Ας πω εγώ που θα έχω και φρέσκα.
R1150GS μοντ 01/2001
190.000χλμ.
Κατανάλωση 5,5 εως 7,0λτ/100χλμ Στα ταξίδια με 130-140 είμαι κάτω από 6,0λτ/100/χλμ
Τυπικό σέρβις 10.000χλμ. 35 ευρώ
Λάδια (4 λτ ορυκτέλαιο 20/50)
Φίλτρο λαδιού
Έλεγχος βαλβίδων
Μεγάλο σέρβις 20.000χλμ. 75 ευρώ
Λάδια (4 λτ ορυκτέλαιο 20/50)
Φίλτρο λαδιόυ
Φίλτρο αέρα
Μπουζί (2 τεμ.)
2 λτ 90αρα βαλβολίνη
Έλεγχος - ρύθμιση βαλβίδων (συνήθως θέλει κάποια - όχι πάντα)
Λόγω κατασκευής οι εργασίες γίνονται από μένα. Η μηχανή θα πάει συνεργείο μόνο λόγω βλάβης ή εάν θέλουν ρύθμιση οι πεταλούδες άντε και για κανά φίλτρο βενζίνης. Εργασίες ανά 50-60.000χλμ.
Αλυσίδα κίνησης - γρανάζια - σπρέι αλυσίδας: Άγνωστες λέξεις
Βλάβες - Αναλώσιμα:
Σωληνάκια υψηλής φρένων: 65.000χλμ
TPS στα 80.000χλμ
Σέρβις πίσω αμορτισέρ: 105.000χλμ
Τεντωτήρες καδένας και πλαστική γλύστρα (έσπασε) 160.000χλμ
Ντίζες γκαζιού 175.000χλμ
Ρουλεμάν γωνιακής μετάδοσης: 185.000χλμ
Τιμές δε θυμάμαι αλλά όσο θα έκαναν και σε άλλα μηχανάκια.
Είμαι βέβαιος ότι μόνο από το γεγονός ότι το Βαραντέρο
1. για να δείς βαλβίδες ή για να ρυθμίσεις (καπελώτα γαρ) κάνεις πολύ δουλειά (κόστος σε συνεργείο ανά 24.000χλμ)
2. Στα 200.000χλμ που αναφέρεις θα άλλαζες τουλάχιστον 7 φορές αλυσογράναζα
3. και ότι καίει τουλάχιστον 1,5λτ/100χλμ επιπλέον
Δεν υπάρχει σύγκριση κόστους χρήσης.
Τελευταία τροποποίηση από alexandrosgs; 18/04/2020 στις 17:21.
Πανευρωπαϊκά το Βαραντέρο ήταν αποτυχία.
Επειδή εκείνα τα χρόνια ταξίδευα κάθε καλοκαίρι εξωτερικό θυμάμαι ότι είχα δει ελάχιστες φορές. Μόνο εδώ πούλησε. Ψάξτο. Έχω μάλιστα φωτογραφία ένα από τα λίγα που συνάντησα με ουγγρικές πινακίδες πάνω σε οδική βοήθεια στην Κροατία.
Το 1200GS δεν ήταν μάρκετινγκ. Ήταν επανάσταση απέναντι στο 1150 που έχω εγώ. Όταν το είχα πρωτοδηγήσει το 2005 είχα πάθει σοκ. (για τα δεδομένα της εποχής και της κατηγορίας πάντα). Με το Βαραντέρο μκ2 τότε ήταν οδηγικά η μέρα με τις 10 νύχτες. Η αξιοπιστία των πρώτων μοντέλων ήταν προβληματική όντως.
Εμενα τα bmw μ αρεσουν σαν μηχανες και σαν βασικη -επι της αρχης-φιλοσοφια.
Ειχα παλαιοτερα εκφρασει τις αποριες μου εδω μεσα ,γιατι ηθελα να αγορασω το boxer σε οποιοδηποτε μοντελλο,και η ανησυχια μου ηταν ,οτι επειδη λογω οικονομικων δεν θα μπορουσα να την αγορασω μεραχειρισμενη με λιγα χιλιομετρα,αναγκαστικα θα την αγοραζα με 100 , 150 χιλιαδες χλμ και πανω.Εκει λοιπον σε διαφορες πληροφοριες απ το ιντερνετ,εβλεπα και ακουγα για ,βλαβες απο δω ,βλαβες απο κει,κυριως στους αξονες και στα ABS ,και επισης και στην αναγκη αλλαγης δισκοπλατω οπως τα αυτοκινητα που χρειαζεται να λυθει ολη η μηχανη.Ετσι απετραπη η αγορα για να σου πω την αμαρτια μου.Γι αυτο ρωτησα και κουρασα και τον ΠΑΝΟ απο πανω![]()
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
@Panavour
Σε εμένα ακόμη δεν έβγαλε συμπλέκτη ίσως γιατί δεν έχω πάει πολύ χώμα. Ούτε πατινάρει ακόμη.
Υποψιάζομαι ότι ο λόγος είναι ότι πράγματι έχω 190.000χλμ στο κοντέρ χωρίς κάποιος να το έχει γυρίσει ως τώρα
Είναι πράγματι καλή ζημιά αλλά σε ένα άλλο θα είχες αλλάξει 2 φορές δισκάκια.
Το ABS είναι θέμα εαν
1. Είναι το μοντέλο με το σέρβο.
2. Ο προηγούμενος δεν άλλαζε ποτέ υγρά φρένων.
3. Υποψιάζομαι ότι μπορεί να του κάνεις ζημιά αν κάνει συχνά τσεκ με πεσμένη μπαταρία Το GS έχει βαριά μηχνικά μέρη και για να γυρίσει το μοτέρ θέλει δύναμη από τη μπαταρία.
Με το μκ1 φυσικά δεν υπάρχει σύγκριση στο θέμα μιας και δεν είχε ποτέ abs
Με τον άξονα είχε θέμα μια παρτίδα του 1200.
Γενικά τα GS αγοράζονται στην Ελλάδα κυρίως από τύπους που κάποιος θα μπορούσε να τους χαρακτηρήσει ψώνια.
Και όχι άδικα.
Έχω γνωρίσει πολλούς στο πέρασμα των χρόνων.
Αυτό δε σημαίνει όμως ότι το μηχανάκι δεν αξίζει.
Εγώ καλώς απαντάω στο θέμα μηχανάκια;
καλού κακού πάρτε κι αυτό:
https://www.kathimerini.gr/1074245/a...ytikes-odhgies
Είναι απόλυτα λογικό το χρήμα, ή μάλλον η έλλειψη, να καθορίζει ή και να επιβάλει τις επιλογές μας. Στο σημείο αυτό όμως πρέπει να καταλάβουμε και να δείξουμε κατανόηση ()στον κόσμο που έχει κάποια περίσια λεπτά του ευρώ και τα κριτήρια "αξιοπιστία" και "οικονομία" δεν έρχονται πρώτα στην λίστα των προτεραιοτήτων του για επιλογή μηχανής.... υπάρχει ΚΑΙ αυτός ο κόσμος...
Αν και διαφωνώ με την μονοπλέυρη οπτική σου σε καταλαβαίνω, σε νοιώθω και συμπάσχω...ΑΛΛΑ αυτό δεν σημαίνει ότι μόνο έτσι πρέπει να αξιολογούμε μοτοσυκλέτες.
Τέλος να πω ότι για τα πάντα σε αυτή τη ζωή υπάρχει μια τρομολαγνεία που πρέπει να ξεπεράσουμε, με προσοχή και λογική φυσικά.
Το βαραντέρο ποτέ δεν μου άρεσε, (πήρα 990...), στρώμα 650 καλύτερα (δεν το περίμενα ΠΟΤΕ να το ξεστομίσω αυτό!!!)
Για το πως το πάει όποιος έχει χέρια ασχολίαστο... Αν είσαι κουλάδι όλοι γρήγοροι και στριφτεροί σου μοιάζουν... Οι γρήγοροι και στριφτεροί όλα θα τα πάνε, αλλά δεν θα πάρουν Βάρα για να γουστάρουν...
Τέλος να πω ότι το μηχανάκι που οδηγώ τώρα έχει τον κινητήρα του βαραντέρο...!!!(VTR1000firestorm).
Μια χαρά είναι για αυτά που θέλω και για τα χρήματα που έδωσα, σαν κινητήρας έχει ροπή, λίγους κραδασμούς, διαχειρίσημη δύναμη, λίγο τραχύ δούλεμα, καίει τον πάτο του και μέχρι τώρα δεν εχει ζητήσει κάτι.(36.000χλμ, τα 18 στα χέρια μου). Μάλλον ήταν το μεγάλο ατού του Βαραντέρο αλλά μετά από 20 χρόνια υπάρχουν επιλογές.
'Οταν βρω χρήμα θα πάρω κάτι άλλο...
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Το ξέρω ότι δεν είναι 100% ίδιοι, αλλά σίγουρα έχουν την ίδια βάση και πολλά κοινά όπως αξιοπιστία και κατανάλωση...
Και φυσικά έχουν διαφορετικό κιβώτιο αλλά και βάρος που και αυτό έχει αντίκτυπο την απόδοση...
Ερώτηση, πόσο σχέση έχει η αξιοπιστία του βαραντέρο (και κατ επεκταση των ιαπωνικών μοντέλων) με το γεγονός ότι ο κόσμος που συνήθως τα αγοράζει δεν μοιάζει να είναι λάτρης των επιδόσεων, ούτε βάζει το φαν φάκτορ σαν πρώτο παράγοντα πριν την αγορά? (αν συμβαίνει τελικά αυτό ή εγώ νομίζω λάθος)
Ξέρω ότι δεν υπάρχει άσπρο-μαύρο... λίγη τροφή για σκέψη και αντιπαράθεση...
![]()
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια
VTR1000F πάντως έχουν αναφερθεί, καμμένες φλάντζες κεφαλής, και βάρεμα βαλβίδες. Κάτι τέτοιο δεν έχω ακούσει για Varadero.
Ο κάτοχος που δεν ενδιαφέρεται για επιδόσεις, για εμένα, συνδέεται και με τον κάτοχο που δεν ενδιαφέρεται για την συντήρηση, ούτε νοιώθει το μηχάνημα που μπορεί κάτι να λέει, ούτε έχει κανά πάθος για αυτό.
Προσωπικά θα εμπιστευόμουν καλύτερα ένα γκαζιάρη κάτοχο ΚΤΜ που το έχει λύσει κανά δυο φορές και το ξέρει απέξω, παρά τον άνοιωθο ιδιοκτήτη Βαραντέρο που δεν ξέρει ούτε πόσα μπουζί έχει το μοτό του, γιατι ''αυτά είναι δουλειά του μηχανικού'' και ΟΛΗ η συντήρηση, έχει γίνει σε κάποια αντιπροσωπεία, στο υπόγειο από τον βοηθό του βοηθού, που έχει εντολή να βάζει ότι πιο φτηνό λάδι στο ''σέρβις'' και το μαγαζί να χρεώνει πήρες σέρβις με μπουζί-βαλβίδες κ.ο.κ. που δεν έχουν γίνει ποτέ.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Και «οδηγός» και «μηχανικός» ιδιοκτήτης σπάνια περίπτωση...
Οι «στατιστικές» που ξεκινούν με το «έχω ακούσει», «προσωπικά γνωρίζω» και γενικά περιορίζονται στον μικρόκοσμό μας είναι απλά ενδείξεις. Σίγουρα τις κρατάμε αλλά δεν χρειάζεται να δημιουργούμε μύθους και τρομοκρατικά σενάρια...
Και εγώ διάβασα κάτι λίγα για το VTR αλλά τι να λέει... για όλα διαβάζω... Η αλήθεια είναι ότι το προτίμησα από ένα Απρίλια φάλκο1000 κυρίως γιατί με κέρδισε ο πωλητής. Όταν έπιασα φάλκο μετά από λίγους μήνες και είδα πόσο καλύτερα πατούσε στο δρόμο στενοχωρήθηκα λίγο...
Anyway σημασία έχει να ξέρουμε ποιοι είμαστε και τι θέλουμε,να μπορούμε να κάνουμε και την αυτοκριτική μας και δούμε/παραδεχτούμε την πραγματική εικόνα.
Όταν κάποιος κάτοχος μηχανής μπορεί να μου πει όλα τα αρνητικά της μηχανής του τότε μπορώ να τον εμπιστευτώ...
Αν το παλικάρι θέλει άνεση στο ταξίδι σε εθνικές με δικάβαλα και φόρτωμα το βάρα δεν θα του πει όχι...