κι εμενα με ενοχλησε το υφος βαριεμαι να διαβαζω οποτε ξαναπειτε τα και γρηγορα
κι εμενα με ενοχλησε το υφος βαριεμαι να διαβαζω οποτε ξαναπειτε τα και γρηγορα
Ρεεειιιιι.... αίντε σταματηστε να βγαζετε δουλειες στην τοπικη Προϊσταμενη..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Επειδή θέλω να βοηθήσω τον φίλο να μην ψάχνει τις 109 σελίδες Μόλις ανοίξουν τα λιανικής θα πάω να πάρω καμμία 10αρια σπρέι θα τα δοκιμάσω όλα και θα γράψω εντυπώσεις. Σε περίπου 3000 χλμ θα έχω αποτελέσματα αν θέλεις να περιμένεις
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
ρε παιδιά,ρε παιδιά,ακόμα άγνωστος είναι αυτή η αλυσίδα ρε?
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
DID σετ στο 660 20.000 χλμ πανω και εχει ακομα ζωη, 3-4 φορες αν θυμαμαι καλα την τανυσα,
Το μονο που κανω συχνα πυκνα λιπανση με καλο σπρει, χωμα δεν πηγαινω συχνα, 90% χιλιομετρων ασφαλτο,
ΥΓ σπρει ΜΟΤΟRΕΧ αυτο με την ασπρη επιφανεια
Λίπανση αλυσίδας - επεισόδιο 36645778
Συγκριτικό από το γερμανικό Motorrad.
Με την αυτόματη μετάφραση μπορείς τουλάχιστον να δεις τους πίνακες μετρήσεων προς το τέλος του άρθρου.
Τουλάχιστον αυτοί κάνουν συγκρίσεις σε εργαστήριο.
Πρόβλημα ότι οι νικητές του τεστ (γερμανικά προΙόντα άραγε???) δεν τους έχω δει στην ελληνική αγορά.
https://www.motorradonline.de/zubeho...ergleichstest/
Να κάνω μια περίληψη για όσους βαριούνται να το διαβάσουν, αλλά αφού το είπε το γερμανικό περιοδικό άρα ισχύει.
Ξεκινάμε απο τους τρόπους μέτρησης, οι οποίοι έγιναν εργαστηριακά και όχι σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή δεν ψεκάστηκε καμία αλυσίδα.
Αντ αυτού χρησιμοποιήθηκε αυτό
μεταλλικός τροχός διαμέτρου 35mm, περιστρεφόμενος με 686σαλ στον οποίο "έπεφτε" βάρος (αυτό το μεταλλικό Π απο πάνω) με δύναμη 400Ν (περίπου 40 κιλά) για 30 δευτερόλεπτα.
Το άριστα ήταν οι 40βαθμοί, οι οποίοι αναλύονταν 30 βαθμοί για την αντοχή στην φθορά, 5 για την αντοχή στην θερμοκρασία και 5 για τον συντελεστή τριβής (τί ακριβώς ήταν αυτό δεν καταλαβαίνω).
και αυτό
μεταλικός δίσκος διαμέτρου 12 εκατοστών, στον οποίο ψεκάζεται το υλικό, απλώνεται ομοιόμορφα, το αφήνουν να στεγώσει 1 ώρα και μετά το περιστρέφουν με 1650σαλ για 15 λεπτά. Ο δίσκος ζυγίζεται στεγνός, μετά την 1 ώρα του ψεκάσματος καθώς και στο τέλος του 15 λεπτου. Σημείωση κανένα σπρέι δεν κατάφερε να πάρει άριστη βαθμολογία στο συγκεκριμένο τεστ, το οποίο μεταφράζεται στο ότι όλα τα σπρει λερώνουν. Βέβαια έτσι λένε στο άρθρο , αλλά στον πίνακα έχουν δώσει 10άρι...
Το άρθρο είναι εκτενές και πραγματοποιούνται και κάνα δυο ακόμη εργαστηριακές δοκιμές, όπως πχ η αντοχή των μετάλλων στην διάβρωση. Αλλά δεν χρειάζεται να επεκταθούμε.
Στο άρθρο αναφέρονται ορισμένες παραδοχές , τις οποίες οι περισσότεροι δεν τις θεωρούν δεδομένες.
1)Το οποιοδήποτε σπρέι, όσο καλό και να είναι θα μαζέψει βρωμιά. Δεν υπάρχει ιδιαίτερο νόημα να ψεκάζουμε μια βρώμικη αλυσίδα. Βέβαια ο Γερμανός προτείνει καθαρισμό κάθε 3 - 5 χιλιάδες χλμ.. Θα μου πεις απ το ολότελα..
2)Εφαρμογή του σπρει ανα 500-1000 χλμ (όσο καλύτερο τόσο αραιότερη), αλλά υπό την προϋπόθεση ότι αφήνουμε το σπρεί να στεγνώσει τουλάχιστον 30 λεπτά προτού οδηγήσουμε, έτσι ώστε να φύγουν οι πτητικοί παράγοντες και να βγεί η πραγματική του σύσταση.
Ψεκάζω και καβαλάω, είναι δώρον άδωρον, θα το βρώ στην ζάντα.
3)Η εφαρμογή του σπρέι πρέπει να γίνεται και στις δυο μεριές (μέσα - έξω) της αλυσίδας. Μέσα περισσότερο , έξω λιγότερο.
Σκέψεις δικές μου
Ο νικητής του συγκριτικού κοστίζει σχεδόν 18€ τα 400γραμ. Επειδή χρησιμοποιούσα παλαιότερα σπρέι, το μπουκαλάκι έβγαζε δεν έβγαζε 5-6 φορές (μάλλον έριχνα μπόλικο...) Πλέον δεν χρησιμοποιώ μιας και στις 50 εφαρμογές (χοντρά χοντρά 10 φιάλες) έχεις φτάσει το κόστος καινούργιων αλυσογράναζων.
Ότι σπρει και να χρησιμοποιήσεις, αν δεν καθαρίσεις επιμελώς την αλυσίδα, δεν έχει νόημα!