Τα Ducati είτε μου αρέσουν, είτε δε μου αρέσουν. Αυτό είναι χειρότερο διότι με αφήνει αδιάφορο.
Φανάρι και ντεπόζιτο MV ή ιδέα μου είναι?
Σκέτο monster & monster+ . Λες κι επιλέγεις Smartphone.
Το μεγάλο, σκέτο 1200 χωρίς monster.
Έχει λίγο από mv agusta , ειδικά στο φανάρι , φέρνει κάπως και στα mt, έχει και πολύ πλαστικούρα στην περιοχή του κινητήρα.
Πάντως προτιμώ το ότι έχασε 18 κιλά από το να "δείχνει παραδοσιακό δουκάτι"
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Πρέπει να γίνει στάνταρ ότι το wet weight είναι η μηχανή με όλα τα υγρά και μία στάνταρ ποσότητα καυσίμων (π.χ. 10 λτ), ανεξαρτήτως χωρητικότητας ντεπόζιτου. Έχει καταντήσει αηδία, για να μπορούνε να γράφουν μικρότερο βάρος στα specs βάζουν ντεπόζιτο από 250άρια σε μεγάλες μηχανές.
Εδώ το Κatana έχει 12lt...
Ride(s) the wind of change...
Το μικρό ντεπόζιτο είναι πρόβλημα για λίγους χρήστες. Οι περισσότεροι προτιμούν να πηγαίνουν σε καφετέριες πιο κοντά στο σπίτι τους.
Τρομερη εξελιξη, εχασε 20 κιλα και εγινε οσα κιλα ηταν τα αεροψυκτα 1000 πριν απο 20 χρονια, με λιγοτερη ροπη. Επισης μιας και εχει το ιδιο μοτερ με το μουλτι 950, θα εχει γυρω στα 95 αλογα τροχο. Οσο ειχαν δηλαδη τα τελευταια 1100 μοτερ που ηταν διβαλβιδα αεροψυκτα, αλλα ειχαν και 2 3 κιλα ροπης παραπανω παντου...τρομερα τα παμε, εχει ωραια οθονη
Ανήκουν σε ένα γκρουπ που στοχεύει τους πελάτες που θέλουν το σύγχρονο, το "νέο", λιγότερα κιλά κ.λπ.
Θα τους "τελειώσει", θα βαρεθούν πιο γρήγορα; είναι υπόψιν τους, πιθανά το θέλουν (εννοώ να αλλάξουν σύντομα μοτό με μια "νεότερη")
και συμφέρει και το γκρουπ σαν άποψη.