Σελίδα 100 από 150 ΠρώτοΠρώτο ... 50909596979899100101102103104105110 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.486 έως 1.500 από 2237

Θέμα: ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ!!!

  1. #1486
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από g_m900 Προβολή μηνύματος
    Το συγκεκριμενο το θυμαμαι σαν αναλυση απο το ΠΤΗΣΗ & ΔΙΑΣΤΗΜΑ.
    Τωρα αν κατι αλλο συμβαινει... Οκ παω πασο.
    Συμφέροντα και μίζες δεν παίζουν μόνο στη χώρα μας , όλο το υλικό καταστράφηκε και τα αρχεία κάηκαν σε χρόνο DT τότε.

  2. #1487
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Grafton 505 Προβολή μηνύματος
    Κινέζικο Mustang ;;;;


    Το βομβαρδιστικό τουλάχιστον το πλησίασα ;

    Ούτε Mustang, ούτε κινέζικο... ούτε στο βομβαρδιστικό πλησίασες... δεν περίμενα ελλείψει google image search να σας δυσκολέψω τόσο... να τα πάρει το ποτάμι δηλ;

  3. #1488
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Ούτε Mustang, ούτε κινέζικο... ούτε στο βομβαρδιστικό πλησίασες... δεν περίμενα ελλείψει google image search να σας δυσκολέψω τόσο... να τα πάρει το ποτάμι δηλ;
    όχι ακόμα , ψάχνουμε ... έχει μια λεπτομέρεια που προβληματίζει .... ( προτείνω να πειράζετε τις φωτογραφίες για να μη βγαίνουν στο search )

  4. #1489
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από g_m900 Προβολή μηνύματος
    Το συγκεκριμενο το θυμαμαι σαν αναλυση απο το ΠΤΗΣΗ & ΔΙΑΣΤΗΜΑ.
    Τωρα αν κατι αλλο συμβαινει... Οκ παω πασο.
    ΠΤΗΣΗ τεύχος 131 και 197 (εκτενέστερο αφιέρωμα). Για μίζες δεν είχε αναφερθεί (επισήμως) κάτι, το φανταστικό Arrow έπεσε θύμα πολλών παραγόντων και συγκυριών της εποχής. Το κυριότερο ήταν οι τρικλοποδιές από τις ΗΠΑ, που δεν είδαν με καθόλου καλό μάτι (όπως έγινε και με το επίσης φανταστικό βρετανικό βομβαρδιστικό TSR.2) και ήθελαν να πουλήσουν στον Καναδά SAM και F-101. Τρικλοποδιά έπεσε και από Αγγλία μεριά, καθώς τότε επικρατούσε η άποψη ότι τα επανδρωμένα αναχαιτιστικά ήταν άχρηστα και ακριβά, και ότι η πιο αποτελεσματική και οικονομική συνάμα λύση ήταν οι πύραυλοι επιφάνειας-αέρα. Πολλοί υποστήριζαν ότι τα αεροσκάφη ήταν παντελώς άχρηστα και ξεπερασμένα, και βάσει αυτής της λογικής Βρετανία και Καναδάς συμβάδισαν και ακύρωσαν πολλά προγράμματα. Στον Καναδά ακόμα ίσως δεν έχει αποσαφηνιστεί ο ρόλος του τότε Καναδού πρωθυπουργού Diefenbacker, και μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για το 1958 κι ο Καναδάς έπαιρνε από αλλού γραμμή. Τέλος, ο Καναδάς αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν μικρές χώρες (όχι σε έκταση...) στην ανάπτυξη εγχώριων οπλικών συστημάτων τεχνολογίας αιχμής... Εγχώριος αεροσκάφος, εγχώριος κινητήρας, εγχώριο σύστημα ελέγχου πυρός και ραντάρ, εγχώριος οπλισμός, όλα ήταν state of the art για την εποχή, αλλά με ΤΕΡΑΣΤΙΟ οικονομικό κόστος, χωρίς προοπτική εξαγωγών.

  5. #1490
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    όχι ακόμα , ψάχνουμε ... έχει μια λεπτομέρεια που προβληματίζει .... ( προτείνω να πειράζετε τις φωτογραφίες για να μη βγαίνουν στο search )
    ΟΚ, περιμένω... (οι φωτό δεν είναι παρμένες από internet για το λόγο αυτό ακριβώς, να φανταστείς το search εμφανίζει το βομβαρδιστικό ως T-6).

