Σελίδα 59 από 110 ΠρώτοΠρώτο ... 949545556575859606162636469109 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 871 έως 885 από 1637

Θέμα: Yamaha MT-09 Tracer

  1. #871
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/12/2013
    Μηνύματα
    1.098
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Apache Προβολή μηνύματος
    Eκτός από τα 60mm μακρύτερο ψαλίδι, κατεβάσανε και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη και έτσι τώρα έχει πιό ανοικτές γωνίες στα πόδια, αλλαγές στα κουστούμια (το καινούργιο είναι πιό στρογγυλό), μικρότερο τιμόνι (αρκετά), έχει σίγουρα καλύτερο συμπλέκτη και εμένα μου φαίνεται ότι έχει πιό γραμμική απόδωση..αυτά...
    Kαι χειρότερη σέλα συνεπιβάτη.

  2. #872
    Banned
    Εγγραφή
    02/08/2016
    Μηνύματα
    450
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από azar41 Προβολή μηνύματος
    Kαι χειρότερη σέλα συνεπιβάτη.
    Είναι υπό διερεύνηση, και η Νίκη το ίδιο μου λέει, ότι της άρεσε περισσότερο του παλιού (μοντ.2017), αλλά νομίζω ότι είναι η ιδέα της...

  3. #873
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kemmotar Προβολή μηνύματος
    επισης για να σε προλαβω ακομα και με αλλαγη γραναζιου, δεν αλλαζει η ενδειξη ταχυμετρου γιατι ο αισθητηρας ειναι στην πισω ροδα στο abs...
    Ωπ, η χρησιμη πληροφορια της ημερας...

    Λογικα αυτο θα ισχυει και για το γυμνο αδερφακι, σωστα; Λες να την κανω την καφριλα ή θα με πεταξει σαν ταυρος του ροντεο με καμια πρωτη στο φαναρι;

  4. #874
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kemmotar
    Εγγραφή
    15/06/2015
    Μηνύματα
    168
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Ωπ, η χρησιμη πληροφορια της ημερας...

    Λογικα αυτο θα ισχυει και για το γυμνο αδερφακι, σωστα; Λες να την κανω την καφριλα ή θα με πεταξει σαν ταυρος του ροντεο με καμια πρωτη στο φαναρι;
    ε γινεται καφρικο πολυ ειδικα με 2η, 3η.... συνεση...

  5. #875
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kemmotar Προβολή μηνύματος
    ε γινεται καφρικο πολυ ειδικα με 2η, 3η.... συνεση...
    Sorry για το off topic, αλλα ξερουμε αν ισχυει οντως το ιδιο και για το ΜΤ-09;

  6. #876
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.782
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Sorry για το off topic, αλλα ξερουμε αν ισχυει οντως το ιδιο και για το ΜΤ-09;
    https://www.youtube.com/watch?v=U6JAENrQ5x4 χμμμμ....
    Quod me nutrit... me destruit.....

  7. #877
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Αυτο μαλλον ειναι χωρις ABS. Στο δικο μου στο ιδιο σημειο που το συνδεει αυτος δεν υπαρχει φισα. Το ξερω γιατι ειχα ενα θεματακι με τη βιδα αυτη σε μια μετατροπη που ειχα κανει στην πισω αναρτηση.

    https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post2919145
    https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post2922255

    Το ιδιο και σε ΜΤ-09 2017 ABS
    https://youtu.be/ZxN4hLbQ6es?t=78

    Ζηταω την κατανοηση των mods, αλλα στο αρμοδιο topic για το MT-09 δεν παταει πελατης ποτε, οποτε αν μπορεσω να μαθω κατι μονο απο εδω.

  8. #878
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kemmotar
    Εγγραφή
    15/06/2015
    Μηνύματα
    168
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Sorry για το off topic, αλλα ξερουμε αν ισχυει οντως το ιδιο και για το ΜΤ-09;
    ποιας χρονιας εχεις? γενικα τα μτ-09 ειδικα τα πρωτα 2014-2015 εχουν ακομα πιο snatchy αισθηση και χαρτογραφηση, κατι το οποιο η γιαμαχα εχει "βελτιωσει" συνεχως στις επομενες γενιες...
    το τρεισερ βγηκε το 2015 με διαφορετικη χαρτογραφηση (παλι hypermotard αισθηση ειδικα στο Α και την μεταβαση απο το close loop sto open) και το εφτιαξε στα 2017.
    στο 2018 μοντελο ειναι ακομα πιο γραμμικο ως και "νωχελικο" απο τα 2015-2017.
    στο μτ09 του 2018 ειναι πολυ καλo το ride by wire...
    φυσικα ολα αυτα λυνονται με προγραμματακι...

  9. #879
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Είναι αγορασμένο 1/16, οπότε λογικά είναι 2015. Στο θέμα του γκαζιού είναι η δεύτερη γενιά (μαύρος σκελετός) με το ηπιότερο πρόγραμμα γκαζιού του tracer. Στα πρώτης γενιάς (γκρι σκελετός) η Yamaha είχε αναγνωρίσει ως λάθος τον προγραμματισμό του γκαζιού και σε όσους επιθυμούσαν έκανε δωρεάν επαναπρογραμματισμό.

    Με το γκάζι δεν έχω θέμα, απλά λόγω στυλ οδήγησης (καθόλου ταξίδια, οδήγηση σε πόλη, λίγη πίστα, λίγη σούζα) στο ΜΤ-07 μου είχε ταιριάξει πολύ το ένα δόντι κάτω μπροστά. Αλλά δε μου άρεσε η αλλαγή στο κοντέρ (λεφτά για speedohealer τα θεωρώ πεταμένα από την άλλη). Πάντως αφού δεν υπάρχει η φισα του αισθητήρα πάνω στο μοτέρ μου, λογικά κι εμένα απ' το abs θα παίρνει. Θα το ρωτήσω και αλλού μπας και βγάλω άκρη.

  10. #880
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2018
    Μηνύματα
    605
    Το μηχανάκι επιτέλους επέστρεψε στην διασκεδαστική και ασφαλή συμπεριφορά του.
    Η πίσω προφόρτιση ήταν στο 5 και το sag (που δεν είχα κοιτάξει ποτέ) ήταν πολύ χαμηλά.
    Τώρα γιατί άλλαξε συμπεριφορά με τα λάστιχα? ίσως γιατί τα νέα έχουν πιο σκληρό σκελετό.

    Κατεβάζοντας την προφόρτιση στο 3 και λίγο αέρα στο πίσω λάστιχα (38 από 40) τώρα είναι σταθερό και περνάει και ανετότερα πάνω από κατσαρή (με μικροανωμαλίες) άσφαλτο
    οπότε μάλλον είχα δίκιο όταν νόμιζα ότι χοροπήδαγε σαν το κατσίκι πάνω από κάποια χιλιόμετρα.

    Περίεργη είναι η κατάσταση με το θέμα του τζόγου της καδένας .
    Σε όλα τα παλιότερα MT09 & Tracer η Yamaha δίνει τζόγο 5-15mm (και λέει μην περάσει τα 25 ποτέ γιατί θα γίνει ζημιά-γρατζουνιά στο ψαλίδι).
    Το περίεργο είναι ότι στα νέα Tracer του 18 δίνει 35-45mm! (Τα εγχειρίδια χρήσης μπορεί να τα δει ο καθένας στην επίσημη σελίδα της Yamaha)
    H διαφορά είναι τεράστια (7 φορές πάνω). Πως δικαιολογήτε όταν το μόνο που αλλάζει είναι το μήκος του ψαλιδιού κατά 60mm??

  11. #881
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kemmotar
    Εγγραφή
    15/06/2015
    Μηνύματα
    168
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kas_Tracer Προβολή μηνύματος
    Το μηχανάκι επιτέλους επέστρεψε στην διασκεδαστική και ασφαλή συμπεριφορά του.
    Η πίσω προφόρτιση ήταν στο 5 και το sag (που δεν είχα κοιτάξει ποτέ) ήταν πολύ χαμηλά.
    Τώρα γιατί άλλαξε συμπεριφορά με τα λάστιχα? ίσως γιατί τα νέα έχουν πιο σκληρό σκελετό.

    Κατεβάζοντας την προφόρτιση στο 3 και λίγο αέρα στο πίσω λάστιχα (38 από 40) τώρα είναι σταθερό και περνάει και ανετότερα πάνω από κατσαρή (με μικροανωμαλίες) άσφαλτο
    οπότε μάλλον είχα δίκιο όταν νόμιζα ότι χοροπήδαγε σαν το κατσίκι πάνω από κάποια χιλιόμετρα.

    Περίεργη είναι η κατάσταση με το θέμα του τζόγου της καδένας .
    Σε όλα τα παλιότερα MT09 & Tracer η Yamaha δίνει τζόγο 5-15mm (και λέει μην περάσει τα 25 ποτέ γιατί θα γίνει ζημιά-γρατζουνιά στο ψαλίδι).
    Το περίεργο είναι ότι στα νέα Tracer του 18 δίνει 35-45mm! (Τα εγχειρίδια χρήσης μπορεί να τα δει ο καθένας στην επίσημη σελίδα της Yamaha)
    H διαφορά είναι τεράστια (7 φορές πάνω). Πως δικαιολογήτε όταν το μόνο που αλλάζει είναι το μήκος του ψαλιδιού κατά 60mm??
    ειναι πολυ απλο το θεμα. η κινηση του μεγαλυτερου ψαλιδιου χρειαζεται μεγαλυτερη ανοχη στην αλυσιδα. αλλα εγω προσωπικα παλι θα την κραταγα στα 25-30 μαξ οπως καναμε και τα παλια... κανεις νοημων κατοχος δεν ειχε μεινει στο 5-15 χιλιοστα γιατι εφερνε πολυ κραδασμο ειδικα στο αριστερο γκριπ και μασπιε....

  12. #882
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2018
    Μηνύματα
    10
    [QUOTE=kemmotar;2947907]φιλε μου καλημερα και καλως ορισες στην οικογενεια! το μηχανακι περα απο 2-3 αδυναμιες που εχει ειναι φοβερο ειδικα για την ελληνικη πραγματικοτητα και θα το κατα ευχαριστηθεις! ΑΝ ΘΕΣ ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ γιατι οτι περασες και αναφερεις περα οτι τα εχουμε χιλιοαναφερει τα εχουμε λυσει εδω και παρα πολυ καιρο... αλιμονο 3 χρονια μετα, υπαρχουν λυσεις για ολα...

    καταρχας το προβλημα υφισταται γιατι:
    1. εχει πλαισιο ελαφρυ για σπορτ μηχανακι
    2. εχει κοντο μεταξονιο
    3. εχει φαρδυ τιμονι με κακη αεροδυναμικη αντισταση και επιφανειες (χουφτες + κενα πλαινα φερινγκ)
    4. ειναι γενικα ελαφρυ μηχανακι 208-210 κιλα γεματο
    5. εχει 41mm μπροστινα
    6. αθλιες μαμα αναρτησεις και κυριως τα υδραυλικα τους. οχι τα ελατηρια πανε πισω... πολυ σκληρο πισω ελατηριο 100-105Νm, μπροστα 0,78Nm

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ....ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΩΝ
    1. το μηχανακι ειναι ελαφρυ σπορτ τουρερ, δεν ειναι ο χιλιομετροφαγος ουτε σουπερσπορτ για τελικες... τα κανει ομως ολα αυτα λιγο ή πολυ καλα απο ολα....
    2. δεν μπορεις να τα εχεις ολα και να στριβεις ταπα σε κλειστο επαρχιακο δικτυο, και να κοβει σαν παπακι στην κινηση (χωρις χουφτες) αλλα και να πηγαινει καρφι εχοντας αυτες τις κατασκευαστικες αδυναμιες. ΕΔΩ ΚΟΥΝΑΝΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ (ΜΟΥΛΤΙ + ΚΤΜ)

    ΛΥΣΕΙΣ
    1. ρυθμιζεις sag αναλογα με τα κιλα σου, με ενα φιλο, αν δεν εχεις φιλο πηγαινε σε μαγαζι ή γιαμαχα (νουμερο 1 vgr αμπελοκηποι, νουμερο 2 piperigos) ή παρε το slacker και καντο μονος σου.
    οι τιμες για το sag ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ, μετα απο παμπολες ρυθμισεις και σεταπ ειναι αυτες που σου παραθετω κατω ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ....
    free sag μπροστα 28-30mm, rider sag 40-41mm
    free sag πισω 7-8mm, rider sag 36-37mm
    AN ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΕ ΜΑΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, αλλαζεις ελατηρια μπροστα με ολινς (βγαζει ολα τα νουμερα αλλα τα πιο διαδεδομενα ειναι τα 0,90-0,95mm)
    οσο εισαι με μαμα αναρτηση αν εισαι περιπου 75-80 κιλα, δοκιμασε 5 γραμμες μπροστα προφορτιση, απο τα 13 κλικ επαναφορα ανοιξε απο full hard -5, και πισω ΑΝΟΙΞΕ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ απο το 4 στο 2 ή 3 (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΣΟΥ ΩΣ ΤΑ 75 ΘΕΛΕΙ 2) και δωσε επαναφορα στο βιδακι (μπροστινο μερος αμορτισερ) απο 3 βολτες που ειναι η διαδρομη ΑΝΟΙΞΕ απο τερμα σκληρο μια πληρη περιστροφη. αν θες μικρορυθμιση δωσε λιγο rebound ακομα δηλαδη 1/4 προς το σκληρο.
    για να κλεισουμε το θεμα αναρτηση, αν θες να κρατησεις καιρο το μηχανακι και το γουσταρεις, μην πετας λεφτα για προγραμματα και ακραποβιτς και δωσε λιγα λεφτακια για ενα καλο κιτ αναρτησης μπρος πισω... ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ. ΜΕ 1200 ΕΥΡΩ ΓΙΝΕΣΑΙ ΜΑΝΟΥΛΑ....

    2. ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ... χειροτερο θα το κανεις οχι καλυτερο! ειναι ηδη agile το μηχανακι γιατι να το κανεις περισσοτερο...
    3. προσθεσε ενα ριβετ στην αλυσιδα, θα παει περιπου στα 2 εκατοστα πιο πισω... θα γινει πολυ πιο σταθερο (υπαρχει γιαμαχα που το κανει δωρεαν και σου φτιαχνει δωρεαν την ζαντα, με πμ σου αναφερω αν θες)
    4. αν δεν τρελαινεσαι για τις χουφτες σουταρε τες, γιατι θα κερδισεις στην διηθηση και στην κινηση, ιδιαιτερη προστασια δεν παρεχουν και αεροδυναμικα ειναι χαλια.... δεν βοηθανε καθολου...
    5. οσον αφορα την οδηγηση, πολυ χαλαρα χερια, σφιγγεις ποδια στο ντεποζιτο και δεν θα κουναει ποτε οταν επιταχυνεις
    6. πιεσεις στα σ21 (εχω αλλαξει 3 σετ) αν εισαι μονοκαβαλος 33-36.

    οτι θες με ρωτας.[/

    Φιλε μου καλησπέρα. Επειδή τα έχασα λίγο με τα free sag και rider sag ξέρεις κάποιον να μπορεί να κάνει αυτές τις ρυθμίσεις στις αναρτήσεις
    μπας κ δούμε καμιά άσπρη μέρα με το κούνημα? μόλις το έστρωσα το μηχανάκι κ τωρα διαπίστωσα οτι κουνάει στα πολλά δεν εχω ψαχτεί ακομα οποτε θα με βοηθούσες πολύ.ευχαριστω

  13. #883
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2015
    Μηνύματα
    687
    φιλε λεωνιδα ποιο πηρες? το 17αρι η το 18αρι μοντελο και κουναει?

  14. #884
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2018
    Μηνύματα
    10
    το 17αρι απο τα λιγα κομμάτια που είχαν μείνει..και ο μοναδικος λογος που επέλεξα το 17αρι ειναι το χρώμα..στα 18αρια δεν μου άρεσε
    κανένα..αν και ήξερα οτι το 18 ειναι βελτιωμένο ως προς ψαλίδι τιμόνι κτλ..έλπιζα να βρω την λύση..κ τωρα την ψάχνω.
    Τελευταία τροποποίηση από leonidas21; 28/07/2018 στις 23:40.

  15. #885
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kemmotar
    Εγγραφή
    15/06/2015
    Μηνύματα
    168
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leonidas21 Προβολή μηνύματος
    Φιλε μου καλησπέρα. Επειδή τα έχασα λίγο με τα free sag και rider sag ξέρεις κάποιον να μπορεί να κάνει αυτές τις ρυθμίσεις στις αναρτήσεις
    μπας κ δούμε καμιά άσπρη μέρα με το κούνημα? μόλις το έστρωσα το μηχανάκι κ τωρα διαπίστωσα οτι κουνάει στα πολλά δεν εχω ψαχτεί ακομα οποτε θα με βοηθούσες πολύ.ευχαριστω
    δεν διαβασες προσεχτικα το ποστ μου.
    αναφερω επαγγελματιες επισημες γιαμαχα αντιπροσωπους

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση μοτοσικλετών Yamaha MT-09
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2014, 13:22
  2. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2014, 07:46
  3. Yamaha MT-09 Adventure...?
    από Juohmaru! στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2014, 20:28
  4. Yamaha mt-03
    από Projector στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2006, 22:07
  5. Yamaha Mt - 02
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 00:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF