Εύγε ρε κουμπάρε.![]()
![]()
Και έτσι εξηγούντε και τα χιλιόμετρα στο Χόντα.![]()
Εύγε ρε κουμπάρε.![]()
![]()
Και έτσι εξηγούντε και τα χιλιόμετρα στο Χόντα.![]()
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Ρε Μπίλλυ μια ερώτηση.
Από εξοπλισμό βουνού τι κουβαλάς;
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Τίποτα το ιδιαίτερο,τα βασικά.Σουγιάς,κινητό,power bank,νερό,τρόφιμα,αδιάβροχο απαραίτητα.Εννοείται ορειβατικά καλά μποτάκια.
Προσοχή για χειμερινό βουνό πας σε άλλο κεφάλαιο και θες κραμπόν,πιολέ και τα λοιπά.Το χειμώνα σταματάω μετά τις 20-25 Δεκέμβρη καθώς το χιόνι παγώνει και ένα λάθος σε στέλνει απευθείας στον άλλο κόσμο,μόνος ειδικά είναι τεράστιο το ρίσκο το χειμώνα.Ξεκινάω πάλι Απρίλιο απο τις 15-20 και μετά.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Εντυπωσιακο πραγματι το εγχειρημα σου. Εριξα και μια ματια στο ταξιδιωτικο σου στο Βορειο Ακρωτηριο. Εκει για να καταλαβω πηρες μονο ενα τανκ μπαγκ και οτι αλλο χωραγε το glove box του nc;
Ακριβώς.Το tank bag είναι 32 λίτρα και 20 το ψευδοτεπόζιτο όπου βάζεις αδιάβροχα και διάφορα άλλα που υπο νορμάλ συνθήκες θα σου πιάσουν χώρο για ένα ολόκληρο σαμάρι.Και Ισπανία-Γιβραλτάρ https://ncclub.gr/index.php/topic,2333.0.html που πήγα με έτερο φίλο πάλι με tank bag μόνο.Η ευελιξία έχοντας μόνο αυτό είναι σε άλλα επίπεδα + οτι ευχαριστιέσαι οδήγηση.Μια φορά είχα κάνει το λάθος και ειχα βάλει σαμάρια και το μετάνιωσα.
Να σημειωθεί οτι είμαι λάτρης της απλότητας.Τη θεωρώ απαραίτητη για κάποιον που θέλει να φεύγει χωρίς 2ες σκέψεις.Αν το πολυ-κοσκινίζεις στο τέλος ή δεν το κάνεις,ή φορτώνεσαι με ενα κάρο άχρηστα πράγματα και δεν ευχαριστιέσαι το ταξίδι...
keep it simple που λένε και οι Άγγλοι!
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Φιλε και εγω ειμαι οπαδος του μινιμαλισμου αλλα εσυ ξεπερνας οσα ξερω και εχω δει στα 48 μου χρονια.
Η πειθαρχια και η αντοχη σου ειναι σε πολυ υψηλο επιπεδο. Αισθανομαι οτι μπορεις να κυνηγησεις πολυ υψηλους στοχους σε adventure καταστασεις και οχι απαραιτητα μονο με μηχανες.
Τι background εχεις; Στρατιωτικος εισαι; Aπο γυναστικη; Aπο γνωσεις βουνου;
Ευχαριστώ φίλε!Απλός άνθρωπος είμαι,παλιότερα στα νιάτα μου ήμουν αθλητής(μπάσκετ) 11 συνεχή χρόνια σε ομάδες(χωρίς τραυματισμούς,παιζει ρόλο).Είμαι σε σχετικά καλή κατάσταση τώρα αλλά φυσικά καμία σχέση με 15 χρόνια πριν,απλά τότε δεν είχα επαφή με το βουνό.Μεγάλος το ξεκίνησα οπότε οι γνώσεις μου περιορίζονται στα χρόνια που ασχολούμαι ενεργά και αυτά είναι μολις 3!Φυσικά μετά απο τόσες κορυφές έχω αποκτήσει μια α εμπειρία και έχω διευρύνει τα προσωπικά μου όρια.Αυτό που συμπέρανα στην ορειβασία είναι οτι είναι περισσότερο ''ψυχική'' παρά σωματική διαδικασία,μαθαίνεις να παίζεις με τα σωματικά σου όρια και να τα ξεπερνάς κατά πολύ.Κρίμα που στην Ελλάδα με τόσα βουνά δεν είναι διαδεδομένο το σπορ.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Bill , μιας και εδώ μέσα υπάρχει crew που κάνει και χιλιόμετρα με τα μοτοσοκα αλλα και περπάτημα στα βουνα (trekking κυρίως) , αλλα ποτε και τα δυο ταυτόχρονα , θα ήθελα να σε ρωτήσω κάποια πράγματά:
Ένα από τα προβλήματα που υπάρχουν στο να πάμε με την μηχανή , να κάνουμε trekking και να γυρίσουμε πίσω είναι ότι συνήθως οι διαδρομές στο trekking ξεκινάνε από ένα σημείο Α και καταλήγουν σε ένα σημειο Β και αυτά τα δυο σημεία έχουν συνήθως αρκετή απόσταση μεταξύ τους.
Οπότε , αν αφήσεις την μηχανή στο σημείο Α είναι δύσκολο να ξαναγυρίσεις πίσω.
Καταλαβαίνω ότι με τις κορυφές , ξεκινάς από το Α και καταλήγεις πάλι στο Α οπότε παίρνεις την μηχανή.
Δεν έχεις άγχος για την μηχανή και τα πράγματα σου που έχεις αφήσει τόσες ώρες στο σημείο Α?
ΥΓ: καταλαβαίνεις οτι αυτό που θα πεις , θα δοκιμαστεί μολις το επιτρέψει ο καιρός…
![]()
Αν είστε πολλά άτομα, πηγαίνετε πρώτα στο σημείο Β, αφήνετε τα μισά μηχανάκια, δικάβαλα στο σημείο Α, ξεκινάτε το περπάτημα, καταλήγετε στο Β, δικάβαλα στο Α, win.
Life begins at 45°.
Όντως όταν μιλάμε για διάσχιση αλλάζει τελείως το πράγμα.Εκεί ή εφαρμόζεις αυτό που λέει ο Blitzer ή συννενοείσαι με κάποιον ντόπιο απο την άλλη μεριά να σε επιστρέψει στο μηχανάκι σου.Σε κάποια σημεία στην Ελλάδα υπάρχουν κάποιοι που το κάνουν αυτό σαν συμπληρωματική δουλεια, πχ στο απιστευτο φαράγγι του Δημοσάρη στη νότια Εύβοια(στο οποιο προτείνω ανεπιφύλάκτα να πάτε αν δεν έχετε πάει).Εκεί υπάρχει άνθρωπος που σε μαζεύει απο την παραλία Καλιάνου και σε επιστρέφει στο σημείο που ξεκινάς πάνω απο την Κάρυστο.Εγώ βέβαια έιμαι τόσο ανώμαλος που όταν είχα πάει,επέστρεψα κανονικά πίσω.Συνολικά 10km να πας και 10km ανηφορικά να γυρίσεις.
Για τη μηχανή τι άγχος να έχω?Λες να μου κλέψουν το NC?Εδώ χάρισμα να το έδινες σε μερικούς δε θα το έπαιρναν!
Πέρα απο πλάκα είναι απόλυτα safe όλα εκεί στα ψηλά.Απίθανο να σου κλέψουν το οτιδήποτε.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
κατσε βρε bill... δεν ειμαστε απο την Κένυα...
10 + 10 κμ στο βουνο θελουν την ωρα τους και την αντοχη τους
υποψιάζομαι οτι κάνεις ενα μέρος της (χωμάτινης) διαδρομής με την μοτο και την αφήνεις (μαζι με κρανη , μπουφαν , μπότες κλπ) στο βουνο (οχι σε κατοικημένη περιοχή) . σωστά?
Πάντως στο συγκεκριμένο μέρος ο Bill δε θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το μοτοσακό του. 10 χλμ κατηφορικά είναι περίπου 2 ώρες και τα διπλά η ανάβαση. Λογικά τέτοιες εξορμήσεις από Αθήνα γίνονται καλοκαίρι, αλλιώς θα σε πιάσει η νύχτα.
Βασίλη σε ζηλεύω από δω μέχρι.... τον Όλυμπο![]()
Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.
Η μοτοσυκλέτα βοηθά τα διχασμένα άτομα σαν εμάς που είμαστε μοτοσυκλετιστές και ορειβάτες να προσεγγίσουμε πιο εύκολα το βουνό.
Ειδικά οι ον-οφ θα διασχίσουν πιο εύκολα τα τελευταία χιλ του συνήθως χαλασμένου χωματόδρομου μέχρι το όποιο καταφύγιο και πολλές φορές θα σε πάνε πιο πάνω απ αυτό.
Εδώ και 30+ χρόνια που κάνω τέτοιες εξορμήσεις,παλιότερα μόνος μου,τώρα και με την συνεπιβάτη,ποτέ δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα με την μοτο η τον εξοπλισμό.
Παρκάρισμα οσο πιο κοντά στο στόχο,τα κράνη δεμένα στη μηχανή ,μπουφάν και λοιπός εξοπλισμός στη μπαγκαζιέρα,σακιδιάκι ημέρας στην πλάτη και δρόμο.
Αν η εξόρμηση απαιτεί διήμερο η τριήμερο,στήνω δίπλα στη μοτο και αφήνω την σκηνή στημένη με διάφορα πράγματα μέσα, ποτέ δεν έγινε κάτι.
Σε πιο μίνιμαλ αποδράσεις σαν αυτές που κάνει ο Βiil, δεν παίρνω καν μπότες ,βάζω κατευθείαν τα ορειβατικά μποτάκια.