To 650 παντως εμένα μου καίει 5,5-6,5/100,
Στην κίνηση της πόλης πάντα.
Εθνική, ανεβαινει και στα 7,5-8.
Μια παρατηρηση σχετικα με το fuelly. Δεν ειναι το πιο αντιπροσωπευτικο δειγμα ιδιοκτητων αυτοι που γραφουν εκει. Και μονο οτι μπαινει καποιος στη διαδικασια να παρακολουθει την καταναλωση του με τετοια συνεπεια, καταγραφοντας και καταχωρωντας αυτα τα στοιχεια μετα απο καθε γεμισμα, λεει κατι για την κοσμοθεωρια του. Προφανως καποιος που το κανει αυτο εστω και ασυνειδητα προσαρμοζει και την οδηγηση του αναλογα. Αυτο που θελω να πω ειναι πως ενα 10% πανω απο τα νουμερα του fuelly ειναι πολυ φυσιολογικο νουμερο για τον μεσο χρηστη μιας μηχανης.
Η καταναλωση λοιπον που βλεπεις ειναι φυσιολογικοτατη για τη μηχανη που διαλεξες και τη χρηση που κανεις. Μη σε προβληματιζει, δεν εχει καποιο θεμα η μηχανη σου ουτε κανεις εσυ κατι στραβα. Πιθανως με το περασμα του χρονου να δεις μια μικρη μειωση οσο θα μαθαινεις να εισαι πιο ομαλος στην οδηγηση σου, αλλα και παλι μιλαμε για μικρες διαφορες.
Ναι αλλά όχι απαραίτητα!
Εγώ παρακολουθώ με app τις δικές μου καταναλώσεις εδώ και ένα χρόνο.
Δεν λυπήθηκα ποτέ το γκάζι (μη γελάς, όσο έχω τελός πάντων) για να κάνω οικονομία και οδηγώ αρκετά νευρικά μέσα στην πόλη.
Το κάνω όμως κατά κύριο λόγο για να παρακολουθώ την συμπεριφορά του μοτέρ.
Αν δω ξαφνικά υψηλές καταναλώσεις ή μια σταδιακά αυξανόμενη κατανάλωση έχω ένα λόγο ανησυχίας και πρέπει να αρχίσω να ψάχνω τα αίτια.
Βοηθάει επίσης να εντοπίζω πιο εύκολα βενζινάδικα που κλέβουν χοντρά ή έχουν κακή ποιότητας βενζίνη.
Συμφωνώ και με τους δυο. Το fuelly βοηθάει μόνο για να συγκρίνω μοντέλα.
Κλίνω περισσότερο προς την άποψη του ptc. Ότι δηλαδή η μεγαλύτερη μερίδα όσων καταγράφουν συστηματικά τις καταναλώσεις του οχήματός τους, το κάνουν κυρίως επειδή τους ενδιαφέρει η οικονομία. Εικάζω ότι είναι μικρότερο το ποσοστό που το κάνει για να διαπιστώσει έγκαιρα πιθανές βλάβες, αν και πριν από δεκαετίες χρόνια ήταν συνήθης πρακτική (υποψιάζομαι ότι την είχε προτείνει ο ειδικός τύπος).
Ως εκ τούτου, το fuelly είναι καλό για να δεις πόσο οικονομικό μπορεί να γίνει ένα όχημα με συνετή χρήση. Η δική μου κατανάλωση βέβαια είναι πιο μικρή από την ελάχιστη του fuelly.
Όμως, η μέση κατανάλωση που πρέπει να περιμένει κάποιος οδηγός, είναι τουλάχιστον 10% μεγαλύτερη από τη μέση καταγεγραμμένη και εννοείται πολύ μεγαλύτερη αν κάνει καγκουριλίκια, γρήγορες εκδρομές. Φυσικά εκτοξεύεται, σε οδήγηση στην πίστα. Όμως, χάρη στα ραβδογράμματα, μπορείς να δεις πώς θα συμπεριφερθεί σε ανοιχτογκάζηδες.
Ο κάγκουρας, ο γκαζοφονιάς και παγκόσμιος, ασχολούνται με άλογα, χρονόμετρο και δυναμόμετρο. Σπάνια καταγράφουν συστηματικά την κατανάλωση του οχήματος.
Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 04/11/2020 στις 15:00.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Παραθέτω καταναλώσεις σαν πρώην κάτοχος ΤΑ 650 του 2001 :
Πόλη: 6-6,5λιτ/100κμ σπανιότερα 5,7
Ταξίδι με 120 κμ σταθερά: 6,5-6,8/100
Ταξίδι με 140++ μέχρι τελικές: 7,5-8,2/100 τελική με στοκ φίλτρο/εξάτμιση edit:180 παρά κάτι (κοντέρ πάντα)
Ταξίδι με κόντρα αέρα και 100-120 κμ 8/100
Ταξίδι με εξάτμιση"Tourer" της Moriwaki : 4.8/100!!!!! και απίστευτη τελική!! 200+κοντερίσια και στροφόμετρο στα κόκκινα!!!! (έκοψα,το λυπήθηκα....) Άρα η μαμά εξάτμιση είναι πνίχτης ΚΑΙ επιβαρύνει την κατανάλωση...
Καταναλώσεις ΤΑ700 γείτονα:
Μέση κατανάλωση πόλη/φανάρια κλπ 5,7
Ταξίδι με 120 4,9-5,2 καμία σχέση με το παλιό ΤΑ...Σε εθνική (το παλιό) σπάνια έβγαζε αυτονομία πάνω από 200κμ...
Τελευταία τροποποίηση από nassosxlvbros; 05/11/2020 στις 13:29.
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Μακρύτερο γρανάζωμα,υψηλές πιέσεις στα λάστιχα,λαδωμένη καλά αλυσιδα,(τσεκαρισμα με τους τροχούς στον αέρα να κάνουν πολλές περιστροφές με ελαφρύ σπρώξιμο χεριού χωρίς να τους φρενάρει κάτι πχ τακάκια,στραβή δισκοπλακα,ρουλεμαν)ελεύθερη εξάτμιση,ελεύθερο φίλτρο,μικρότερο ζιγκλέρ, χαμήλωμα βελωνας, θα κάνουν το μίγμα ποιο φτωχό και θα καίει ποιο λίγο, το ποσό φτωχό αντέχει πριν λιώσει,ανατιναχτεί είναι άλλο θέμα.. Οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα,χαμηλές στροφές,τελευταίες ταχύτητες στο σασμαν πχ 6η και 2.000 στροφές,βέβαια μετά έχεις το σκορτσαρισμα που προκαλεί ζημιές, αποφεύγεις απότομο και μεγάλο άνοιγμα του γκαζιού. Πχ δεν ξεκινάς από φανάρι και ανοίγεις το μισό γκάζι σε ένα δευτερόλεπτο,αλλά ανοίγεις χιλιοστό χιλιοστό και σιγά σιγά και όσο ποιο λίγο γίνεται. Φροντίζεις να δεις από μακριά κόκκινα φανάρια και με 6η και κλειστό γκάζι να την αφήσεις να τσουλησει μέχρι το φανάρι φρενάροντας με το φρένο του κινητήρα(συμπίεση) πατοντας το ελάχιστο δυνατό φρένο. Σε κατηφόρες πάλι 6η κλειστό γκάζι. Πολλές και συνεχόμενες αλλαγές ταχυτήτων δεν κάνουν καλό στην κατανάλωση, το ιδανικό είναι να ξεκινάς με χαλαρή επιτάχυνση μέχρι να μπει 6η και μετά σταθερό γκάζι σε όσο ποιο λίγες στροφές αντέχει η μηχανή. Βέβαια αντί για όλα αυτά παίρνεις ένα ποιο μικρό η injection η και τα 2
Φαγωθηκες με την 6η ρε συ Κωστα. Επιτηδες το κανεις; Ξυνεις πληγες...
Με ψεκασμό είναι του κορψ.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Πατίνι. Ηλεκτρικό.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου