Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Tracer 900

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/03/2013
    Μηνύματα
    97

    Tracer 900

    Καλησπερα παιδια.Μιας και επροκειτο να γινει η αγορα της μηχανης αυτης(για το γυμνο πηγαινα αλλα πιστευω οτι θα το μετανοιωνα μιας και κυριως μαρεσει η ανεση και οι μεγαλες βολτες με το αισθημα να μη παραπονιεται!!παρα ο hooligaνισμος) .Ηθελα να ρωτησω αν ολα αυτα τα μοντελα που πουλιουνται στο car και γενικα αν εχουν ξεπερασει το προβλημα με το wobbling.Εψαξα λιγο ειδα κατι ανακλησεις για καβαλετα αλλα δε καταλαβα πολυ καλα.Αν υπαρχει καποιος ιδιοκτητης να με κατατοπισει θα ημουν ευγνωμων.

  2. #2
    Μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2017
    Μηνύματα
    51
    Καλημέρα το θέμα αυτο 1. Δεν έχει εμφανιστεί σε όλα 2. Είναι θέμα και οδηγού 3. Αν παρολαυτα το κανει μακραίνουν την αλυσίδα και λύνετε (φτηνός τρόπος ) 4. Αλλάζουν αναρτήσεις ( ακριβός τρόπος). Είμαι κάτοχος του tracer gt αλλά αν δεν είχα τα λεφτά για το GT θα πήγαινα άφοβα για το παλιό

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/03/2013
    Μηνύματα
    61
    Το έχει ο κολλητός μου, το έχω οδηγήσει . Έχει 17.000κm δεν έχει βγάλει κιχ και του πίνει το αίμα

    Είναι πολύ βολικό και δυνατό για την κατηγορία του,μπορεί να μην έχει τα υπερβολικά άλογα αλλά πάει πολύ καλά.

    Φρένα και αμορτισέρ πολύ καλά.

    Πιστεύω θα το ευχαριστηθεις

  4. #4
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/03/2013
    Μηνύματα
    97
    Παιδια ευχαριστω πολυ απλα με απασχολει το θεμα του του τιμονιου που παιζει στις μεγαλες ταχυτητες.Εχει γινει ποτε ανακληση γιαυτο η απλα ειναι ικασιες και μεμονωμενες περιπτωσεις?Γτ νομιζω εχει γινει αρκετος ντορος μαυτο το θεμα .Ενδιαφερομαι κυριως για μοντελα 15-16 καθως το budget δς μπορει να ξεπςρασει τα 7500.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2018
    Μηνύματα
    616
    Ανεξάρτητα του Budget σου θα σου πρότεινα να κοιτάζεις του '17
    Τα πρώτα τα 15άρια είχαν κάποιο θέμα με τον αυτόματο τεντωτήρα καθώς και την τάπα λαδιού σε επίφοβη θέση ( ήταν από κάτω , μετά μπήκε στο πλάι )
    Το 17άρι έχει μπόνους το slipper & assist clutch (και μαλακότερη μανέτα συμπλέκτη έχεις και μεγαλύτερη ασφάλεια στα κατεβάσματα).

    Για το κούνημα έχουν γραφτεί άπειρες σελίδες από ανυποψίαστους αγοραστές .
    Παρακάτω θα (ξανα)γράψω ότι έχω αντιμετωπίσει στα 25.000 που το έχω στην κατοχή μου.

    Ανεξάρτητα πάντως από το τι θα καταλάβεις το κρατάω γιατί εξακολουθεί να είναι ευχάριστο γενικά μηχανάκι .

    Δεν διεκδικώ το αλάθητο , απλώς το οδηγάω πλέον 2 χρόνια και καταθε΄τω τις εμπειρίες μου

  6. #6
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/03/2013
    Μηνύματα
    97
    Σευχαριστω φιλε μου και περιμενω να γραψεις την εμπειρια σου.Του 17 ξεφευγει σε τιμη οποτε δε νομιζω.Μιλαμε για τουλαχιστον 9000 οποτε δε νομιζω

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της georgetziker
    Εγγραφή
    30/07/2018
    Μηνύματα
    40
    Πρόχώρα άφοβα σε όποιο και να βρεις εάν και εγώ(που έχω το 2016) θα σου πρότεινα να πάς από 2017 και μετά για διάφορους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2018
    Μηνύματα
    616
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faithless Προβολή μηνύματος
    Σευχαριστω φιλε μου και περιμενω να γραψεις την εμπειρια σου.Του 17 ξεφευγει σε τιμη οποτε δε νομιζω.Μιλαμε για τουλαχιστον 9000 οποτε δε νομιζω
    Το κούνημα (που δεν είναι του τιμονιού , άσχετα από το ότι αυτό καταλαβαίνεις όταν οδηγάς ) αλλά από τις λάθος επιλογές της γιαμάπας στις ελαστικότητες πλαισίου-ψαλιδιού) και
    στην πράξη ο πίσω τροχός πάει αριστερά-δεξιά. Δεν είναι κάτι καινούργιο σαν φαινόμενο , αλλά κανείς δεν περίμενε ότι θα εμφανιζόταν σε μηχανή το σωτήριον έτος 2015

    Γενικότερα από ότι ψάρεψα-διάβασα στα αμερικάνικα περιοδικά , μαλακότεροι(σε εγκάρσιες δυνάμεις) σκελετοί έχουν καλύτερο και ποιό "άνετο " κράτημα στις στροφές , ενώ σκληρότεροι
    κάνουν το μηχανάκι νευρικό. Γενικότερα οι κατασκευαστές έχουν πολύ δύσκολη εξίσωση να λύσουν.

    Για να γίνω πιο πιστευτός απλά θα σου αναφέρω ότι το ψαλίδι είναι ανοιχτό σαν Π (όχι κλειστός κοιλοδοκός ) και στην μέση του πουθενά έχει 2 κομμάτια πλαστικό που στον κατάλογο ανταλλακτικών ονομάζονται dampers (αποσβεστήρες).

    Στην πράξη(έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ) όταν τα χιλιόμετρα είναι πολλά (180+) βάλε τα 110 άλογα βάλε και τις μεγάλες δυνάμεις που αναπτύσσονται και ξαφνικά το ψαλίδι αρχίζει να ταλαντώνεται.

    Δοκιμαστικά έχω βγάλει χούφτες , έχω βγάλει καθρέπτες , έχω αγοράσει σταμπιλιζατέρ , και μάντεψε δεν έγινε τίποτα.

    Τελικά την λύση μου την έδωσε κάποιος δημοσιογράφος-μηχανικός (Cycleworld magazine). Απλώς κατεβάζεις πιέσεις (μονοκάβαλος) (33-34 δουλεύω εγώ). Φυσικά το ίδιο έκανε και η ίδια η Yamaha
    στην έκδοση του 2018΄

    Μεγάλο ρόλο παίζουν και τα λάστιχα. Τα Bridgestone S21 που έχω τώρα εδώ και 1 χρόνο είναι πάρα πολύ καλά σε κράτημα , αλλά γενικότερα αύξησαν την νευρικότητα της μηχανής.
    Οι διαφορές των ελαστικών έχουν να κάνουν με την σκληρότητα του σκελετού τους και όχι με το προφίλ.

    Προσωπικά σαν αγοραστή με ενόχλησε πάρα πολύ η (μουγγή) στάση της ίδιας της εταιρίας (για τους δήθεν δημοσιαγράφους - ειδικούς -δοκιμαστές δεν μπορώ να γράφω χαρακτηρισμούς γιατί θα είναι
    μόνο βρισίδια.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2018
    Μηνύματα
    616
    Για το τέλος κρατάω το ότι είναι γενικά ευχάριστο μηχανάκι και αρκετά δυνατό .
    Σε νορμάλ χρήση κάνει αυτά που υπόσχεται αξιόπιστα και πολύ οικονομικά.
    Με ζωηρή χρήση φυσικά και θα πληρώσεις.
    Τηρουμένων των αναλογιών φυσικά. Εάν κάποιος θέλει 180 άλογο στον τροχό , τότε δεν του κάνει.

    Βασικά με σωστά λάστιχα και πιέσεις ΔΕΝ θα κουνήσει.

    Αν το θες για μόνιμα μέσα στην πόλη είναι εύκολο γενικά , αλλά η μακρυά 1η σε συνδυασμό με κάποια ξεροβηξίματα του ψεκασμού εκνευρίζουν.
    Συγκριτικά τα ΜΤ07 είναι πολύ-πολύ-πολύ καλύτερα σε αυτό το θέμα

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/03/2013
    Μηνύματα
    97
    Μαλιστα οποτε η κατασταση περιπλεκεται παρα πολυ.Αυτο το κουνημα δλδ ειναι σα να σου εχει σκασει το λαστιχο ας πουμε?Μου φαινεται λιγο τραγικο παντως.Επισης καποιος εγραψε πιο πανω οτι δε συμβαινει σε ολα τα παλια μοντελα.Τι να πω...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    623
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faithless Προβολή μηνύματος
    Μαλιστα οποτε η κατασταση περιπλεκεται παρα πολυ.Αυτο το κουνημα δλδ ειναι σα να σου εχει σκασει το λαστιχο ας πουμε?Μου φαινεται λιγο τραγικο παντως.Επισης καποιος εγραψε πιο πανω οτι δε συμβαινει σε ολα τα παλια μοντελα.Τι να πω...
    Όπως και ότι δεν συμβαίνει σε δικαβαλο ή φορτωμένος μπαγκαζια.
    Αν το θες για ταξίδια διπλός δεν σε αφορά το κούνημα.
    Τελευταία τροποποίηση από PaNick67; 10/07/2019 στις 19:37.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Apache
    Εγγραφή
    02/08/2016
    Μηνύματα
    450
    Η δικιά μου η εμπειρία είναι η εξής: Αγόρασα το πρώτο Tracer το 2017, στις 2000χλμ που το άνοιξα το μηχανάκι ήταν βέλος μέχρι της τελικής του και με top box πίσω, μετά τις 3000χλμ άρχισε τα προβλήματα με το κούνημα που προαναφέρθηκε από τα παιδιά πιό πάνω, το πήγα σε ενημερωμένο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (στην εγγύηση γαρ) και μου προσθέσανε λίνκ στην αλυσίδα με καινούργιους αποστάτες, μου ίσιωσαν την μπροστινή ζάντα γιατί ήταν στραβή από κατασκευής(έτσι μου είπαν) άλλαξα λάστιχα και όντως το μηχανάκι ήταν τραίνο μέχρι την στιγμή που έβαζες top box, τότε έχανε την μπάλα μετά τα 180 και ερωτώ, πώς το μηχανάκι ήταν τραίνο στην αρχή; Τι έγινε και μετά τις 3000χλμ έγινε αγνώριστο; Τι είχε ξερυθμιστεί ή φθαρεί;Δεν ασχολήθηκα περισσότερο, το έδωσα (10μηνών μηχανάκι) πήρα το 18αρι και χαίρομαι την ζωή μου....
    Τελευταία τροποποίηση από Apache; 10/07/2019 στις 20:20.

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/03/2013
    Μηνύματα
    97
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Apache Προβολή μηνύματος
    Η δικιά μου η εμπειρία είναι η εξής: Αγόρασα το πρώτο Tracer το 2017, στις 2000χλμ που το άνοιξα το μηχανάκι ήταν βέλος μέχρι της τελικής του και με top box πίσω, μετά τις 3000χλμ άρχισε τα προβλήματα με το κούνημα που προαναφέρθηκε από τα παιδιά πιό πάνω, το πήγα σε ενημερωμένο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (στην εγγύηση γαρ) και μου προσθέσανε λίνκ στην αλυσίδα με καινούργιους αποστάτες, μου ίσιωσαν την μπροστινή ζάντα γιατί ήταν στραβή από κατασκευής(έτσι μου είπαν) άλλξα λάστιχα και όντως το μηχανάκι ήταν τραίνο μέχρι την στιγμή που έβαζες top box, τότε έχανε την μπάλα μετά τα 180 και ερωτώ, πώς το μηχανάκι ήταν τραίνο στην αρχή; Τι έγινε και μετά τις 3000χλμ έγινε αγνώριστο; Τι είχε ξερυθμιστεί ή φθαρεί;Δεν ασχολήθηκα περισσότερο, το έδωσα (10μηνών μηχανάκι) πήρα το 18αρι και χαίρομαι την ζωή μου....
    Μου φαινεται λιγο αστειο ολο αυτο.Και να υποθεσω οτι η αντιπροσωπεια το παιζει κινεζος..

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Apache
    Εγγραφή
    02/08/2016
    Μηνύματα
    450
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faithless Προβολή μηνύματος
    Μου φαινεται λιγο αστειο ολο αυτο.Και να υποθεσω οτι η αντιπροσωπεια το παιζει κινεζος..
    Από τα Βάθη της Κίνας, μην γελιόμαστε, πάντα κατά την δική μου άποψη, το πρώτο Tracer σχεδιαστικά είναι ένα κακό μηχανάκι, πώς εξηγείται το γεγονός ότι το 700tracer να έχει μακρύτερο ψαλίδι σε σχέση με το γυμνό ενώ το 900 γυμνό με το Tracer είχαν τα ίδια γεωμετρικά χαρακτηριστικά;"Οταν δε, το έλεγε όλος ο κόσμος η μαμά Yamaha κώφευε και έλεγε δικαιολογίες τύπου "χμμμ ξέρετε μην τρέχετε γιατί δεν είναι ασφαλές", ας μην το σχολιάσω...Και ξαφνικά μετά από 3 χρόνια μάκρυναν το μηχανάκι 6 πόντους, ρε παιδιά 6 πόντους; "Αρα το ήξερες το πρόβλημα και ήταν μεγάλο και απλά περίμενες να κάνεις απόσβεση στην παλιά γραμμή παραγωγής, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς..

  15. #15
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/03/2013
    Μηνύματα
    97
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Apache Προβολή μηνύματος
    Από τα Βάθη της Κίνας, μην γελιόμαστε, πάντα κατά την δική μου άποψη, το πρώτο Tracer σχεδιαστικά είναι ένα κακό μηχανάκι, πώς εξηγείται το γεγονός ότι το 700tracer να έχει μακρύτερο ψαλίδι σε σχέση με το γυμνό ενώ το 900 γυμνό με το Tracer είχαν τα ίδια γεωμετρικά χαρακτηριστικά;"Οταν δε, το έλεγε όλος ο κόσμος η μαμά Yamaha κώφευε και έλεγε δικαιολογίες τύπου "χμμμ ξέρετε μην τρέχετε γιατί δεν είναι ασφαλές", ας μην το σχολιάσω...Και ξαφνικά μετά από 3 χρόνια μάκρυναν το μηχανάκι 6 πόντους, ρε παιδιά 6 πόντους; "Αρα το ήξερες το πρόβλημα και ήταν μεγάλο και απλά περίμενες να κάνεις απόσβεση στην παλιά γραμμή παραγωγής, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς..
    Το θεμα ομως ειναι οτι καποιοι εχουν το προβλημα και σε καποιους δεν εμφανιστηκε ποτε(απο τα λεγομενα εστω).Αν ηταν κατι τοσο τρανταχτο οπως το ψαλιδι λογικα θα συνεβαινε σε ολους.Οπως και να χει νομιζω οτι πριν προχωρησω σε αγορα πρεπει να γινει οπωσδηποτε ενα τεστ σε αυτο το θεμα δλδ να το φτασω 170-180 και να δω συμπεριφορα.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορά μηχανής: Tiger 800, Tracer 900 ή κάτι άλλο;
    από tsimouxas στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 96
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2018, 21:01
  2. Καινούργιο Tracer 900 ή Μεταχειρισμένο Ducati Multistrada 1200;
    από Eddiex στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 58
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2018, 17:01
  3. Tiger sport vs Yamaha tracer 900?
    από costas81 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 47
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2017, 12:38
  4. Yamaha Tracer 900, MT-09, XSR900
    από amyroukai στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2017, 17:52
  5. Tracer 900 vs Ducati Multistrada plus used BMW 1200GS 2015..... ????
    από gdiakod στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2017, 22:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF