Σελίδα 86 από 123 ΠρώτοΠρώτο ... 3676818283848586878889909196 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.276 έως 1.290 από 1832

Θέμα: Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!

  1. #1276
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.167
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από noodles Προβολή μηνύματος
    γνωμη μου? βαζεις zvm-x, ανωτερη σε αντοχη.
    οχι πως με τη vx θα εχεις προβλημα, απλα αν σε τρωει το δεξι χερακι η vx θα βγαλει 18κ χλμ και η zvmx 30κ. εχω 15κ σε 600ss με τη zvmx (αρκετα ανυσηχο δεξι χερακι, συχνο λαδωμα-καθαρισμα αλυσιδας), ενα μικρο τεντωμα την εκανα πριν λιγες μερες. εχει ακομα τουλαχιστον αλλα τοσα και περισσοτερα χλμ.





    δε διαφωνω στο οτι ο φιλος με το vstrom εβγαλε 150κ με τη στοκ αλυσιδα, αλλα θα ηθελα να δω σε τι κατασταση ηταν οταν βγηκε.
    το ποσα χλμ θα βγαλει μια αλυσιδα εξαρταται απο πολλους παραγωντας οπως: τροπος οδηγησης, μηχανακι, συντηρηση.
    Εγώ πάντως με DID VX βγάζω πάντα πανω απο 30.000 χλμ και μεχρι και 40.000 χλμ χωρίς να την καθαρίζω ποτέ με Hornet 900 αλλά ειναι 530 .
    Την λιπαίνω κάθε 500 περίπου. Oταν το πήγαινα πίστα είχα δεί διαφορά στην φθορά αλλά παλι τα 30.000 χλμ τα εβγαζε και τότε.

    Το πόσα χλμ θα αντέξει μια αλυσίδα εξαρτάται απο πολλά πράγματα, τα κυριότερα ειναι ποιότητα της αλυσίδας, η λίπανση, και ο αριθμός των κυλίνδρων της μοτο.
    Πανω απο 50.000 χλμ σε μονοκύλινδρο ανω των 500cc ειναι πρακτικά αδύνατον αν δεν είσαι ρομπότ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #1277
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.065
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bruno Προβολή μηνύματος
    Πες μας ρε Blitzer ότι βλέπεις και Τουρκικα στον σκαι
    Όχι, δε βλέπω τηλεόραση. Εννοούσα κάτι τέτοιο:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	skai_2.jpg 
Προβολές:	501 
Μέγεθος:	71,0 KB 
ID:	399356

    Το νόημα ήταν να συγκρίνετε αλυσίδες ίδιας κατηγορίας/τιμής. Αν η μια έχει 150€ και η άλλη 110€, ε δε θα εκπλαγεί κανείς αν δεν έχουν την ίδια αντοχή.
    Life begins at 45°.

  3. #1278
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bruno
    Εγγραφή
    25/08/2013
    Μηνύματα
    507
    Ενταξη περα από την πλακα,μηπως είναι λιγο υπερεκτιμημένες ο ring x ring,μια ενυσχημενη επωνυμη εχει την μιση τιμη ισως 1/3 της τιμης.

  4. #1279
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2007
    Μηνύματα
    352
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από noodles Προβολή μηνύματος




    δε διαφωνω στο οτι ο φιλος με το vstrom εβγαλε 150κ με τη στοκ αλυσιδα, αλλα θα ηθελα να δω σε τι κατασταση ηταν οταν βγηκε.
    το ποσα χλμ θα βγαλει μια αλυσιδα εξαρταται απο πολλους παραγωντας οπως: τροπος οδηγησης, μηχανακι, συντηρηση.
    θα μπορουσε να κανει ακομα αλλα 50Κ.ναι 200.000χλμ.

    οταν θα βγαλω αυτη που ....φοραω θα βγαλω μια φωτο
    κ ξαναλεω,τα εξαρτηματα τα αλλαζουμε μονο αν μετρησουμε τη φθορα τους,οχι με το ..ματι αλλα με οργανα(μικρομετρα-παχυμετρα-μηκος κτλ.

  5. #1280
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    4.597
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bruno Προβολή μηνύματος
    Συνημμένο 399355 Nα βοηθησω τον Γαυρουλη,μαλλον αυτό πρεπει να λεει.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Συγγνωμη αν κουραζω, αλλα εψαξα χθες για τις ΕΚ μετα την προτροπη σου και βρηκα τα νουμερα.

    DID
    525 ZVM-X : 46,3ΚΝ, δεικτης αντοχης 4000
    525 VX : 41 / 3600
    πηγη

    EK
    525 ZVX3 : 45,8 / 2000
    525MVXZ : 41,3 / 1500
    πηγη


    Μιλησα και με το μηχανικο μου και μου ειπε πως μπορει να παραγγειλει ΕΚ, αλλα κατα τη γνωμη του δεν ειναι καλυτερες απο τις did. Μαλιστα με προετρεψε κι αυτος να βρω τα ΚΝ τους και να τα συγκρινω με των did. Μπερδευτηκα λιγο με το "σχεδον διπλασια αντοχη" που ειπες γιατι κοιτωντας τα νουμερα η πλαστιγγα μαλλον γερνει προς τις did. Mηπως κοιταω λαθος μοντελα;
    Δε βρίσκω γαμώτο τη σελίδα που κοίταζα προχθες.Σκέφτομαι μήπως διάβασα λάθος τις μονάδες όμως.
    Τα νούμερα που είδα, ψιλοσυμφωνούσαν με το γράφημα του φίλου παραπανω και δεδομένου του πόσο εχει κρατήσει η δικια μου ΕΚ στο Ζ, οδηγήθηκα στο συμπερασμα ότι οι ΕΚ είναι πολυ πιο γερες.
    Τωρα που κοιταω όμως DID και ΕΚ δεν δείχνουν να έχουν τόση διαφορά όση κατάλαβα
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  6. #1281
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.167
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    Τωρα που κοιταω όμως DID και ΕΚ δεν δείχνουν να έχουν τόση διαφορά όση κατάλαβα
    Η διαφορά είναι στην ποιότητα που διαλέγεις, όχι στην μάρκα. Σε παρόμοια τιμή παρόμοια αλυσίδα παίρνεις και απο DID, RK, EK, Tsubaki, Regina κλπ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #1282
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.061
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Εγώ πάντως με DID VX βγάζω πάντα πανω απο 30.000 χλμ και μεχρι και 40.000 χλμ χωρίς να την καθαρίζω ποτέ με Hornet 900 αλλά ειναι 530 .
    Την λιπαίνω κάθε 500 περίπου. Oταν το πήγαινα πίστα είχα δεί διαφορά στην φθορά αλλά παλι τα 30.000 χλμ τα εβγαζε και τότε.

    Το πόσα χλμ θα αντέξει μια αλυσίδα εξαρτάται απο πολλά πράγματα, τα κυριότερα ειναι ποιότητα της αλυσίδας, η λίπανση, και ο αριθμός των κυλίνδρων της μοτο.
    Πανω απο 50.000 χλμ σε μονοκύλινδρο ανω των 500cc ειναι πρακτικά αδύνατον αν δεν είσαι ρομπότ.
    αρκετα τα 30κ που εβγαλες. βεβαια τη λαδωνες καθε 500χλμ οπως ειναι το λογικο. οι τυποι που λεω λαδωνανε οποτε τους γουσταρε (με το Ζ που εβγαλε 15κ, παιζει να τη λαδωσε 2-3 φορες μονο, χαχα).
    δε ξερω ποσο και αν παιζει ρολο το κοντο γραναζωμα.
    δυνατα μονοκυλιδρα βγαζουν 40κ με σωστη συντηρηση. την προτιμουνε πολλοι γιατι ειναι καλη ποιοτικα σε λογικη τιμη και τη βρισκεις ακομα και στο περιπτερο της γειτονιας.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Η διαφορά είναι στην ποιότητα που διαλέγεις, όχι στην μάρκα. Σε παρόμοια τιμή παρόμοια αλυσίδα παίρνεις και απο DID, RK, EK, Tsubaki, Regina κλπ.
    σωστος! οι επωνυμες εχουν σχεδων ιδιες τιμες στις ιδιες κατηγοριες.
    περισσοτερο παιζει ρολο ποια θα βρουμε ποιο ευκολα (δηλ ποια εμπορευται ο μηχανικος μας) και αν μας κοψει 10-20ε μαζι με τα γραναζια ειμαστε ευχαριστημενοι.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  8. #1283
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    3.680
    Με ZVM-X 530 εδω κ 25Κ κ δεν εχει χρειαστει να κανω τπτ.
    Λαδωμα ανα 500χλμ κ βολτα.

    Με την ιδια αλυσιδα ο κουμπαρος μου στο bandit (650) εβγαλε τοσα πολλα χλμ που ουτε ο ιδιος δεν το πιστευε κ ψαχναμε να δουμε τα χαρτια ποτε εγινε η τελευταια αλλαγη.
    Δεν σας λεω για να μην νομιζετε πως τρολαρω...αλλα ηταν 55Κ+!!

    Noodles , τα νουμερα που λες δεν παιζουν. 18Κ? Ο αλλος δεν πρεπει να την ειχε καθαρισει/λαδωσει ποτε.
    Ride(s) the wind of change...

  9. #1284
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/09/2017
    Μηνύματα
    83
    Λοιπόν ένα χρόνο τώρα λάδωνα την αλυσίδα του hornet μου με Wurth HHS ξηρό λιπαντικό ειδικό για αλυσίδες μοτοσυκλέτας. Έχω κάνει 3000 χλμ περίπου όχι και τόσο πολλά δηλαδή και μόλις μου τελείωσε. Την λάδωνα στο περίπου κάθε 500 χιλιόμετρα ίσως και λίγο παραπάνω. Δηλαδή με ένα μπουκαλάκι σπρέυ λάδωσα 5-6 φορές. Οπότε για τα χρήματα που στοιχίζει μαζί με το ειδικό καθαριστικό της wurth όπως προτείνεται (σύνολο περίπου 30 ευρώ) δεν νομίζω ότι συμφέρει εκτός και αν το παράκανα στο λάδωμα.

    Τα θετικά είναι ότι δεν πιτσιλάει καθόλου όσο και αν έβαζα και δεν λερώνει πουθενά. Επίσης δεν μαζεύει βρωμιές και σκόνες αλλά το κινώ μόνο σε άσφαλτο και δεν ξέρω για χωμάτινες διαδρομές. Αλλά πιστεύω ότι και εκεί θα είναι μια χαρά γιατί δεν έχει κολώδη υφή. Είναι σαν κερί. Οπότε πάντα η αλυσίδα ήταν καθαρή ένα χρόνο τώρα. Η αλυσίδα μόνο όταν είναι ζεστή καταλαβαίνεις ότι έχει λαδωθεί ενώ όταν είναι κρύα είναι εντελώς στεγνή και δεν λερώνει καθόλου.

    Στα αρνητικά πέρα από την τιμή του είναι ότι δεν καθαρίζει εύκολα από την αλυσίδα αλλά δεν ξέρω αν είναι και απαραίτητο. Βέβαια με το αντίστιχο καθαριστικό για HHS της wurth όπως προτείνεται καθαρίζει μια χαρά αλλά όπως είπα και παραπάνω το κόστος για αυτά τα 2 είναι 30+ ευρώ οπότε δεν συμφέρει. Το άλλο αρνητικό για μένα είναι ότι δεν φαίνεται και δεν μπορείς να ξέρεις αν η αλυσίδα είναι λαδωμένη η όχι και πότε θέλει λάδωμα. Για να καταλάβεις πιάνοντας την αλυσίδα αν είναι λαδωμένη πρέπει να κάνεις μερικά χλμ για να ζεσταθεί. Τότε υγροποιείται κάπως και το καταλαβαίνεις γιατί σου λερώνει το χέρι. Διαφορετικά είναι σαν να πιάνεις μία πεντακάθαρη αλάδωτη αλυσίδα. Λόγο αυτής της ιδιότητας φαντάζομαι σε μικρές αποστάσεις που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί αρκετά η αλυσίδα ίσως δεν λιπαίνεται σωστά. Επειδή δεν είμαι και ο πιο ειδικός δεν ξέρω κατά πόσο κάνει καλη δουλειά και λόγο των λίγων χλμ που έχω κάνει σε αυτόν τον ένα χρόνο δεν μπορώ να βγάλω συμπεράσματα. Η αλυσίδα μου πάντως δεν φαίνεται να έχει αλλοιωθεί.

