Συμβολικό είναι το κατοστάρικο ,έλεος λέμε![]()
Για τι μηχανάκι μιλάμε ρε παιδιά?![]()
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
τσάμπα είναι ας το πάρει κάποιος μερακλης να το αναστήσει
you rise you fall you're down then you rise again
αγαπητέ , λογικά θα εγραφε ενδεικτική τιμή 100 ευρώ , μπορεί να θέλει να το ξεφορτωθεί η το βρήκε στο δρόμο πεταμένο ...γρήγορα 2 παραδείγματα
1) φιλος (το εχω γράψει κ εδώ μέσα σε post) αγόρασε μέσα απο το car.gr ,πρίν 5-6 μήνες ,yamaha R6 με 400 ευρώ ,κανονικά με πινακίδες - χωρίς οφειλή στην εφορία ουτε 1 ευρώ απο προηγούμενα χρόνια - με κτεο κλπ ,ηθελε νέα οργανα - νέα φλάσ κ κάποια πλαστικά στη μούρη ,αψογο ηταν το μοτέρ ,ουτε σταγόνα λάδι δεν εχανε η εκαιγε κ αριστο κιβώτιο ταχυτήτων - με νέα μπαταρία που μετράει ψηφιακά την ενδειξη σε volt - με πολύ καλή εξάτμιση (οχι σάπια δηλαδή)
2) γείτονας αγόρασε με 100 ευρώ ,honda ax250 με πινακίδα κανονικά - πολύ καλό απο μοτέρ - οργανα κομπλέ - φρένα-λάστιχα,χρώσταγε 150 ευρώ στην εφορία κ ηθελε νέα μπαταρία ,
οπότε υπάρχουν πολλές ευκαιρίες γύρω μας ,οπότε το vfr στα 100 ευρώ μιά χαρά τιμή
Αυτή η μανία με την οριστική διαγραφή έχει στείλει πολλά αξιόλογα μηχανάκια στο σκουπίδια.Το VFR πάντως και τα τριπλά να ζητάει,αξίζει.
Τα σκουπίδια των άλλων για κάποιους είναι θησαυρός. Κάποτε συνεργαζόμουν με κάποιον που είχε παλαιοπωλείο και μου έλεγε ιστορίες για το πως μετακινούνταν σε χώρες ανά τον πλανήτη ώστε να εισάγει σε άλλες ως τέχνη, αυτό που οι ντόπιοι δεν μπορούσαν να να αξιοποιήσουν. Είτε λόγω οικονομικής κατάστασης (τι να κάνεις τα γλυπτά, άμα όλοι γύρω σου δεν έχουν να φάνε; ), είτε λόγω διαφοράς κουλτούρας.
Γενικά οι ευκαιρίες παρουσιάζονται μία στο τόσο γύρω μας. Το ζήτημα είναι να έχεις την αισιοδοξία να διακρίνεις την ευκαιρία, εκεί που οι άλλοι σκέφτονται μοιρολατρικά.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Αν έχει γίνει οριστική διαγραφή, νομότυπα δεν μπορεί να κυκλοφορήσει, έτσι δεν είναι.
Άρα, γιατί να το αγοράσει κάποιος αν όχι για ανταλλακτικά?
1986 μοντέλο είναι VFR400R-NC21. Φαινομενικά ίδιο με το VFR400R-NC21 του 1987, αλλά, στην πραγματικότητα, το 86, έχει:
255mm δισκόφρενα εμπρός αντί 276 του 1987
13000rpm αρχή στο κόκκινο, αντί 14500
29mm carbs αντί 33, μικρότερο φιλτρόκουτο
Ηλεκτρονική που βρίσκεται στα αριστερα της μπαταρίας στο κέντρο του οχήματος, αντί στην ουρά κάτω από την σέλα του συνεπιβάτη.
Ηλεκτρονική που έχει άλλο ignition rotor με διαφορετικά spikes ΚΑΙ επιπλεον cam position sensor, αντί του απλούστερου 87 που δεν χρειάζεται cam ignition sensor.
Στροφόμετρο παίρνει σήμα από την ηλεκτρονική, αντί του 87 που πέρνει σήμα από τον πίσω αριστερά πολλαπλασιαστή
Διαφορετικό antidive με ρυθμίσεις, αντί για το 87 που είναι απλούστερο χωρίς ρυθμίσεις.
Υδραυλικό συμπλέκτη, αντί σύρματος το 87
Κατά τα άλλα ίδιο
Από την στιγμή που έχει κάνει διαγραφή το όχημα είναι πρακτικά ΑΧΡΗΣΤΟ σαν αυτούσιο όχημα και μόνο σαν δότης ανταλλακτικων ή κίνηση σε ιδιωτικό χώρο μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Μπαααα. Δεν είναι όλα τα VFR400 ενδιαφέροντα. Νάταν NC30 μάλιστα, αλλά NC21 του 86, το κακό μοντέλο δλδ, άχρηστο νομικά, ε, δεν έχει και τπτ το ενδιαφέρον.
Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 20/04/2020 στις 03:07.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Εδω προχθές δεν λέγαμε οτι αν υπάρχει όμως το χαρτί της οριστικής διαγραφής μπορεί να βγάλει πινακίδες ιστορικού .Αρα ιστορικό γίνεται και εξαγωγη;
LIVE FREEEEE!!!!!