Παιρνει το Tracer 13-15hp με ΦΠΕ...?
Τι ειναι τα αλογα ρε παιδια στραγαλια?
Εμεις πηραμε βια 10 με ΦΠΕ κ λεμε κ ευχαριστω...
@Sniper...143 ε? Καλοοοο!!
Παιρνει το Tracer 13-15hp με ΦΠΕ...?
Τι ειναι τα αλογα ρε παιδια στραγαλια?
Εμεις πηραμε βια 10 με ΦΠΕ κ λεμε κ ευχαριστω...
@Sniper...143 ε? Καλοοοο!!
Ride(s) the wind of change...
Τελευταία τροποποίηση από sniper; 26/07/2018 στις 11:21.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
και ομως ναι φιλαρακι και μαλιστα αυστηρα αυστηρα με διορθωση sae, ή ece, οχι την κλοψιμεικη την din.... που μετρανε καποιοι πονηροι στα 122-123...
εμενα ειναι αυστηρα και με safe afr χωρις αβανς κλπ με ρυθμιση 100αρας 118.8. ψιλο νορμαλ. ακραπα εγω ολοσωμη.
η arrow δειχνει τα περισσοτερα κοντα 120. μετρησεις ιδιο δυναμομετρο (αυστηρο).
ασχετο, εχω κανει ict (προγραμμα ανα κυλινδρο).
προσωπικα εχω μετρησει σε ενα μονο δυναμομετρο για να υπαρχει και το σημειο αναφορας. promoto ginosatis στον Υμηττο. το οποιο εχει καλη φημη για αξιοπιστο και ναι ειναι dyojet ...στο εγγύς μελλον ομως μαλλον αν τυχει να ξαναμετρηθω αν γινει καμια αναβαθμιση θα παιξει marolo που ειναι και customizable.
ta fuchs (αν το ερωτημα εκει απευθυνεται) δεν νομιζω οτι κανουν all gear.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
εεεε.... i dont get the point to that.... δεν θα κατσω να χασω τον χρονο μου εξηγωντας γιατι καποιος βελτιωνει ενα μηχανακι. και το μηχανακι δεν εχει φτιαχτει για τελικες ουτε για ντραγκστερ! το αν πηγαμε 2-3-4 φορες μια εθνικη σε 5 λωριδες δρομο να δουμε ποσο παει δεν ειναι και στοχος ζωης... ενα πολιτικο καθημερινο μηχανακι ειναι.... απλα εχει ενα φπε... νομιζω οτι εχει ξεφυγει η συζητηση... η βελτιωση ειναι ασχολια... πες το και χομπι. με αυτην την λογικη και αυτος που εχει ενα r1 ή ενα h2r δεν κανει φπε γιατι θα βρεθει διαστημοπλοιο να τον περασει μαμα απο πανω...
αυτο το μηχανακι ειναι φτιαγμενο για ελαφρυ σπορτ τουρερ με χαρακτηριστικα fun bike. αποδιδει τα μεγιστα οταν το εχεις σε επαρχιακο δικτυο και το πλασαρεις σε ελεγχομενες στροφες. και επειδη εδω κανουμε την τριχα τριχια και πιανομαστε απο την λεξη και οχι απο το νοημα, προσφερει καθημερινη χαρα και απολαυση. διαφορετικα θα επρεπε να εχω 4-5 μηχανακια διαφορετικα (σκουτερ καθημερινο, ενα τουρερ, ενα σουπερσπορτ, ενα τρακμπαικ). ευλογια αλλα δυστυχως ουτε χρονος υπαρχει ουτε διαθεση...
Πάντως τα λεγόμενα του @kemmotar επιβεβαιώνονται και από τα λέγομενα ιδιοκτητών από ξένα φόρουμ και γκρουπ (Αμερική,Αγγλία) φ.π.ε το τρασερ τόσο πάει περίπου τελική στο κοντέρ πάντα... (το λέω γιατί γενικά σαν λαός είμαστε ενθουσιώδης)
Δυστυχώς όχι. Ρε συ οκ, όλοι κάνουμε κάτι. Κι εγώ έχω αλλάξει πολλά αλλά εδώ μιλάμε για βελτιώσεις σε μηχανή που φτιάχτηκε για χαλαρό τουρινγκ... Οι άλλοι παραπονιούνται ότι κουνάει και τρέμει σαν το χέλι στη στεριά, κι εδώ ψάχνουμε να του δώσουμε κι άλλη δύναμη...
ΟΚ. Όλοι είμαστε ελεύθεροι να τρώμε τον χρόνο και το χρήμα μας όπως μας αρέσει. Δεκτό και σεβαστό. Απλά είπα να διατυπώσω τη διαφωνία μου. Φόρουμ είναι εδώ, όχι πάλκο για ζητωκραυγές.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
φιλε μου κοιτα να δεις τωρα το σκεπτικο.. το μηχανακι με αναρτησεις παλι ειναι φτηνοτερο σαν αγορα απο ταιγκερ 1050,800, κροσρανερ, μουλτι 950... κλπ... τα αντιστοιχα πες αγοραστικα.
εχει ισως τον πιο συγχρονο κινητηρα τρικυλινδρο, τρομερα αξιοπιστο, καλη κατασκευη. κατι παιδικες ασθενειες πχ τεντωτηρας - συστημα λιπανσης τα εφτιαξε με διαφορετικη σχεδιαση στο μπλοκ λιπανσης....
εχει καλη τεχνολογια, λεντ, χαρτες τρακσιον σιφτερ κλπ ποιοτητα κατασκευης μετριοτατη στα πλαστικα....
εν ολιγοις ενα οβερολ καλο πακετο
ενα τρεισερ λοιπον με φπε+αναρτηση+τακακια (και μια ροσα κορτα ναουμ + οταν ερθει η ωρα για δισκους κανεις απγκρειντ σε 320 απο μτ10 ή ρ1) ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΕΚΑΝΑΚΙ και το επομενο upgrade σε ψηλο σπορτ τουρερ μηχανακι για να εχει νοημα ειναι σε αυτα των 20.000 (οπως ειναι τωρα η αγορα μιλαμε παντα) σε ktm1290 - multi1260 - s1000 xr...