Σελίδα 23 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 13181920212223242526 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 331 έως 345 από 376

Θέμα: street vs street

  1. #331
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Ρε συ τέρενς, άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Τι πάει να πει να τον σεβόμαστε? Από που είδες εσύ ότι δεν σεβόμαστε αυτό που κάνει? Από πότε ο σεβασμός δεν σηκώνει διαφωνίες δλδ ? Όλοι του είπαμε μπράβο και το χαιρόμαστε, που είδες κάτι διαφορετικό? Στο ότι διαφωνούμε ότι το μηχανάκι του έχει περισσότερες δυνατότητες εκτός δρόμου από οποιοδήποτε άλλο του είδους?

    Ο άνθρωπος το έχει επιλέξει συνειδητά και το χαίρεται και μπράβο του! Άλλο το ένα όμως και άλλο το άλλο.


    ΣΕΒΑΣΜΟ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΜΑΣ........



    Τώρα ειδικά ΕΣΥ από τα λίγα που λέμε εδώ μέσα,πίστευα ότι δεν χρειάζεσαι
    περαιτέρω διευκρινήσεις για αυτό το σεβόμαστε.
    Έπειτα αν πρόσεξες απευθύνομαι ΚΑΙ στις δύο πλευρές.
    Να γράψω παραπάνω..??
    Πάλι ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ θα έχουμε.......Εξάλλου δε βλέπω να έχει και νόημα
    το να επεκταθώ.
    Τώρα μιλάς σε άνθρωπο που πλήρωσε πολύ ακριβά στη ζωή του αυτή την
    ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ σκέψης και λειτουργίας,όσον αφορά αυτό το ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ
    με αυτούς που μας έμαθαν από τη γέννα μας να ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ.
    Είναι μεγάλη συζήτηση,ας μη την πιάσουμε......γιατί θα καταλήξουμε στον
    Μιχαλάκη .......................

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ
    ΓΙΑΤΙ ΑΜΕΣΩΣ ΟΛΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ..!!





    ΚΑΛΗΜΕΡΑ σας.

  2. #332
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    1oν Κατι τετοιο δεν ισχυει, ασχετα αν γινεται μεμονομενα.
    2ον Και εδω στην Ελλαδα εχουμε τον Billy84 που κοπανιεται με το NC.

    Ενταξει, αρκετος κοσμος μπαινει χωμα με street μηχανακια λογω αναγκης ή καποιοι λογω γουστου. Το θεμα ειναι οτι εγω και λυπαμαι το μηχανακι και αν το εβαζα δεν θα το χαιρομουν οπως θα χαιρομουν ξενοιαστος ενα on-off.



    ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ




    Έχουμε αγοράσει όλοι μας κατά καιρούς η ΕΛΛΑΔΑ
    με το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο και την γεωλογική δομή που έχει
    είναι ΙΔΑΝΙΚΟΣ τόπος για αυτά τα μηχανάκια που λέμε ΟΝ-OFF...!!
    Τώρα............βίτσια,γούστα,μαζοχισμοί.....κ.λ.π...όλα επιτρέπονται
    και όλα είναι αποδεκτά και κατανοητά, ΟΜΩΣ για μένα αυτή είναι
    η αλήθεια μετά από πολλά χρόνια και πολλά μηχανάκια.
    Βλέπετε και εσείς που πηγαίνει γενικά και η παγκόσμια αγορά.
    Μοτό πιο εύχρηστες,πιο λειτουργικές,πιο άνετες,πιο ταξιδιάρικες........
    Τα χαμηλά τιμόνια περιορίστηκαν πλέον στις πίστες,τα αρκουδόγκαζα
    είναι μόδα που σχεδόν τελείωσε,κανείς δεν ενδιαφέρεται,τα δε σούπερ
    σπορ ταξιδιάρικα,δεν πουλάνε και παράγονται μόνο για τη μούρη των εταιρειών
    χωρίς να εξελίσσονται ιδιαίτερα.
    Δύο τάσεις επικρατούν μαζί με το νέο όπλο τα σκούτερ,τα σχεδόν γυμνά
    για χρήση εντός πόλης και μικρών αποστάσεων και τα ON-OFF...!!!
    Μάλλον καλά κάνεις και κοιτάζεις λοιπόν προς τη μεριά που είπες....

  3. #333
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.465
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    2 βιντεάκια απο την Κυριακή που μας πέρασε σε πολύ δύσβατες διαδρομές στον μαγικό Γράμμο.Τα λάστιχα μου είναι ασφάλτινα.

    Με fazer1000 θα πηγαινα λέτε?
    Ο μόνος λόγος που πηγαίνεις, όπως πηγαίνεις τέλος πάντων, σε τέτοιες διαδρομές, είναι επειδή δε σε νοιάζει για το μηχανάκι σου. Δώσε μου fazer 1000, δώσε μου και busa, αν θες, αρκεί να μην είναι δικά μου και θα πηγαίνω εύκολα ακριβώς όπου πηγαίνεις, με ακριβώς τον ίδιο ρυθμό. Ρισκάρω, βέβαια, περισσότερο απ'όσο ένα χωμάτινο μηχανάκι, να πάρω κάτι στο χέρι ανά πάσα στιγμή, αλλά πάνω κάτω το ίδιο ρισκάρεις κι εσύ, απλά δε σου έχει τύχει ακόμα. Καταλαβαίνεις, επίσης, ότι 10.000 χλμ δικά σου είναι σαν 50.000 χλμ σε άσφαλτο, όσον αφορά φθορές/συντήρηση. Ναι, ακόμα και στο Honda.

    Καλά κάνεις και μπράβο σου και να συνεχίσεις να το κάνεις, αφού σε ευχαριστεί, αλλά ας μη συζητάμε αενάως τα αυτονόητα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    Βλέπετε και εσείς που πηγαίνει γενικά και η παγκόσμια αγορά.
    Μοτό πιο εύχρηστες,πιο λειτουργικές,πιο άνετες,πιο ταξιδιάρικες........
    H αγορά πηγαίνει επίσης στα σκούτερ, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα αγοράσουμε σκούτερ. Μερικοί αγοράζουμε ακόμα μοτοσικλέτες για τον μοτοσικλετισμό, όχι για την άνεση και την ευχρηστία.
    Life begins at 45°.

  4. #334
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Για το φέιζερ θα συμφωνήσω, αλλά το μπούσα δεν ανεβαίνει ούτε πεζοδρόμιο, βρίσκει κάτω.

  5. #335
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    .....
    Ρε 'συ τέρενς, τα ίδια λέμε! Σεβόμαστε την επιλογή του bill να κάνει ότι κάνει με ότι το κάνει, όσο και τον ίδιο τον bill. Ti σχέση έχει το ότι διαφωνούμε μαζί του όταν λέμε ότι το μηχανάκι του έχει τόσες εκτός δρόμου δυνατότητες όσο και ένα οποιοδήποτε άλλο street μηχανάκι?
    Την έλλειψη σεβασμού δεν κατάλαβα που είδες.

    Το ξέρω ότι μίλησες και για τις δύο μεριές. Και μια χαρά σωστά τα είπες όταν είπες ότι αυτός που έχει όρεξη, να κάνει αυτό που τραβάει η όρεξή του με ότι έχει ανάμεσα στα πόδια του. Αυτό δεν σημαίνει ότι το μηχανάκι με το οποίο κάνω ότι κάνω, κάνει κάτι παραπάνω απ' ένα άλλο ίδιο, το οποίο ο ιδιοκτήτης του το λυπάται πχ. Έχουμε πει πολλές φορές ότι τα μηχανάκια κάνουν περισσότερα απ' ότι νομίζουμε αρκεί α. να μπορείς και β. να μη τα λυπάσαι. Ένα οποιοδήποτε street μηχανάκι μπορεί άνετα να πάει εκεί που πάει και ο bill. Δλδ τόσο άνετα όσο πάει και ο ίδιος!

    Οι κίνδυνοι που διατρέχουν τέτοιου είδους μηχανάκια σε τέτοιο περιβάλλον είναι για όλα οι ίδιοι. Μια στραβή ζάντα από ένα νεροφάγωμα που είδαμε τελευταία στιγμή, βάσεις πλαστικών που δεν άντεξαν τους κραδασμούς μετά από Χ χλμ, πλαστικά που τα δέσαμε στη σχάρα από μια στατική πτώση κ.α. Αν σου στραβώσει η ζάντα εκεί πάνω, δεν υπάρχει κορδόνι που θα σε κατεβάσει στον πολιτισμό. Αν ο δρόμος αγριέψει ή θα σπάσεις το μηχανάκι σου ή θα κάνεις το ίδιο δρομολόγιο προς τα πίσω και μάλιστα μέσα στο βράδυ. Αν βρεις το δρόμο, αν σε φτάσει η βενζίνη αν, αν, αν.

    Ξέρεις ότι μ' αρέσει να γυρίζω σε τέτοια μονοπάτια όσο τίποτε άλλο. Καβαλάω εδώ και 9 χρόνια ένα απ' τα πιο αδιάφορα μηχανάκια που έχουν βγει (αν δεν υπήρχε το ΤΑ και το ΑΤ θα διεκδικούσε τα πρωτεία) ακριβώς γι' αυτό το λόγο. Επειδή μπορεί να βρεθεί σε τέτοια περιβάλλοντα όσο μακριά και αν βρίσκονται και επειδή σε τέτοια περιβάλλοντα είναι bullet proof. Ξέρω τι μηχανάκια μπορούν να πάνε εκεί πάνω και πως είναι οι δρόμοι. Κάποιους δρόμους μπορούν να τους περάσουν και busa με τους ίδιους ακριβώς κινδύνους που θα έχει και το tuono και το ducati και το faizer και το μηχανάκι του billy.

    coyote δεν υπάρχουν πεζοδρόμια εκεί πάνω. Ο χειρότερος κίνδυνος που διατρέχει το busa σε σχέση με του bill είναι να σκίσει κανένα λάστιχο σε καμιά φυτευτή λόγο δύναμης.

    To λάθος που κάνει ο billys δεν είναι ότι πάει εκεί πάνω. Δεν είναι λάθος όσο γνωρίζει τους κινδύνους τουλάχιστον! Το λάθος που κάνει είναι ότι επειδή το μηχανάκι του έχει πιο όρθια θέση απ' το faizer, νομίζει ότι είναι πιο κατάλληλο για τέτοιους δρόμους.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 05/07/2017 στις 14:20.
    Sent from me using a computer.

  6. #336
    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΟΛΟΙ




    Όπως εσύ..........μάλλον δεν τους διάβασες όλους,ή κάτι σου ξέφυγε.
    Τέλος πάντων.........δεν έχει νόημα να το τραβάμε άλλο.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

  7. #337
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Ο μόνος λόγος που πηγαίνεις, όπως πηγαίνεις τέλος πάντων, σε τέτοιες διαδρομές, είναι επειδή δε σε νοιάζει για το μηχανάκι σου. Δώσε μου fazer 1000, δώσε μου και busa, αν θες, αρκεί να μην είναι δικά μου και θα πηγαίνω εύκολα ακριβώς όπου πηγαίνεις, με ακριβώς τον ίδιο ρυθμό. Ρισκάρω, βέβαια, περισσότερο απ'όσο ένα χωμάτινο μηχανάκι, να πάρω κάτι στο χέρι ανά πάσα στιγμή, αλλά πάνω κάτω το ίδιο ρισκάρεις κι εσύ, απλά δε σου έχει τύχει ακόμα. Καταλαβαίνεις, επίσης, ότι 10.000 χλμ δικά σου είναι σαν 50.000 χλμ σε άσφαλτο, όσον αφορά φθορές/συντήρηση. Ναι, ακόμα και στο Honda.

    Καλά κάνεις και μπράβο σου και να συνεχίσεις να το κάνεις, αφού σε ευχαριστεί, αλλά ας μη συζητάμε αενάως τα αυτονόητα.



    H αγορά πηγαίνει επίσης στα σκούτερ, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα αγοράσουμε σκούτερ. Μερικοί αγοράζουμε ακόμα μοτοσικλέτες για τον μοτοσικλετισμό, όχι για την άνεση και την ευχρηστία.



    ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΤΟΥΣ...........ΜΕΡΙΚΟΥΣ..!!




    Αλλά στους πολλούς που στοχεύει η αγορά.
    Τα σκούτερ έχουν την πρώτη θέση στις πωλήσεις,
    τα δε ονοφοειδή με τα ημίγυμνα πόλης έρχονται αμέσως μετά.
    Αν τα πάρουμε με τη σειρά,κανένας πλέον δεν αγοράζει Χαγιαμπούζα,
    ή ZZR Χόντα δε και Γιαμάχα το έχουν εγκαταλείψει το είδος..!!
    SS από την άλλη πουλιούνται ελάχιστα και στους δρόμους δεν τα βλέπουμε.
    Τα μεγάλα σπόρ τούρινγκ σχεδόν εξαφανίστηκαν από τους δρόμους,
    κάτι fjr παλιά και gtr μέχρι μοντέλα του 2010....ΑΥΤΑ.
    Η bmw πουλάει σχεδόν μόνο on-off η ΚΤΜ τα ίδια,άντε και τα γυμνά της...!!!
    Επίσης θα πω ότι ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΣ δε σημαίνει απαραιτήτως ..........
    μαζοχισμός,σαδισμός,επίδειξη,μούρη,δήθεν,γκλαμουριά,φ ιγούρα......κ.λ.π..κ.λ.π...
    Και ότι ο ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΣ γίνεται εξίσου καλά ΚΑΙ με το παπάκι και με το βεσπάκι
    όπως έχουν αποδείξει πολλοί,διότι είναι ΙΔΕΑ και τρόπος ΖΩΗΣ που δεν μπορείς να
    το εγκλωβίσεις σε συγκεκριμένα πλαίσια...!!!
    Πόσο μάλλον αν τον κάνεις,αν τον ζεις,με ένα μηχανάκι απλά ΕΥΧΡΗΣΤΟ ή λειτουργικό ή άνετο.
    Κανείς δηλαδή δεν απαγορεύει κανέναν από το να νοιώθει μοτοσυκλετιστής
    με όποιο δίτροχο και αν κινείται...!!!
    Ούτε ο κάγκουρας με το χιλιάρι είναι περισσότερο μοτοσυκλετιστής από κάποιον με βεσπάκι...!!
    ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,και όσοι νομίζουν ότι είναι πιο κοντά στη μοτο επειδή
    κάτω από τα σκέλια τους έχουν τοοοοοο μοτόρι,είναι ΛΑΘΟΣ..!!
    Αν εννοούσες κάτι διαφορετικό..???
    Αν μοτοσυκλετισμός σημαίνει κάτι άλλο..??
    Αν δεν είναι μοτοσυκλετισμός επειδή υπάρχει άνεση..??
    Ή ευχρηστία..??
    Αν η άνεση και η ευχρηστία ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΝ το μοτοσυκλετισμό..??
    Ή μήπως όσοι επιλέγουν με γνώμονα την άνεση και την ευχρηστία,
    δεν αγγίζουν τον μοτοσυκλετισμό ....???
    Τι σημαίνει το...........μερικοί αγοράζουμε ακόμα μοτο για τον μοτοσυκλετισμό..??

  8. #338
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ




    Έχουμε αγοράσει όλοι μας κατά καιρούς η ΕΛΛΑΔΑ
    με το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο και την γεωλογική δομή που έχει
    είναι ΙΔΑΝΙΚΟΣ τόπος για αυτά τα μηχανάκια που λέμε ΟΝ-OFF...!!
    Τώρα............βίτσια,γούστα,μαζοχισμοί.....κ.λ.π...όλα επιτρέπονται
    και όλα είναι αποδεκτά και κατανοητά, ΟΜΩΣ για μένα αυτή είναι
    η αλήθεια μετά από πολλά χρόνια και πολλά μηχανάκια.
    Βλέπετε και εσείς που πηγαίνει γενικά και η παγκόσμια αγορά.
    Μοτό πιο εύχρηστες,πιο λειτουργικές,πιο άνετες,πιο ταξιδιάρικες........
    Τα χαμηλά τιμόνια περιορίστηκαν πλέον στις πίστες,τα αρκουδόγκαζα
    είναι μόδα που σχεδόν τελείωσε,κανείς δεν ενδιαφέρεται,τα δε σούπερ
    σπορ ταξιδιάρικα,δεν πουλάνε και παράγονται μόνο για τη μούρη των εταιρειών
    χωρίς να εξελίσσονται ιδιαίτερα.
    Δύο τάσεις επικρατούν μαζί με το νέο όπλο τα σκούτερ,τα σχεδόν γυμνά
    για χρήση εντός πόλης και μικρών αποστάσεων και τα ON-OFF...!!!
    Μάλλον καλά κάνεις και κοιτάζεις λοιπόν προς τη μεριά που είπες....
    Δε θα διαφωνήσω αλλά τα πράγματα είναι έτσι όπως τα περιγράφεις μόνο για όσους βλέπουν την μηχανή μόνο σαν ένα χρηστικό μεταφορικό μέσο. Οι μηχανές έγιναν πιο εύκολες, πιο χρηστικές πιο "για όλους". Έγιναν και λίγο μόδα για τύπους που απλά πέρασαν ή περνούν και απ' αυτή τη φάση! Άλλοι πήραν μια 200αρα vmax άλλοι την vstrom μέχρι να πέσει τσόκαρο και να βολευτούν στο χιουντάι.

    Στ' @ μου!
    Στ' @ μου τι κάνει ή τι θέλει η αγορά! Ποιος την φτιάχνει την αγορά? Ποιος δημιουργεί τις ανάγκες της αγοράς τερενς?

    Εμένα με νοιάζει η άποψη του τύπου που έφτασε τα 60 και ακόμα το ψάχνει. Του τύπου που επιλέγει μέσα απ' όλα αυτά τα μοντέλα της αγοράς, γράφοντας την αγορά στ' @ του. Με βάση πρώτα τα θέλω του, την κ@λα του και μετά την χρηστικότητα και το "αν δείχνω touth boy" επάνω στην vstrom. Πιο πολύ χαίρομαι τον φίλο ζοπα που καβαλάει το άθλιο μηχανάκι του (λιγότερο άθλιο απ' το δικό μου) και το χαίρεται και είναι εδώ μέσα και τραβάμε τις τρίχες μας κάθε μέρα, παρά τον τύπο που πήρε την vstrom επειδή την πήραν όλοι (χωρίς να υπονοώ φυσικά ότι όλοι πήραν vstrom γι' αυτό το λόγο ή ότι δεν είναι και γμ τα μηχανάκια για όσους ξέρουν γιατί την πήραν και τι να την κάνουν).

    Και πρώτος και καλύτερος "δάσκαλος" που λες και άλλα κάνεις είσαι εσύ! Μια χαρά λογικά τα λες αλλά στο τέλος υπερισχύει το μικρόβιο.

    Τα αρκουδόγκαζα περιορίστηκαν γιατί δεν υπάρχουν πλέον τόσοι πολλοί με αρπαγμένη φτερούγα. Ζούμε στην εποχή του Fidget Spinner δεν είναι καιροί να μυρίζουμε διχρονόλαδο! Οι μηχανές απέκτησαν όργανα και βάρος αυτοκινήτου, πλαστικά σκούτερ αλλά εμφάνιση αγωνιάρικη. Πχ xtz660. To μηχανάκι απάτη! Ναι τα κάνει όλα και συμφέρει και σε μερικούς τομείς κάνει κάτι που άλλα δεν μπορούν. Ακόμα και αυτά όμως δεν τα κάνει καλά ή θα μπορούσε να τα κάνει καλύτερα. Μοιάζει όμως και θέλει να δείχνει ότι μπορεί να κάνει περισσότερα. Λουκ βγαλμένο απ' τα αγωνιστικά των ερήμων και σε όλα τα υπόλοιπα συμβαδίζει με την αγορά. Φθηνό, βαρύ, αδύναμο και αξιόπιστο (λόγο των παραπάνω φυσικα). Πρώτο κριτήριο η εμφάνιση, δευτερο η τιμή και μετά όλα τα άλλα. Αυτό θέλει η αγορά! Η αγορά δεν θέλει καλά μηχανάκια, δεν θέλει γρήγορα μηχανάκια, δεν θέλει δύσκολα μηχανάκια, μπορεί να μην θέλει καν μηχανάκια!

    Στ' @ μου τι κάνει η αγορά και ποιο είναι το καλύτερο για τις "ανάγκες" της Ελλάδας. Αυτό να το κοιτάξει εκείνος που ψάχνει για μεταφορικό! Εδώ μέσα όμως δεν συζητάμε μονο για μεταφορικά μέσα, εδώ συζητάμε και για μηχανές που και που!
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 05/07/2017 στις 10:46.
    Sent from me using a computer.

  9. #339
    Εντάξει Αποστόλη το πιάσαμε το νόημα,θα πάρουμε v-strom που τα κάνει όλα και συμφέρει
    και δείχνεις και σκληρός όταν το οδηγείς...


  10. #340
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.465
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    Αν η άνεση και η ευχρηστία ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΝ το μοτοσυκλετισμό..??
    Ή μήπως όσοι επιλέγουν με γνώμονα την άνεση και την ευχρηστία,
    δεν αγγίζουν τον μοτοσυκλετισμό ....???
    Τι σημαίνει το...........μερικοί αγοράζουμε ακόμα μοτο για τον μοτοσυκλετισμό..??
    Δε διαφωνούμε σε όλα τα υπόλοιπα. Με παρεξήγησες. Δεν εννοούσα "είμαι γαμάτος μοτοσικλετιστής, επειδή έχω το τάδε μηχανάκι". Προφανώς. Και ναι, αυτός με το παπί και το βεσπάκι που γυρνάει όλο τον κόσμο είναι μια χαρά μοτοσικλετιστής, πιθανότατα περισσότερο απ'όλους μας. Γιατί; Τι δεν έχουν αυτά τα μηχανάκια που ΕΣΥ ανέφερες; Χμ... άνεση, ευχρηστία. Με πιάνεις;

    Η μοτοσικλέτα ποτέ δεν αντιπροσώπευε την άνεση. Ίσα ίσα, το ακριβώς αντίθετο. Οδήγηση, παρά τις εξ ορισμού αντίξοες συνθήκες: εκτεθειμένος στα στοιχεία της φύσης, αυξημένος κίνδυνος θανάτου κτλ κτλ κτλ. Οδήγηση ΚΑΘΑΡΑ για την απόλαυση της οδήγησης. Δε χρειάζεται να στα λέω εγώ, τα ξέρεις. Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι όποιος έχει άνετο μηχανάκι δεν είναι μοτοσικλετιστής ή είναι λιγότερο από αυτόν με το SS. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Αλλά, όπως και να το κάνουμε, τα μηχανάκια έγιναν άνετα για να κερδίσουν και τους μη μοτοσικλετιστές. Αυτούς που διαφορετικά θα αγόραζαν ένα μέσο άνετο για να ταξιδεύεις μέρες ολόκληρες, ένα... wait for it... αυτοκίνητο. Τώρα αγοράζουν σκούτερ και on/off.

