Δεν απαντώ αποκλειστικά σε σένα, συνδυαστικά πάει και για τους υπόλοιπους.
Αυτό το περίφημο σπριντερ λοιπόν που ναι είναι τζάμπα,έχει 2 χρόνια εγγύηση κλπ "μπένεφιτς" με το οποίο το φτιασιδώνετε αρκετοί, εγώ το είδα με τα μάτια ΜΟΥ να έχει κόψει σε μηχανάκι συναδέλφου (που το είχε πάει για απλό σέρβις) σταυρό(είχε μείνει μόνο μια φλίδα λιγότερο απο εκατοστό να το κρατάει)! Σαν βούτυρο κόπηκε το ψευτοκράμα του. Ηταν τυχερός ο άνθρωπος που ετυχε και το πήγε εκείνη τη μέρα για σέρβις. Αν επέλεγε να το παει την επόμενη, το πιθανότερο είναι ότι θα είχε τσακιστεί γιατί θα είχε κοπεί τελείως!
Την ημέρα που το είχε στο συνεργείο του είχα δανείσει το κρύπτονΧ μου για να δουλέψει τη βάρδια του (διανομή σε καφέ).Το παπί μου τότε ήθελε αλλαγή στα τακάκια του απαραιτήτως και τον προειδοποίησα να έχει το νου του ότι δε φρενάρει σωστά. Όταν μου το επέστρεψε μου λεει ρε συ το δικό μου φρενάρει έτσι με καινούρια τακάκια!
Επίσης όταν μιλάμε για εργάτη, μάγκες σόρρυ αλλά τα χιλιόμετρα που ακούγονται ότι βγάζουν βλάβες ή αποσύρονται τέτοια μηχανάκια είναι αστεία. Διαβάζουμε κάτι 30Κ κάτι 40Κ ή 50Κχλμ και με πιάνουν τα γέλια, με την επιμονή κυρίως κάποιων να παρουσιάσουν το σκατό σαν γαλλικό κρουασάν. Ε όσο ζάχαρη και να του ρίξεις το σκατό, σκατό θα παραμείνει.
Το παλιό μου καζερ, παίζει να είχε κοντά (μπορεί και παραπανω) στα 200Κ χλμ και όσο κι αν είχε βαρύνει ο σκύλος ο μαύρος θα με πήγαινε στην άκρη του κόσμου αν του το ζητούσα.
Το τωρινό κρυφτονΧ έχει 140Κ χλμ μέσα σε 7-8 χρόνια και ξέρω ότι δε θα με κρεμάσει! (εννοείται ότι η συντήρηση είναι ευλαβική,αλλιώς ότι και να χεις θα το πάρεις στο χέρι).
Πόσοι κάτοχοι ντεητονα μηγουεη φρηγουεη σιγουεη κοιμόνται και ξυπνάνε με αυτή τη σιγουριά;
Αρχικά φίλε, να αποσυμφορήσουμε λίγο τον αέρα γιατί μοιάζει σα να τσακωνόμαστε, πολλές φορές με τα πλήκτρα δεν μεταφέρεται πάντα σωστό το ύφος μας. Κουβέντα κάνουμε, ετσι;
Αν φάνηκε ότι δεν σέβομαι την άποψη των άλλων, δεν ήταν απο πρόθεση και ζητώ συγνώμη για αυτό.
Στο ζουμί τώρα.
Επιπλέον αυτών που έγραψα πιο πάνω, ναι σαφώς και μιλάω απο προσωπική εμπειρία. Οδηγάω παπάκια 20 χρόνια τώρα,έχω δουλέψει διανομέας αρκετές φορές(με την τελευταία να είναι και πολύ σκληρή καθώς βάραγα σταθερά 13-14-15ωρα),έχω δουλέψει σε εταιρεία οπτικών όπου παρέδιδα με το μηχανάκι σε όλη την Αθηνα φακούς, στην τωρινή μου δουλειά κινούμαι σε όλη σχεδόν την Αττική με το παπί μου και μια τσάντα εργαλεία στην πλάτη.
Όλα αυτά δεν είναι για να σου παίξω το χαρτί "ξέρεις ποιος είμαι γω",ούτε καν!
Τα λέω για να σου δείξω ότι (μιας και δεν γνωριζόμαστε) μάλλον εχω καλό δείγμα απο παπάκια,γιατί σε όλες τις ανωτέρω δουλειές πάντα ήμασταν πολλοί οι υπάλληλοι με πληθώρα μοντέλων. Δεν μιλάω καν για μηχανάκια φίλων.ΜΙλάω για περιπτώσεις όπου το παπί θα εμπαινε σε δουλειά.
Ποτέ και σε καμία περίπτωση, δεν πέτυχα θετικά σχόλια για τα μη τζαπάν.
Ακόμα και για κάποια τζαπάν πέφτει σκατό.Δεν κράζω το ιννοβα τυχαία.
Δε μιλάω για το τρίξιμο των πλαστικών.αυτό στα μάτια μου δεν είναι βλάβη.
Αλλά δεν γίνεται να πίνουν λάδι μηχανάκι με 20 και 30Κ χλμ. Δεν γίνεται να βαράνε μπιέλες σαν να είναι καμπάνες τη σαρακοστή.
Τα κινέζικα τωρα.
όπως εσύ αναφέρεις για αυτό των 800€,αντίστοιχα έχω κοντινό μου θείο που κάνουμε το ίδιο επάγγελμα. Είχε πάει κι είχε πάρει ένα τέτοιο και ακόμα θυμάμαι το σιχτιρισμα που έριχνε όταν χωρίς υπερβολή κάθε 3η με 4η βδομάδα κάτι χάλαγε στο μπουρδέλο και δεν μπορούσε να πάει για δουλειά! Πήρε δηλαδή φτηνά κάτι για να κάνει τη δουλειά αλλά αυτό όχι μονο του κόστιζε με τις βλάβες του αλλά τον ζημείωνε εξτρα μιας και δεν είχε όχημα να εξυπηρετηθεί.
Αντιλαμβάνεσαι ότι μάλλον πολέμιος των κινέζικων είμαι.
Για να το μαζεύω λοιπόν, θεωρώ ότι όταν μιλάμε για παπάκι που προορίζεται να εκτελεί χρέη εργάτη (όχι απαραίτητα ντελίβερι,δεν το περιορίζω) τότε κακώς προτείνουμε σε κάποιον αυτά τα υποδεέστερης ποιότητας οχήματα.
Γιατι ο έτσι ρωτάει εμάς που τάχα ξέρουμε. Σου λέει μοτοφόρουμ είναι, δείχνουν να ξέρουν τι λένε, τα γράφουν και με περισσή σιγουριά οπότε μπορεί να μασήσει.
Δεν ξέρει να αξιολογήσει ότι ο κάθε "γαυρος" έχει τάδε προϋπηρεσία σε παπάκια ή ο δείνα "νοσπεσιαλνεημ" είναι νουμπάς.
Εκεί ήταν η ένσταση εξαρχής!
Αυτό κρατείστε και προσπαθήστε να μη ζώνεστε φυσεκλίκια κάθε φορά που γράφεται κάτι που κοντράρει την άποψη σας.
έχεις μια φυσική ροπή προς τα σεντόνια ε;
