Σελίδα 11 από 22 ΠρώτοΠρώτο ... 67891011121314151621 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 326

Θέμα: Γιατι δεν βλεπουμε mv agusta στους δρομους;

  1. #151
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από maniatiakos Προβολή μηνύματος
    Το 80% των προβλημάτων στις ιταλικές μοτοσυκλέτες των τελευταίων 25 ετών προέρχεται κυρίως από ιδιοκτήτες που προσπάθησαν να βάλουν "χέρι" χωρίς να γνωρίζουν ή τα πήγαν στα μαστόρια της γειτονιάς. Βέβαια, αυτό δεν το λένε. Προφανώς και δεν έχουν την αξιοπιστία ενός c 50, μην τρελαθούμε κιόλας.
    Γιατί το συνεργείο της γειτονιάς προκαλεί ζημιές μόνο σε ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες και όχι σε ιαπωνικές;

    - Έχει να κάνει με σχολή μηχανικών που ασχολούνται μόνο με ιαπωνικά;
    - Μήπως οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν έχουν φροντίσει να εξετάσουν το ζήτημα της συντήρησης, κάνοντάς τη πολύπλοκη και άρα δίνοντας λιγότερες επιλογές συντήρησης στους αγοραστές;
    - Τα ευρωπαϊκά έχουν πολύ υψηλότερες απαιτήσεις σε ακριβείς εργασίες, μικρότερες ανοχές, αυξάνοντας την πιθανότητα φθοράς, αν κάποια εργασία δεν τηρηθεί ευλαβικά;

    Σε κάθε περίπτωση, τα παραπάνω είναι πόντοι υπέρ των ιαπωνικών μοτοσυκλετών. Οι μοτοσυκλέτες χρειάζονται τακτική συντήρηση, οπότε ένας κατασκευαστής πρέπει να φροντίσει και για την εξυπηρέτηση του πελάτη στις αγορές που δραστηριοποιείται.

    Αντίστοιχα, ένας αγοραστής καινούριας ή μεταχειρισμένης ευρωπαϊκής μοτοσυκλέτας, θα πρέπει να έχει υπόψη τα παραπάνω ζητήματα, όταν φθάσει η στιγμή να επιλέξει μοτοσυκλέτα. Δηλαδή να αναλάβει το ρίσκο του πλημμελώς συντηρημένου μεταχειρισμένου ή τη δυσκολία εύρεσης εξειδικευμένου συνεργείου, καθώς και το κόστος αυτού.
    Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 25/03/2021 στις 10:55.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  2. #152
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    η αξιοπιστια και η αντοχη ενος προιοντος εχουν σχεση με τον ποιοτικο ελεγχο
    ο ποιοτικος ελεγχος ειναι θεμα νοοτροπιας και κεφαλαιων τομεις που οι ιαπωνες δεν εχουν αντιπαλο οχι τους ιταλους αλλα ουτε καν τους γερμανους
    στα ιταλικα οχι ο μαστορας της γειτονιας αλλα ουτε οι κατασκευαστες τους δεν μπορουν να τους δωσουν μακροζωια κι αυτο ειναι φανερο αν μετρησει κανεις στους δρομους κυκλοφορουντα ιταλικα πανω απο 10 ετων
    προφανως οταν δεν βλεπεις στο δρομο το πιο λαικο aprilia πως θα δεις mv και bimota;

  3. #153
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rainmike
    Εγγραφή
    31/05/2015
    Μηνύματα
    1.272
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Γιατί το συνεργείο της γειτονιάς προκαλεί ζημιές μόνο σε ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες και όχι σε ιαπωνικές;

    - Έχει να κάνει με σχολή μηχανικών που ασχολούνται μόνο με ιαπωνικά;
    - Μήπως οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν έχουν φροντίσει να εξετάσουν το ζήτημα της συντήρησης, κάνοντάς τη πολύπλοκη και άρα δίνοντας λιγότερες επιλογές συντήρησης στους αγοραστές;
    - Τα ευρωπαϊκά έχουν πολύ υψηλότερες απαιτήσεις σε ακριβείς εργασίες, μικρότερες ανοχές, αυξάνοντας την πιθανότητα φθοράς, αν κάποια εργασία δεν τηρηθεί ευλαβικά;

    Σε κάθε περίπτωση, τα παραπάνω είναι πόντοι υπέρ των ιαπωνικών μοτοσυκλετών. Οι μοτοσυκλέτες χρειάζονται τακτική συντήρηση, οπότε ένας κατασκευαστής πρέπει να φροντίσει και για την εξυπηρέτηση του πελάτη στις αγορές που δραστηριοποιείται.

    Αντίστοιχα, ένας αγοραστής καινούριας ή μεταχειρισμένης ευρωπαϊκής μοτοσυκλέτας, θα πρέπει να έχει υπόψη τα παραπάνω ζητήματα, όταν φθάσει η στιγμή να επιλέξει μοτοσυκλέτα. Δηλαδή να αναλάβει το ρίσκο του πλημμελώς συντηρημένου μεταχειρισμένου ή τη δυσκολία εύρεσης εξειδικευμένου συνεργείου, καθώς και το κόστος αυτού.
    Νομίζω δεν κατάλαβες τι θέλει να πεί ο φίλος.
    Δεν πιστεύεις ότι πρέπει να υπάρχει εξειδίκευση στο σέρβις των μοτοσικλετών?
    Δηλαδή εσύ το ktm σου ή το yamaha σου που θα το πήγαινες? Δεν θα επέλεγες καποιο εξουσιοδοτημένο που έχει δουλέψει τα μηχανακια αυτά και
    έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία η σε όποιο συνεργείο έβρισκες?
    Οσον αφορά την ευλαβικότητα οποιοδήποτε σερβις πρέπει να γίνεται ευλαβικά και με προσοχή,ακόμα και μια απλή αλλαγή λαδιών.
    Σκέψου δηλαδή να μην είναι καλά βιδωμένη η τάπα και να χάνεις λάδια.

  4. #154
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Γιατί το συνεργείο της γειτονιάς προκαλεί ζημιές μόνο σε ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες και όχι σε ιαπωνικές;

    - Έχει να κάνει με σχολή μηχανικών που ασχολούνται μόνο με ιαπωνικά;
    - Μήπως οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν έχουν φροντίσει να εξετάσουν το ζήτημα της συντήρησης, κάνοντάς τη πολύπλοκη και άρα δίνοντας λιγότερες επιλογές συντήρησης στους αγοραστές;
    - Τα ευρωπαϊκά έχουν πολύ υψηλότερες απαιτήσεις σε ακριβείς εργασίες, μικρότερες ανοχές, αυξάνοντας την πιθανότητα φθοράς, αν κάποια εργασία δεν τηρηθεί ευλαβικά;

    Σε κάθε περίπτωση, τα παραπάνω είναι πόντοι υπέρ των ιαπωνικών μοτοσυκλετών. Οι μοτοσυκλέτες χρειάζονται τακτική συντήρηση, οπότε ένας κατασκευαστής πρέπει να φροντίσει και για την εξυπηρέτηση του πελάτη στις αγορές που δραστηριοποιείται.

    Αντίστοιχα, ένας αγοραστής καινούριας ή μεταχειρισμένης ευρωπαϊκής μοτοσυκλέτας, θα πρέπει να έχει υπόψη τα παραπάνω ζητήματα, όταν φθάσει η στιγμή να επιλέξει μοτοσυκλέτα. Δηλαδή να αναλάβει το ρίσκο του πλημμελώς συντηρημένου μεταχειρισμένου ή τη δυσκολία εύρεσης εξειδικευμένου συνεργείου, καθώς και το κόστος αυτού.
    Σε κάποιες περιπτώσεις συγκρίσεων, το ευρωπαικό είναι πιο απαιτητικό σε συντήρηση, γιατί είναι πιο υψηλών επιδόσεων και πιο πιεσμένο το μοτέρ του.

    Ένα κλασσικό παράδειγμα, είναι τα μονοκύλινδρα της δεκαετίας του ΄90. Οι Ιάπωνες είχαν ΧΤ600 και NX600 Dominator με 30κάτι, 40παρά, άλογα τροχό. Οι Ευρωπαίοι είχαν π.χ. KTM 640 με 50 άλογα τροχό. Τα Ιαπωνικά, λάδια άλλαζες, άιντε και κανά μπουζί αραιά. Ο Ευρωπαίος όμως ήθελε συντήρηση τακτική γιατί το μοτέρ ήταν πολύ πιο υψηλής απόδοσης. Όταν ο Νεοέλληνας πήρε το 640 και άρχισε να το συντηρεί λες και είχε ΧΤ, άρχισε κι αυτό να σκορπάει, λογικό κι αναμενόμενο και δεν φταίει κάτι το ίδιο.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  5. #155
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.439
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    η αξιοπιστια και η αντοχη ενος προιοντος εχουν σχεση με τον ποιοτικο ελεγχο
    ο ποιοτικος ελεγχος ειναι θεμα νοοτροπιας και κεφαλαιων τομεις που οι ιαπωνες δεν εχουν αντιπαλο οχι τους ιταλους αλλα ουτε καν τους γερμανους
    στα ιταλικα οχι ο μαστορας της γειτονιας αλλα ουτε οι κατασκευαστες τους δεν μπορουν να τους δωσουν μακροζωια κι αυτο ειναι φανερο αν μετρησει κανεις στους δρομους κυκλοφορουντα ιταλικα πανω απο 10 ετων
    προφανως οταν δεν βλεπεις στο δρομο το πιο λαικο aprilia πως θα δεις mv και bimota;

    και οχι μονο ,αλλα και στην σχεδιαση ,στην τεχνολογια,στα υλικα,στον τροπο κατασκευης.
    ποιοτικος ελεγχος νοειται,ο ελεγχος των προμηθευτων σου,σε ηδη Ορισμενο εξαρτημα που εχεις αποφασισει να βαλεις (που μπορει ομως σχεδιαστικα να ειναι εξαρχης ανεπαρκες,αλλα ο προμηθευτης σου να στο εχει φτιαξει οπως το ζητησες) ,οπως και ποιοτικος ελεγχος συναρμολογησης ειναι να δεις αν ολα εχουν μπει σωστα.
    Και οι ΒMW εχουν εξαιρετικο ελεγχο παραγωγης(ποιος μπορει να το αμφισβητησει αλλωστε)αλλα ακομα δεν εχουν καταφερει σχεδιαστικα να φτιαξουν εναν αξονα ,και ενα ABS αντιστοιχα αξιοπιστο με τα γιαπωνεζικα σε βαθος χρονου.Αρα κατι κανουν λαθος στην σχεδιαση,αν θεωρησουμε οτι εχουν εφαμιλλα μεταλλα.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  6. #156
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    η αξιοπιστια και η αντοχη ενος προιοντος εχουν σχεση με τον ποιοτικο ελεγχο
    Διαφωνώ. Ποιοτικός έλεγχος σημαίνει ότι όλα τα προιόντα που βγαίνουν από την παραγωγή έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά και είναι ίδια.
    Αυτό σημαίνει απλά ότι όποιο μηχανάκι αγοράσεις θα έχεις ακριβώς τα ίδια προβλήματα.
    Η αντοχή και η αξιοπιστία οφείλεται στο σχεδιασμό και στις σωστές επιλογές υποκατασκευαστών πλέον.

  7. #157
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Σε κάποιες περιπτώσεις συγκρίσεων, το ευρωπαικό είναι πιο απαιτητικό σε συντήρηση, γιατί είναι πιο υψηλών επιδόσεων και πιο πιεσμένο το μοτέρ του.

    Ένα κλασσικό παράδειγμα, είναι τα μονοκύλινδρα της δεκαετίας του ΄90. Οι Ιάπωνες είχαν ΧΤ600 και NX600 Dominator με 30κάτι, 40παρά, άλογα τροχό. Οι Ευρωπαίοι είχαν π.χ. KTM 640 με 50 άλογα τροχό. Τα Ιαπωνικά, λάδια άλλαζες, άιντε και κανά μπουζί αραιά. Ο Ευρωπαίος όμως ήθελε συντήρηση τακτική γιατί το μοτέρ ήταν πολύ πιο υψηλής απόδοσης. Όταν ο Νεοέλληνας πήρε το 640 και άρχισε να το συντηρεί λες και είχε ΧΤ, άρχισε κι αυτό να σκορπάει, λογικό κι αναμενόμενο και δεν φταίει κάτι το ίδιο.
    Δεν είναι θέμα συντήρησης τα ρουλεμάν στροφάλου ούτε οι προβληματικές κεφαλές όσο και να θέλουν να μας πείσουν τα εργοστάσια γι αυτό.
    Απόδειξη ότι μετέπειτα τα πράγματα διορθώθηκαν.

  8. #158
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.650
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Γιατί το συνεργείο της γειτονιάς προκαλεί ζημιές μόνο σε ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες και όχι σε ιαπωνικές;

    - Έχει να κάνει με σχολή μηχανικών που ασχολούνται μόνο με ιαπωνικά;
    - Μήπως οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν έχουν φροντίσει να εξετάσουν το ζήτημα της συντήρησης, κάνοντάς τη πολύπλοκη και άρα δίνοντας λιγότερες επιλογές συντήρησης στους αγοραστές;
    - Τα ευρωπαϊκά έχουν πολύ υψηλότερες απαιτήσεις σε ακριβείς εργασίες, μικρότερες ανοχές, αυξάνοντας την πιθανότητα φθοράς, αν κάποια εργασία δεν τηρηθεί ευλαβικά;

    Σε κάθε περίπτωση, τα παραπάνω είναι πόντοι υπέρ των ιαπωνικών μοτοσυκλετών. Οι μοτοσυκλέτες χρειάζονται τακτική συντήρηση, οπότε ένας κατασκευαστής πρέπει να φροντίσει και για την εξυπηρέτηση του πελάτη στις αγορές που δραστηριοποιείται.

    Αντίστοιχα, ένας αγοραστής καινούριας ή μεταχειρισμένης ευρωπαϊκής μοτοσυκλέτας, θα πρέπει να έχει υπόψη τα παραπάνω ζητήματα, όταν φθάσει η στιγμή να επιλέξει μοτοσυκλέτα. Δηλαδή να αναλάβει το ρίσκο του πλημμελώς συντηρημένου μεταχειρισμένου ή τη δυσκολία εύρεσης εξειδικευμένου συνεργείου, καθώς και το κόστος αυτού.
    (Γενικεύουμε μόνο για την κουβέντα.)

    Τα "ευρωπαϊκά" είναι διαφορετικής φιλοσοφίας, δηλαδή η "έμπνευση" τους στηρίζεται σε πολύ διαφορετικές αρχές και στόχους.
    Παράλληλα, κατασκευάζονται σε πολύ διαφορετικές συνθήκες, νομοθεσία, εργασιακά, πρώτες ύλες, συντονισμός βιοτεχνιών κ.λπ.

    Πολλά παραδείγματα, θα προσπαθήσω να τα αποφύγω προς το παρόν αφήνοντας τα να συζητηθούν συγκεκριμένα αν αναφερθεί κάποιο.

    αυτό που ίσως θα πρέπει να κατανοήσουμε πρώτο για να στηθεί κάποιο πλαίσιο που θα μπορεί να κρατήσει αποδοτική την κουβέντα
    είναι η διαφορά της βιοτεχνίας από την βιομηχανία.

    Όπως επίσης και το τι είναι "καλό" στην αντίληψη του καθενός μας.
    Είναι διαφορετικά προϊόντα. Οι εντυπώσεις και τα "κακά" του καθενός τους, αρχίζουν να φαίνονται όταν εμείς τα βάζουμε σε σύγκριση
    αγνοώντας την διάθεση ή το πνεύμα αν θες, του κατασκευαστή τους.

    Ίσως αν χρησιμοποιήσω τα διαφορετικά είδη σαν παράδειγμα είναι ευκολότερο να δούμε την διαφορετικότητα τους σαν προϊόντα
    και την διαφορά φιλοσοφίας του τελικού χρήστη.

    πχ εμείς οι δύο επιλέγουμε μία μοτό γενικής χρήσης και καλύπτουμε τις ανάγκες μας με αυτήν ενώ κάποιος άλλος επιλέγει μια πολύ εξειδικευμένη
    και ένα σκουτερ. Δεν έχει λάθος" κάποιος, έχουμε διαφορετική φιλοσοφία διαχείρισης.
    απολαμβάνουμε διαφορετικά ερεθίσματα και κάνουμε διαφορετικούς "συμβιβασμούς" για να το πετύχουμε αυτό.

  9. #159
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    να διορθωσω κατι που εγραψα λαθος και ο stefanos εχει δικιο
    γραφοντας ποιοτικο ελεγχο εννοουσα δοκιμες εξελιξης πριν κατι μπει στην παραγωγη
    αν η καθε bmw διεθετε τα κεφαλαια να κανει ακραιες δοκιμες στους αξονες της θα διορθωνονταν πριν μπουν σε παραγωγη και ετσι δεν θα εσπαγαν
    επειδη δεν τα διαθετει αναθετει αυτη τη δουλεια στους αγοραστες-πελατες συμμετεχοντας καποιες φορες με ανακλησεις και εγγυησεις

  10. #160
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.439
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    (Γενικεύουμε μόνο για την κουβέντα.)

    Τα "ευρωπαϊκά" είναι διαφορετικής φιλοσοφίας, δηλαδή η "έμπνευση" τους στηρίζεται σε πολύ διαφορετικές αρχές και στόχους.
    Παράλληλα, κατασκευάζονται σε πολύ διαφορετικές συνθήκες, νομοθεσία, εργασιακά, πρώτες ύλες, συντονισμός βιοτεχνιών κ.λπ.

    Πολλά παραδείγματα, θα προσπαθήσω να τα αποφύγω προς το παρόν αφήνοντας τα να συζητηθούν συγκεκριμένα αν αναφερθεί κάποιο.

    αυτό που ίσως θα πρέπει να κατανοήσουμε πρώτο για να στηθεί κάποιο πλαίσιο που θα μπορεί να κρατήσει αποδοτική την κουβέντα
    είναι η διαφορά της βιοτεχνίας από την βιομηχανία.

    Όπως επίσης και το τι είναι "καλό" στην αντίληψη του καθενός μας.
    Είναι διαφορετικά προϊόντα. Οι εντυπώσεις και τα "κακά" του καθενός τους, αρχίζουν να φαίνονται όταν εμείς τα βάζουμε σε σύγκριση
    αγνοώντας την διάθεση ή το πνεύμα αν θες, του κατασκευαστή τους.

    Ίσως αν χρησιμοποιήσω τα διαφορετικά είδη σαν παράδειγμα είναι ευκολότερο να δούμε την διαφορετικότητα τους σαν προϊόντα
    και την διαφορά φιλοσοφίας του τελικού χρήστη.

    πχ εμείς οι δύο επιλέγουμε μία μοτό γενικής χρήσης και καλύπτουμε τις ανάγκες μας με αυτήν ενώ κάποιος άλλος επιλέγει μια πολύ εξειδικευμένη
    και ένα σκουτερ. Δεν έχει λάθος" κάποιος, έχουμε διαφορετική φιλοσοφία διαχείρισης.
    απολαμβάνουμε διαφορετικά ερεθίσματα και κάνουμε διαφορετικούς "συμβιβασμούς" για να το πετύχουμε αυτό.
    γενικοτητες και ασαφειες.
    οπως το γνωστο γνωμικο ''της κοντης ψω.........ς'' της φταινε οι τριχες.
    ουτε νομοθεσια ουτε γραμμες παραγωγης ,ουτε εργασιακα,ουτε τιποτα.
    οι γιαπωνεζοι ξεκινησαν την αυτοκρατορια τους με το ταπεινο ''ΠΑΠΑΚΙ'' που ηταν 1000 φορες πιο αξιοπιστο απο τοτε που βγηκε ,απ ΟΛΑ τα ευρωπαικα,ανεξαρτητως ΚΥΒΙΣΜΟΥ, ΔΕΝ εσταζε σταγονα λαδι -οχι οπως καποιες φημισμενες μαρκες της εποχης που ηθελες λεκανη εκει που το παρκαρες-και ηταν φτηνο κι ολας.Απευθυνοταν μαλιστα στο πιο ασχετο και απληροφορητο με μηδενικη μοτοσυκλεττιστικη κουλτουρα κοινο ,που ηταν νεοεισερχομενοι στον χωρο,γυναικες,παπαδες,εργατικη ταξη,και οτι αλλο μπορουσες να φανταστεις.
    Τετοιο κοινο ειχαν και οι βεσπες και οι λαμπρεττες και τα ζουνταπ,και τα κραιντλερ ,αλλα ησουνα σ αυτα καθε τριτη μαστορα.
    Επισης και οι γιαπωνεζοι φτιαχνουν και αυτοι μηχανακια ''ειδικων'' κατηγοριων,οπως R1,GSXR,GPZ,CBR,αλλα και αυτα τα ατιμα χαλανε -γιατι αραγε- λιγωτερο απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα.
    Και για να τελειωσω και να μην κουρασω,καποτε κυκλοφορησε μια ιστορια για μια γνωστη ευρωπαικη εταιρεια σπορ μοτοσυκλεττων ''ειδωλων'' ,που εκανε μια παραγγελια αναρτησεων σε γνωστη γιαπωνεζικη εταιρεια.
    Στο κειμενο της παραγγελιας,-και εχοντας συνηθισει στην ''ευρωπαικη'' νοοτροπια και πραγματικοτητα ελεγχου ποιοτητας- τους γραφει: ΔΕΝ θα ανεχθουμε ελλατωματικα ανω του 10%
    Οταν παρελαβαν τα κιβωτια,ειδαν και ενα κιβωτιο με ξεχωριστη ενδειξη ,και με ξεχωριστο σημειωμα που τους εγραφε μεσα σας παραδιδουμε και τα ελλατωματικα που ζητησατε.
    Δεν εμπαινε στο μυαλο των γιαπωνεζων οτι μπορουσαν να στειλουν στην παρτιδα ελλατωματικα,και υπεθεσαν οτι θα ηθελαν εξτρα και καποια ελλατωματικα που οι γιαπωνεζοι τα ειχαν για πεταμα.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  11. #161
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    (Γενικεύουμε μόνο για την κουβέντα.)

