Γιατί το συνεργείο της γειτονιάς προκαλεί ζημιές μόνο σε ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες και όχι σε ιαπωνικές;
- Έχει να κάνει με σχολή μηχανικών που ασχολούνται μόνο με ιαπωνικά;
- Μήπως οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν έχουν φροντίσει να εξετάσουν το ζήτημα της συντήρησης, κάνοντάς τη πολύπλοκη και άρα δίνοντας λιγότερες επιλογές συντήρησης στους αγοραστές;
- Τα ευρωπαϊκά έχουν πολύ υψηλότερες απαιτήσεις σε ακριβείς εργασίες, μικρότερες ανοχές, αυξάνοντας την πιθανότητα φθοράς, αν κάποια εργασία δεν τηρηθεί ευλαβικά;
Σε κάθε περίπτωση, τα παραπάνω είναι πόντοι υπέρ των ιαπωνικών μοτοσυκλετών. Οι μοτοσυκλέτες χρειάζονται τακτική συντήρηση, οπότε ένας κατασκευαστής πρέπει να φροντίσει και για την εξυπηρέτηση του πελάτη στις αγορές που δραστηριοποιείται.
Αντίστοιχα, ένας αγοραστής καινούριας ή μεταχειρισμένης ευρωπαϊκής μοτοσυκλέτας, θα πρέπει να έχει υπόψη τα παραπάνω ζητήματα, όταν φθάσει η στιγμή να επιλέξει μοτοσυκλέτα. Δηλαδή να αναλάβει το ρίσκο του πλημμελώς συντηρημένου μεταχειρισμένου ή τη δυσκολία εύρεσης εξειδικευμένου συνεργείου, καθώς και το κόστος αυτού.