  6. #1491
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    ΠΤΗΣΗ τεύχος 131 και 197 (εκτενέστερο αφιέρωμα). Για μίζες δεν είχε αναφερθεί (επισήμως) κάτι, το φανταστικό Arrow έπεσε θύμα πολλών παραγόντων και συγκυριών της εποχής. Το κυριότερο ήταν οι τρικλοποδιές από τις ΗΠΑ, που δεν είδαν με καθόλου καλό μάτι (όπως έγινε και με το επίσης φανταστικό βρετανικό βομβαρδιστικό TSR.2) και ήθελαν να πουλήσουν στον Καναδά SAM και F-101. Τρικλοποδιά έπεσε και από Αγγλία μεριά, καθώς τότε επικρατούσε η άποψη ότι τα επανδρωμένα αναχαιτιστικά ήταν άχρηστα και ακριβά, και ότι η πιο αποτελεσματική και οικονομική συνάμα λύση ήταν οι πύραυλοι επιφάνειας-αέρα. Πολλοί υποστήριζαν ότι τα αεροσκάφη ήταν παντελώς άχρηστα και ξεπερασμένα, και βάσει αυτής της λογικής Βρετανία και Καναδάς συμβάδισαν και ακύρωσαν πολλά προγράμματα. Στον Καναδά ακόμα ίσως δεν έχει αποσαφηνιστεί ο ρόλος του τότε Καναδού πρωθυπουργού Diefenbacker, και μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για το 1958 κι ο Καναδάς έπαιρνε από αλλού γραμμή. Τέλος, ο Καναδάς αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν μικρές χώρες (όχι σε έκταση...) στην ανάπτυξη εγχώριων οπλικών συστημάτων τεχνολογίας αιχμής... Εγχώριος αεροσκάφος, εγχώριος κινητήρας, εγχώριο σύστημα ελέγχου πυρός και ραντάρ, εγχώριος οπλισμός, όλα ήταν state of the art για την εποχή, αλλά με ΤΕΡΑΣΤΙΟ οικονομικό κόστος, χωρίς προοπτική εξαγωγών.
    Ε καλα το να μην ειχανε ανακατευτει η Αμερικανοι δεν το εδινε ουτε το στοιχημα σε απόδοση λογω σιγουριας.
    Γενικα οτιδηποτε της επιρροης τους πλην Ρωσιας και Κινας που μπορουσε να τους κοψει παραγγελιες... Πηγαινε ακλαφτο.

  7. #1492
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από g_m900 Προβολή μηνύματος
    Ε καλα το να μην ειχανε ανακατευτει η Αμερικανοι δεν το εδινε ουτε το στοιχημα σε απόδοση λογω σιγουριας.
    Γενικα οτιδηποτε της επιρροης τους πλην Ρωσιας και Κινας που μπορουσε να τους κοψει παραγγελιες... Πηγαινε ακλαφτο.
    Χώρια που όλο το προσωπικό του project πήγε από ΗΠΑ πλευρά αμέσως μετά το shut down, άσχετο - σχετικό την ίδια μέρα που παρουσιάστηκε το arrow πραγματοποιήθηκε η εκτόξευση του Σπούτνικ-1.

    "Owen Eugene Maynard (October 27, 1924 – July 15, 2000) was a Canadian engineer who contributed to the designs of the Canadian CF-105 Avro Arrow jet interceptor, and of NASA's Apollo Lunar Module (LM). Maynard was a member of the group of 32 Canadian and British engineers from Avro Canada who joined NASA when the Arrow was cancelled in 1959. Maynard worked on Project Mercury until 1960 and then moved to the Apollo program. Maynard won a U.S. patent (US3300162) in 1967 for a space station design."

  8. #1493
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    To δεύτερο για κανένα bloch 175 το κόβω
    PZL.37 Łoś

  9. #1494
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Σημερινή είδηση, κατά τα άλλα δεν μας παρακολουθούν ...
    http://en.protothema.gr/memphis-bell...-story-photos/

  10. #1495
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Χώρια που όλο το προσωπικό του project πήγε από ΗΠΑ πλευρά αμέσως μετά το shut down, άσχετο - σχετικό την ίδια μέρα που παρουσιάστηκε το arrow πραγματοποιήθηκε η εκτόξευση του Σπούτνικ-1.

    "Owen Eugene Maynard (October 27, 1924 – July 15, 2000) was a Canadian engineer who contributed to the designs of the Canadian CF-105 Avro Arrow jet interceptor, and of NASA's Apollo Lunar Module (LM). Maynard was a member of the group of 32 Canadian and British engineers from Avro Canada who joined NASA when the Arrow was cancelled in 1959. Maynard worked on Project Mercury until 1960 and then moved to the Apollo program. Maynard won a U.S. patent (US3300162) in 1967 for a space station design."
    Νομιζω εχει γινει και ταινια γυρω απο το Avro Arrow.
    Με τον Νταν Ακροίντ
    https://youtu.be/aJwBHtYHIaw

  11. #1496
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    PZL.37 Łoś

    Σωστά!!! Πολωνικά PZL, είχε παραγγείλει και η (τότε) ΕΒΑ μερικά, τα οποία δεν παραδόθηκαν ποτέ λόγω της έναρξης του πολέμου και την είσοδο των Γερμανών στην Πολωνία.

    Bonus tip για την εκκρεμότητα του μονοκινητήριου... ο Grafton έχει αναγνωρίσει σωστά τον κινητήρα

  12. #1497
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	usaf_aircrafts-1140x570.jpg 
Προβολές:	75 
Μέγεθος:	86,8 KB 
ID:	417489

    Αντε να βαλω και γω...

  13. #1498
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από g_m900 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	usaf_aircrafts-1140x570.jpg 
Προβολές:	75 
Μέγεθος:	86,8 KB 
ID:	417489

    Αντε να βαλω και γω...

    Τα βρήκα, αλλά ας μην τα βάλω...

  14. #1499
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Τα βρήκα, αλλά ας μην τα βάλω...
    Εσυ εισαι σιγουρακι φιλε!!!
    Ασε και καναν αλλο...

  15. #1500
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από g_m900 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	usaf_aircrafts-1140x570.jpg 
Προβολές:	75 
Μέγεθος:	86,8 KB 
ID:	417489

    Αντε να βαλω και γω...

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF