φιλε λογικα σε καλυψα...
φιλια. Το μηχανακι το εφτιαξα αρκετα και το ευχαριστηθηκα.Μηδεν προβληματα πλην ενος ανορθωτη.Λαδια κατεληξα σε 10/40 ή 10/50 αν θυμαμαι καλα.
μολις ειδα την προστασια που ειχα βαλει στο πισω αμορτισερ για τις λασπες κτλ.
ΟΛΑ τα λεφτα η τρομπα φρενου απο ZZR και το πισω αμορτισερ της technoflex που ειχα παραγειλει και παραλαβει ο ιδος απο το εργοστασιο στην ολλανδια.
μ'αρέσει η προσθήκη στριτάδικων ζαντών σε kle το μόνο θέμα και βασικό που θα με απέτρεπε απο μια τέτοια μετατροπή είναι η ένδειξη του κοντέρ που σε κάθε ένδειξη θα δείχνει 20-30km/h παραπάνω και με ότι παραπλάνηση στον διανυθέντων χιλιομέτρων
στα ψηφιακά κοντέρ υπάρχει νομίζω κορεκτορας στα αναλογικά δεν ξέρω
you rise you fall you're down then you rise again
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
δεν συγκρινεται το εργοστασιακο kawasaki με αυτο το πραγμα.εχω αλλαξει μηχανακια αρκετα απο τοτε.Ημουν απολυτα ικανοποιημενος.Best value.Ειχα δοκιμασει και λαστιχα avon.εκεινα τα pirelli ομως τα γνωστα τοτε δεν θυμαμαι πως το λενε το μοντελο ηταν ολα τα λεφτα...τακακια ειχα αλλαξει πολλα.κατεληξα σε κατι φθηνα κινεζικα.τα μονα που κραταγανε χιλιομετρα.Η τρομπλα απλα χαιδευες και σταματαγες.και πλαστελινη να ειχα για τακακια παλι θα σταματαγε.Ηταν ενα πειραματοζωο που εφτιαξα και συντηρουσα μονος μου και με βοηθησε στις μελλοντικες μου επιλογες οσο αφορα την βελτιωση και τι αναλωσιμα θα χρησημοποιω.πχ λογω της αγωνιστικης μου εμπλοκης στα μηχανακια πλεον βαζω μονο τακακια carbone lorraine και λιπαντικα εχω καταληξει σε motul,amsoil,mobil.πχ υγρα φρενων θα βαλω motul κ.ο.κ.
στην ιδια διευθυνση ειναι ο ζαντας?
Εδώ κάτοχος kle, κάνε την συντήρηση που πες, ένα σωληνάκι υψηλής μπροστά κ δεν χαλάει δεν σπάει το μηχανάκι, είναι γαϊδούρια, καμία μεμβράνη η μαγνήτες θα σου βγάλει κάποτε, δεν είναι για στροφές. Απλά σε πάει παντού με τον τρόπο του, το cryptonr μου μπαίνει πιο καλά στις στροφές νομίζω αχαχαχα