NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Όταν βλέπω πιέσεις σε bar τρελαίνομαι.
Έτσι μετράς αν δεν πήγες ποτέ σχολείο.
Life begins at 45°.
Σε psi βγαινουν 31 μπρος-28 πισω για δρομο ειναι χαμηλα αρκετα θεωρω,ακομα και για επαρχιακο και γρηγορο ρυθμο.Ισως δοκιμασω 32-32 η 31 μπρος 33 πισω...τι λετε?
Throttle that mysterious friend of ours
Ερώτηση: Σε gen 1 busa για χρήση δρόμου χρησιμοποιώ τις ρυθμίσεις που προτείνει η Suzuki; Στην περίπτωση αυτή μιλάμε για 40psi/40psi. Επειδή καταλαβαίνω ότι τα συγκεκριμένα λάστιχα έχουν κάποια ιδιαιτερότητα σχετικά με τις πιέσεις, πάω βάσει των ρυθμίσεων της Suzuki ή παίζω ανάμεσα σε ρυθμίσεις πίστας της Dunlop και στις ρυθμίσεις της Suzuki? 35psi/35psi Π.χ Μιλάμε για γρήγορο τουρισμό και σβέλτη οδήγηση σε μέτρια στροφιλίκια, όχι τίποτα το πολεμικό δηλαδή.
Fortis Fortuna Adiuvat
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Oποιος βαλει μονος του 36/42 και κανει σβέλτη οδηγηση θα μαζέψει παπαρούνες και θα αγορασει οικόπεδο σπεσιαλ...αυτες οι πιέσεις ειναι για εθνικη και δικαβαλο με μέγιστο φορτιο..ακομα και το 40-40 ειναι πολυ αλλα οτι λεει ο τζορτζ απο πανω,ισως τα λαστιχα για το μπουσα εχουν καποιες ιδιαιτερότητες..δοκιμασε με 36-38 η 36-36 να δεις αν βλεπεις διαφορα..εχε στο νου σου οτι οσο ριχνεις πιεσεις καλο ειναι να αποφευγεις παρατεταμένες ευθείες με πολλα χλμ λογο μεγαλύτερης φθορας![]()
Throttle that mysterious friend of ours
Σε Rsv 1000R παίζω 28-30 πίσω και 30-31 μπροστά,δοκίμασα παραπάνω και δεν μου άρεσε τοσο.. Edit-επαρχιακό,βουνό κτλπ κτλπ με "καλο" ρυθμό για τα δεδομένα μου τουλάχιστον
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αυτό με τις πιέσεις των ελαστικών ειναι μεγάλο θέμα και μπερδεμένο. Απο την μια έχεις τους κατασκευαστές μοτό και ελαστικών να προτείνουν ασυζητητεί τις εργοστασιακές πιέσεις του εκάστοτε μοντέλου και απο την άλλη έχεις γνώμες αναβατών που ρίχνουν τις πιέσεις σε ουσιαστικά "τυχαία" νουμερα αναλόγως την αίσθηση. Η αίσθηση όμως εξαρτάται απο τόσους άλλους παράγοντες (ρυθμίσεις αναρτήσεων, θερμοκρασία, βάρος αναβάτων, στυλ οδηγησης) οπου κανονικά θα έπρεπε να γινει ενα ξεχωριστό θέμα να συζητηθεί σοβαρά και υπεύθυνα αν πρέπει, πόσο, πότε κτλ. Εμένα προσωπικά με απασχολεί παρα πολυ το θέμα και δεν μπορεσα να βρω μια απαντηση που να εξηγεί επαρκώς τα ανωτέρω.
*μιλάμε πάντα για χρήση δρόμου
Τελευταία τροποποίηση από Vice; 08/06/2018 στις 11:51. Αιτία: Road use
The R is for Respect.
Κοιτα να δεις πως εχει..αν το λαστιχο εχει την τεχνολογια να δουλεψει με χαμηλοτερες πιεσεις και η οδηγηση σε επαρχιακο ειναι πολυ επιθετικη τοτε καλο ειναι οι πιεσεις να πεφτουν,μεγαλυτερη επιφάνεια σε επαφη με την ασφαλτο υπο κλίση!
Αυτο με τις εταιρίες ειναι πολυ γενικο μιας και κανεις δεν ξερει τι λαστιχα θα βαλει ο καθε αναβατης και τι χρηση θα κανει.Σε ενα απλο λαστιχο που δεν υποστιριζει χαμηλες πιεσεις ειναι επικυνδινο να πεσεις χαμηλα.
Προφανώς δεν μιλαμε να βαλεις πιεσεις πιστας μιας και η οδηγηση δεν θα ειναι ποτε πιστας σε οποιονδήποτε επαρχιακό και υπάρχουν και λακουβες σαμαρακια κλπ κλπ κλπ,νομιζω καπου στο ενδιάμεσο αναλογα τον αναβατη το ρυθμο οδηγησης και το λαστιχο ειναι η χρηση τομη.
Αρη ισως στην επομενη το δοκιμασω εκει![]()
Throttle that mysterious friend of ours
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ολοι οι κατασκευαστές Γιωργο λενε 36-42 για δρομο αλλα αυτο ειναι τελειως ακυρο μιας και ειναι για μέγιστο φορτιο με 2 ατομα..τωρα με 33 μπρος 36 πισω ένιωθα αρκετη ασάφεια σε σχέση με τα προηγούμενα..θα δοκιμάσω να πεσω 2-3 κατω και βλεπουμε..το πισω εχει ntec οποτε δεν εχει θεμα με χαμηλες πιεσεις![]()
Throttle that mysterious friend of ours