Δεν ξέρω για τα nsr
Στο cr μου ο άξονας ηταν φαλακρός.
Ειχε μονο μια εγκοπή (σημάδι) που ήταν η στάνταρ εργοστασιακή ρύθμιση
Δεν ξέρω για τα nsr
Στο cr μου ο άξονας ηταν φαλακρός.
Ειχε μονο μια εγκοπή (σημάδι) που ήταν η στάνταρ εργοστασιακή ρύθμιση
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
τα διαβασα ολα. εκανα τεστ.....μόλις βαρεσεις μανιβελιά και πάρει μπρός κανει αυτό το τσεκ. αρα λειτουργεί μολις παρει ρευμα (σαν να ειχε μπαταρια δηλαδη). τα συρματόσχοινα δεν μου φαινονται σωστά....
θα το λυσω να καθαρισω την βαλβίδα και μετά θα προσπαθήσω να το ρυθμίσω όπως λεει το manual.......
Σιγουρα το σημαδι στον κυκλο πρπει να ευθυγραμιστει σε καποια απο τις δυο εγκοπες πιθανον εκει που ευθυγραμιζετε και το διχαλο στο πανω σημαδι... ( εαν θυμαμαι καλα .....)
Εκει που βρισκεται στην φωτο παντως δεν παιζει να ειναι ρυθμισμενο....
Επισεις παιζει και θεμα με την αριστερη ντιζα οπως βλεπουμε την φωτο... Πρεπει να ειναι εντελως ευθυγραμισμενη..)
( Οποιαδηποτε σχολιο για την ζωγραφικη απλα το ξεπερναω.... )
Τελευταία τροποποίηση από STOYBI; 27/08/2017 στις 22:41.
Ακριβώς απέναντι από τον κόκκινο κύκλο που έχεις βάλει είναι το ημικύκλιο που ευθυγραμμίζεται με μια τρύπα στον κύλινδρο όταν το YPVS είναι τέρμα ανοιχτό.
Το θέμα είναι ότι για την ρύθμιση(από TZR125) πρέπει να δώσεις ρεύμα να ανοίξει το μοτέρ του YPVS χωρίς να βάλεις μπροστά τον κινητήρα και να ελέγξεις-ρυθμίσεις τις ντίζες ώστε να ευθυγραμμιστούν τα σημάδια. Πως θα γίνει αυτό χωρίς μπαταρία ??
Πάντως κάποιος έχει βάλει χέρι με λάθος τρόπο γιατί φαίνεται να είναι λείπει ένα κομμάτι αριστερά του ημικύκλιου!
Καλησπέρα,
πισω απο την μασκα υπάρχει ενας πυκνωτής. Τον ξεσυνδέεις και βαζεις τάση απο 12 βολτ μπαταρια και οταν γυρνάς διακόπτη κανει το τσεκ που λενε οι φιλοι πιο πανω. Το ψιλορύθμισα αλλα νομιζω πως θελει λύσιμο και καθαρισμα, κατι που θα κανω αυριο γιατι με πηρε η νυχτα σήμερα. Ελπίζω να δω διαφορά......
Καλησπέρα,
ξέρει κανείς αν αυτό το καρμπυρατέρ ειναι υδρόψυκτο. Εκει που ειναι οι 2 κοκκινοι κύκλοι είχε 2 λαστιχα τα οποία βεβαια ήταν στον αέρα. Αυτά μου είπαν πανε στον κεφαλή και περνάει νερό απο μεσα, γιατι οταν ζεστένετε το καρμπυρατερ δεν δουλευει καλα΄λεει......
Επίσης για το ρύθμισμα πρώτα βαζουμε την βιδα 2 σε θεση που λεει το μανουαλ και μετά παιζουμε με την βιδα 1 για να πετυχουμε καλό ρελαντί?
ευχαριστώ
Τα 2 ρακορ ειναι για το παραφλου.Για να ρυθμισεις το καρμπ σφιγγεις τη βιδα του slide λιγο να ανεβουν οι στροφες και μετα παιζεις με την μικρη.Στο σημειο που θα εχεις το πιο υψηλο ρελαντι αφηνεις την μικρη και ξεσφιγγεις τη βιδα του slide ωστε να πεσει το ρελαντι εκει που θες.
Την βίδα ΙΙ από τέρμα βιδωμένη, ξεβίδωσε την 2,5 στροφές. Με την άλλη ρύθμισε το ρελαντί. 1.400 με 1.600 στροφές. Θα χρειαστεί καλό καθάρισμα αν εσωτερικά είναι όπως εξωτερικά.