Ευτυχώς που όλες αυτές οι Ιταλικές γιναν Κινεζιές μπάς και πάρετε έστω και ψευτο-Ιταλικό!!!
Ευτυχώς που όλες αυτές οι Ιταλικές γιναν Κινεζιές μπάς και πάρετε έστω και ψευτο-Ιταλικό!!!
διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ
Ειχαμε και ιταλικα μηχανακια και οντως τα εκτιμησαμε δεοντως ,στα οδικα τους χαρακτηριστικα,περαν τουτου ομως...................???? ευχομαστε ολοι εμεις που μας σημαδεψαν σαν μοτοσυκλετιστες καποιες ΙΤΑΛΙΚΕΣ μαρκες, τα σημερινα ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ή ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ ιταλικα να δουλευουν,και να δουλεψουν καλυτερα για τον ΜΕΣΟ αναβατη.
Τελευταία τροποποίηση από panavour; 08/10/2020 στις 10:41.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Benelli TRK 502 X 48 ίπποι, 213 κιλά στεγνό
Honda CB500X 47 ίπποι, 195 κιλά με γεμάτο τεπόζιτο
Η διαφορά βάρους είναι πάνω από 30 κιλά!!! 30 κιλα σε 500cc μηχανακι ίδιου προορισμού και κατηγορίας είναι τεράστιο νούμερο.
Αυτός που θέλει 'πολύ' μηχανή για τα λεφτά του και θέλει και μπούγιο κοιτάζει το Benelli, οι υπόλοιποι πάνε στο Honda.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αγαπητέ Παναγιώτη μάλλον δεν ήμουν κατανοητός. Το ότι έχεις μια λατρεία για τα Ιταλικά φαίνεται από το avatar, τη φωτό προφίλ αλλά και το μοτό της υπογραφής σου. Ήμουν σίγουρος ότι είχες Ιταλικό μηχανάκι κάπου/κάπως/κάποτε και μάλλον είσαι πιο έμπειρος απο μένα, μόνο 4 είχα/έχω και μάλιστα από το 2000 και μετά . Επειδή όμως βλέπω ότι τοποθετήθηκες για την αξιοπιστία τους τώρα που γίνονται Κινέζικα θεωρώ ότι πλέον δεν έχεις κανένα λογο να μην αποκτήσεις ξανά μηχανάκι παλιάς ένδοξης Ιταλικής μάρκας.....
.....που πλέον είναι Κινέζικη αλλά με Ευρωπαϊκό R&D θέλω να πιστεύω. Όσο, λοιπόν αφορά το TRK502X το θεωρώ μία κάκιστη μαούνα (μόνο και μόνο από θέμα βάρους) όπως κάποτε ήταν και το Varadero, σε αντίθεση με το TRK251 που μ' αρέσει και τα Leoncino που τα βρίσκω πανέμορφα. Βέβαια αυτό το βάρος το κάνει πιο σταθερό και καλύτερο στην Εθνική, άρα λοιπόν πρέπει να μην κρίνουμε εξ ιδίων τα αλλότρια γιατί για κάποιον που κάνει ταξίδια ίσως είναι πιο κατάλληλο από το CB500X. Μεταξύ των δύο πάντως ψηφίζω 500Χ δαγκωτό (και μην ακούσω για VOGE που ακόμα δεν τα είδαμε Γιάννη τα βαφτίσαμε!!)
διονύσης K / έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ
Γνώρισα ένα ζευγάρι με TRK πριν λίγο καιρό που μου δημιούργησαν απορία: 120κ + 100κ καλά να είναι, μου μίλησαν παθιασμένα για το trx.
Το τονίζω γιατί, σε εμένα τουλάχιστον είναι σπάνιο να μου μιλά κοπέλα με γνώσεις λειτουργιών της μοτό και ενδείξεων φθοράς, κόπωσης, συμπεριφοράς κ.λπ.
Οδηγήθηκαν σε αυτό με βάση την λογική οικονομίας αλλά το διάλεξαν ξεκάθαρα για τον σχεδιασμό του.
Είχαν υπόψιν να το αλλάξουν σε λίγα χρόνια με το 752 που πολλοί φανταζόμασταν πως θα παρουσιαστεί.
Το χρησιμοποιούν για καθημερινή μετακίνηση και δηλώνουν ενθουσιασμένοι αναφέροντας λεπτομέρειες που
βολεύουν στην καθημερινή μετακίνηση.
Ταξιδεύουν μιά φορά το μήνα στην αγαπημένη τους Δράμα, με 140-150 και σε αυτό σημείο ξεκίνησαν να σηκώνουν χέρια και να ανοίγουν
μάτια στην περιγραφή της μοτό! Ενθουσιασμένοι με την άνεση, την απουσία κόπωσης, την οικονομία.
Μου εξήγησαν για ποιους λόγους δεν σκέφτονται το μεγαλύτερο ακόμα.
Πάνω στην κουβέντα τους "έψαξα" λίγο, παιδεία μοτοσυκλετιστή χωρίς καλαίσθητες εμμονές σαν τις δικές μου, σχεδόν ουδέτερη αντιμετώπιση του ονόματος της benelli.
Πιθανά το πρώτο τους δικύλινδρο, λογικά τετρακύλινδρα με μισό φαίρινγκ τα πρόσφατα.
Το έχουν μακρύνει κιόλας.. δεν θυμάμαι πόσο, 1-3 δόντια. Μου περιέγραφαν τις ανύπαρκτες διαφορές που προκάλεσε και περίπου 500 στροφές λιγότερες σε πορεία.
Το CB αν έχει κάποια σχέση με το 700 θα έχει πολύ ενδιαφέρον δούλεμα. Απόδοση, αντοχή.. honda.
Ο σχεδιασμός του όμως.. άργησαν πάρα πολύ και "μίλησαν" πολλοί γι'αυτό. Ο δρόμος για την βαρεμάρα είναι στρωμένος με τις καλύτερες μελέτες..
Μπορεί αν είχε παρουσιαστεί το 09-10 να είχε καλύτερη υπόσταση. Τώρα πιά φαίνεται παρωχημένο, συντηρητικό, χωρίς χαρακτήρα, πολύ λειτουργικό
σε βάρος κάποιας ιδιαιτερότητας.
Σίγουρα έχει το κοινό του, δεν υπάρχει θέμα. Σε σύγκριση με το TRK θεωρώ ότι υπερβάλουμε κοιτώντας τους αναβάτες που θα μπορούσαν να επιλέξουν
και τα δύο. Είναι μικρό υποσύνολο σε σχέση με το κοινό του CB και το κοινό που απευθύνεται το TRK.
Αυτο πια με την ΒΑΡΕΜΑΡΑ σε χρηστικες ,καθημερινες μηχανες,φτιαγμενες για τον ΜΕΣΟ αναβατη ,εχει υπερτονισθει κακως κατα την γνωμη μου.Δηλαδη τι περιμενουμε απ αυτες?Εκ προ΄ι΄μιου ειναι βαρετες,διοτι τα ποιοτικα και δυναμικα τους χαρακτηριστικα ειναι τετοια λογω κοστους που δεν επιτρεπουν για κατι διαφορετικο.ΑΝ ΘΕΛΕΙ καποιος κατι μη βαρετο παει σε αλλη κατηγορια τιμης.Ασε που ο μεσος νεος στον μοτοσυκλετισμο αναβατης ποτε δεν θα ψαξει στα δυναμικα χαρακτηριστικα της νεας μηχανης του την ΜΗ ΒΑΡΕΜΑΡΑ διοτι η καταληξη κατα τεκμηριον θα ειναι κακη εως τραγικη.
Ας αφησουμε λοιπον κατα μερους τους ορους ΒΑΡΕΤΗ και ΒΑΡΕΜΑΡΑ, ειδικα οταν προτρεπουμε προς αγοραν μοτοσυκλεττες, ΕΙΔΙΚΑ σε νεους αναβατες ,που δεν εχουν και καμμια οδηγικη πειρα.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Παρτνον αλλα στα χρήματα τους έχουν βγεί εκτός καθημερινών μοτό για τον μέσο αναβάτη..
Ένα γήπεδο με μικρότερες, οικονομικότερες μοτό που "κάνουν την δουλειά" είναι διαθέσιμο να διαλέξει εκτός
και αν θεωρούμε πως χρειάζεται σχεδόν 50 άλογα γιατί είναι μεγάλη η πόλη..
Βεβαίως και περιμένεις ποιότητα και χαρακτήρα τουλάχιστον απο μια μοτό με αυτό το κόστος.
Γιατί να θεωρεί κάποιος συμβιβασμό την κατηγορία και να πρέπει να υπολογίζει περισσότερα όταν στο εύρος τιμών καλύπτεται απο άλλη εταιρεία;
Κατα την γνώμη μου, κακώς προσπαθείς να ποινικοποιήσεις το "μη βαρετό" ώς κάτι υπερβολικό, μη ασφαλές κ.λπ. αφήνοντας να εννοηθεί
ότι αναφέρεσαι και στις επιδόσεις.
Ο νέος οδηγός είναι που θα επηρεαστεί περισσότερο από έναν άρτιο σχεδιασμό με χαρακτήρα και αυτό είναι πολύ σημαντικό
γιατί συνδράμει στο πώς έρχεται σε επαφή με την μοτοσυκλέτα και στο τι όνειρα - διάρκεια του δημιουργούνται.
Λόγο του ότι αναφέρεσαι έμμεσα και στις επιδόσεις, έχε υπόψιν ότι σε ακρότητες, λειτουργία στα όρια και ως εκ τούτου οδήγηση με μικρότερο έλεγχο
συμβαίνουν πολύ περισσότερο σε βαρετές μοτό που νομίζει κανείς ότι είναι του χεριού του.
Στις μοτό που φωτογραφίζεις ώς μη βαρετές στο χειρισμό, θα κάνει τις υπερβολές για πολύ μικρότερα χρονικά διαστήματα, που ναι μεν
πιθανά θα έχουν κάποιο ρίσκο, πολύ καλύτερα διαχειρίσιμο όμως.
doctor μόνο βαρετό δεν ειναι για τα μάτια μου το CB σε σχέση με το βαρίδι που λέγεται Benelli.
To οτι δεν έχει ξέσπασμα ο κινητήρας του σε κάποιο φάσμα στροφών δεν ειναι πρόβλημα για εμένα.
Δεν ειναι καν sport μηχανάκι.
Τι συζητάμε τώρα?
Ας παμε στο παράδειγμά σου.
Το ζευγάρι των ευτραφών μοτοσυκλετιστών που συνάντησες προφανώς χρειάζονται πολύ χώρο και καλώς το επέλεξαν το Benelli αφού στο άλλο δεν χωράνε καν.
Ομως οταν μιλάμε για 50 αλογα 230 κιλά μηχανάκι με την βενζίνη κι άλλα 240 πανω του με τους αναβατες και λιγα μπαγκάζια, συν μάκρυμα γραναζώματος, ε τότε δεν τίθεται θέμα για το αν έχει χαρακτήρα ή όχι αλλά για το αν θα καταφέρει να προσπεράσει το Hyundai accent σε ανηφόρα.
Στις κατηφόρες όμως θα πηγαίνει σφαίρα!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
For what is worth που λεν' και στο χωριό:
έχω μιλήσει με 4 άτομα το τελευταίο χρόνο - ξένους - που είχανε και τα 2 μοτό:
ομόφωνα είπαν το cb είναι καλύτερο παντού εκτός απο 1 σημείο: σέλα (πολύ σκληρή του CB).
Από κει και πέρα, τα περιοδικά γράφουν ότι θέλουν για να μπορούν να συνεχίζουν να παίρνουν μηχανάκια για τεστ.
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Δεν θα την έλεγα σκληρή, αλλά άβολη για ψηλούς αναβάτες.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.