εχω τοσες αγνωστες λεξεις που πρεπει να ριξω πολυ διαβασμα τον επομενο καιρο να δω τι παιζει.
εχω τοσες αγνωστες λεξεις που πρεπει να ριξω πολυ διαβασμα τον επομενο καιρο να δω τι παιζει.
Quod me nutrit... me destruit.....
Καλησπερα.ενδιαφερομαι να αγορασω ενα ποδηλατο,μεταχειρισμενο,για χαλαρη χρηση,κυριως μεσα στην πολη.Επειδη λιγο εγω μπερδευτει,τι μεγεθος πρεπει να ειναι ?Παιζουν ρολο και διαστασεις των τροχων?Ειμαι 1.82,78κιλα,αν αυτο παιζει καποιο ρολο,Μαξιμουμ ποσο που διαθετω γυρω στο 150αρι,ισως και κατι παραπανω.Καθε προταση δεκτη,ευχαριστω.
Οδηγούσα γύρω στα 2 μισή Χρόνια ποδήλατο με 26 ιντσών τροχό. Τώρα έχω 5 μισή Χρόνια ένα καρερρα 28 ιντσών. Έχει φάει χοντρό στραπάτσο και μου έχει βγάλει μόνο μια ζημιά. Άξονα μεσαίας τριβής. Εάν θα ξαναπάρω (που δε νομιζω γιατι με αυτό θα γεράσουμε μαζι)θα ξανα παίρνα καρρερα.Θεωρώ ότι είναι ένα φτηνό αξιόπιστο ποδηλατο. Το είχα πάρει 220€.
καθε μερα ...νεα μερα.
Καλημέρα .
Ξεκάθαρη απάντηση ως προς το μέγεθος δεν υπάρχει γιατί κάθε εταιρία έχει τα δικά της μέτρα και τα "νούμερα " ας πουμε αλλάζουν αναλογα με την χρήση .Άλλοι χρησιμοποιούν νούμερα και αλλοι μεγέθη M,L όπως στα ρούχα . Ρίξε μια ματιά εδώ αν είσαι άνετος με τα εγγλέζικα : https://www.evanscycles.com/help/bike-sizing . Χοντρικά θα πρέπει οταν είσαι επάνω , ρυθμίζοντας την σέλα στο σωστό ύψος (να τεντώνει σχεδόν τελείως ποδι) να μην χρησιμοποιείς όλο το σωλήνα της σέλας και να μην σκύβεις πολύ ή να πλησιαζουν τα γόνατα στο τιμόνι . Τότε είναι μικρό . Ομοίως ανάποδα αν πρέπει η σέλα πρέπει να τερματίσει κάτω και το τιμόνι σου πέφτει μακριά λες και οδηγάς harley είναι μεγάλο το ποδήλατο . Επίσης όταν πατάς τα πόδια στο έδαφος να μην βρίσκουν τα @@ σου στο οριζόντιο . Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να νιώθεις άνετος χωρίς να βρίσκεσαι σε οριακές καταστάσεις(ούτε τσολιάς ούτε πολύ σκυφτός ) .
Στα 150 € δεν ξέρω να σου προτείνω κάτι , αμφιβάλω αν υπάρχει κιόλας .Κοίτας προς Orient , Ballistic , Carrera , Bullet που είναι κατα κανόνα πρόσφατα που αγόρασα για την γυναίκα μου , τα τρεκινγκ με 24 ταχύτητες και πάνω από ποδηλατάδικα ξεκινάνε περίπου στα 300 . Ισως πιο φτηνά με 21 ταχύτητες αλλά καλύτερα να μην ασχοληθεις . Ακόμα καλύτερα μην κοιτάς τρεκινγκ αλλά "ξερό" χωρίς μπροστινή ανάρτηση ή οποία μεταξύ μας δεν κάνει και πολλά πράγματα . Αν εχεις FB υπάρχει ομάδα "ποδηλατικές αγγελίες " ή κοιτάς στο car.gr όπου σε αυτά τα χρήματα μπορεί να βρεις κάποιο Ideal ή Cube. Λέω μπορεί γιατί απο μια ματία που έριξα ζητάει ο καθένας όσα του λείπουν . Αν βρεις κάτι στα λεφτά σου ανατρέχεις στον κατάλογο της εταιρίας για εκείνη τη χρόνια και βρίσκεις το μέγεθος το οποίο κάθε χρόνο ίδιο έιναι και στο περίπου θα βγάλεις μια άκρη ακόμα και απο τον τρέχον κατάλογο .
Όσο αφορά τους τροχούς το στάνταρ πλέον είναι οι 29 ίντσες για μεικτή χρήση . Οι 26 και 27.5 ίντσες ήταν παλιότερα στανταρ . Τωρα βέβαια αν βρεις κάτι αρκετά καλό στις 27.5 ίσως και θα άξιζε να ασχοληθείς τουλάχιστον για αρχή ώστε να μπεις στο χώρο . Η επιλογή πρώτου ποδηλάτου είναι αρκετά μεγάλος μπέλας . Πέρνα και απο κάποιο μεγάλο ποδηλατάδικο να δεις μήπως υπάρχει κάποια προσφορά . Αν δωσεις κάτι παραπάνω πχ 250 σίγουρα κάτι θα βρεις . Μερικά links να μπεις στο κλίμα :
https://www.wheelmania.gr/index.php?...2&o=price&gnd=
https://www.globalcycling.gr/product...e%b1/trekking/
Οτι άλλο θες ρωτάς .
Τελευταία τροποποίηση από Anritsu; 08/10/2019 στις 10:24.
Modenas Kriss 125
Ρωτά κάποιος "ποδήλατο για χαλαρή χρήση στη πόλη" και του μιλάμε για μεγέθη τροχών βουνού, τιιιι συμβαίνει;
Βασικά και μεταχειρισμενο από το καρ ισως βρεις στη τιμή που ζητάς. Και αν πιάνουν και λίγο τα χέρια σου θα το ρυθμίζεις,επισκευαζεις, συντηρης μόνος σου.Ακόμα και αν δεν ξέρεις το γιουτουμπ είναι γεμάτο από βίντεο.
καθε μερα ...νεα μερα.
Είχα πετύχει ένα πολύ ωραίο carrera σε ένα ποδηλατάδικο, μεταχειρισμένο και το έδινε 150€ σε άριστη κατάσταση.
Συχνά στα ποδηλατάδικα έχουν μτχ προς πώληση, κάνε σε ένα μια ερώτηση.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.Οποτε κοιταζω για 27.5 ιντσες και πανω και μεγεθος μετα απο δοκιμη και οτι μου ειναι ανετο.Ξεχασα να αναφερω οτι επι τω πλειστων ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο,οποτε κατι πιστευω θα βρω σε αυτα τα λεφτα...
Ο άνθρωπος θα δώσει κάποια χρήματα . Πολλά , λίγα , άλλο καπέλο . Δεν γνωρίζει . Να μην του ανοίξουμε λίγο τα μάτια ; Και γω την πρώτη φορά που μπήκα σε ποδηλατάδικο δεν ήξερα , με τυλίξανε οι πωλητές και μου δώσανε ποδήλατο νούμερο 52 . 1.87 εγώ όταν κατάλαβα τι είχε γίνει και το πήγα πίσω μου δείχνανε το size chart του αντιπρόσωπου . Που δεν ήταν του κατασκευαστή αλλά ο αθεόφοβος για να μην φέρνει νούμερα , είχε συμψηφίσει πολλά ύψη σε ένα νούμερο . Εμένα με έδειχνε ο κατασκευαστής για no 62 στο site του για το συγκεκριμένο ποδήλατο και ο εισαγωγέας με είχε σε δικό του πίνακα οριακά στο 54 . Και μάλιστα στο μαγαζί ,πονηρήδηδες , μου το είχανε δώσει να το κάνω μια βόλτα στο πεζοδρόμιο και μένα μου φάνηκε ΟΚ . Οταν όμως έκανα μια βόλτα πιο καλή και βλαστήμησα και το έψαξα μου είπαν " ενα νούμερο μικρότερο σου δώσαμε που συνηθίζεται γιατι βολεύει πολύ κόσμο , και αφού το δοκίμασες και σου έκανε που να ξέραμε "
Κατα προτίμηση 29 . Εμφανίστηκε ένα ωραίο spesialized sirrus sport στο market place του FB στα 250 όμως μεγέθους L το οποίο το δίνει η specialized μέχρι 1.82 . Άλλη κατηγορία ποδηλάτου βέβαια σε σχέση με carrera ,ballistic κλπ . Δεν νομίζω να πέσει και πολύ αυτός γιατί το έχει σαν καινούριο . Δε μπορώ να σου βάλω και λινκ γιατί δεν εχω FB στον υπολογιστή .
Modenas Kriss 125
Αλλο λέω φίλε, το γεγονός ότι συζητάμε ποδήλατα βουνού για χρήση στη πόλη είναι που με διασκεδάζει.
Δεν υπάρχουν 29" στο δρόμο. 28" είναι ή 700c.
Λυπάμαι για την απάτη που σου έκαναν. Από την άλλη αν δεν σε δεί έμπειρος στο fitting δεν μπορείς να ξέρεις.
Σε 1-2 μήνες (500-1000χλμ) καβαλάς αρκετά πιο μακρύ ποδήλατο (δρόμου) από ότι πρίν.
Για 1,87 με τουλάχιστον >84 εσωτερικό ποδιού χρειάζεσαι 56 και βλέπεις το μήκος του λαιμού μετά
αλλά στην ουσία ότι και να πούμε, αν δεν σε βλέπω ολόκληρο με την κατανομή των κιλών, τα χέρια, τον λαιμό κλπ.
είναι μπακαλίστικες αναφορές. Αναφέρομαι πάντα στον πραγματικό οριζόντιο.
Ο καθε ανθρωπος εχει διαφορετικο σωματοτυπο. Δυο ανθρωποι με το ιδιο υψος μπορει να εχουν πολυ διαφορετικο μηκος ποδιων, χεριων και κορμου. Επιπλεον, ο καθενας εχει διαφορετικες σωματικες ευαισθησιες που οπως ειπε και ο anritsu δε θα φανουν με βολτα του πεζοδρομιου. Οποτε η γνωμη μου ειναι πως κανεις δε μπορει να βασιστει σε κανεναν αλλο για να τον "δει" πανω σε ενα ποδηλατο.
Τωρα για χαλαρες βολτες στη πολη δεν υπαρχει κατι καλλιτερο απο 29ρι mtb. Επισης τα mtb ειναι και τα ποδηλατα που τα φερνεις πιο ευκολα στο νουμερο σου αν ειναι λιγο μεγαλυτερα η λιγο μικροτερα απο το ιδανικο. Σε γενικες γραμμες παντως το λιγο μικροτερο ποδηλατο ερχεται πιο ευκολα στα μετρα μας απο το λιγο μεγαλυτερο.
Τα ποδήλατα που δεν βλέπω πολύ στον δρομο είναι τα fitness. Κυριαρχούν τα trekking, MTB και ακολουθούν τα κουρσακια
Συγχώρα με αλλά δεν γράφω " να σε δει". Γράφοντας "σε δει έμπειρος στο fitting" εννοώ να σε μετρήσει, να του αναφέρεις τις ιδιαιτερότητες σου για τις οποίες έχεις γνώση, να σε ενημερώσει για ιδιαιτερότητες σου που πιθανά δεν γνωρίζεις και συζητώντας για τις ανάγκες ή τους στόχους σου αλλά και συμβουλευόμενος την εφαρμογή fitting που διαθέτει να σου προτείνει την καλύτερη δυνατή λύση για να είσαι ασφαλής και όσο το δυνατόν καλύτερα καλυμμένος όσον αφορά τις ανάγκες ή τους στόχους σου.
Αυτό φυσικά δεν είναι μια παροχή, είναι μια υπηρεσία που χρεώνεται και προϋποθέτει υποστήριξη καθολικά στο στήσιμο του ποδηλάτου σου, τις ρυθμίσεις και συχνά, όπως έχω δει τα τελευταία 20 χρόνια, την μελλοντική υποστήριξη σου.
Όσον αφορά την πρόταση σου " για χαλαρες βολτες στη πολη δεν υπαρχει κατι καλλιτερο απο 29ρι mtb " επέτρεψέ μου να διαφωνήσω για τους παρακάτω λόγους που έχω υπόψιν μου:
α) λόγο του συνολικού βάρους ενός 29er αλλά και των περιφερειακών που αυτό χρησιμοποιεί ειδικότερα, χρειάζεσαι περισσότερη ενέργεια από ότι σε ένα ποδήλατο με προσανατολισμό το δρόμο για να κινηθείς.
β) λόγο του μεγέθους των ελαστικών περιορίζεται η ταχύτητα που αναπτύσσεις και ο ρυθμός που την αναπτύσσεις
με αποτέλεσμα να δημιουργείς μικρά "κολλήματα" που επιδεινώνουν τις συνθήκες στους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων.
γ) λόγο του πλάτους των τιμονιών που κυκλοφορούν συνήθως τα 29αρια (>65cm ) αφαιρείς παθητική ασφάλεια από το πλάτος που εκτίθεσαι στην κίνηση μαζί με άλλα οχήματα αλλά και πεζούς όταν επιλέγεις να κινηθείς σε δικό τους δίκτυο.
δ) λόγο των παραπάνω μεγεθών και της outdoor φυσιολογίας των ποδηλάτων βουνού, χρειάζεσαι περισσότερο χώρο
σε μεσα μαζικής μεταφοράς που επιτρέπεται να χρησιμοποιείς, σε καταστήματα φιλικά στο ποδήλατο και στην ανάγκη σου να χρησιμοποιήσεις σκάλες ή ασανσέρ.
Μη με παρεξηγείς, γράφω τις απόψεις μου ξεκάθαρα χωρίς χαρακτήρα αντιπαράθεσης.
Ο καθένας σε τελική ανάλυση καβαλά ότι τον ευχαριστεί στην καθημερινότητα του.
α) Ειπαμε χαλαρες βολτες, οποτε δεν τιθεται θεμα προβληματος περισσοτερης ενεργειας.
β) Μυθος το 1ο μερος. Τα 2.2 λαστιχα που εχω στο φλατμπαρ ποδηλατο μου ξοδευουν μονοψηφιο αριθμο watt παραπανω ανα λαστιχο στα 40psi απο τα σουπερ ντουπερ 25ρια στα 100psi. Σε tubeless ουτε καν.Το 2ο μερος σωστο, αλλα μιλαμε για χαλαρες βολτες.
γ) σωστο.
δ) σωστο.
Κανα προτετημα ομως των μτβ, τιποτα? Πχ οι χαλια δρομοι της πολης και το αναποφευκτο ανεβοκατεβασμα πεζοδρομιων κλπ?
Για τους φιτερ και τις υπηρεσιες που πουλανε επιμενω. Κανεις δε ξερει αν εχω καποιο θεμα την στιγμη που ακομα κι εγω μπορει να μη το ξερω αν αγοραζω ειδικα για πρωτη φορα κουρσα. Εχουμε γεμισει ειδικους. Τα βασικα τα βρισκεις και στο σωληνα.
Καμια παρεξηγηση εννοειται. Ισα ισα που ψοφαμε για υγιη αντιπαραθεση!
Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 10/10/2019 στις 21:23.