    Καλύτερα ή πρέπει να το αναλύσω κι άλλο; Τα παραπάνω, φυσικά, αποτελούν τη γνώμη μου. Επιτρέπεται να διαφωνείς.
    Life begins at 45°.

  11. #341
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Εντάξει Αποστόλη το πιάσαμε το νόημα,θα πάρουμε v-strom που τα κάνει όλα και συμφέρει
    και δείχνεις και σκληρός όταν το οδηγείς...


    Όλα είναι και γμ τα μηχανάκια όταν ξέρεις γιατί τα καβαλάς αλλά θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα αν η αγορά ήξερε τι ήθελε και δεν της έλεγαν τι να θέλει. Βέβαια αυτό πάντα έτσι ήταν και έτσι θα είναι. Όσο η αγορά μεγαλώνει όμως τόσο χειρότερα θα γίνονται νομίζω. Γιατί θα προσπαθούν να καλύψουν περισσότερες "ανάγκες" και να χωρέσουν περισσότερο κόσμο στη σέλα τους.
    Και το 80 και το 90 έτσι ήταν τα πράγματα αλλά τότε η αγορά ήταν μικτρότερη και οι μηχανές λίγο πιο μηχανές και λιγότερο σκούτερ.

    Το χειρότερο που μπορούμε να κάνουμε εγώ και εσύ είναι να κοιτάμε την αγορά. Αν ήταν έτσι τότε όλοι θα είχαμε σκούτερ, gs και vstrom. Αντιθέτως υπάρχουν και μουρλοί σαν τον ζευκα με tuono και σαν εσένα με xtz που δεν κωλώνουν να το αφήσουν στο γκαράζ και να πάνε γερμανία με παπί αντίθετα με την μόδα που λέει ότι για τέτοιες αποστάσεις κατάλληλο είναι το gs γιατί συν των υπολοίπων μαζεύει και περισσότερα like στο fb.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 05/07/2017 στις 10:47.
    Sent from me using a computer.

  12. #342
    ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ




    Θα κρατούσα το ένα από τα 2 vstrom που έστειλα.
    Το ότι όμως πήρα το σούπερ τενερέ.......ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ μοτοσυκλετιστή
    από κανέναν...!!!
    Όσο για το δάσκαλε που δίδασκες.........ΝΑΙ αυτό είναι ένα μεγάλο μείον
    για να πείσεις κάποιον να κάνει αυτό που γράφεις σαν σωστό,όταν ο ίδιος κάνεις άλλα.
    Είναι σαν τον γιατρό που σε συμβουλεύει όμως για τα κακά του καπνίσματος,
    αλλά αυτός το πάει φουγάρο...!!!!!!!!

  13. #343
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.465
    Φίλε Τέρενς, πάλι δεν κατάλαβες τι έγραψα. Θα στο δώσω σε μια απλή πρόταση: όχι, δεν κάνει η μοτοσικλέτα τον μοτοσικλετιστή, αλλά ο λόγος για τον οποίο τη χρησιμοποιεί.
    Life begins at 45°.

  14. #344
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.212
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Όλα είναι και γμ τα μηχανάκια όταν ξέρεις γιατί τα καβαλάς αλλά θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα αν η αγορά ήξερε τη ήθελε και δεν της έλεγαν τι να θέλει. Βέβαια αυτό πάντα έτσι ήταν και έτσι θα είναι. Όσο η αγορά μεγαλώνει όμως τόσο χειρότερα θα γίνονται νομίζω. Γιατί θα προσπαθούν να καλύψουν περισσότερες "ανάγκες" και να χωρέσουν περισσότερο κόσμο στη σέλα τους.
    Και το 80 και το 90 έτσι ήταν τα πράγματα αλλά τότε η αγορά ήταν μικτρότερη και οι μηχανές λίγο πιο μηχανές και λιγότερο σκούτερ.

    Το χειρότερο που μπορούμε να κάνουμε εγώ και εσύ είναι να κοιτάμε την αγορά. Αν ήταν έτσι τότε όλοι θα είχαμε σκούτερ, gs και vstrom. Αντιθέτως υπάρχουν και μουρλοί σαν τον ζευκα με tuono και σαν εσένα με xtz που δεν κωλώνουν να το αφήσουν στο γκαράζ και να πάνε γερμανία με παπί αντίθετα με την μόδα που λέει ότι για τέτοιες αποστάσεις κατάλληλο είναι το gs γιατί συν των υπολοίπων μαζεύει και περισσότερα like στο fb.
    Άκυρο το παράδειγμά σου,αν και είμαι σίγουρος ότι την υπερβολή 'παπί-Γερμανία' τη χρησιμοποιείς για να τονίσεις ότι όλα ταξιδεύουν ανεξαρτήτως τι επιτάσσει η μόδα.Όμως.
    Μετά το KLR 600 πήρα ΧΤΧ,γύρισα σε 6 χρόνια όλη την Ελλάδα και νόμιζα ότι είχα ταξιδιάρικο μηχανάκι.
    Ώσπου πήρα το GS.Και κατάλαβα τι σημαίνει άνετο ταξίδι.
    Προς Θεού,μη νομιστεί οτι είναι το απόλυτο εργαλείο,υπάρχουν άπειρα άλλα μοντέλα καλύτερα,πιο αξιόπιστα και πιο ταξιδιάρικα,αλλά είναι κρίμα να τα τσουβαλιάζουμε όλα στο βωμό του μάρκετινγκ.

    Δεύτερο παράδειγμα τα Βστρομ: Για μια γεμάτη δεκαετία πουλάγανε σαν τρελλά,η πρώτη θέση στις ταξινομήσεις τριμήνων είχε καταντήσει ρουτίνα γι αυτά.Γιατί; επειδή έπεφτε εντατικό μάρκετινγκ ή προσπαθούσε η σουζουκι να κατευθύνει την αγορα; Μην τρελαθούμε,το μηχανάκι πουλάει τον πάτο του γιατί είναι ποιοτικό,φτηνό και έχει μοτερουκλα που με την ίδια ευκολία που σε πάει στο περίπτερο σε ταξιδεύει και στη Ευρώπη.

  15. #345
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Άκυρο το παράδειγμά σου,αν και είμαι σίγουρος ότι την υπερβολή 'παπί-Γερμανία' τη χρησιμοποιείς για να τονίσεις ότι όλα ταξιδεύουν ανεξαρτήτως τι επιτάσσει η μόδα.Όμως.
    Μετά το KLR 600 πήρα ΧΤΧ,γύρισα σε 6 χρόνια όλη την Ελλάδα και νόμιζα ότι είχα ταξιδιάρικο μηχανάκι.
    Ώσπου πήρα το GS.Και κατάλαβα τι σημαίνει άνετο ταξίδι.
    Προς Θεού,μη νομιστεί οτι είναι το απόλυτο εργαλείο,υπάρχουν άπειρα άλλα μοντέλα καλύτερα,πιο αξιόπιστα και πιο ταξιδιάρικα,αλλά είναι κρίμα να τα τσουβαλιάζουμε όλα στο βωμό του μάρκετινγκ.
    Πήρε το παπί πρώτον επειδή η παρέα του είχε 250αρι και δευτερον επειδή εκεί που θα πήγαινε θα είχε χιόνια και ήθελε κάτι ελαφρύ. Ή τελος πάντων επειδή έκρινε ότι αυτό είναι το πιο κατάλληλο από αυτά που μπορεί να έχει στη διάθεσή του. Δεν τα τσουβαλιάζω όλα ούτε θέλω να δείξω το υπερβολικό του gs. To gs δεν είναι καθόλου υπερβολικό, εμείς είμαστε! Που μπαίνουμε στα φόρουμ και ρωτάμε αν το 660 είναι κατάλληλο για το ταξίδι Πάτρα Αθήνα, γιατί θεωρούμε ότι για τέτοιες αποστάσεις χρειαζόμαστε ένα κάρο κυβικά!
    Αυτός που θέλει να κάνει πράγματα θα τα κάνει. Αλλά για να τα κάνει το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να κοιτάξει τι θέλει και τι χρειάζεται και όχι τι του λέει η αγορά ότι χρειάζεται!

    Δεύτερο παράδειγμα τα Βστρομ: Για μια γεμάτη δεκαετία πουλάγανε σαν τρελλά,η πρώτη θέση στις ταξινομήσεις τριμήνων είχε καταντήσει ρουτίνα γι αυτά.Γιατί; επειδή έπεφτε εντατικό μάρκετινγκ ή προσπαθούσε η σουζουκι να κατευθύνει την αγορα; Μην τρελαθούμε,το μηχανάκι πουλάει τον πάτο του γιατί είναι ποιοτικό,φτηνό και έχει μοτερουκλα που με την ίδια ευκολία που σε πάει στο περίπτερο σε ταξιδεύει και στη Ευρώπη.
    Συμφωνώ! Εξ' άλλου το είπα ότι γι' αυτόν που ξέρει γιατί το πήρε και τι να το κάνει είναι και γμ τα μηχανάκια. Φυσικά και δεν είναι κακό μηχανάκι ή άσχημη επιλογή!

    Όλη η αγορά γι' αυτό το πήρε όμως? Υπάρχουν τόσα vstrom που δεν κύλισαν τις ρόδες τους εκτός αθήνας όσα και τα gs με τριβάλιτσο! Μήπως για μέσα στην Αθήνα ή και για μικρές αποδράσεις ΣΚ ένα versys ήταν καλύτερο, φθηνότερο, ελαφρύτερο και πιο οικονομικό σε χρήση και αγορά? Θα μου πεις, αρέσει! Συμφωνώ! Κάνει και ένα μπούγιο ρε παιδί μου! Μοιάζει πιο μηχανή απ' το versys ή από ένα ΧΤ που θα ήταν ακόμα καλύτερο για μέσα στην Αθήνα. Και το ΧΤ αρέσει, σε άλλους όμως! Γι' αυτό έβαλαν διπλές εξατμίσεις που προσθέτουν τόσο βάρος σε ένα κατά τα άλλα πολύ βαρύ, για μονοκύλινδρο, μηχανάκι. Για να δείχνει πιο άγριο ρε παιδί μου. Στ' @ μας η ποιότητα των πλαστικών και της βαφής. Και όσοι το πήραν, αντι να βελτιώσουν τις αναρτήσεις να σταματήσει να πηδάει σαν κατσίκι, του πέταξαν 2 διπλές ακράπες που κοστίζουν ένα 1000ρικο! Αμ τι? Και το xtz γι' αυτό έχει τόσο ψηλά το κέντρο βάρους! Γιατί το τεπόζιτο είναι το σημαντικότερο μέρος του touth look και μεταφέρει όλη την βενζίνη (17 κιλά) ψηλά. Για να αρέσει!

    Πρώτα λοιπόν η εμφάνιση και μετά αυτά που λες. Αν δεν είναι ωραίο δε μας νοιάζει αν είναι καλό ή κακό ή τι κάνει και τι δεν κάνει! Και το τι είναι ωραίο και τι όχι πάλι δε θα το πεις εσύ! Μας το επιβάλουν! Τα gs είναι ωραία? Άρεσαν όταν βγήκαν? Ππρια αρεσαν! Οργίασε όμως η bmw στις συνειδήσεις μας για μια 10ετία και τώρα ο κωστάκης ο συμαθητής μου που δεν έχει καβαλήσει ούτε βέσπα σε όλη του τη ζωή, θέλει ένα gs ή ένα vstrom.
    Είδε και τον παπακαλιάτη με το vstrom με το αμάνικο και τους τρικέφαλους φουσκωμένους η άλλη και θέλει ο αντράς της να πάρει vstrom. "Εμείς έχουμε την vstrom" μου είπε η άλλη προχθές! Στ' @ μου, ήθελα να της πω!
    Πλέον οι μηχανές δεν χρειάζεται να ειναι αρκετά μηχανές. Πρέπει να δείχνουν κιόλας, αρκετά μηχανές! Ή όχι? Οπότε όπως έλεγα.. Πρώτο κριτήριο η εμφάνιση, δεύτερο η τιμή (αλλιώς όλοι bmw θα έπαιρναν) και μετά όλα τα άλλα!

    Ε λοιπόν εμένα στ'@ μου πόσο καλό είναι το vstrom ή πόσο όμορφο ή πόσο οικονομικό και γαμάτο! Δεν κάνει για μένα! Για μένα κάνει το tuono ή ο καρνάβαλος που οδηγώ ή .... το παπί ρε παιδί μου! Στ' @ μου τι προστάζει η αγορά και τι λέει η καφετέρια!
    Με αυτόν τον τρόπο χρησιμοποίησα αυτά τα δύο παραδείγματα.
    Φυσικά στην αγορά δεν επιβιώνει τίποτα που δεν είναι καλό. Από ένα σημείο όμως και έπειτα, η αγορά δεν ενδεικτικό του πόσο καλό είναι κάτι και σίγουρα δεν είναι ενδεικτικό του τι χρειάζομαι εγώ και πόσο καλό είναι για μένα.

    Υγ.. Τόσες φορές που είπα στ' @ μου πρέπει να πληρώσω πνευματικά δικαιώματα στον sniper!

    Τελευταία τροποποίηση από daz; 05/07/2017 στις 12:34.
    Sent from me using a computer.

Παρόμοια θέματα

  1. Street VS Sport
    από zik_virches στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2015, 09:47
  2. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2012, 19:07
  4. GSR vs Street Triple
    από mantzou στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2009, 09:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF