Υπάρχουν πολλοί παράμετροι πάνω σε αυτό, κάθε μηχανάκι δεν είναι το ίδιο. Εκτός και αν έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου.
Πχ άλλο να έχεις ένα ss και άλλο ένα χαλαρό ονοφάκι ή δρόμου, οι καταπονήσεις είναι τελείως διαφορετικές, εδώ μέσα υπάρχουν τα πάντα... εμένα τα 20000χιλ μου φαίνονται πολύ λίγα για αλλαγή αλυσίδας, ένα βρακαντέρο έχω που δεν το σκίζω...(τι να σκίσεις άλλωστε; ) στα 45.000 - 50.000 είναι καλά για αλλαγή και δεν έχει και σοβαρή φθορά, θα μπορούσε να πάει και 10.000 παραπάνω.
Αντίθετα σε ένα Ζ750 που είχα την έκανα σώβρακο στα 20-25000...


...ρε τι διαβάζουμε σήμερα..Έχω και ένα άλλο με ένα δράκο Αλλά τώρα κοιμάται θα το πω άλλη φορά...Ο καθένας εκτιμά την ασφάλεια του και την κατάσταση της μοτοσυκλέτας του με Αλλά μέτρα και σταθμά...περαστικά σας και αφήστε έμας τους "βλάκες"να αλλάζουμε κάθε 20-30.000 χλμ και αν εχουμε το κεφαλάκι μας ήσυχο...Εγώ το βλέπω αποκλειστικά σαν τσιγκουνιά...Και μην ακούσω δεν είχα λεφτά..αν δεν έχεις να αλλάξεις μια αλυσίδα και γρανάζια όταν πρέπει απλά πούλα το και πάρε παπι η μη το κυκλοφορείς...my two cents...
, οπότε μια αλυσίδα με μεγαλύτερες αντοχές σε εφελκυσμό θα είναι σίγουρα κάτι που αν μη τι άλλο θα κρατήσει περισσότερο.

).