Αν δεν κάνω λάθος (απ`ότι έχω διαβάσει εδώ) το transalp περίπου 7λ/100 αναλόγως οδήγησης και κίνησης, το gs αρκετά λιγότερο. Αλλά οι κάτοχοι ξέρουν καλύτερα και θα σε κατατοπίσουν.
Αν δεν κάνω λάθος (απ`ότι έχω διαβάσει εδώ) το transalp περίπου 7λ/100 αναλόγως οδήγησης και κίνησης, το gs αρκετά λιγότερο. Αλλά οι κάτοχοι ξέρουν καλύτερα και θα σε κατατοπίσουν.
καποιοσ αλλος για προταση - γνωμη για on off εντος αθηνας (και λιγο εκτος αττικης)?
Από on-off... είχα την Transalp 600, η οποία έκαιγε... περισσότερο από αυτοκίνητο 1.400 κυβικών. Είχα επίσης τη V-Strom 650, που κι αυτή δεν την έλεγες οικονομική σε κατανάλωση, όμως ήταν σαφώς πιο συμμαζεμένη, ας πούμε ότι έκαιγε περίπου τα 2/3 από όσο έκαιγε η Transalp, με χονδρική εκτίμηση εννοείται. Καμιά από τις δυο δεν θα τις έλεγες ιδανικές για την Αθήνα, λόγω όγκου και βάρους, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κάνεις καλά τη δουλειά σου και ότι δεν τις συνηθίζεις πολύ εύκολα. Σε ταξίδι ασφαλώς η V-Strom είναι καλύτερη, πας άνετα παντού (με λογικούς ρυθμούς εννοείται). Αν θες να κινείσαι κυρίως μέσα στην πόλη, μάλλον είναι καλύτερο να πάρεις μια μηχανή με λιγότερα κυβικά ώστε να μην καίει το διάολό της. Αυστηρά τώρα μεταξύ των δυο, σίγουρα η V-Strom είναι καλύτερη επιλογή και υπάρχουν περισσότερες μεταχειρισμένες σε καλή κατάσταση.
Για σκούτερ ξεκίνησες και κατέληξες να ρωτάς για βαραντέρο.
Οι μεγάλες μηχανές έχουν χρήση και συντήρηση πολύ μεγαλύτερη ενός μικρού αυτοκινήτου π.χ. κατηγορίας Toyota Yaris.
Για τα μηχανάκια που ρωτάς ένα σετ αλυσίδα γρανάζια ανά 25.000χλμ έχει κανά 200αρι.
Ένα σετ λάστιχα της προκοπής ανά 20.000χλμ κανά 250άρι.
Και ένα πλήρες σέρβις όσο θέλει ο κάθε μάστορας ο οποίος υποθέτει ότι για να έχεις πολλά κυβικά το φυσάς.
Αν βγάλει καμιά ζημιά θα αντιστοιχεί σε πολλά πολλά λίτρα/100χλμ
Η κατανάλωση είναι παράγοντας κόστους χρήσης αλλά όχι ο μοναδικός.
Αν πάρεις κυβικά θα τα χώσεις χοντρά.
Αν είσαι αποφασισμένος να τα χώσεις μαζί σου.
Αν δεν είσαι πάρε σκούτερ να κάνεις τη δουλειά σου.
πρωτα απ ολα αλεξανδρε εκανα λαθος για την varadero γιατι μετα ειδα πως υπαρχει μονο 1000κυβ.
το οτι απο σκουτερ 300 πηγα σε on off 650 να ρωταω δεν νομιζω πως εχει και μεγαλη διαφορα.
1. με 2500-3000 περνεις και τα δυο (μεταχειρισμενα) - 3700 καινουριο σκουτερ.
2. τα μεγαλα σερβις στα σκουτερ τα 300αρια πχ της sym ποσο εχουν? λιγοτερο απο 200?
3. τα λαστιχα εχουν πιο λιγο απο 250?
4. αν βγαλει ζημια ενα σκουτερ θα ειναι πιο φθηνη απο την αντιστοιχη μιας vstorm, transalp, xt ? (ασε που αυτες ειναι πιο αξιοπιστες απο ενα σκουτερ)
5. με ενα 300 σκουτερ ταξιδευεις για ναυπλιο πχ πιο ευκολα η πιο δυσκολα απο το να εχεις μια transalp 650?
6. αν σου πεσει κατω το σκουτερ, ποσο εχουν τα πλαστικα?????
και για να μην μιλαμε στον αερα δες 3 αγγελιες πανω κατω στα ιδια λεφτα και κανε συγκριση σε παρακαλω και πες μου
https://www.car.gr/25257187-suzuki-dl-650-v-strom-abs
https://www.car.gr/25925574-honda-tr...ansalp-650-xlv
https://www.car.gr/24409607-sym-citycom-300i
ρωταω αποψεις στις οποιες ειμαι θετικος, απο ολουσ σας, μιας και ξερετε πιο πολλα απο εμενα. Αλλα στα λεω αυτα γιατι δεν μου αρεσε και πολυ οπωσ το εγραψες. Αν αυτα που εγραψες ηταν μονο για την varadero τοτε παω πασο γιατι ηταν λαθος μου. Εγω μιλαω για on off εως 650 κυβ, οχι ποιο πανω, γιατι οπως εξηγησα θελω πανω απ ολα για αθηνα μεσα και για αυτο ξεκινησα απο σκουτερ. Μ ε αυτα ομως που διαβαζω και ακουω απο γνωστους δεν αξιζουν και τοσο λογω ακριβου κοστους συντηρισης... αν κανω λαθος μιληστε ελευθερα
Τελευταία τροποποίηση από vangelis43; 08/03/2020 στις 19:49.
Είτε 650 είτε 1000 κυβικά η διαφορά σε κόστος συντήρησης δεν είναι τραγικά μεγάλη.
Αναλόγως το μοντέλο βέβαια. Μην πάρεις κανά ντουκάτι, εκεί κάθε δευτερο σέρβις πουλάς νεφρό.
Για παράδειγμα Τρανσάλπ 650 είχα. Αν πάρεις κάτι τέτοιο τώρα θα πλησιάζει τα 20 χρόνια ζωής.
Το καρμπυρατέρ σε τι κατάσταση είναι;
Τα πηρούνια μήπως όπου ναναι θα θέλουνε τσιμουχάκια; Το πίσω αμορτισέρ; Επισκευάζεται αν τα κλασει;
Το ρουλεμάν λαιμού; Στα Τρανσάλπ θέλει συχνή αλλαγή ακόμα και σε κωνικά που είναι πιο ανθεκτικα.
Αυτό με τις ζέστες αν το πίεζες έκαιγε λίγο λάδι. Το πρόσεχαν οι προηγούμενοι; Η το άφηναν να δουλεύει χωρίς;
Άνοιξε ποτέ κανείς κεφαλή να δεί βαλβίδες; Επειδή τα χόντα έχουν τη φήμη του άσπαστου δεν έκανε κανείς τον κόπο να τα συντηρεί μπαι δε μπούκ. Εδώ δεν αλλάζανε μπουζί οι μάστορες γιατί στα V2 ήθελε δουλειά.
Τα γράφω αυτά (και άλλα πολλά - όρεξη να χεις) για να σου δώσω να καταλάβεις ότι μια μεγάλη παλιά μηχανή πιθανόν να κρύβει προβλήματα που δεν έχεις φανταστεί. Και λέμε για τρανσάλπ που είναι και καλή περίπτωση. Σε κανά πήγασο άστα καλύτερα.
Το σκούτερ 300 με 3700 το παίρνεις καινούριο στο κουτί. Στο μεγάλο 15ετίας υπολόγισε κανά 1000ρικο τον πρώτο χρόνο για ζημιές - συντήρηση συν ότι θα έχεις κάτι παλίο το οποίο δεν πιανει λεφτά αν θελήσεις να το πουλήσεις.
Εκτός όπως είπα παραπάνω αν είσαι αποφασισμένος.
ΟΧΙ αποφασισμενος δεν ειμαι και για αυτο ρωταω και για αυτο κουβεντιαζω και για αυτο ακουω αλεξανδρε. παντος αυτα που σου στειλα ενδεικτικα απο τις αγγελιες ηταν 10-12 χρονων. και καποιο τετοιο δεν κυνινευεις να στο κλεψουν κιολας. Αλλα ναι συμφωνω και καταλαβαινω τι λες απολυτα για το μεταχειρισμενο και μεγαλης ηλικιας, αλλα υποτιθεται ψαχνεις και αν βρεις κατι καλο το παιρνεις. Για αυτα που σου ειπα για τα σκουτερ σε συγκριση με τις μηχανες (εστω αυτα τα 5-6 σημεια) δεν ακουσα να λες κατι ομως? θες να σχολιασεις να ακουσω την αποψη σου και το σκεπτικο σου??? θα μου ηταν χρησιμο
Sym cruisym 300 .Ελαφρυα πτωση απο οπισθεν 4Χ4 .Δεν εσπασε τιποτα .
Αν το εριχνα μονος μου πιθανον να μην το εφτιαχνα ,αλλα αποζημιωθηκα .Μαζι με την εργασια η δουλεια πηγε κατι πανω απο 700 ευρω.
Ενδεικτικα βαζω φωτο .
Την παρασταση κλεβει ο καθρεπτης με τα ενσωματωμενα λεντ φλας
Vstrom 650 ΞΑΠΛΩΜΑ και συρσυμο καμια 20ρια μετρα εξυσα ενα καγγελο που δεν το εφτιαξα γιατι κλαιν .
ΚΤΜ 950 τσαίλι ,φευγει το μπροστινο .Σουπα καλη ...σηκωθηκα εφυγα ,ζημια καμια
Απο συντηρηση και κοστος χρισης ομως παιζεις σε αλλη κατηγορια .
Πιασε μολυβι και στυλο και δες αναλωσιμα ,καταναλωση ,σερβις ασφαλειες και τελη ανα χρονο ,τραβα γραμμη κανε σουμα για να καταλαβεις
1. Εγώ με 3.500 προσωπικά θα έπαιρνα μηχανή αλλά δε μιλάμε για μένα. Σκέψου ότι 15 χρόνια είναι πολύς καιρός.
2. Γύρω στα 200 από όσο ξέρω σε εξουσιοδοτημένο. Εκτός αν το κάνεις μόνος με τα μισά λεφτά. Ένα μπουλονόκλειδο χρειάζεσαι και λίγα απλά εργαλεία. Στα μεγάλα αν πάς σε εξουσιοδοτημένο σίγουρα πολύ περισσότερα.
3. 120 με 180 αναλόγως τη διάσταση των τροχών.
4. Δύσκολα μια μηχανή 15 χρόνων να είναι πιο αξιόπιστη από καινούριο σκούτερ (όχι κινέζικο). Έχω περίπτωση sym gts250 με πάνω από 100.000 χωρίς πρόβλημα και σκληρή χρήση. Αν βγάλει ζημιά ένα 650 μάλλον θα πληρώσεις πολλά. Στο καινούριο σκούτερ έχεις εγγύηση.
5. Με 300 σκούτερ πας Ναύπλιο. Με τρανσάλπ πας πιο άνετα, με βαραντέρο ακόμα πιο άνετα. Με το σκούτερ πας και γυρνάς με τα μισά λεφτα.
6. Αν σου πέσει κάτω το Vstrom ή το τρανσαλπ;
Βλέπω με προβληματισμό αγγελίες με 35-55.000χλμ σε μηχανές 15-20 χρονών.
Τι διάολο, πουθενά δεν πήγαιναν;
Αν πας σε μεταχειρισμένο οποσδήποτε σε μάστορα μήπως σε σώσει. Έχει πολλά λαμόγια εκεί έξω.
Συμφωνω με τον απο πανω ,αλλα στην περιπτωση πτωσης , το πλαστικο στα σκουτερ ειναι πιο ακριβο σε συγκριση με μηχανες ονοφ(που εχουν καγγελα).
Κατι γυμνα την ακουνε αλλου τα ss αλλου κτλ
οκ σε ολα οσα ειπες αποθηκευω την γνωμη σου αλεξανδρε, με μια μονο μικρη διευκρινιση. σκουτερ δεν θα παρω honda γιατι θεωρω πως 5000-6000 ευρο ειναι πολλα για ενα σκουτερ. ακομα και καινουριο σκουτερ να αγορασω λογικα θα ειναι sym (που δεν ξερω ποσο αξιοπιστο θα ειναι απο μια transalp 12 ετων με 50.000km) Και εννοειται ελεγχος σε μαστορα οπως καθε τι μεταχειρισμενο. Απειρος ειμαι στην οδηγηση μεσα στην Αθηνα, κατα τα αλλα μια χαρα εμπειρια εχω και δεν ειμαι 20χρ παιδι![]()