Σελίδα 18 από 41 ΠρώτοΠρώτο ... 8131415161718192021222328 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 256 έως 270 από 611

Θέμα: NAKED για 1.91 ύψος

  1. #256
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karateo Προβολή μηνύματος
    Πάντα τέτοια, απλά ποτέ δε ξέρεις πότε θα έχουν πέσει κοτρόνες επάνω στη στροφή (μου έχει τύχει σε εθνικό δρόμο μάλιστα).
    Για αυτό υπάρχουν οι πίστες

    Και σίγουρα η σβέλτη οδήγηση δεν ενδείκνυται για τους Ελληνικούς δημόσιους δρόμους πόσο μάλλον της Κρήτης με αποδείξεις!
    http://hania.news/2018/01/17/%CE%BA%...5%CE%BC%CE%B1/
    thanks , captain obvious...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  2. #257
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2015
    Μηνύματα
    1.286
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karateo Προβολή μηνύματος
    Ρε παιδιά, έχω πορεία 20χλμ ευθείες. Πώς οδηγείτε εσείς? Δε βάζετε έκτη με σταθερή ταχύτητα? Στις προσπεράσεις κατεβάζετε τρίτη? Δε μιλάμε για πίστα ούτε πόλη ούτε κόντρα με κάποιον άλλο!

    Το tracer μου άφησε αρνητικές εντυπώσεις γιατί πρώτα απο όλα δε μου αρέσει! Τη σέλα δεν την υπολογίζω. Γκάζι έχει άφθονο και με τη γυναίκα που κάναμε μία απόσταση σε επαρχιακό με 100-120 δε τα καταλάβαινε. ΟΚ στο MT-07 που δε θα έχει και τον κουβά πίσω ούτε τη σχάρα που κρατούσε θα της έρθει πολύ άσχημο αλλά για μένα το παίρνω
    Εννοείται ρε συ, στην ευθεία βάλε 6η και πήγαινε με 3κ στροφές, δεν αντιλέγω καθόλου, απλά τις εθνικές της Κρήτης δεν τις λες και εθνικές που μπορείς να κάνεις οικονομία καυσίμου εύκολα, θέλεις στροφές(κινητήρα) για προσπεράσεις, στροφές, ανηφόρες, οπότε απλά λέω ότι τα 5λ/100χλμ θα πρέπει να τα θεωρείς ρεαλιστικοτατο νούμερο, είναι άλλωστε απίστευτα χαμηλή κατανάλωση για μηχανή τέτοιων επιδόσεων.

    ΥΓ:Πώς γίνεται να μην πατάς φρένο στο σκούτερ; έχει engine brake; το πίσω φρένο χρειάζεται φουλ να ξέρεις...

  3. #258
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2015
    Μηνύματα
    1.286
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Στη βόλτα των 430 χιλιομέτρων έβγαλα μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 km με το MT-07 κι αυτό διότι στην επιστροφή έκανα μεγάλο κομμάτι σε αυτοκινητόδρομο με 120 km/h και στην αρχή κυνηγούσα τους γρήγορους. Χωρίς αυτά θα ήταν ακόμα χαμηλότερη η κατανάλωση. Αν είχα κάνει τη διαδρομή μόνος μου, θα ήμουν το πολύ στα 3,3 L/100 km, ίσως και στα 3. Οι δικές μου καταναλώσεις είναι χαμηλότερες από του fuelly.

    Το MT-07 δεν καίει αν το πας μαλακωσσά, όπως εγώ. Αν το ανοίγεις, πάει και στα 6 L/100 km.

    Περιμένω σχόλια, γιατί θα πρέπει να το πουλήσω.
    Έχει σχεδόν αποφασιστεί ότι το επόμενο μου μηχανάκι θα είναι το mt και με κάτι τέτοια posts μου πέφτουν τα μαλλιά. Μηχανή 75 άλογα να πίνει 6λ/100χλμ πιεσμένη. Ο,τι καλύτερο.

    (σορρυ για τα 2 ποστ, είμαι από το κινητό και το 'λουσα)

  4. #259
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΤάκηςΜπ Προβολή μηνύματος
    ΥΓ:Πώς γίνεται να μην πατάς φρένο στο σκούτερ; έχει engine brake; το πίσω φρένο χρειάζεται φουλ να ξέρεις...
    Απο αυτό θα σου απαντήσω και στο υπόλοιπο ποστ.

    1ον δεν υπάρχει πολύ κίνηση ούτε φανάρια
    και 2ον αφήνω το γκάζι όταν δε πρόκειται να προσπεράσω

    και προσπέραση να θέλω να κάνω δε πλησιάζω με μεγάλη διαφορά ταχύτητας για λόγους ασφάλειας

    εδώ είναι παρκαρισμένοι δεξιά και ξαφνικά κάνουν επι τόπου στην εθνική

    Τακάκια συμπλέκτη στο σκούτερ άλλαξα πρώτη φορά στα 65.000 ενώ το περισσότερο που είχαν δεί μέχρι πριν απο εμένα ήταν στα 30-40.000

  5. #260
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Πιεσμένο το MT-07 κοντά στο μέγιστο, καταναλώνει νομίζω 7 L/100 km. Αυτό θα στο πεί καλύτερα ο Blitzer, αν ποτέ είχε κοιτάξει τη σχετική ένδειξη.
    Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 29/10/2018 στις 15:55.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  6. #261
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2015
    Μηνύματα
    1.286
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karateo Προβολή μηνύματος
    Τακάκια συμπλέκτη
    Με έκαψες

  7. #262
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Πιεσμένο το MT-07 κοντά στο μέγιστο καταναλώνει νομίζω 7 L/100 km. Αυτό θα στο πεί καλύτερα ο Blitzer, αν ποτέ είχε κοιτάξει τη σχετική ένδειξη.
    Δλδ αν το πας στα κόκκινα, βγάζει 14χλμ/λτ;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #263
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΤάκηςΜπ Προβολή μηνύματος
    Με έκαψες
    τα κατάφερες όμως έτσι?

  9. #264
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Έχεις σκεφθεί καθόλου το Honda NC 750X; Είναι πιο οικονομικό από το MT-07 σε κατανάλωση, κατασκευάζεται στην Ιαπωνία (σε αντίθεση με τα 500X και 500F), δε σπάει, δε χαλάει. Κάποιοι με αυτά κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Η τιμή του βέβαια είναι αρκετά υψηλότερη από το όριο που έθεσες αρχικά, στα 8.550€.

    Ο κινητήρας του τραβάει πολύ καλά από τις χαμηλές στροφές και έχει κόφτη πλέον στις 7.500 rpm (νομίζω ότι παλιά τον είχαν στις 6.500 rpm). Είναι ρυθμισμένο για να το δουλεύεις σε χαμηλές-μεσαίες στροφές. Επιπλέον τα χειριστήρια είναι πιο μαλακά και πιο ακριβή στα Honda, σε σχέση με τα Yamaha. Στο MT-07 το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σχετικά τραχύ.

    Είναι ό,τι πρέπει για ύψος σου. Επιπλέον είναι πιο άνετο σε ανοικτό δρόμο σε σχέση με το MT-07 και σαφώς καλύτερο για το συνεπιβάτη, αφού έχει γι' αυτόν κανονική σέλα και όχι "ταμπόν" όπως λέει μία φίλη. Του βάζεις άνετα και "κουβά" (δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα αυτή τη λέξη που χρησιμοποιείς ) και του ταιριάζει, αντί να του χαλάει την εικόνα.
    Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 29/10/2018 στις 19:13.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  10. #265
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Πιεσμένο το MT-07 κοντά στο μέγιστο, καταναλώνει νομίζω 7 L/100 km. Αυτό θα στο πεί καλύτερα ο Blitzer, αν ποτέ είχε κοιτάξει τη σχετική ένδειξη.
    Μέση κατανάλωση είχα στα 5,2-5,4 λ/100 με μεικτή οδήγηση (50% πίνω-αίμα, 50% φυσιολογική). Για να δεις 7 μέση, πρέπει να είσαι τέρμα γκάζι παντού.
    Life begins at 45°.

  11. #266
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2015
    Μηνύματα
    1.286
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Μέση κατανάλωση είχα στα 5,2-5,4 λ/100 με μεικτή οδήγηση (50% πίνω-αίμα, 50% φυσιολογική). Για να δεις 7 μέση, πρέπει να είσαι τέρμα γκάζι παντού.
    dreeeeeeeam biiiiiiiike

  12. #267
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    18 σελιδες μετα θα καταληξεις με mt? Τοση κουβεντα ουτε panigale να αγοραζες...

  13. #268
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/01/2017
    Μηνύματα
    811
    Πάρε Tuono !!

    Είναι γυμνό αλλά με ζελατίνα για προστασία από αέρα και σέλα πλατεία και για τον συνεπιβάτη

    Το καλύτερο είναι ότι δεν θα ασχολείσαι με την κατανάλωση

    Απλά θα ασχολείσαι να το γεμίζεις

  14. #269
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Έχεις σκεφθεί καθόλου το Honda NC 750X; Είναι πιο οικονομικό από το MT-07 σε κατανάλωση, κατασκευάζεται στην Ιαπωνία (σε αντίθεση με τα 500X και 500F), δε σπάει, δε χαλάει. Κάποιοι με αυτά κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Η τιμή του βέβαια είναι αρκετά υψηλότερη από το όριο που έθεσες αρχικά, στα 8.550€.

    Ο κινητήρας του τραβάει πολύ καλά από τις χαμηλές στροφές και έχει κόφτη πλέον στις 7.500 rpm (νομίζω ότι παλιά τον είχαν στις 6.500 rpm). Είναι ρυθμισμένο για να το δουλεύεις σε χαμηλές-μεσαίες στροφές. Επιπλέον τα χειριστήρια είναι πιο μαλακά και πιο ακριβή στα Honda, σε σχέση με τα Yamaha. Στο MT-07 το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σχετικά τραχύ.

    Είναι ό,τι πρέπει για ύψος σου. Επιπλέον είναι πιο άνετο σε ανοικτό δρόμο σε σχέση με το MT-07 και σαφώς καλύτερο για το συνεπιβάτη, αφού έχει γι' αυτόν κανονική σέλα και όχι "ταμπόν" όπως λέει μία φίλη. Του βάζεις άνετα και "κουβά" (δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα αυτή τη λέξη που χρησιμοποιείς ) και του ταιριάζει, αντί να του χαλάει την εικόνα.
    Το NC δεν είναι naked
    Αν και στο δρόμο που το έχω δεί μου αρέσει δεν είναι αυτό που ψάχνω.

    Έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά* και απο τα υπόλοιπα θα ήταν η πρώτη μου επιλογή αλλά ξεφεύγω απο αυτό που μου αρέσει (CB500F, Z650, MT-07) και φτάνουμε στο σημείο που δεν έχει κανένα νόημα η αλλαγή!

    *αν εξαιρέσεις το βάρος του

    Πάντως τώρα που το θυμήθηκα μου έκανε εντύπωση o μαλακός συμπλέκτης του MT-07!

  15. #270
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Ένα video για το ΜΤ-09 με δίμετρο αναβάτη-ιδιοκτήτη...μια σταλιά φαίνεται δίπλα του το mt-άκι!

Παρόμοια θέματα

  1. ελατήρια για μπροστά πιρούνι για fz6 naked
    από fazer - hucker στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2006, 13:02
  2. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2005, 08:50
  3. ύψος αναβάτη για το Ζ....
    από ctpanoramix στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2004, 17:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF