Αφου δεν τα καταφερνεις μονος, πουλατο και παρε ενα που να δου λευει! Οτι και να παρεις μην τ'αφησεις να ξαναγινει ετσι!![]()
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Νομίζω πως θα τη βγάλω στο car για πούλημα και θα πάω για ένα ταπεινό, πλην τίμιο όπως και το bros άλλωστε, παπάκι.
Τηλέγονος, το συναίσθημα μπορεί να συνυπάρχει με την αδυναμία. Βάσει του αποτελέσματος όμως, το θέτεις στη σωστή βάση και δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί σου - με βοήθησες.
Σε περίπτωση αλλαγης μοτερ στο 400αρι, πως διαλεγω αναμεσα σε bros 650, transalp 650 και africa 750? Υπαρχει κάποιος να περιγραψει αυτα τα τρια μοτερ; Και αφου επιλεγεί το μοτερ τι βελτιωση μπορει να γινει(σε λογικα.πλαισια παντα, οχι τουρμπο) ωστε να παρω οση περισσοτερη δυναμη γίνεται; Συνεπαγεται βελτιωση φρενων και αναρτησεων φυσικα αλλα για αυτα εχω βγαλει ακρη διαβαζοντας ολο το thread, ενω για τα μοτέρ οχι.
για το αφρικα ξερω γιατη το ειχα, οτι εχει 60 ιππους δεν ειναι τιποτα τρελλα μοτερ να σκοτωνουν απο γκαζια, αλλα θα εχεις δυναμη για να φευγει το μηχανακι ανετα.δεν ξερω τον μπροστινο τροχο αν περνει και αλλο δισκο για να εβαζες και δευτερον,γιατη καποια μηχανακια παλαιας κοπης ειχαν τις τρυπες για να μπη το δισκοφρενο στην ζαντα.αλλα και αν δεν περνει δεν τρεχει και τιποτα,αλλοστε δεν θα πας για ντραξτερ.νομιζω ομως οτι μοτερ μπορεις να βαλεις μονο μεχρη 650 διοτι η honda το εβγαζε και σε 650.οποτε για λογους ασφαλειας σου δινει το δικαιωμα να βαλεις μεχρι 650 και περνεις ενα χαρτι απο εναν μηχανολογο σε αυτους εξω απο το υπουργειο και με αυτο και το τιμολογιο απο το μοτερ τα καταθετεις για αλλαγη μοτερ και εισαι οκ.
ΥΓ.
δεν περνει διπλο δισκο το ειδα ιντερνετ.
Honda NT650 Bros
Τελευταία τροποποίηση από andreastwin; 27/01/2018 στις 12:32.
Ναι, ισως το 750 ειναι υπερβολη, αλλα τι ειναι προτιμότερο, το μοτερ απο bros 650 ή απο transalp? Ποσο μπορει να βελτιωθει το καθενα μετα; Φαντάζομαι το βασικο πρωτο σταδιο ειναι φιλτρο αερα, εξατμιση και ίσως μεγαλύτερα καρμπ; και μετα εκκεντροφοροι; Με κιβωτιο τι γινεται; Αυτα κυριως ψαχνω, εγκυκλοπαιδικα προς το παρον για να δω τι δυνατοτητες εχω.
Εχει αρχισει να παρακαιει λαδια το μοτερ και σκεφτομαι οτι αν το ανοιξω για ελατήρια θα βγουν αλλα δεκα πράγματα στην μεση και μήπως απο το να τα φτιαξω ειναι καλυτερα να το αλλαξω με κατι λιγο μεγαλυτερο.
πιστεω απο οτι και να βαλεις καλο θα ειναι, δεν ειναι μοτερ που τα σκοτωνουν.τωρα μιας και θα ειναι κατω το μοτερ εγω θα του αλλαζα ελατηρια, τριψιμο βαλβιδες, και τσιμουχακια βαλβιδων.
Παιδιά καλησπέρα και από εμένα.Bros-Africa & Transalp είναι κινητήρες της ίδιας οικογένειας.Θα μπλέξεις με τα ηλεκτρικά όμως αν πας να βάλεις άλλο μοτέρ.Ίσως σε συνέφερε να ψάξεις να βρείς "δότη" 650(λίγο δύσκολο βέβαια..) και να φτιάξεις αυτό αν γουστάρεις τόσο το bros, μιας και μοιράζονται πολλά κοινά περιφερειακά τα μηχανάκια.
https://www.hawkgtforum.com/forum
Αν έχεις όρεξη θα βρεις απάντηση σε ότι σε απασχολεί, καλό διάβασμα![]()
έγινα μέλος προχθες, εψαξα αρκετά και βρήκα κι άλλες ιδέες για μπροστινό αλλά στο θέμα του κινητήρα μάλλον με μπέρδεψαν κι άλλο δάυτοιθα συνεχίσω λίγο ακόμα παρ 'ολα αυτά
πέρα απο αυτά ήταν κανείς απο δω με ένα 400αρι μαύρο σήμερα το μεσημέρι Βασιλίσσης σοφίας, ριζάρη, σπύρου μερκούρη? Αν ναι είμαι αυτός που σου μίλησα στο φανάρι![]()
Αυτό το κομμάτι που έχεις κυκλώσει είναι η εμπρός γλύστρα της αλυσίδας.Εκεί βιδώνει και το πλαϊνό σταντ οπότε μάλλον ψάχνεις για όλη τη γλύστρα.
Ναι! Ακομα και η μεταλικη βαση, χωρις το λαστιχο μου κανει!