οχήματα.
Δεν ξέρω κανένα βαρύτερο αυτοκίνητο να έχει καλύτερο κράτημα από ένα ελαφρύτερο (εννοείται ότι θα έχουν παρεμφερέις τεχνολογίες σε αναρτήσεις - λάστιχα. Δεν
συγκρίνουμε panda με subaru wrx).
Στην λάσπη ή στην άμμο δεν πρέπει απλά να κολλήσεις. Χρειάζεσαι την κατάλληλη ταχύτητα. Ούτε πολύ γρήγορα με κίνδυνο να τσακιστείς , ούτε πολύ αργά με κίνδυνο να βουλιάξεις.
Ο οδηγός της bmw είδε την λάσπη έκοψε ταχύτητα και κόλλησε μέσα. Δεν είναι και εύκολο να κουμαντάρεις 300 κιλά με ασφάλτινα λάστιχα.
Ο οδηγός του παπιού ούτεν καν έκοψε. Μπήκε με φόρα και βγήκε αλώβητος. Άμα έκοβε και αυτός θα κόλλαγε. Αλλά εύκολα θα ξεκόλλαγε με τα χέρια.
Επίσης χρειάζεσαι και λάστιχο με τακούνι στην άμμο. Πρέπει να μπορεί να αποβάλει από πάνω του την λάσπη. Στα ασφάλτινα δημιουργείται
ένα στρώμα λάσπης 2 δάχτυλα περίπου που κολλάει πάνω στο λάστιχο (όσο είναι το κενό με το φτερό περίπου).
Μετά ή θα πέσεις ή θα κολλήσεις μέσα.
Η πρωτη παραγραφος ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ λαθος. Το πρωτο παραδειγμα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι oι πισω αεροτομες στην F1. Αυτο που κανουν ειναι να προσθετουν "βαρος" με τη μορφη της πιεσης του αερα. Χωρις αυτες τα μονοθεσια ειναι μη οδηγισιμα. Check your facts!
Στα υπολοιπα συμφωνω.![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Δηλαδή αν βγάλεις τα φερινγκ σε μια φόρμουλα
κ βαλεις βάρος πάνω από κάθε τροχό θα στρίψει το ίδιο ?
Η επιπλεον τριβή είναι καλοδεχούμενη στην πρόσφυση .απόδειξη όταν μετακινούμαστε μπροστά για να φορτίσουμε το μπροστινό,πριν την είσοδο στη στροφή .
Ρε bob οσο βαρύτερο είναι το όχημα τόσο μεγαλύτερη επιφάνεια χρειάζεται, δεν αρκεί μόνο το βάρος! Στην προκειμένη το παπί και το gs έχουν σχεδόν την ίδια επιφάνεια ελαστικού στο δρόμο (σχεδόν), είναι το ίδιο εύκολο να ανεβάσεις κάτι που έχει τριπλάσιο βάρος σε μια ολισθηρή ανηφόρα? Και το βάρος δεν αυξάνει πάντα γραμμικά την πρόσφυση, ο συντελεστής εξαρτάται από περισσότερους παράγοντες με σημαντικότερους τις επιφάνειες που έρχονται σε επαφή.
Ο οδηγός του gs κανένα λάθος δεν έκανε. Αν δεν έκοβε θα τσακιζόταν απ' το μπροστινό ή επειδή ολίσθησε το πίσω και δεν μπόρεσε να κουμαντάρει το βάρος. Ήδη το έπαθε σχεδόν σταματημένος και τον κράτησαν οι άλλοι.
Σε λαθος ελαστικά και υπερβολικό βάρος οφείλεται το ανέκδοτο που είδαμε!
Sent from me using a computer.
Παρα πολυ χοντρικα ναι. Μη υπολογιζοντας την αδρανεια και διαφορα αλλα..
Αλλα στις αεροτομες παιζει ρολο και η ταχυτητα. Αν πας με 30 δεν σου προσφερουν κατι ουσιαστικο. Αν πας με 200 ομως το βαρος ή μαλλον το downforce μετριεται σε τονους (για τα F1).
Ρε παιδια ειναι απλη φυσικη και ειναι universal. Ισχυει παντου και παντα στον μακροκοσμο.
MADE IN JAPAN 日本製
Σωστά . Προσθέτουν βάρος απο τον αέρα . Δεν έχει αδράνεια . Δεν μπορώ να το εξηγήσω καλυτερα .Η μάζα έχει αδράνεια και τείνει πάντα να συνεχίσει την πορεία της ευθεία . Ο αέρας απο τις αεροτομες δεν έχει . Ούτε στην ευθεία επιτάχυνση ούτε στις πλευρικές σου δημιουργεί πρόβλημα . Σε περιορίζει φυσικά στην τελική ταχύτητα . Μια f1 Χωρίς αεροτομες θα ξεπερνούσε κατα πολυ τα 400 km/h