Από την μια ο Μπάκλης με τον κίτρινο καμπινέ, κι από την άλλη εσείς με το λετζεντάρι....
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Ρε guys δράττομαι της ευκαιρίας μιας και ξεθάψατε το θέμα να ρωτήσω το εξής.
Είμαι σε αναζήτηση μοτοσυκλέτας εδώ και καιρό. Μιας και οι ανάγκες μετακίνησης μου είναι καλυμμένες, ζητάω περισσότερο ένα μηχανάκι που να με εξιτάρει όποτε το βγάζω βόλτα, παρά κάτι χρηστικό.
Κι έτσι έχω αρχίσει και αλληθωρίζω προς το Κ5+ , που ήταν και ένας κρυφός πόθος στα νιάτα.
"Νέος" ετών 40, άνευ οικογενειακών υποχρεώσεων , οδηγώ μοτοσυκλέτες απο το 2007 (τα παπιά πιο πριν δεν μετράνε) με προτίμηση τα πορτοκαλιά!
Μεγάλο τετρακύλινδρο είχα το 1000αρι το fazer μοντ 2006, το οποίο το έδωσα λόγω του θέματος με τα βολάν. Έκτοτε πήρα ενα κανιβαλάκι ΚΤΜ (950SM) το οποίο το καταχάρηκα όσο δούλευε!!!
Πάει κι αυτό κ τώρα σκέφτομαι για τα παλιά απωθημένα.
Σουπερ σπορ δεν είχα ποτέ. Πίστα δεν. Δρόμος , ταξιδάκια αλλά να γουστάρουμε, όχι ταυτότητα στο στόμα, όχι τουρισμός. Είναι αυτό που λένε το κάνω για την διαδρομή, όχι για τον προορισμό.
Οπότε για πείτε γνώμες.
Αν ρωτας μονο για το Κ να ξερεις πως θελεις λαστιχα κ βενζινες κ βουρ στο πατσα.
Ασπαστο μοτερ, ανετο μοτο για ταξιδακια κ βολτες κ καλες καταναλωσεις (αναλογως του καρπου).
Μια καλη συντηρημενη πισω αναρτηση μαζι με τα περιφερειακα του γι αυτο που θες ειναι μια χαρα.
Τωρα αν ζητησεις παραπανω (πιστα/κυνηγι κλπ κλπ) θες τρομπα/δαγκανες οπωςδηποτε κ μαλλον μια καλυτερη πισω αναρτηση.
Λετζενταρι λεμε...
Ride(s) the wind of change...
Για χόμπιτ μόνο
Αστειεύομαι φυσικά αλλά άνετο και SS δεν πάνε μαζί. Αν ο οδηγός είναι κοντός, αν είχε πριν rgv 250 ή R6, τότε ίσως να το πει και άνετο. Για τους υπόλοιπους, είναι ένα SS με ότι αυτό συνεπάγεται. Στα υπόλοιπα συμφωνώ (είχα Κ7, οδήγησα Κ6 και μου φάνηκε πιο στριμόκωλο).
Είπαμε, legendary αλλά και λίγο αντικειμενικότητα παρακαλώ
Eσείς στο τέλος θα ζητάτε πιστοποιητικό τελικού χρήστη για να αγοράσει κάποιος το λετζενταρι.
Λετζεντάρι είναι το Κ9 κανονικά, που είναι και όμορφο.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Όλα τα GSX-R είναι λετζενταρυ. Ξυδάκι
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Εβγαλε ένα ωραίο βίντεο ο 44teeth με R1 και Κ5 σε ταξιδιωτική χρήση για όσους δεν το είδαν https://www.youtube.com/watch?v=XN8bNh6RbJ4
Σε κάποια φάση στο 26ο λεπτό το Κ5 σαν να υπερθέρμανε τα φρένα του,σε αστείο ρυθμό κιόλας.Και ευτυχώς που ηταν αργός γενικά καθώς θα χτύπαγε άσχημα στην καλύτερη περίπτωση.Τι φάση?Ανοιξαν τη δαγκάνα και έριξαν WD40 και είχε πιάσει φουλ μούργα αλλά και πάλι δε δικαιολογείται να σε αφήσει απο φρένα ειδικά σε ρυθμoύς Ninja 250.Είδα οτι εχει μια τρομπα φρένου σαν RCS αλλά με μαμά δίσκους και δαγκάνες.Ίσως μούφα τακάκια?
Για πείτε γνώμες οι κάτοχοι.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE