'Οπως και στις περισσότερες κατηγορίες,υπάρχουν δύο επιλογές:
Το ΚΤΜ ή τα άλλα
(Τώρα βέβαια προστίθενται και τα ενδοοικογενειακά ζητήματα:890 ή Norden 901?690 Enduro ή 701?)
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Το kawasaki ξεκινάει από 5.990 Ευρω (λίγο πιο φθηνό, από KTM και BENELLI), όμως με χαλάει λίγο το σουλούπι του, προσωπικά. Πάντως σας ευχαριστώ όλους παίδες, για τις απόψεις σας. Θα συνεχίσω την ερευνα μου, μέχρι το καλοκαίρι, που θα προβώ με το καλό σε αγορά (covid 19 θέλοντος) και βλέπουμε, μπας και βγει και καμια προσφορά σ΄αυτά τα μοτόρια και πάλι ευχαριστώ.
Καλό θα είναι να κάνεις test drive οποιο μοντέλο σε ενδιαφέρει για να δεις που κουμπώνεις καλύτερα. Ότι και να διαβάσεις εδώ αν δεν έχεις ο ίδιος άποψη δε λέει. Και έχεις μπόλικο χρόνο ως τότε.
Το 390 το έχει φίλος και είναι πολύ ευχαριστημένος.
Δες και το Maverick 500 είναι μια πολύ καλή πρόταση που έχει καλές κριτικές εντός και εκτός συνόρων.
το maverick πως ονομάζεται έξω ξέρουμε? διότι έψαξα και δε βρήκα κάτι στο εξωτερικό.
το θέμα στα daytona που πρέπει να εξεταστεί είναι αν σταματήσει η αντιπροσώπευση σε συγκεκριμένο μοντέλο αν δύναται η δυνατότητα να επικοινωνήσεις με αντιπρόσωπο στο εξωτερικό για ανταλλακτικά ή τεχνική υποστήριξη.
Είναι άλλο να αγοράσεις κάτι για την πλάκα σου (και yolo) βαριά εώς τα 3k και να αποσυρθεί το μοντέλο, και άλλο στα 6k είναι που είναι ένα αξιοσέβαστο νούμερο για να το παίξεις κορόνα γράμματα
Τα Zontes βγαίνουν απο την εξίσωση γιατί είναι ανεξάρτητο brand(δεν ειναι daytona) και όπως φαίνεται καλύπτεται απο διεθνή δίκτυο
Επίσης κάτι που αναφέρθηκε, στο trk 502 το 50ρι όχι επώνυμο πιρούνι και αμορτισέρ όσο και αν ακούγονται εντυπωσιακά για αυτο που έχουν να διαχειριστούν, τόσο λειτουργικά όσο και αποδοτικά δεν διαφέρουν καθόλου απο απλά συμβατικά περιφερειακά που προτιμούν οι ιάπωνες, ενώ μειονεκτούν στο επιπλέον αναρτώμενο βάρος
το 390 είναι καλό πακέτο και μάλιστα με μπόλικα ηλεκτρονικά, αλλά το μοτερ είναι ktm σε λειτουργία και παραγόμενο θόρυβο
το versys 300 είναι λίγο κλαιν εμφανισιακά και με πιρούνι που (εμφανισιακά) σε αποτρέπει για αντβε, όμως συνολικά είναι ομογενές τα πάει πολύ καλά σε χώμα και το μοτερ του αν και αισίως 40ετών με ότι συνεπάγεται για την αξιοπιστία του αλλά και την αποδοση που ακόμη και σήμερα στροφάρει δυνατά
απο τα υπόλοιπα κινέζικα brands δεν ξέρω για το δίκτυο της voge μιας και είναι η πιο νεοεισερχόμενη, αλλά οι cfmoto & benelli είναι πιο μπροστά και πιο έτοιμες για υποστήριξη (διεθνώς πάντα)
you rise you fall you're down then you rise again
η μονη hunter motorcycles που βρίσκω είναι αυτή https://www.huntermotorcycles.com.au/index.php
cruiser λέει κατασκευάζει
you rise you fall you're down then you rise again
Ετσι ακριβως εχουν τα πραμματα. Το versys ειναι πολυ καλο μηχανακι και κανει τα παντα με λιγα εξοδα χρησης. Το κτμ οδηγικα θα ειναι σιγουρα πιο καλο, αλλα οταν τα χμ αρχισουν να ανεβαινουν τοσο θα ανεβαινει και το κοστος χρησης, σερβις, αναγκες ανταλλακτικων κλπ. Το κοστος αποκτησης ειναι η μια πλευρα του νομισματος.
Οποτε η αποψη μου ειναι πως αν τα $ δεν ειναι το πρωτο ζητουμενο τοτε 390. Αν παλι θες ενα λιγο κατωτερο οδηγικα πλην ομως αξιοπρεπεστατο συνολο που θα καταπινει χιλιομετρα χωρις πονοκεφαλους, τοτε βερσυς.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
"Όποιος έχει φθηνό (κινέζικο) πιπέρι, βάζει και στα λάχανα".
50ρι πιρούνι δεν έχουν μηχανάκια πολλαπλάσιας ιπποδύναμης και κόστους. Ούτε τα μεγάλα και βαριά ADV των KTM και Ducati, ούτε τα αγωνιστικά.
Η απόλυτη ακαμψία δοκιμάστηκε και απορρίφθηκε εδώ και πολλά χρόνια. Το ζητούμενο είναι οι ελεγχόμενες ελαστικότητες, κάτι που απαιτεί μακρόχρονη τεχνογνωσία και πολλές δοκιμές.
Μηχανές με 40τόσα αλογάκια και 200τόσα κιλά.Ενδιαφέρον αν μιλάμε για τσόπερ/cruiser, κατά τ'άλλα....
Χίλιες φορές versys ή το 390 ,άποψη μου.
when life gets complicated... i ride.
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Να εξετάσεις και το θέμα σέρβις στη πόλη που είσαι, αν καλύπτονται και τα 3 μοντέλα από κάποιον.