
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
telegonos
Το 765 μόνο από φωτογραφίες το έχω δει. Είχα όμως 675 για τρία περίπου χρόνια.
Φ-Α-Ν-Τ-Α-Σ-Τ-Ι-Κ-Η μοτοσυκλέτα. Τα έκανε όλα και συνέφερε. Το έδωσα μόνο και μόνο με οικονομικά κριτήρια, δεν είχα τα παραμικρό παράπονο.
Τι είχα στο 675: Στριφτερό, ελαφρύ σε αίσθηση και σε βάρος, απίστευτα ευκολοδήγητο σε όλες τις συνθήκες (η μόνη μοτοσυκλέτα μου που κυκλοφορούσα στο κέντρο της Αθήνας, εν ώρα αιχμής και δεν με ένοιαζε τίποτα, ροπή κινητήρα που ξεχνιώμουν στο φανάρι και ξεκίναγα με 6η ταχύτητα και 2-3 δευτερόλεπτα ελαφρύ πατινάρισμα χωρίς σκορτσάρισμα χωρίς πρόβλημα, γενικά ένας κινητήρας Α-Π-Ο-Λ-Α-Υ-Σ-Η στο γέμισμά του, οικονομικό όταν το πας σιγά, λογικό όταν το πας γρήγορα. ΉΧΟΣ:Ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει τον δεύτερο καλύτερο ήχο που έχω ακούσει σε μοτοσυκλέτα, ούτε τσιρίδα σαν εν σειρά τετρακύλινδρος αλλά ούτε και τρακτέρ τραχύς σαν μονοκύλινδρος-δικύλινδρος, ένα ενδιάμεσο με τα καλά και των δύο. Ι-Α-Π-Ω-Ν-Ι-Κ-Η ποιότητα κατασκευής και σχεδίασης.
Υπόψιν, ο 675 κινητήρας (και οι συγγενείς του, 765, 800 κ.ο.κ.) δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την παλιά οικογένεια κινητήρων της Triumph, δλδ τους 955, 1050 κ.ο.κ. Είναι άλλη σχεδίαση, με εννιαίο μπλοκ κυλίνδρων και όχι τους βιδωτούς κυλίδρους της παλιάς σχολής, γενικά αν αυτόν τον κινητήρα (675) μου λέγανε ότι είναι Honda δεν θα το θεωρούσα απίστευτο.
Και πόλη κυκλοφόρησα, και ημι-αστικη καθημερινή μετακίνηση (Μεσόγεια) , και πήγαινε-έλα Θεσσαλονίκη, Ήπειρο και πέριξ με πήγε πολλές φορές, και με το μασκάκι του δικού μου (όχι το τελείως γυμνό, το F με το μικρό μασκάκι-ζελατίνα είχα) μέχρι τα 145 χμ/ω στην Εθνική δεν είχα καμία ενόχληση από αέρηδες.
Ο αντικραδασμικός άξονας γυρνάει με γρανάζι, και αυτό δίνει ένα ''γραναζωτό'' ήχο στο μοτέρ, σαν να έχει cam gear train, που δεν έχει φυσικά, συμβατική καδένα εκκεντροφόρων έχει, αλλά για εμένα ο ''γραναζωτός'' ήχος μετράει στα συν.
Γενικά μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα, πολύ ισορροπημένη και σβέλτη και γρήγορη και καλοσχεδιασμένη και μαζί με αυτά, σε βάζει και στην τσίτα να πας χουλιγκάνικα.
Όσο το είχα, έκαψε ανορθωτή ένα βράδυ μια κιόξω, ο οποίος όμως είχε ανάκληση από το εργοστάσιο, και αλλάχθηκε με μηδενικό κόστος με τον βελτιωμένο ανορθωτή.
Φαντάζομαι το 765, σκέφτομαι θα είναι ένα 675 με ακόμα πιο φουσκωμένη καμπύλη απόδοσης, και...μου τρέχουν τα σάλια.
Μην το πάρεις αν είσαι από αυτούς που τους αρέσει το ''μπούγιο'' σε ένα όχημα. Πάρτο αν σου αρέσουν οι στενές, μικροκαμωμένες, ελαφριές και στην όψη και στο βάρος μοτοσυκλέτες.
Αυτά.