Σελίδα 7 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 163

Θέμα: Αγορά big adventure

  1. #91
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johny the Fox
    Εγγραφή
    21/11/2008
    Μηνύματα
    439
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από elohimaros Προβολή μηνύματος
    Καλό το μουλτι οπτικά πανέμορφο κλπ κλπ αλλά όταν παω για σέρβις θα πρέπει να δώσω και ένα νεφρό ...
    ασε τα νεφρα στην θεση τους και ενημερωσου.

    προγραμμα σερβις multistrada 1260
    https://imgur.com/M1VubgW


    σερβις 1000 χλμ
    https://imgur.com/QLGr8Hh

    ετησιο σερβις και αλλαγη πισω τακακια

    https://imgur.com/ZoRf9uM

    αναλογικα κατι λιγοτερο θα κοστιζει το μικρο μουλτι
    κουκουρουκουκου

  2. #92
    Μέλος Το avatar του/της Maradi
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    164
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από elohimaros Προβολή μηνύματος
    Συγγνώμη παιδιά αλλά δεν θα εμπιστευτώ 15 χιλιάρικα για να πάρω έναν Κινέζο κινητήρα με τα ηλεκτρονικά της bmw με ότι αυτό συνεπάγεται νέου μοντέλου 2020 με όλες τις παιδικές ασθενειες και συν αυτού το 900xr έχει πιο σπορ χαρακτήρα δεν έχει τόσο άνεση ...
    Να υποθεσω οτι εχεις δοκιμασει και τα δυο? το ιδιο ερωτημα και για τον φιλο Lospsi απο πανω.. Απλα για να μη λεμε οτι να'ναι.... Η χαρτογραφηση στο XR, και οι αναρτησεις ειναι ετη φωτος μπροστα σε συγκριση με το παλιο πλεον Tracer. Το οτι ειναι πιο σπορ απο που το συμπερανες? Οπως ειπα και πιο πανω, δοκιμασε πρωτα....... και ναι τα εχω δοκιμασει...
    YAMAHA T7, HONDA NC750X, SUZUKI 125SM, HONDA CBF1000

  3. #93
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.402
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Maradi Προβολή μηνύματος
    Καταπληκτικό. Δεν είναι όμως adventure. Είναι sport touring με ξεκούραστο και βελούδινο γκάζι
    Συνημμένο 419246
    Αλλά touring κανείς και με cb650. Όλα είναι θέμα θέλησης.
    και χαμηλή σελα

  4. #94
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TKM
    Εγγραφή
    18/08/2019
    Μηνύματα
    250
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από elohimaros Προβολή μηνύματος
    Συγγνώμη παιδιά αλλά δεν θα εμπιστευτώ 15 χιλιάρικα για να πάρω έναν Κινέζο κινητήρα με τα ηλεκτρονικά της bmw με ότι αυτό συνεπάγεται νέου μοντέλου 2020 με όλες τις παιδικές ασθενειες και συν αυτού το 900xr έχει πιο σπορ χαρακτήρα δεν έχει τόσο άνεση ...
    Το χειρότερο θα ήταν κινητήρας BMW με κινέζικα ηλεκτρονικά.

    Σου ξαναλέω πάντως ότι με βάση όσα γράφεις, δεν χρειάζεσαι το V-Strom ΧΤ, σου κάνει και το απλό μια χαρά - και με βάση αυτό, "αν ήμουν εγώ", θα είχα ήδη καταλήξει σε αυτό που σου προανέφερα: https://www.car.gr/9990094-suzuki-dl-1000-v-strom-4

    Είναι διαθέσιμο σε όλους τους χρωματισμούς όπως γράφει η αγγελία, όχι μόνο σε κίτρινο που μπορεί να σε χαλάει.

  5. #95
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/10/2019
    Μηνύματα
    55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TKM Προβολή μηνύματος
    Το χειρότερο θα ήταν κινητήρας BMW με κινέζικα ηλεκτρονικά.

