Μην το λες, υπάρχουν συνεργεία που τα παραγγέλνουν απέξω, σου δείχνουν αποδείξεις και μερικοί
δημιουργούν πρόβλημα για τα μεταφορικά που χρεώνει ο κάθε πωλητής..
Μην το λες, υπάρχουν συνεργεία που τα παραγγέλνουν απέξω, σου δείχνουν αποδείξεις και μερικοί
δημιουργούν πρόβλημα για τα μεταφορικά που χρεώνει ο κάθε πωλητής..
Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 21/12/2020 στις 11:22.
Parkaki οι εκφράσεις που χρησιμοποιείς ξεπερνούν το όριο νομίζω.
Για ηρέμησε λίγο!
Επίσης το οτι εσυ επιλέγεις να αγοράσεις τον aftermarket ιμάντα φτηνά και να τον βάλεις στο μηχανάκι σου δεν υποχρεώνει το οποιοδήποτε συνεργείο να κάνει το ίδιο.
Ισα ίσα που αν δεν υπάρχει πρότερη συνεννόηση με τον πελάτη για χρήση ιμιτασιόν ανταλλακτικού το λογικό είναι να μπεί το original.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Πως γινεται καποιος να παει το μοτο σου για service κ να το αφηνει εκει για ποσο καιρο ξερω γω κ να μην ενημερωνετε για τα κοστη η τι θα χρειαστει για επισκευες/ανταλλακτικα?
Απ οτι καταλαβαινω τα ηθελε κ τα επαθε ο ιδιοκτητης αλλα κ ο μαστορας πριν κανει οτι κανει θεωρητικα τον καλει στο τηλεφωνο κ του λεει την σουμα πριν προχωρησει. Αλλιως μετα θα εχει τα γνωστα...δεν εχω, πολυ πηγε κ δεν ηξερα κλπ κλπ.
Δηλαδη ο ενας δεν νοιαστηκε για το ποσο (εκτος κ αν ειπε προχωρα χωρις φοβο κ παθος) κ ο αλλος αγοραζε τα ανταλλακτικα κ τα εβαζε απανω χωρις προτερη συνεννοηση?
Ρε Parkaki με 30ε ιμαντα τον κανεις φυτιλια σε 5Κ χιλομετρα. Οι τιμες ειναι νορμαλ για genuine ανταλλακτικα.
Ride(s) the wind of change...
Προσωπικά δεν γνωρίζω τιμές ξέρω όμως ότι δεν μπορείς να πεις ότι το χ ανταλλακτικό είναι ακριβό επειδή το ιμιτασιόν είναι φθηνότερο.
Ο καθένας επιλέγει να βάλει αυτό που θέλει για τον οποιοδήποτε δικό του λόγο
Παιδιά μην τρελαινομαστε απλά γνώμες θέλαμε περι των τιμων των αναλωσίμων.
Το θέμα δεν είναι μονο αν τα ανταλλακτικά κοστίζαν τόσο αλλά και αν ήταν απαραίτητο να γίνουν όλες αυτές οι αλλαγές.
Και φυσικά αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε επαφίεται κυριως στη σχέση εμπιστοσύνης μάστορα-πελάτη.
Τώρα ότι έγινε έγινε απλά πολλές φορές ακούμε 700 ευρώ 900 ευρώ για μηχανάκι με αντικειμενική αξία στο χιλάρικο και λες
ειναι δυνατον ρε πουτη μου.
Μπορει και να ναι ομως.
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Ρε φιλαράκι για σερβις το πήγε το μηχανάκι και εκει ο μηχανικος του έβγαλε ενα καρο πραγματα οτι θελουν αλλαγη.
Λες και ο μέσος αναβάτης σκούτερ γνωρίζει τι συστημα μεταδοσης έχει το σκουτερ του και τι παιζει με το καρμπυρατερ του και τι αναλώσιμα χρειαζεται και ποσο επειγον ειναι να γινει κατι
μην κρινετε ρε μαγκες εξ ιδιων τα αλλοτρια υπάρχει κοσμος που δεν ξερει και ολας.
Οκ πάω πάσο.
Πάντως να μην ξαναπάτε στον συγκεκριμένο μάστορα παιδιά...
Πολύ γενικός κανόνας, όσο λειτουργεί κάτι(σωστά) δεν το πειράζουμε.
Σε όσο πιο κακή κατάσταση είναι μία μοτοσυκλέτα, τόσο πιο πιθανό είναι το κόστος επισκευής να ξεπερνάει το κόστος πώλησής της. Είναι ένας από τους λόγους που κάποια οχήματα δεν επισκευάζονται ποτέ, αφού συμφέρει η αγορά άλλου.
Ως προς το κόστος εργασίας, λογίζεται σαν χρόνος ενασχόλησης, οπότε συνήθως είναι μεγαλύτερο ποσοστό επί του κόστους επισκευής, όσο πιο φθηνή είναι η επισκευή.
Πόσους έχετε δει να επισκευάζουν στην εποχή μας τοστιέρες; Αντί να δώσεις 10€ στο μάστορα για αλλαγή αντίστασης, παίρνεις καινούρια τοστιέρα με 8€.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Το να μην πάτε στο συγκεκριμένο μάστορα και αυτό πολύ γενικό..Το μηχανάκι είχε 92000χλμ οπότε αν δεν είχε αλλαχτεί τίποτα ποτέ από όλα αυτά δεν είναι περίεργο να χρειαζόταν..
Δεν είναι απαραίτητα κακός. Κατ΄αρχάς δεν ξέρουμε τι εντολές του έδωσε ο ιδιοκτήτης κατά τη διάρκεια επικοινωνίας. Μπορεί να ζήτησε ο μάστορας 20€ για έλεγχο, να του είπε τελική τιμή και να συμφώνησε ο άλλος, κόβοντας περιττές εργασίες με τα 200€.
Θα ήταν καλύτερος κάποιος άλλος μάστορας που θα έκρυβε πιθανά προβλήματα που θα παρουσιάζονταν σύντομα, δίνοντάς του το μισό κόστος;
Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 21/12/2020 στις 15:01.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Υπάρχει η προληπτικη συντήρηση (υγρα φρένων υγρά ψύξης ανα τακτά χρονικά διαστήματα , έλεγχος-αντικατασταση μπουζί φίλτρου αέρος, έλεγχος βαλβίδων κλπ).
Και υπάρχει και η συντήρηση δεν πειραζω τίποτα μέχρι να χαλάσει.
Στην δεύτερη περίπτωση η αποκατάσταση βλαβών θα κοστίζει περισσότερο από την αξία της μοτοσυκλέτας
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
https://www.kalemis.gr/product/ιμαντ...t-hex-lxt-180/
α ενταξει εγω ειμαι υπερβολικος , οχι οτι στην αντιπροσωπια κανει 35 ευρω..
Ορθότατον Viper!
Στην συγκεκριμένη περίπτωση τι να γράψω...
Εν τω μεταξύ δεν έχουμε και αναλυτικές πληροφορίες τι ειπώθηκε και πως, οπότε εικάζει ο καθένας μας, ανάλογα τις εμπειρίες του.
Σίγουρα δεν θα αφήσω τα λάδια 50.000 χλμ
Αλλά πχ μεμβράνες στο καρμπ, αν δεν χάλαγαν δεν θα τις άλλαζα προληπτικά.
Τελοσπάντων, μεγάλη συζήτηση , δεν έχει και πολύ νόημα στο παρόν νήμα.