εγω, μπεσα τωρα, αν ειχα ενα τετοιο μηχανακι, θα κοιταγα να το πουλησω...εκτος αν το ειχα καθαρα για track bike, που και παλι, με την παραμικρη στραβη θα εψαχνα πλαισιο...αλλα απο καποια χρονια και μετα επειδη ειναι παλιο δεν αξιζει να το σκοτωσεις...
επισης αν μου ελεγες τωρα να παρω παλιο ss λιτρου, ειτε για track bike ειτε για βολτα και καυλαντα, δεν θα κοιταγα καθολου τα 5αρια-6αρια...οπως δεν θα κοιταγα και τα r1 για τα πηνια τους ή και τα cbr του 2008 επειδη ηταν λαδιερες...
αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη και μονο...καποιος αλλος θα πηγαινε καρφι εκει επειδη του εκανε το κλικ και δεν θα τον ενοιαζε η οποιαδηποτε στραβη εξελιξη...που μπορει να μην ερχοταν και ποτε...αλλα better safe than sorry λενε και εγω το πιστευω και το ακολουθω...
Ναι βρε, απλά τυγχάνει η γνώμη σου να είναι λίγο απόλυτη.
Εγώ τίτλους έβαλα από άρθρα ανά την υφήλιο, όπως και το ότι για όποιο μηχανάκι εκείνης της περιόδου γίνεται λόγος, σχέδον πάντα υπάρχει αναφορά στο Κ5. Τπτ άλλο
Για να μην αναφέρω πάλι και το τι έκανε η BMW
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 19/10/2018 στις 13:23.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
ειμαι πεπεισμενος οτι δεν εσπαγε ουτε στα πολλα φρενα, ουτε στις σουζες, ουτε στα εντο και φυσικα ουτε στατικα...αλλα σε μια τουμπα ειναι πολυ πιθανο και εχεις πολλες περισσοτερες πιθανοτητες να σπασει απ'οτι ενα αλλο..
οποτε τι με ενοιαζε εμενα αν ο αλλος επεφτε και το επαιρνε σε κομματια?
με τα bmw παλι ειμαι ΠΟΛΥ πιο επιφυλακτικος...γιατι καμια βαλβιδουλα, κανενα πιστονακι μπορει να ξεφευγε...καμια εκρηξουλα στο ξεκαρφωτο μπορει να γινοταν...οποτε εκει ναι...μακρυα και αγαπημενοι...
Οι αναρτησεις του ειναι που το κρατουσαν πολυ πισω...
Εντω μεταξυ αυτο το Kawa του 5-6 πως βγηκε πρωτο απορω.
Κανα 2 φορες που το ειχα παρει βολτα απο ενα φιλο σε διαδρομες Ναυπλιο/Επιδαυρο ειχα σοκαριστει απο το ποσο δυσκολο/βαρυ ηταν στο να στριψει.
Αν ο Ιαπωνας επαιζε με σοβαρες αναρτησεις/φρενα (τοτε) θα ηταν ετη φωτος μπροστα.
Αλλα εχουν κ τα κολληματα τους δυστυχως οι ανατολιτες.
Ride(s) the wind of change...
Ακόμα και το Rutter test που είναι το αγαπημένο μου, 1 αναβάτης (αγωνιζόμενος κιόλΑ) , 1 πίστα, 1 σετ ελαστικών, όλα τα μηχανάκια. Όσο πιο αξιόπιστο γίνεται. Ο Rutter έτρεχε με bmw, μπορεί να το ευνοουσε άθελά του (συνηθισμένος γαρ). Οι καιρικές συνθήκες δεν είναι πάντα ίδιες. Τα συγκεκριμένα λάστιχα (σκελετός, γομμα) μπορεί να ευνοούν το σετ απ συγκεκριμένου μοτοσακου. Είναι μεταβλητές που δεν εξαλειφονται εντελώς.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου