LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
@ yiannis 172
Ενα απλο λαθος στην τοποθετηση που εχουμε κανει με φιλο στο downtown και αν δεν το εχεις ξανακανει δεν το παιρνεις κατευθειαν χαμπαρι ειναι οταν βαλεις το φυγοκεντρικο πισω να μην το ανοιξεις για να μπει ο ιμαντας μεσα και να "μακρυνει" και βαζοντας το βαριατορ εμπρος να παταει ο ιμαντας μεσα και να σφιξεις τα πιατα του βαριατος μαζι με τον ιμαντα.
Βεβαια βαζοντας μπροστα καταλαβαινεις οτι κατι δεν παει καλα αλλα το μηχανακι "δουλευει".
Και βεβαια το αναποδο οπως ειπε και πιο πανω ο bowleno.
Εγω πιστευω οτι οντως δεν ηταν για το συγκεκριμενο σκουτερ ο ιμαντας.
Ευτυχως παντως δεν ειχες περεταιρω θεματα.
Καλα χλμ!
LIVE FREEEEE!!!!!
Ναι μετράνε και η ταλαιπωρία και ο χρόνος που έχασε ο πελάτης. Δίκιο έχεις αλλά νομίζω ότι έδειξε ότι το λάθος ήταν δικό τους και του έδωσε τον γνήσιο ιμάντα αφού του αφαίρεσε την αξία του ιμιτα που είχε ήδη πληρώσει και προσφέρθηκε να κάνει την εργασία αντικατάστασης δωρεάν. Τίμιο το βρίσκω.
Μπορεί βέβαια επειδή η εργασία δεν έχει ιδιαίτερες δυσκολίες άρα είναι χαμηλού κόστους να το έκανε, για μένα όμως σημασία έχει ότι παραδέχτηκε το λάθος του και "αποζημίωσε" έστω και λεκτικά τον πελάτη του.
Σε αντίστοιχη δικιά μου περίπτωση ο μάστορας και "φίλος" όχι μόνο έκανε αβαβα την ματσολιά του αλλά πήγε να μου φάει και την αλουμινένια ποδιά του κινητήρα στο DR μου.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Τι σημασία έχει ρε συ; Πάλι θα βγάλεις τον μαγαζάτορα λάδι;
Εκαναν μαλακία ναι ή όχι με τοποθέτηση λάθος ιμάντα;
Είναι πιθανό να δημιουργηθεί ατύχημα από διαλυμένο ιμάντα;
Ναι και στα δύο, οπότε όταν γυρίζεις πίσω και σου λένε "Ωπα, κάναμε λάθος" τότε τουλάχιστον αυτό που κάνεις είναι να πεις ένα συγγνώμη (που πιθανώς να το είπε αλλά δεν το είδαμε εδώ γραμμένο) και να βάλεις τον σωστό δωρεάν.
Τα λάθη Μικέ πληρώνονται. Από όλους μας. Γιατί ο μαγαζάτορας να μην πληρώσει το λάθος του;
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Για την ιστορία, ποτέ δεν έχω ακούσει ατύχημα από κομμένο ιμάντα. Μένει το μηχανάκι ναι, δεν πάει ρούπι χωρίς ιμάντα ναι, θα μουρλαθείς στο σπρώξιμο μέχρι το κοντινότερο συνεργείο ναι, αλλά ατύχημα δεν έχω ακούσει.
Τώρα βέβαια επειδή δεν το έχω ακούσει εγώ δεν σημαίνει ότι δεν έχει γίνει αλλά μου φαίνεται πάρα πολύ δύσκολο. Τες πα. Γνώμες και απόψεις είναι αυτές.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Νομίζω πως αστειεύεσαι Βασίλη. Το XMax που οδηγάω μού έκοψε ιμάντα 2.500 χλμ πριν φτάσει στα χλμ αντικατάστασης.
Αριστερή λωρίδα στον Κηφισό, στο ύψος του ΙΚΕΑ με 130-140 χλμ...μέχρι να βγω ρολλαριστος δεξιά και να σταματήσω (με την ταχύτητα να πέφτει άμεσα), θεωρείς πως δεν μπήκα σε κίνδυνο;
Τον ίδιο κίνδυνο που διατρέχεις με οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα που θα μείνει ξαφνικά χωρίς γκάζι, ισχύει και εδώ.
Η Yamaha δίνει 20. Το κόψιμο μάλλον από το ότι ξεράθηκε το αποδίδω. Από το 2010 που είχε αγοραστεί μέχρι το 15 που άρχισα να το κυκλοφορώ, είχε κάνει λιγότερα από 7.000 χλμ.
Μετά την πώληση του SH που είχα, το κυκλοφορώ καθημερινά με τον γνωστό τρόπο "monotapa" οπότε υποθέτω πως είχε ξεραθεί από την ακινησία και κόπηκε
νωρίτερα.
Στο δικό μου , όσοι αλλαξα άρχιζαν τα όργανα (τσιριζουν) από τις 15000 περίπου.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Με 50αρακι σκουτερ, πριν αρκετα χρονια.... ετυχε να κοπει ιμαντας εν κινησει.
Με πετυχε επανω σε προσπεραση, οσο προσπεραση μπορεις να το πεις για ρεπριζ απο 60 μεχρι τελικη.
Την ωρα που περναω ενα αυτοκινητο, με 70? 80? ... και κανω να μπω στη λωριδα μου, μπροστα του, μπλοκαρει στιγμιαια ο τροχος σαν να πατησα τερμα φρενο.
Ο τυπος, φρεναρε αρων αρων για να μη με περασει απο πανω.
ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ετσι;
Ελα τωρα στη θεση του τυπα που οδηγουσε το αμαξι....
Το μηχανακι εκοψε μονο του μεχρι 10-20χλμ/ω μεχρι που τελικα η μεταδοση ελευθερωθηκε και απλα κυλουσε με τον κινητηρα ακομα να λειτουργει.
Σκεψου σε μεγαλυτερο, 125άρι, 300άρι, 500άρι ... που μπορει καλλιστα να εισαι με 90 και πανω.
Σκεψου με το 500άρι που ειχα για ενα διαστημα να με πετυχαινε σε εξοδο γρηγορης στροφης με τερμα γκαζι και 130-140 ...
Επισης σημαντικοτερο ΟΛΩΝ.
Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ. Οπως και τα ελαστικα, που μερικοι ΛΥΣΣΑΝΕ για το πιο προσφατο DOT ... ετσι και οι ιμαντες. ΠΑΛΙΩΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΑΦΙ! Ποσο μαλλον ΕΚΤΟΣ ραφιου.
Κατα την αποψη μου, εαν τα χιλιομετρα πλησιαζουν την αλλαγη σε ετησια βαση, ναι μπορεις να εμπιστευτεις τη φθορα και το minimum thickness που αναφερει το manual.
Εαν γινονται μικροαποστασεις και πλησιαζει διετια, αλλαγη οταν τη συμπληρωσει για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
(οπως ακριβως γινεται και στους ιμαντες χρονισμου αυτοκινητου, ειτε χιλιομετρικα, ειτε με την παλαιοτητα)
pew pew pew pew pew pew !!!
OK αν δεν καταλαβαίνουμε χωρίς επεξηγήσεις ότι ένα δίκυκλο έχει σοβαρό θέμα όταν ακαριαία δεν έχει μετάδοση, τότε ας μην το συζητάμε παρακάτω.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.