Για αυτό θέλω να το γραναζωσώ για να έρχετε χωρίς τραβηγμα
Ασε αυτη την συζητηση γι αυριο καλυτερα...
Ride(s) the wind of change...
Ρε παλικάρι... Με όσα διάβασα ως τώρα, μόνο καλά μυαλά και καλή τύχη μπορώ να ευχηθώ. Κάνε ότι καταλαβαίνεις...
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Τι εννοείς για το χέρι που έγραψα. ...σκέψου φίλε οδηγαω 2 Χρόνια και ss με συμπλέκτη μπορώ αλλάζω ταχύτητες άνετα και έχω αρκετή σταθερότητα όταν κρατάω το τιμόνι αλλά επειδή είναι μικρά τα δάχτυλα μου αποφεύγω να κάνω απότομες κινήσεις για να μην έχω παρατράγουδα απλώς και να συμπλεχταρω σουζα αποφεύγω γιατί δεν ξέρω πως θα αντιδράσουν στο απότομο....Το Cbr που ειχα πριν για να καταφέρω να το σηκώσω σκέψου κόλαγα την πρώτη ή την Δευτέρα αντίστοιχα τέρμα γκάζι σε δρόμο που να γλιστράει το μηχανάκι έγραφε ξαφνικά γάντζονε το λάστιχο και σηκωνόταν. ..Δεν σηκωνόταν αλλιώς δεν είχε πολύ νευρο...
Τελευταία τροποποίηση από panagos; 22/04/2021 στις 17:18.
Φίλε μου 29
Φίλε Πανάγο δες το λογικά, φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι δεν είναι μόνο οι συντηρητικοί που σε αποτρέπουν αλλα και
αρκετοί που έχουν την εμπειρία να σε "βοηθήσουν" και δεν μιλάνε.
Το σίγουρο είναι πως οι περισσότεροι έχουν πολλές χιλιάδες χλμ και εμπειρία βελτιώσεων.
Το GSXR είναι υπέροχη μοτοσυκλέτα σε όλα της και εσύ δεν ζητάς απο αυτήν περισσότερα αλλά εστιάζεις σε χαρακτηριστικά
που συναντάμε σε μοτό επιδείξεων. Δεν τρέχει κατι, δικαίωμα σου.
απλά δεν χρειάζεται να ρισκάρεις την αξιοπιστία της και να ξοδευτείς. Πολύ πιθανά αυτό που θες "ρυθμίζεται" με χαρτογραφήσεις
- περιφερειακά και το πας στα όρια με αλλαγές στην μετάδοση.
Στήσε το μοτερ σου με τις αρχές του εργοστασίου και ρύθμισε το όπως χρειάζεται για να αποδίδει όπως θες.
Κατι που με απασχολεί και θέλω να σου πω, άσχετα με την μοτό, είναι ότι μου δίνεις την εντύπωση πως μεταφέρεις την ένταση σου στην οδήγηση.
Καλώς ή κακώς δεν μας παίρνει φίλε μου. αν μας αδικήσουν, αν έχουμε στεναχώριες κ.λπ. το να εκφραστούμε με οδήγηση είναι γροθιά σε μαχαίρι..
Δεν έχει μέλλον, πουθενά και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.-
Πρόσεχε τον Πανάγο
Τι εννοείς το μηχανάκι ήταν ψόφιο τελείως έβρισκα δρόμο που να ψιλό γλιστράει..Μόλις του άνοιγες τα γκάζια παντιλικονε..Μη φανταστείς απόσταση μεγάλη απλά εκεί που σπάνια ρε γάντζονε το λάστιχο στην άσφαλτο και το μηχανάκι σηκωνόταν σαν ελατηριο..Δεν σας έχει τύχει εκεί που σπινιαρει να γατζωσει και να σηκωθεί? ??
Φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση
Θα ρωτήσω περί χαρτογράφησεων μετάδοση να φανταστώ εννοείς σασμάν. ..Τώρα όσο για τα υπόλοιπα ρε φίλε γενικά είμαι άνθρωπος που τραβάω μια κατάσταση στην υπερβολή της κάπως όχι τρελά ακραία πράγματα στην ουσία για αυτό θέλω να φτιάξω κάτι τρελά γρήγορο όσο αφορά τα μπαμ ...Πάντα για ευθείες μιλάω εμένα προσωπικά μου αρέσει να βγαίνω σε ανοιχτούς δρόμους και να το γονατίζει Ανοιχτούς το τονίζω! !!Μέσα στην πόλη είτε σε στροφές πάω σαν κοτόπουλο στην κυριολεξία γιατι με θέλω σωο εμένα και την μηχανή μου για να την χαίρομαι. ...Τώρα αυτό που λες ότι βγάζω την ένταση μου στην οδήγηση δεν το κατάλαβα από που το συμπέρανες άμα θέλεις ξυγησου είτε εδώ είτε σε πμ..
Παρεπιπτωντος για τους εκκεντροφορους που έλεγα στην αρχή μου είπε ο μηχανικός μου λεγοντε rofeo reprofiling...Δεν τους ξέρω δεν τους έχω ξανακούσει
Την τελική εννοώ, γρανάζωμα.
Ίσως κανω λάθος για την διάθεση σου, μακάρι δηλαδή.
Σκέφτομαι το σκίσιμο του θηρίου ταυτόχρονα με την ηλικία σου και την όποια εμπειρία μου απο εμένα.
Ξεκινάς την πέμπτη επταετία σου, γίνονται αλλαγές που τις έχεις ανάγκη είτε είναι συνειδητή είτε όχι.
Στο γραπτό δεν παρασύρεσαι όπως φαίνεται, αν το ΄χεις και στην οδήγηση όλα καλα