    Τα "ευρωπαϊκά" είναι διαφορετικής φιλοσοφίας, δηλαδή η "έμπνευση" τους στηρίζεται σε πολύ διαφορετικές αρχές και στόχους.
    Παράλληλα, κατασκευάζονται σε πολύ διαφορετικές συνθήκες, νομοθεσία, εργασιακά, πρώτες ύλες, συντονισμός βιοτεχνιών κ.λπ.
    To sh μου είναι honda italia το πλαίσιο φτιάχτηκε στην Ιταλία από ιταλό κατασκευαστή πλαισίων, εκεί βάφτηκε συναρμολογήθηκε συμπεριλαμβανομένου και του κινητήρα
    που τα μέρη του κατασκευάστηκαν σε κάποιο χυτήριο στην Ασία και στην Ιταλία ελέγχθηκε ποιοτικά.
    Επίσης πολύ πετυχημένα "ιαπωνικά" μηχανάκια όπως το TDM ή το ΤΤ είναι ΚΑΙ σχεδιασμένα στην Ευρώπη όχι απλώς κατασκευασμένα στην Ευρώπη.
    Δεν είναι θέμα Ευρώπης ή Ιαπωνίας η Αμερικής πλέον έτσι όπως γίναν τα πράγματα.
    Με εξαίρεση τα "παιδικά" προβλήματα όλα τα υπόλοιπα είναι θέματα κόστους και κέρδους κλίμακας παραγωγής.
    Υπάρχουν επίσης πολλά παραδείγματα Ευρωπαϊκών μοτοσυκλετών με παροιμιώδη αξιοπιστία.

  12. #162
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.439
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Υπάρχουν επίσης πολλά παραδείγματα Ευρωπαϊκών μοτοσυκλετών με παροιμιώδη αξιοπιστία.
    Για πες οχι ολες απ τις πολλες, αλλα λιγες.
    Και με ποιους ορους χρησης ,και εξοδα συντηρησης.
    Περιμενουμε με ανυπομονησια.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  13. #163
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.650
    Έχε λίγο αυτοσεβασμό, δεν σου χρωστάω κατι. Υπάρχουν και νυχτερινά να το τελειώσεις το ρημάδι.

    Είσαι συμπαθέστατος και δεν έχω λόγο να αλλάξει αυτό.

    Διάβαζε τι γραφω και κανε αντίλογο με κάποια δεδομένα έστω.
    Με κατηγορείς για γενικότητες επειδή πιστεύεις ότι δεν θα κάτσω να παραθέσω τις λεπτομέρειες των τεράστιων διαφορών που είχε η Ευρώπη
    με μία χώρα, σχεδόν αποκλεισμένη, που ανέπτυξε διαφορετικών στόχων παραγωγή πανω σε δημιουργήματα ευρωπαίων;
    Ενώ ταυτόχρονα παραδέχεσαι τους διαφορετικούς χρήστες που στόχευαν να καλύψουν σαν κοινό;

    Σου έχουν σπάσει τα μπαμπαλού οι διάφοροι "ευρωπαίοι" των καφενείων και παρόλα αυτά τους επιτρέπεις να σου διαμορφώνουν
    την δική σου άποψη που φοβάσαι να διευρύνεις;

    Όλοι χωράνε, παρε χαμπάρι τι γραφω.

  14. #164
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.439
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Έχε λίγο αυτοσεβασμό, εχω λιγο δεν σου χρωστάω κατι. εννοειται Υπάρχουν και νυχτερινά να το τελειώσεις το ρημάδι. πολυ αργα εχει σκληρυνει ο σκληρος

    Είσαι συμπαθέστατος ευχαριστω και συ και δεν έχω λόγο να αλλάξει αυτό. οχι βεβαιως

    Διάβαζε τι γραφω και κανε αντίλογο με κάποια δεδομένα έστω.
    Με κατηγορείς για γενικότητες επειδή πιστεύεις ότι δεν θα κάτσω να παραθέσω τις λεπτομέρειες των τεράστιων διαφορών που είχε η Ευρώπη
    με μία χώρα, σχεδόν αποκλεισμένη, που ανέπτυξε διαφορετικών στόχων παραγωγή πανω σε δημιουργήματα ευρωπαίων; ασχετο με το ζητουμενο ή μη, της ποιοτητος και του τελικου αποτελεσματος που συζηταμε.Οσον αφορα το χωρα αποκλεισμενη κλπ που λες ,τιμη τους που αντεγραψαν,και καταφεραν και το βελτιωσαν.τιποτα δεν γινεται με παρθενογεννεση ολοι αντιγραφουν αλλος λιγο αλλος πολυ,το θεμα ειναι να κανεις κατι σωστοτερο απ τον προηγουμενο,και να μπορει να ειναι και προσιτό για αγορα.Την ΔΟΞΑ την παιρνει ο ΠΡΩΤΟΣ ,τις πωλησεις ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
    Ενώ ταυτόχρονα παραδέχεσαι τους διαφορετικούς χρήστες που στόχευαν να καλύψουν σαν κοινό; ανεφερα ιδιους χρηστες βεσπων ,λαμπρεττων κλπ ιδιας κατηγοριας

    Σου έχουν σπάσει τα μπαμπαλού οι διάφοροι "ευρωπαίοι" των καφενείων και παρόλα αυτά τους επιτρέπεις να σου διαμορφώνουν
    την δική σου άποψη που φοβάσαι να διευρύνεις; δεν μου εσπασε κανεις τιποτα ,οδηγω 42 χρονια μηχανακια ολων των προελευσεων και εχω διαμορφωσει ιδιαν γνωμην.Αλλωστε τοχω πει επανειλλημενως εδω μεσα.Στα οδικα χαρακτηριστικα και στην ομορφια οι ευρωπαιοι ΔΕΝ παιζονται.Περαν τουτου ΟΥΔΕΝ.

    Όλοι χωράνε, Αφου χωραω εγω με τα κιλα μου ,σιγουρα χωρανε ολοι παρε χαμπάρι τι γραφω. προσπαθω και ενιοτε τα καταφερνω.
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; 25/03/2021 στις 14:08.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  15. #165
    Ο πυγολαμπιδας! Το avatar του/της ΟΚΤΑΝΙΟ
    Εγγραφή
    14/07/2005
    Μηνύματα
    1.252
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    ....καποτε κυκλοφορησε μια ιστορια για μια γνωστη ευρωπαικη εταιρεια σπορ μοτοσυκλεττων ''ειδωλων'' ,που εκανε μια παραγγελια αναρτησεων σε γνωστη γιαπωνεζικη εταιρεια.....
    Η ιστορία έγινε ως εξης:
    Στη παραγγελια ζητήθηκε από τους Ιάπωνες να μην είναι πάνω από 10% τα ελαττωματικά προϊόντα
    Αφού αυτό δεν έγινε κατανοητο από τους Ιάπωνες, ζήτησαν διευκρίνηση απαντώντας τους "θελετε το 10% ξεχωριστά η αναμειγμενο με την ιππολοιπη παραγγελια?"
    Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....

Σελίδα 11 από 22 ΠρώτοΠρώτο ... 67891011121314151621 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. γιατί δεν βλέπουμε??????????????
    από code στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2007, 14:01
  2. Γιατί τέτοια καφρίλα στους δρόμους ;
    από BELZEBOYLIS στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/11/2005, 09:49
  3. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2005, 14:54
  4. Να Γιατι Δεν Τελειωνουν Τα Εργα.....
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2004, 15:29
  5. Απαντήσεις: 58
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 17:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF