Μένουν ωρέ οι γιαμάχες; Μένουν κι αυτές, δυστυχώς.
Έτσι λοιπόν, χθες το πρωί, ξεκίνησα χαλαρά για να πάω στη δουλειά με το MT-07. Είχα αφήσει τη μοτοσυκλέτα 8 μέρες σε ακινησία. Είχα φορτίσει πλήρως τη μπαταρία πριν από 10 ή 12 ημέρες. Την προηγούμενη εβδομάδα χρησιμοποίησα τη μοτοσυκλέτα μερικές ημέρες, οπότε υποψιάζομαι ότι φόρτιζε η μπαταρία κατά τη χρήση. Ο συναγερμός βέβαια τραβάει το ρεύμα του στο μεσοδιάστημα.
Κράνος, γάντια, μπουφάν, παντελόνι, μποτάκια. Βγάζω συναγερμό, γυρνάω τη το διακόπτη, ανάβει η οθόνη και ακούγεται για λίγο η αντλία βενζίνης, όπως πάντα. Πατάω μίζα, παίρνει πρόθυμα μπροστά και σε 3 δευτερόλεπτα σβήνει ο κινητήρας. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό, μετά από 4,5 χρόνια χρήσης του μοτοσακού.
Δεύτερη απόπειρα να βάλω μπροστά. Πατάω πάλι τη μίζα, σχετικά απρόθυμη αυτή τη φορά. Έκανα άλλες δύο προσπάθειες, αλλά φαινόταν να μην επαρκεί η ισχύς της. Παράξενο αυτό, διότι η μπαταρία είναι περίπου ενός έτους και τη φορτίζω τακτικά. Στην πρώτη μπαταρία που είχα, πριν αγοράσω φορτιστή, το φορτίο που έχανε με το συναγερμό, την κρατούσε για περισσότερο από δύο εβδομάδες, χωρίς ενδιάμεση φόρτιση. Χρόνος για διερεύνηση δεν υπήρχε, οπότε αλλάζω ρούχα άμεσα και πάω στο γραφείο με το αμάξι.
Γυρνάω το απόγευμα στο σπίτι. Φορτίζω τη μπαταρία επί 3,5 ώρες και ο φορτιστής δίνει ένδειξη πλήρους φόρτισης. Κάνω τρεις απόπειρες να ξεκινήσω τον κινητήρα. Ανάβει η οθόνη, γυρνάει πολύ πρόθυμα η μίζα, αφού η μπαταρία είναι τίγκα, αλλά δεν ξεκινάει ο κινητήρας. Στις δύο τελευταίες απόπειρες, πέρα από νεκρό και πατημένο συμπλέκτη, σήκωσα και τον πλαγιοστάτη. Δεν επέμεινα πολύ, για να μη χαλάσω τη μίζα.
Με πολύ πρόχειρη ματιά, δε βλέπω καμία φίσα αποσυνδεδεμένη, ούτε κανένα καλώδιο στον αέρα. Το ντεπόζιτο είναι γεμάτο βενζίνη. Τη μέρα που τη χρησιμοποίησα τελευταία φορά, ήταν μισογεμάτο και πριν επιστρέψω στο σπίτι το γέμισα.
Η επόμενη λύση είναι οδική βοήθεια και μετάβαση στην αντιπροσωπεία. Εκτός αν έχετε κάτι άλλο να προτείνετε.