    Σου ξαναλέω πάντως ότι με βάση όσα γράφεις, δεν χρειάζεσαι το V-Strom ΧΤ, σου κάνει και το απλό μια χαρά - και με βάση αυτό, "αν ήμουν εγώ", θα είχα ήδη καταλήξει σε αυτό που σου προανέφερα: https://www.car.gr/9990094-suzuki-dl-1000-v-strom-4

    Είναι διαθέσιμο σε όλους τους χρωματισμούς όπως γράφει η αγγελία, όχι μόνο σε κίτρινο που μπορεί να σε χαλάει.
    Φιλε μου καλησπέρα , μετα απο τηλεφώνημα στη συγκεκριμένη αγγελία δεν ειναι διαθέσιμο . Μονο το κιτρινο εχει μεινει και σαν χρώμα με χαλαει πολυ

  6. #96
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.432
    Από φέτος Ιούνιο και τα 790 ΚΤΜ στην κίνα φτιάχνονται.Όπως και το επόμενο μοντέλο.Τα μικρότερα στην Ινδία.
    Σύντομα και τα μεγάλα ακριβά λέω εγώ.

    edit Θέλω να πω πως αν όχι ακόμα,σε λίγο καιρό το made in China θα θεωρείτε φυσιολογικό.Το suzuki 1050 από την άλλη κρατάει το made in Japan.
    Τελευταία τροποποίηση από katsar; 01/07/2020 στις 16:55.
    porca miseria.

  7. #97
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.706
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    edit Θέλω να πω πως αν όχι ακόμα,σε λίγο καιρό το made in China θα θεωρείτε φυσιολογικό.Το suzuki 1050 από την άλλη κρατάει το made in Japan.
    Πράγμα που φαίνεται και στη ποιότητα κατασκευής του, θα συμπληρώσω.... εγώ.

  8. #98
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.467
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Maradi Προβολή μηνύματος
    Να υποθεσω οτι εχεις δοκιμασει και τα δυο? το ιδιο ερωτημα και για τον φιλο Lospsi απο πανω.. Απλα για να μη λεμε οτι να'ναι.... Η χαρτογραφηση στο XR, και οι αναρτησεις ειναι ετη φωτος μπροστα σε συγκριση με το παλιο πλεον Tracer. Το οτι ειναι πιο σπορ απο που το συμπερανες? Οπως ειπα και πιο πανω, δοκιμασε πρωτα....... και ναι τα εχω δοκιμασει...
    Όσον αφορά εμένα, επιμένω ότι είναι κοροϊδία για ένα μηχανάκι 15000Ε να μην έχει ρυθμιζόμενο μπροστινό. Δυστυχώς η μόδα πλέον επιτάσσει οθόνες TFT, συνδεσιμότητα και ηλεκτρονικά οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς. Επίσης, κοροϊδία (για μένα πάντα) είναι να δίνεις premium τιμή και να παίρνεις μηχανάκι που κατασκευάζεται στην Κίνα. Επίσης, σημεία των καιρών κτλ όμως δεν παύει να θεωρώ ότι σε πιάνουν λίγο κότσο.

    Δεν τα έχω οδηγήσει καθόλου, δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι ωραία μηχανάκια, όταν όμως στην εξίσωση μπαίνει και το χρήμα τότε πολύ εύκολα ρίχνω άκυρο και ψωνίζω μτχ 2ετίας.
    Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

  9. #99
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/10/2019
    Μηνύματα
    55
    παιδια οπως ειπα , θελω ενα μηχανάκι με ανεμοκάλυψη ,δηλαδη να κανω ενα ταξίδι ανετο χωρις να τρώω πολυ ξύλο . το 900 xr θα πρεπει να του βαλω ζελατίνα μπροστα να μιλάει με τον θεο για να καλύψει τα ακάλυπτα . Τελος πάντων , τείνω αναμεσα στο 1050 xt , tracer 900 gt , tiger sport και ίσως το vfr αν ειχε 2-3 ηλεκτρονικά .

  10. #100
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.445
    βάλε και το versys 1000 μέσα έχει την καλύτερη ανεμοκάλυψη και συνολικά αναβάτη-συνεπιβάτη άνεση και εργονομία επιπέδου "καθαρών" τουριστικών μοτοσυκλετών
    you rise you fall you're down then you rise again

  11. #101
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/10/2019
    Μηνύματα
    55
    Μολις πουλήθηκε το 500 άρι και παμε για το επομενο βημα , εχοντας κανει τεστ ride tiger 900 rally 14.500 ( ATOKA+ δωρα ποδια καγκελα quickshifter) , tracer 900 gt ( 14,100 τελικό πακετο ) , tiger sport (13 ATOKA) μου εμπαιναν τρελές σκεψεις για την καψούρα το 1290 ΚΤΜ . Επειτα απο πολύ ψάξιμο και επαφή με κατόχους του μου εχουν πει πολυ οτι κανει κοσκιννίσματα στο τιμόνι και αυτο το πρόβλημα δεν εχει λυθεί ουτε θα λυθει και αν λυθει θα ειναι προσωρινό . Επειδη δεν θέλω να δώσω ενα κάρο λεφτα για ενα μηχανάκι με 160 αλογα που θα το πηγαίνω μαξ 140 φορτωμένο λογω του wobbling εχω συμβιβαστεί και το εχω ξεγράψει σαν επιλογή . Το TRACER κατα το testride μου φανηκε πολυ sport , το ιδιο και το tiger sport 1050 που ανερχεται στα 13 και χωρις ιδιαίτερη τεχνολογία πανω . ΜΕ δελεάζει η προταση του 900 rally( στο τεστ ride μου φανηκε οκ , λιγο το πισω αμορτισέρ ηταν αρκετα μαλακό αλλα ειχε καλη συμπεριφορά ) και μένει να δοκιμάσω το multi 950 s . Αναμεσα στα 2 τελευταία υπαρχει χαοτική διαφορα ?

  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.467
    Με το καλό ότι και αν πάρεις.

    Πάντως, έχει πλάκα πως τα ίδια μηχανάκια έχουν τόσο διαφορετική αίσθηση σε κάθε αναβάτη. Προφανώς και έχει να κάνει με την εμπειρία του, τις προηγούμενες μηχανές του κτλ ..
    Πχ., εμένα το Tiger Sport μου φάνηκε αρκετά βαρύ σε αίσθηση και μου θύμισε mega on off. Για το tracer θα συμφωνήσω.
    Άρα, από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι θα πρέπει να κάνεις και το Multistrada τεστ για να αποφασίσεις!

  13. #103
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/10/2019
    Μηνύματα
    55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lospsi Προβολή μηνύματος
    Με το καλό ότι και αν πάρεις.

    Πάντως, έχει πλάκα πως τα ίδια μηχανάκια έχουν τόσο διαφορετική αίσθηση σε κάθε αναβάτη. Προφανώς και έχει να κάνει με την εμπειρία του, τις προηγούμενες μηχανές του κτλ ..
    Πχ., εμένα το Tiger Sport μου φάνηκε αρκετά βαρύ σε αίσθηση και μου θύμισε mega on off. Για το tracer θα συμφωνήσω.
    Άρα, από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι θα πρέπει να κάνεις και το Multistrada τεστ για να αποφασίσεις!
    εμενα μου φάνηκε πολυ 'αδειο' το tiger sport . μου φανηκε οπως ακριβως το ειχα στο μυαλό μου . Εξαιρετικός ηχος και ο τρικύλινδρος σε ειχε σε τσίτα να το πας ταπα . Σε αντίθεση με το tracer Που ηταν κατι οκ και τιποτα παραπάνω . Δηλαδη δε μπορω να φανταστώ ουτε κατα διάνοια να κανω ενα 10 ημερο ταξιδι με αυτο . Τωρα οσον αφορα το rally tiger 900 ηταν ενα ανετο μηχανάκι , λιγο το τιμόνι η θεση του με χάλασε και ισως ο συμπλέκτης του . Βεβαια αν ηταν λιγο πιο ογκόδες θα το επαιρνα χθες με το πρόγραμμα της triumph που τρέχει ... θα δω και το multi προσεχώς

  14. #104
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/01/2017
    Μηνύματα
    797
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από elohimaros Προβολή μηνύματος
    ...... εμπαιναν τρελές σκεψεις για την καψούρα το 1290 ΚΤΜ . Επειτα απο πολύ ψάξιμο και επαφή με κατόχους του μου εχουν πει πολυ οτι κανει κοσκιννίσματα στο τιμόνι και αυτο το πρόβλημα δεν εχει λυθεί ουτε θα λυθει και αν λυθει θα ειναι προσωρινό . Επειδη δεν θέλω να δώσω ενα κάρο λεφτα για ενα μηχανάκι με 160 αλογα που θα το πηγαίνω μαξ 140 φορτωμένο λογω του wobbling εχω συμβιβαστεί και το εχω ξεγράψει σαν επιλογή .
    Καλημέρα, έχω το μοντέλο 2018, έχοντας κάνει περίπου 12Κ χιλιόμετρα από τα οποία τα 10.0000 σε ευρωπαικούς δρόμους και ελληνικούς φορτωμένο με τριβάλιτσο μπορώ να πω ότι το μηχανάκι δεν έχει wobbling.

    Σε αυτοκινητόδρομο με τριβαλιτσο στο cruise control 150 πήγαινα χωρίς χέρια για αρκετή ώρα χωρίς κούνημα.

    Το μόνο wobbling το έχει με την πίσω βαλίτσα στα 50-60 χιλιόμετρα αν αφήσεις το τιμόνι αλλά μικρό και μου το έκαναν όλα τα on-off .

    Αν θες να πηγαίνεις με 180-200, δεν είναι το μηχανάκι που θες.
    Δεν του αρέσει να κινείται με ψηλές στροφές.
    Έχει άπειρη ροπή να ξεκινάς από φανάρι με 2ερα ΑΝΕΤΑ και να ανεβαίνεις 40% κλίση φορτωμένος με τριβάλιτσο και συνεπιβάτη.

    Αν θες εργαλείο ταχύτητας σε αυτό το στυλ δες το S1000xr που τουλάχιστον το προηγούμενο μοντέλο δεν του αρέσει να πηγαίνει αργά.

    Καλές αγορές !!!!

  15. #105
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/10/2019
    Μηνύματα
    55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GogosLux Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα, έχω το μοντέλο 2018, έχοντας κάνει περίπου 12Κ χιλιόμετρα από τα οποία τα 10.0000 σε ευρωπαικούς δρόμους και ελληνικούς φορτωμένο με τριβάλιτσο μπορώ να πω ότι το μηχανάκι δεν έχει wobbling.

    Σε αυτοκινητόδρομο με τριβαλιτσο στο cruise control 150 πήγαινα χωρίς χέρια για αρκετή ώρα χωρίς κούνημα.

    Το μόνο wobbling το έχει με την πίσω βαλίτσα στα 50-60 χιλιόμετρα αν αφήσεις το τιμόνι αλλά μικρό και μου το έκαναν όλα τα on-off .

    Αν θες να πηγαίνεις με 180-200, δεν είναι το μηχανάκι που θες.
    Δεν του αρέσει να κινείται με ψηλές στροφές.
    Έχει άπειρη ροπή να ξεκινάς από φανάρι με 2ερα ΑΝΕΤΑ και να ανεβαίνεις 40% κλίση φορτωμένος με τριβάλιτσο και συνεπιβάτη.

    Αν θες εργαλείο ταχύτητας σε αυτό το στυλ δες το S1000xr που τουλάχιστον το προηγούμενο μοντέλο δεν του αρέσει να πηγαίνει αργά.

    Καλές αγορές !!!!
    Δεν ειμαι ατομο που θέλει να πηγαίνει με τόσο μεγάλη ταχύτητα ουτε εχω τα χέρια να πάω με τόσο ! Το θεμα ειναι οτι υπάρχει πολυ μεγαλη γκρίνια σε αυτο το θέμα και εφόσον εχει πάρει τέτοια τροπή δεν θέλω να δώσω 20 χιλιάρικα και να παρω κατι που δεν θα μπορω εστω να το ανοιξω διοτι υπάρχει κενό ασφαλείας . Αν ηταν σε ενα ατομο να πω αστοχία υλικού , οκ αλλα εδω μιλάμε για ολοκληρο θεμα που εχει κανει και το περιοδικό motomag πανω στο συγκεκριμένο . Εχω διαβάσει μεχρι και στα 120 χιλιομετρα χωρις εξτρα πανω να παρουσιάζει τετοια . Δεν το ρισκάρω .

Σελίδα 7 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορά KTM Adventure 990
    από kox23 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2016, 10:18
  2. Αγορά 1190 Adventure R
    από lookylook στο forum KTM
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2016, 15:57
  3. Αγορα ΚΤM adventure 640
    από Emden στο forum KTM
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2008, 22:38
  4. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2007, 23:16
  5. Αγορα Adventurer 990
    από antonopc στο forum KTM
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2006, 10:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF