Δημοσιεύθηκε αρχικά από
Commander
Καλησπέρα παιδιά εν μέσω καραντίνας λόγω κορονοιού σχεδόν ένα χρόνο μετά την τελευταία παράθεση!
Δεν θέλω να λάβω μέρος στην αντιπαράθεση για το τι είναι μοτοσυκλέτα και αν τα scooters ανήκουν στην κατηγορία αυτή.
Η ουσία είναι πως όλα είναι δίτροχα και βολεύουν μέσα στην κίνηση λόγω έκπτωσης σημαντικού χρόνου σε μια μετακίνηση ειδικά στο κέντρο μιας πόλης με σύνηθες μποτιλιάρισμα.
Το αν άλλα σου προσθέτουν κύρος, άλλα είναι έργα τέχνης και γκομενοπαγίδες", άλλα σε κρατάνε ζεστό και στεγνό και άλλα σου προκαλούν ρεύση και ρίγη συγκίνησης όταν τα καβαλάς και άλλα πολλά που μπορεί να σκαρφιστεί ο ποιητής, το αποτέλεσμα είναι ένα, ευχρηστία, ταχύτητα και γιατί όχι φυχοθεραπεία ή αν προτιμάτε ψυχαγωγία.
Πάρτε ό,τι σας αρέσει στο μάτι, στο χέρι και στον καβάλο ή γιατί όχι και ό,τι αρέσει στο έτερο ήμισυ.
ΟΜΩΣ όταν κάποιος ρωτάει αρχικά για το άν θα πάρει scooter ενώ με τα ίδια χρήματα μπορεί να πάρει μοτό στα ίδια κυβικά, σίγουρα ο άνθρωπος κοιτάει και το οικονομικό κομμάτι αλλιώς θα έπαιρνε ό,τι γούσταρε ή ένα απ' όλα για να τα καβαλάει με βάση την όρεξή του.
Σκεφτείτε λοιπόν αυτό που θα σας ακολουθεί πάντα μετά την απόκτηση του οτιδήποτε, την συντήρηση.
Τα χρήματα που θα δίνετε εφόρου ζωής της κτίσης του κάθε δίτροχου που θα καταβάλετε μια και μόνο φορά το ποσό της αξίας του.
Πόσα όμως θα δίνετε σε μόνιμη βάση για να κινείται αξιοπρεπώς η "καλή σας" στον δρόμο;
Τι θέλουν οι λεγόμενες μοτοσυκλέτες που δεν είναι scooters ή αλλιώς τι θέλει ό,τι έχει σασμάν και όχι φυγοκεντρικό;
Λαδάκι, φίλτρα λαδιού και αέρα, μπουζάκι ή μπουζάκια και τακάκια φρένων.
Τι θέλει ό,τι έχει φυγοκεντρικό;
Όλα τα παραπάνω συν βαλβολίνες μετάδοσης, σιαγόνες φυγοκεντρικού, ράουλα φυγοκεντρικού και ιμάντα κίνησης.
Όλα τα επιπλέον κοστίζουν ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό δεδομένου ότι τα διαστήματα συντήρησης ενός scooter είναι σχεδόν πάντα πιό πυκνά απ' ότι σε μία μοτοσυκλέτα αλλά είναι φυσικό αντίτιμο της ευκολίας που προσδίδουν.
Γυρνάς μόνο τον δεξί καρπό και με τα χέρια φρενάρεις εμπρός και πίσω. Τα πόδια αραχτά και ξεκούραστα χωρίς λάσπες και νερά.
Άρα λοιπόν πρέπει να μπουν στην ζυγαριά εκτός από το prestige και την κ@υλ@ και ο οικονομικός παράγοντας ούτως ώστε όχι μόνο να έχετε ό,τι σας αρέσει και σας διευκολύνει αλλά καί να μπορεί να κινείται και όχι να μένει παρκαρισμένο γιατί το service του είναι συχνό και είναι φωτιά και λαύρα.
Αυτά από εμένα που έχω ένα Agility 16+ 200i abs και μου κάνει μια χαρά την δουλειά μου ΑΛΛΑ σκέφτομαι μιας και είμαι στα 50 και έχω αλλάξει τουλάχιστον 30 μοτοσυκλέτες και scooters άλλοτε από ανάγκη και άλλοτε από επιλογή, να κάνω την τελευταία μου επιλογή και να κλείσω με αυτήν και λόγω οικονομικού παράγοντα (δεν υπάρχει η πολυτέλεια αυτήν την εποχή να αλλάζεις μοτοσυκλέτες σαν πουκάμισα) αλλά και λόγω ηλικίας (50+ γαρ!), να είναι μια μοτοσυκλέτα της οποίας το όνομα θα αποκαλύψω αφού την αποκτήσω, για να χαίρεται το πνεύμα μου, το στέρνο μου και ο καβάλος μου διότι όπως λέει και ο σοφός λαός, "περί ορέξεως.....κολοκυθόπιτα!!!"