    Πλέον αγόρασα ένα λιπαντικό αλυσίδας MC CARE™ C5 CHAIN PASTE 150ML της MOTUL στα 12 ευρώ περίπου το οποίο είναι μία λευκή πάστα που απλώνεται με ένα βουρτσάκι που έχει το σωληνάριο και είναι ειδικό για μηχανές δρόμου και street. Οπότε θα δοκιμάσω και αυτό και θα σας πω εντυπώσεις. Το μόνο σίγουρο πάντως από την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα σήμερα είναι ότι καταλαβαίνεις αμέσως ότι είναι λαδωμένη η αλυσίδα και ακόμη και κρύα η αλυσίδα ρολάρει πιο εύκολα που προσωπικά μου αρέσει γιατί μου δείχνει ότι είναι σωστά λαδωμένη. Η Motul προτείνει και για αυτό το αντίστοιχο καθαριστικό αλλά θα δοκιμάσω παραφινέλαιο να δω αν κάνει δουλειά που είναι και πιο φτηνό και το κυριότερο το βρίσκω πολύ πιο εύκολα και δεν χρειάζεται να το ψάχνω ή να το παραγγέλνω στο internet όπως έκανα με το αντίστοιχο της wurth που δεν υπήρχε πουθενά.

    Τέλος σκέφτομαι πολύ σοβαρά να βάλω ενα αυτόματο λιπαντίρα αλυσίδας και συγκεκριμένα το Tutoro. Αλλά με φοβίζει το γεγονός ότι χρειάζεται ειδικό λιπαντικό για να δουλέψει όπως γράφει στο site τους. Θα πρέπει να παραγγέλνω διαρκώς λιπαντικό.

  10. #1285
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.655
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mangelasakis Προβολή μηνύματος
    είναι ειδικό για μηχανές δρόμου και street.
    Εδω δηλ. μιλαμε για επαναστατικο προϊόν..!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #1286
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    165
    εγώ χρησιμοποιώ bell rey σπρει αλυσιδας. για καθαρισμό κηροζίνη, πολύ καλός καθαρισμός και με ελάχιστη ποσότητα την κάνει λαμπίκο. για αυτόματο σύστημα λίπανσης σκέφτομαι και εγώ αλλά αξίζει; έχει βάλει κάποιος;

  12. #1287
    Όχι, αλλά έχω βάλει αυτόματο λιπαντή στη γυναίκα μου (vibrator νομίζω λέγεται...). Με έχει απαλλάξει από τη λίπανση μια για πάντα...

  13. #1288
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.343
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yes-u Προβολή μηνύματος
    Όχι, αλλά έχω βάλει αυτόματο λιπαντή στη γυναίκα μου (vibrator νομίζω λέγεται...). Με έχει απαλλάξει από τη λίπανση μια για πάντα...
    Εσυ να το κοιτάξεις αυτό με τα αγγλικά γιατί μπορεί να μπερδέψεις που βάζεις τι
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  14. #1289
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/09/2017
    Μηνύματα
    83
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Εδω δηλ. μιλαμε για επαναστατικο προϊόν..!!!
    χαχα έτσι γραφει στην ετικέτα. Εντάξει μπορεί να έχει κάποια βάση. Δεν φαίνεται κακό πάντως.

  15. #1290
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    291
    Ερώτηση που πιθανότατα έχει τεθεί ξανά:
    Συνιστάται η χρήση βαλβολίνης για τη λίπανση της αλυσίδας ?
    Ρωτάω γιατί:
    - Σύμφωνα με το manual του ZR7: "Αν δεν είναι διαθέσιμο κάποιο ειδικό λιπαντικό, ένα παχύρρευστο λάδι όπως το SAE 90 είναι προτιμότερο από ένα λεπτόρρευστο, διότι θα παραμείνει στην αλυσίδα περισσότερο και θα παρέχει καλύτερη λίπανση".
    - Σύμφωνα με το manual του XJ6: "Μη χρησιμοποιείτε λάδι μηχανής ή οποιαδήποτε άλλα λιπαντικά για την αλυσίδα, καθώς ενδέχεται να περιέχουν ουσίες που μπορεί να καταστρέψουν τα O-rings".

Παρόμοια θέματα

  1. SuperMoto, αυτος ο άγνωστος τρόπος
    από GOGOS2612 στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2013, 16:10
  2. Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος!
    από derd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2006, 12:27
  3. Ξέρει αυτός...
    από NLS στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2004, 12:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF