Σελίδα 1 από 9 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 130

Θέμα: Έμεινε η Yamaha...

  1. #1
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.435

    Έμεινε η Yamaha...

    Μένουν ωρέ οι γιαμάχες; Μένουν κι αυτές, δυστυχώς.

    Έτσι λοιπόν, χθες το πρωί, ξεκίνησα χαλαρά για να πάω στη δουλειά με το MT-07. Είχα αφήσει τη μοτοσυκλέτα 8 μέρες σε ακινησία. Είχα φορτίσει πλήρως τη μπαταρία πριν από 10 ή 12 ημέρες. Την προηγούμενη εβδομάδα χρησιμοποίησα τη μοτοσυκλέτα μερικές ημέρες, οπότε υποψιάζομαι ότι φόρτιζε η μπαταρία κατά τη χρήση. Ο συναγερμός βέβαια τραβάει το ρεύμα του στο μεσοδιάστημα.

    Κράνος, γάντια, μπουφάν, παντελόνι, μποτάκια. Βγάζω συναγερμό, γυρνάω τη το διακόπτη, ανάβει η οθόνη και ακούγεται για λίγο η αντλία βενζίνης, όπως πάντα. Πατάω μίζα, παίρνει πρόθυμα μπροστά και σε 3 δευτερόλεπτα σβήνει ο κινητήρας. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό, μετά από 4,5 χρόνια χρήσης του μοτοσακού.

    Δεύτερη απόπειρα να βάλω μπροστά. Πατάω πάλι τη μίζα, σχετικά απρόθυμη αυτή τη φορά. Έκανα άλλες δύο προσπάθειες, αλλά φαινόταν να μην επαρκεί η ισχύς της. Παράξενο αυτό, διότι η μπαταρία είναι περίπου ενός έτους και τη φορτίζω τακτικά. Στην πρώτη μπαταρία που είχα, πριν αγοράσω φορτιστή, το φορτίο που έχανε με το συναγερμό, την κρατούσε για περισσότερο από δύο εβδομάδες, χωρίς ενδιάμεση φόρτιση. Χρόνος για διερεύνηση δεν υπήρχε, οπότε αλλάζω ρούχα άμεσα και πάω στο γραφείο με το αμάξι.

    Γυρνάω το απόγευμα στο σπίτι. Φορτίζω τη μπαταρία επί 3,5 ώρες και ο φορτιστής δίνει ένδειξη πλήρους φόρτισης. Κάνω τρεις απόπειρες να ξεκινήσω τον κινητήρα. Ανάβει η οθόνη, γυρνάει πολύ πρόθυμα η μίζα, αφού η μπαταρία είναι τίγκα, αλλά δεν ξεκινάει ο κινητήρας. Στις δύο τελευταίες απόπειρες, πέρα από νεκρό και πατημένο συμπλέκτη, σήκωσα και τον πλαγιοστάτη. Δεν επέμεινα πολύ, για να μη χαλάσω τη μίζα.

    Με πολύ πρόχειρη ματιά, δε βλέπω καμία φίσα αποσυνδεδεμένη, ούτε κανένα καλώδιο στον αέρα. Το ντεπόζιτο είναι γεμάτο βενζίνη. Τη μέρα που τη χρησιμοποίησα τελευταία φορά, ήταν μισογεμάτο και πριν επιστρέψω στο σπίτι το γέμισα.

    Η επόμενη λύση είναι οδική βοήθεια και μετάβαση στην αντιπροσωπεία. Εκτός αν έχετε κάτι άλλο να προτείνετε.
    Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 11/04/2020 στις 10:12.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.316
    αμα εχεις καλωδια για προσπαθησε με την μπαταρια του αυτοκινητου
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  3. #3
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.435
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    αμα εχεις καλωδια για προσπαθησε με την μπαταρια του αυτοκινητου
    Δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα με την παροχή ισχύος από τη μπαταρία. Αφού η μίζα, ειδικά μετά τη χθεσινή φόρτιση, γυρνάει πολύ πρόθυμα.

    Δεν έχω τις γνώσεις για να προσεγγίσω το πρόβλημα, αλλά επιπόλαια υποψιάζομαι πρόβλημα είτε στην παροχή καυσίμου, είτε σε σπινθηριστή, είτε σε άλλο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.316
    Για προσπαθησε το ,μουχει τυχει ,ποτε δεν ξερεις.Τα ηλεκτρικα ειναι μυστηριο τραινο,σαν τις γυναικες ενα πραμμα.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  5. #5
    Μονοκύλινδρο μέλος Το avatar του/της nikosmec
    Εγγραφή
    09/09/2015
    Μηνύματα
    335
    Ο συναγερμός κόβει και το ρεύμα του κινητήρα για να μην παίρνει μπροστά; Ρίξτου μια ματιά, κλείδωσε τον και ξεκλειδωσέ τον μερικές φορές μην έχει φάει κανένα σκάλωμα...

  6. #6
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.656
    Ο panavour έχει δίκιο, την έχω πατήσει πολλάκις έτσι... Βάλε καλώδια, κράτα την μηχανή του αμαξιού αναμμένη και δοκίμασε. Θα εκπλαγείς....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  7. #7
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.435
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikosmec Προβολή μηνύματος
    Ο συναγερμός κόβει και το ρεύμα του κινητήρα για να μην παίρνει μπροστά; Ρίξτου μια ματιά, κλείδωσε τον και ξεκλειδωσέ τον μερικές φορές μην έχει φάει κανένα σκάλωμα...
    Αυτό το έκανα ήδη. Επιπλέον να πω ότι το kill switch είναι ενιαίο κουμπί με τη μίζα. Οπότε όταν το ολισθαίνεις για να ενεργοποιηθεί η μίζα, αυτομάτως απενεργοποιείται το kill switch.

    Χθες το πρωί, όπως έγραψα πριν, πήρε μπροστά και έσβησε μετά από λίγα δευτερόλεπτα.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.563
    αλλαξε κλειδι

  9. #9
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.435
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    αλλαξε κλειδι
    Λες να βάλω του αυτοκινήτου;
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
    Εγγραφή
    03/02/2017
    Μηνύματα
    3.878
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος

    Χθες το πρωί, όπως έγραψα πριν, πήρε μπροστά και έσβησε μετά από λίγα δευτερόλεπτα.
    Το να πάρει μπρος όμως και μετά να σβήσει δε νομίζω ότι είναι μπαταρία. Ίσως είναι "μπουκομενο"το μηχανάκι ή έχει κάποιο θέμα με τη τροφοδοσία. Σε κάθε περίπτωση όμως δεν χάνεις κάτι να δοκιμάσεις να δώσεις ρεύμα από το αμάξι. Φυσικά το αμάξι πρέπει να δουλεύει όταν θα δοκιμάσεις για να επιμηνεις περισσότερο.
    καθε μερα ...νεα μερα.

  11. #11
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.178
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Λες να βάλω του αυτοκινήτου;
    Για το immo εννοεί ο toyar
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.563
    αυτο....
    και βεβαιωσου οτι ο συναγερμος ειναι εκτος

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Μπούκωσε....

  14. #14
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.435
    Δοκίμασα με το δεύτερο κλειδί. Δεν άλλαξε κάτι. Δουλεύει ζωηρά η μίζα, αλλά δεν ξεκινάει ο κινητήρας.

    Ο συναγερμός είναι απενεργοποιημένος.

    Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    το τεπόζιτό σου ήταν γεμάτο ?



    Εdit : τώρα είδα οτι το είχες γεμίσει , παίζει να έχει μείνει και νερό κάτω να ξέρεις ....

Σελίδα 1 από 9 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Dt 200 manual wanted plz...
    από SwAToNeR στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2022, 15:23
  2. Elliniki Pragmatikotita z750 I Fazer (i mallon Kawasaki i Yamaha)
    από jp79 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 10:09
  3. Yamaha vs Honda
    από DIT στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2004, 16:52
  4. Περοφεριακ Yamaha (μεταχειρισμενα ή μαιμουδενια)
    από pk στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 14:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF