Λογικά με τα χλμ που έχει , οι αναρτήσεις πρέπει να είναι μια χαρά. Showa φαντάζομαι.
Τώρα αν κάποιος ζητάει πολυρυθμιζόμενα ohlins και ξέρει να τα ρυθμίσει (5 άνθρωποι στην Ελλάδα ξέρουν), για να κατέβει σε πρωτάθλημα, ε... να πληρώσει.
Λογικά με τα χλμ που έχει , οι αναρτήσεις πρέπει να είναι μια χαρά. Showa φαντάζομαι.
Τώρα αν κάποιος ζητάει πολυρυθμιζόμενα ohlins και ξέρει να τα ρυθμίσει (5 άνθρωποι στην Ελλάδα ξέρουν), για να κατέβει σε πρωτάθλημα, ε... να πληρώσει.
Επίσης οι αναρτήσεις είναι αντικείμενο μηχανικών που τις κάνουν service και τις διαμορφώνουν αν χρειάζεται.
Δεν είναι απαραίτητο να βάλεις μια aftermarket αν δεν έχεις την ανάγκη της. Έλεγχος και service είναι.
Επιπρόσθετα, οι ρυθμιζόμενες επώνυμες αναρτήσεις, χρειάζονται ανά 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα service. Οι απλές εργοστασιακές, δεν έχουν την κορυφαία απόδοση των πρώτων, αλλά έχουν καλή λειτουργία και δεν σε βάζουν στη διαδικασία να τις αφαιρείς και να τις στέλνεις για service κάθε χρόνο. Τις αλλάζεις ανά 40-80 K χιλιόμετρα και τέλος. Το πολύ στο ενδιάμεσο να κάνεις απλό service στα μπροστινά.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Δεν έχω κάποιο παράπονο από τις αναρτήσεις , απλώς χάριν κουβέντας και σχεδιασμού βελτίωσης το ρωτώ.
Εφόσον είναι σε άριστη κατάσταση δεν πειράζεις απολύτως τίποτα γιατί η 'βελτίωση' που θα επιφέρεις είναι αμφισβητούμενη.
Οι αναρτήσεις είναι μια χαρά και,στο επίπεδο που βρίσκεσαι τώρα, δεν πρόκειται να δεις μεγάλη διαφορά και ούτε τα σωληνάκια των φρένων θέλουν αλλαγή.
Στο Hornet 900 έχω πίσω Ohlins, το απλό, το οποίο μεταμορφώνει το μηχανάκι.
Θέλει service εδώ και κάποιο διάστημα, το χρειάζεται γιατί δεν είναι όπως ήταν, αλλά και πάλι είναι κλάσεις ανώτερο του original το οποίο είχε και ρύθμιση απόσβεσης παρακαλώ.
Βασικά με το original ή θα κουνάει αν ανοίξεις το γκάζι αν έχεις μαλακά την απόσβεση, ή θα κοπανάει αν την σφίξεις.
Το Ohlins λοιπόν το έβαλα πριν περίπου 14 χρόνια, εχει κάνει αρκετά track days οπου ζορίζεται περισσότερο το αμορτισέρ, κι έχει κάνει και 96000 χλμ στο δρόμο.
Οπως καταλαβαίνεις αυτα που γράφεις δεν ισχύουν σε καμμία περίπτωση.
Αυτό που ισχύει είναι οτι μια καλή ανάρτηση είναι οτι καλύτερο για μια μοτοσυκλέτα και πάντα αξίζει σαν βελτίωση.
Απλά εσύ δεν ξέρεις πόσο αλλάζει το μηχανάκι με μια καλή ανάρτηση.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Στο πολύ σωστό ποστ του Sapila Racing να προσθέσω οτι ακόμα και ένας αρχάριος οδηγός θα δει μεγάλη διαφορά με την καλή ανάρτηση μόνο και μόνο στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις λακκούβες όπου δε θα τερματίζει και θα τις περνάει αεροπορία.Η άνεση θα βελτιωθεί κατακόρυφα συγκριτικά με τις budget εργοστασιακές αναρτήσεις.
Παρομοίως και εγώ στο R1 που είχα παλιότερα έβαλα μεταχειρισμένη ohlins χωρίς να κάνω καν σέρβις και ακόμα και όταν μετά απο πολλά km έπεσε σταδιακά η απόδοση της ήταν σε σαφώς ανώτερη κατάσταση απο την μαμά ανάρτηση
Βέβαια μιλάμε για αναρτήσεις των 1200 ευρώ.Οι aftermarket που μπαίνουν στα μεσαια μηχανάκια κοστίζουν βαριά στα 600 ευρώ και σαφώς δεν έχουν την ίδια ποιότητα με τις καλές σειρές των Supersport αλλά παραμένουν κατα πολύ καλύτερες απο τις εργοσιακές.
Μακράν το καλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει κάποιος στη μοτοσυκλέτα του όποια και αν είναι αυτη.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Οτι πληρωνεις παιρνεις ,ΑΜΑ εχεις να το παρεις.Ευτυχως που υπαρχουν και οι μαστορες αμορτισερ,που εχουν βελτιωθει και κανουν παπάδες στο 1/4 της τιμης.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.