Μου έχει ενεργοποιηθεί μερικές φορές το ABS, τόσο στο μπροστινό, όσο και στον πίσω τροχό. Δεν ένιωσα σε κάποια από τις περιπτώσεις να μπλοκάρει ο τροχός πριν ενεργοποιηθεί.
Μου έχει ενεργοποιηθεί μερικές φορές το ABS, τόσο στο μπροστινό, όσο και στον πίσω τροχό. Δεν ένιωσα σε κάποια από τις περιπτώσεις να μπλοκάρει ο τροχός πριν ενεργοποιηθεί.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα δοκιμές, αλλά ήταν φορές που χρειάστηκε. Μπορεί πάνω στο φρενάρισμα πανικού να μην το ένιωσα.
Από την άλλη πλευρά, θα έλεγα ότι γενικά καταλαβαίνω αμέσως την ολίσθηση. Π.χ. σε κατέβασμα ταχύτητας σε ολισθηρό οδόστρωμα έχω αντιληφθεί αμέσως την ολίσθηση του πίσω τροχού (δεν έχει slipper clutch το μοτοσακό μου), όπως επίσης και σε άνοιγμα γκαζιού επίσης σε πολύ ολισθηρό οδόστρωμα. Το ίδιο και με το αμάξι και το ποδήλατο, όταν περάσω από κύλιση σε ολίσθηση, έστω και για λίγα cm, το νιώθω αμέσως. Τώρα βέβαια θα μου πεις ότι θυμόμαστε αυτά που έχουμε παρατηρήσει και αγνοούμε όσα δεν παρατηρήσαμε ποτέ...![]()
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Να φταίνε τα λίγα χιλιόμετρα στη δισκόπλακα/τακάκια?
Να φταίει ότι ήταν η πρώτη φορά?
Έχω μία επιφύλαξη όπως είπα και περιμένω να ξαναδοκιμάσω για να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα.
Για πλάκα, δοκίμασε να κάνεις test drive σε ένα SH300 όποτε θα βαριέσαι και περνάς απο τη Honda.
Ή στο CB500F.
Άσχετο, αλλά αν σου έχει ενεργοποιηθεί χωρίς να το προσπαθείς πολλές φορές κοίταξε το!
Εδω και 13 σχεδον χρονια η χοντα εχει τα καλυτερα φρενα απ ολους με το CBS-ABS της.Αξεπεραστο απ ολους τους αλλους.Οπως και πριν 40 χρονια το αρχικο συνδυασμενο συστημα της ΜΟΤΟ ΓΚΟΥΤΖΙ.Μεγαλο κεφαλαιο για την ασφαλεια του μεσου καθημερινου αναβατη που δεν ειναι χερας,οδηγος αγωνων,καγκουρας,και λοιποι κομπορρημονουντες των διαφορων φορουμ που συνηθως εκτιμουν το συστημα κατοπιν εορτης και συνηθως με επωδυνο και τραγικο τροπο.![]()
Να πω και εγώ τη μαλ@κία μου για το θέμα.
Αρχικά να τονισω ότι είμαι υπέρμαχος του abs. Μεγάλο βοήθημα πραγματικά. Ειδικά όταν καποιος είναι κουρασμένος, αφηρημένος κλπ και συμβέι κάτι, δύσκολα θα αντιδράσει σωστά.
Ειδικά με την πρόοδο που έχει γίνει τα τελευταία οσο πάει γίνεται και λιγότερο παρεμβατικό.
Άχρηστο δεν το θεωρώ σε καμία περίπτωση.
Απλά πιστεύω οτι ακομα και για το μέσο αναβάτη με σωστή εκπαίδευση και απο νωρις, θα του είναι λιγότερο χρήσιμο.
Όταν απο μικρά παιδια στα ποδήλατα δεν παταγαμε ποτέ μπροστινο φρένο,
οταν παιρναμε τα μπροστινά "παπουτσάκια" και τα βαζαμε πίσω γιατι τα θελαμε για κωλιές,
όταν στα παπιά (που από εκει ξεκινησαμε πολλοί) φρενάραμε μόνο με το πίσω γιατι αν κοκαλώσει το μπροστά θα πεσουμε
κλπ κλπ
τότε πως θα μάθουμε τη σωστή χρήση του φρένου?
Για να μην αναφερθώ στην ελλειπή έως μηδενική εκπαιδευση στις σχολές οδηγών ή στα διπλώματα με λάδια ή στο οτι λιγοι ειναι αυτοί που επιλέγουν να κανουν σχολεία αδήγησης ή σε χαλια δρόμους ή στα κακοσυντηρημένα μηχανακια που κυκλοφορούν στους δρόμους ή στην έλλειψη πιστών στην Ελλάδα.
Τελευταία τροποποίηση από panos_zip; 27/01/2019 στις 11:06.
- Triumph Daytona 675 (Track Bike)
- Ducati Multistrada 1200s
- IMR Corse 190RR
Ενδιαφέρον
Safe & Competent Motorcyclist - Part 2 c Braking
(έβαλα μόνο το κομμάτι για το ΑΒΣ)
https://youtu.be/jgeN6sRWj4c?t=553