Nαι πολύ καλά θυμάσαι!
Η διαφορά είναι οτι η Honda είχε Nissin στα δύο RCV του Team LCR (Bradl, Bautista) με σκοπό την εξέλιξη, ενώ στις εργοστασιακές που πήγαιναν για πρωτάθλημα είχε brembo πάντα.
Αμα είσαι η Honda μπορεις να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλος χορτάτο!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Οχι μονο Nissin φρενα... Αλλα και Showa αναρτησεις. Νομιζω αλλαξε αναρτήσεις στο εργοστασιακο το 2009 η 2010.
Ουτε και γω το πιστευω αλλα νομιζω οτι θα εχει καλυτερη εξελιξη και ισως στο τελος του 19 μπορει να εχει παρει βαθρο σε στεγνο αγωνα και γενικα να ειναι σε καλυτερη μοιρα απο το 18.
τωρα για τις γουαητ παουερ μπορει να ακολουθησουνε τα βηματα της χοντα η και να της αλλαξουνε σε ολινς εαν δουνε οτι δεν ειναι αρκετες για να εισαι σε κορυφαιο επιπεδο για το κυνηγη του πρωταθληματος ,λεφτα παντως εχουν εαν θελουν να το κανουνε αλλα και αν φτασουν τισ δικες τους αναρτησεις σε επιπεδο ολινς αυτο θα ειναι παρα πολυ καλυτερο.
Ειναι πολύ δύσκολο να φτάσουν τις WP στο επίπεδο των Ohlins, αν όχι αδύνατον. Αν το καταφέρουν θα είναι κατόρθωμα, αλλά είναι αδύνατον να γίνει σύντομα.
Ολο το grid εκτός των KTM τρέχει με Ohlins και κάθε ομάδα έχει κι έναν τεχνικο της Ohlins, ο οποίος τους βοηθάει στο στήσιμο.
Ετσι η Ohlins έχει data για όλα τα μηχανάκια σε όλες τις πίστες κι αυτό απο μόνο του είναι τεράστιο πλεονέκτημα.
Στην ουσία λοιπόν δεν μιλάμε μόνο για την ποιότητα των αναρτήσεων σαν εξαρτήματα.
Το πρόβλημα της KTM είναι οτι δεν έχουν ακόμα ενα βασικό στήσιμο. Στις δοκιμές αλλάζουν τα πάντα σχεδόν κάθε φορά κι οι οδηγοί μπερδεύονται καθώς το μηχανάκι δεν είναι ποτέ το ίδιο!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Θα είναι μεγάλο πλήγμα-τουλάχιστον θεωρητικά- από πλευρά marketing η αλλαγή αναρτήσεων.Ένα μεγάλο ποσοστό του ανταγωνισμού της ktm στην αγορά φοράει ohlins.Προσωπικά,δεν το βλέπω να γίνεται στο άμεσο μέλλον αυτή η αλλαγή.
Αν πεφτουν λεφτα(...Redbull...) στην εξελιξη και δεν υπαρχει βελτιωση, δεν υπαρχουν αποτελεσματα...
... μια χαρά θα μπουν και τα Ohlins![]()
Και είναι λογικό να γίνει κάτι τέτοιοεαν θες να κυνηγάς πρωταθλημα.Το άλλο θέμα είναι το σωληνοτο πλαίσιο το οποίο φέτος δεν έδειξε κάτι καλό εκτός το βάθρο του Εσπαργκαρο ,άντε να δούμε φέτος τι θα κάνουν.
Πάντως προς το παρόν δεν αναφέρθηκε πουθενά τιποτα για μελλοντική αλλαγή τύπο πλαισίου η κάποια παραληλη εξέλιξη με κάποιου άλλου είδους σαν της Χόντα π.χ.
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 26/01/2019 στις 21:13.
Πολυ ωραια.Επιτελους να δουμε εναν αγωνα στη λαγκουνα σεκα.Ξερουμε ημερομηνια.Να θημηθουμαι τα παλια.Το ιδανικο θα ηταν να τρεχανε τα τζιπι αλλα οκ.
Ωραιο και το 8αωρο στη σουζουκα.Περυσι η προπερσι ειχε τρεξει ο στονερ.
Βαζω απο τωρα υπενθιμηση στο κινητο μου για αυτους τους 2 αγωνες...
καθε μερα ...νεα μερα.
Τεχνική φρεναρίσματος 3-2-1![]()