sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Race wins
Rossi: 26
Lorenzo: 34
Rossi ahead in 08, 09, Lorenzo ahead in 10, 13, 15, 16 (3-2 so far). Tied in 14 (2-all).
when life gets complicated... i ride.
δε θα λειψει σε κανεναν...παντως, η συμπεριφορα λορετζο γενικα δειχνει λιγο και που εχει καταντησει το αθλημα η ντορνα με τα φυτωρια καβαλημενων αναβατων που εχει δημιουργησει...μια απο τα ιδια και ο μαρκεζ, σαφως με ανωτερο ταλεντο βεβαια, αλλα και παλι, φουλ υποστηριξη απο παντου για οσο κρατησει, μετα κομπαρσος...
ας ελπισουμε να μην εχει και αυτος την ιδια καταληξη
Δεν χρειάζεται να τσακώνεστε με τον Λορενθικούς, περνάνε μεγάλο ζόρι που το κάποτε λαμπρό αστέρι τους έσβησε απότομα.
Από πέρσυ που στο τέλος του πρωταθλήματος βρήκε κάτι με το Ducati, στην φετινή ξεφτίλα.
Πρωταθλητές με τόσο κλάμα και μπινιά είναι για γέλια.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Δυστυχώς φαίνεται και στο φόρουμ οτι μια μερίδα οπαδών του Ρόσσι (και οχι ο ίδιος ο Ρόσσι) είναι η χολέρα του αθλήματος.
Όταν θα αποσυρθεί και ο γιατρός θα φύγουν και αυτοί.
Ευτυχώς δηλαδή.
Τον Μάρκο θα τον σέβεστε.
ο ροσσι εχει φανατικους για καποιο λογο...εχει κανει παλτο εναν ατελειωτο αριθμο αναβατων και δεν ειχε παντα και τα καλυτερα μηχανακια....εκει φαινεται η οδηγηση, το ταλεντο και η ικανοτητα...ο τελευταιος αναβατης που το εκανε αυτο ηταν ο στονερ, ετρεχε με το μπαουλο της ντουκατι, πηρε ενα πρωταθλημα και επαιζε σε βαθρα οταν τα υπολοιπα εργοστασιακα γυρνουσαν σε χρονους μοτο2
αυτο θελει ο κοσμος να δει και αυτο εχει λειψει σε ολους μας, θεαμα και αγωνες της προκοπης, οχι μικρες ντιβες που ναι μεν εχουν ταλεντο και γυρω τους το καλυτερο εργοστασιο στηνει το καλυτερο μηχανακι για να φτιαξουν στατιστικα...
αναβατες σα τον στονερ κερδισαν τον σεβασμο ολων γιατι το ταλεντο τους τους ανεβασε, το ιδιο φυσικα εκανε και ο ροσσι...ο λορεντζος δεν απεδειξε τιποτα, και οταν πηγε σε υποδεεστερα εδωσε ενα μηδενικο...μια απο τα ιδια και για τον μαρκεζ, την αξια του θα την αποδειξει μονο αν φυγει απο την υπερδυναμη χοντα...το θεμα ειναι να μη το θυμηθει οταν παει 30+ και δεν τσουλαει και αυτος λογω ηλικιας....
Αν και δεν τον συμπαθούσα, η αλήθεια είναι οτι μόλις το έμαθα, στεναχωρέθηκα αρκετά. Είναι κρίμα ο τρόπος που έκλεισε η καριέρα του, αλλά είδα το βίντεο της ανακοίνωσης και πραγματικά φεύγει με ψηλά το κεφάλι. Πολύ ειλικρινής δηλώσεις και έβγαλε μια ταπεινότητα που δεν μας έχει συνηθίσει.
Πάντως, δεν πιστεύω πως φεύγει λόγω της Honda, αλλά λόγω του σοβαρού τραυματισμού στον σπόνδυλο. Εξάλλου ήδη απο το 2008 που είχε τα απανωτά ατυχήματα, σκεφτόταν αν αξίζει ολο αυτό το ρίσκο το σπορ. Για αυτό και πάντα, μετά απο πτώσεις, έβλεπες οτι επηρρεαζόταν η ψυχολογία του και η απόδοσή του.
Να είναι πάντα καλά!
ΥΓ: Άτιμε Ζάρκο, κουφέτο σου έκατσε η όλη φάση. Απο την μια η KTM δεν σε περιόρισε καθόλου και απο την άλλη άνοιξε και η εργοστασιακή θέση.
Ακόμα και στην ανακοίνωση της παραίτησής του, μαλάκας ήταν:
"I’ve always thought there are four significant days in the life of a rider – the first one is when it’s your first race, the second one is your first win, then your first world championship – not everyone can win the world championship, but some of us made it."
Στο καλό.
Life begins at 45°.
Ο Zarco πρέπει να του κάνει άγαλμα.
Βέβαια υποψιάζομαι ότι δεν ήταν μόνο δικιά του απόφαση να αποσυρθεί. Πιστεύω πως και η Honda έβαλε το χεράκι της για να πάρει τον πούλο 1 χρόνο νωρίτερα.
Anyway κ εγώ νομίζω οτι δεν έδωσε κτ το ιδιαίτερο. Όταν ΟΛΑ ήταν ιδανικά παίζει να ήταν ο ταχύτερος στην πίστα. Αλλιώς η 10αδα φάνταζε όνειρο στα μάτια του.
Εν το μεταξύ έκλεισε 2 από τα πιο ακριβοπληρωμένα συμβόλαια και δεν έτρεξε 3 χρόνια. Τι δουλειά έκανε αυτός ο μάνατζερ.
Πάτα το 0