Δικιο εχεις, πρεπει να το κοιτάξω αυτό λες?
ΥΓ Ηταν και σχεδόν γειτονας ο Λεωνιδας, δουλευαν σε αυτόν 2 φιλοι που γνωρισα πιο μετα. 30 χρονια εεεε? Τοσα πολλα εχουν περασει?
Benelli TRK 502 X 2020 - Honda SH 150 2009
Απλά να υπάρχει μιας και ο Μπάκλευ ανακάλυψε τον ''τροχό''
https://media.giphy.com/media/G8B6x1c15sW9q/giphy.gif
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Έτσι για την ιστορία οι V κινητήρες είναι στηριγμένοι στους αστεροειδής κινητήρες των αεροσκαφών που προϋπήρχαν, έχουν ακριβώς την ίδια αρχή λειτουργίας όσον αφορά τον στρόφαλο.
Μερικές εταιρίες έχουν κατασκευάσει και τρικύλινδρους
https://www.cyclecrunch.com/ForSale/...ling_W3/507676
Για την ιστορία θα διαφωνήσω μαζί σου εν μέρει.
Το 1902 υπήρχε ήδη μοτοσυκλέτα με V2 κινητήρα πριν καν εμφανιστεί το πρώτο αεροπλάνο με radial, ενώ το 1903 βγήκαν αρκετές ακόμα V2 μοτοσυκλέτες.
Αν μιλάμε για rotary engines, τότε ναι προυπήρχαν, αλλά θα πρέπει να διαχωρήσουμε τους radial απο τους rotary.
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 04/08/2017 στις 12:42.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Παντελώς offf-topic αλλά μιας και αναφέρθηκε,
ο radial και ο rotary είναι κατά 99,9% ίδιοι κινητήρες σε κατασκευή και κατά 99% ίδιοι σε λειτουργία. Η κυριότερη και πιο σημαντική διαφορά είναι στο ότι ο rotary περιστρέφεται ( όλος ο κινητήρας) γύρο από ένα σταθερό στροφαλοφόρο άξονα, ενώ ο radial είναι σταθερός ( όλος ο κινητήρας) και περιστρέφεται μόνο ο στροφαλοφόρος άξονας του.
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Όσων αφορά την κατασκευή και την λειτουργία τους, τόσο είναι. Αν μιλήσουμε για πτητικά χαρακτηριστικά και ευστάθεια στην πτήση, εκεί είναι η μέρα με την νύχτα.
Εχμμμμ δεν μπορείτε. Υπάρχει καταχωρημένη πατέντα, αλλά μπορείτε να προσπαθήσετε.
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Εχει μπει ποτε ομως rotary και οχι radial κινητηρας σε μηχανακι..;;; Εδω σας θελω...
MADE IN JAPAN 日本製