Α, νόμιζα ότι το billy84 βγαίνει από τα κιλά σου.
Α, νόμιζα ότι το billy84 βγαίνει από τα κιλά σου.
Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 08/11/2020 στις 15:10.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Γεια σας παιδιά. Συνεχίζω από δω για να μην ανοίγω νέο θέμα. Προφίλ: "ώριμος" όπως έγγραψε ο φίλος παραπάνω, 90 κιλά, 175 (βαρυκόκκαλος!). Στα πρώτα νιάτα είχα διάφορα από 100 έως 500CC. Τελευταίο όχημα ένα cm500 (μοντέλο 85 που το είχα μέχρι το 1999). Τώρα στα δεύτερα (νιάτα) ξεκίνησα να ψάχνω μηχανή και ενώ είχα αποφασίσει για cb500x, τώρα, μετά από μερικά τεστ το βρίσκω λίγο. Κατά περίεργο τρόπο μου φαίνεται πολύ μικρό και ενώ στην αρχή ενθουσιάστηκα, όταν έκανα μια βολτα διπλός και εκτός πόλης με τη γυναίκα μου (σύνολο 140 κιλά πάνω στη μηχανή) δε με ενθουσίασε. (Άνοιξα και ένα σχετικό θέμα για το cb500x , euro5).
Φτου κι απο την αρχή λοιπόν. Το μπάτζετ ανέβηκε, αλλά τώρα αφού έκανα υπομονή χρόνια, μπορώ. Κοιτάζω το nc750x, euro 5 (με ή χωρίς συμπλέκτη, δε με νοιάζει). ΔΕ το έχω οδηγήσει σε καμία έκδοση γιατί αυτή τη στιγμή εδώ που είμαι (Ηράκλειο) δεν υπάρχει. Διαβάζω τις απόψεις σας και μπερδεύομαι. Άλλος το εκθειάζει και άλλος το έχει για τα μπάζα. Εγώ , που δε με βλέπω να πηγαίνω σκαστός μου φαίνεται ενδιαφέρον. Αξιοπιστία, πιο χαμηλή σέλα το νέο (είπαμε, δεν είμαι πρώτο μποι), συντήρηση, χρήση μέσα- έξω, και μάλλον θα με καλύψει -πιστεύω.
Και χθές, πέρασα από yamaxa, και έκανα τεστ το tracer700. Ροπάτο, μια χαρά θέση οδήγησης και δύναμη! Τόση πολύ που -για τις δυνατότητές μου- δε ξέρω αν πρέπει να ανησυχώ. Είναι πραγματική μηχανή , όχι μηχανάκι όπως το cb500x.
ΒΟΗΘΕΙΑ λοιπόν! Οι περιγραφές βοηθάνε πολύ κυρίως εμάς που έχουμε βγει εκτός και πάμε να ξαναμπούμε!
Να έχετε όλοι ασφαλείς δρόμους.
Φίλε μου οποίος και να σου γράψει οτιδήποτε, αν δεν το δοκιμάσεις ο ίδιος δε λέει και πολλά. Προσωπικά έχω πάρει δικαβαλο σε 600αρα βόλτα ευτραφή φίλο (120 κιλά αυτός 95 εγω) επειδή το ninja 250 του είχε ανατιναχτεί. Στην εθνική κραταγαμε για πλάκα 160 και στα επαρχιακά δεν προβληματιστηκε πουθενά . Με τη γυναίκα μου έχουμε κάνει ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό με τριβαλιτσο άνετα. Έχω το NC700, γκάζι για κόντρες δεν έχει εννοείται αλλά πηγαίνει πιο ξεκούραστα από όλα τα μοτέρ της κατηγορίας γιατί είναι χαμηλοστροφο, χαμηλοροπο και χωρίς καθόλου κραδασμούς(στα 160 έχει 5.000 στροφές όταν τα υπόλοιπα έχουν 7500) . Προφανώς δεν υπάρχει σύγκριση με το Cb500 σε αυτό το κομμάτι. Από εκεί και πέρα όμως πρέπει να το δοκιμάσεις και εσύ ώστε να έχεις ιδια άποψη.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Το CB είναι ένα ήρεμο πασπαρτού μηχανάκι, οικονομικό και ευέλικτο που θα κάνει πολλά από λίγο.
Θα στρίψει, θα σε ταξιδέψει αστικά και υπεραστικά* με οικονομία, ησυχία και χωρίς προβλήματα και αυτό είναι όλο.
*με αξιοπρεπή ταχύτητα, δηλ. με 120 εως 140. Προσωπικά στην αττική οδό το πάω καμιά φορά κ μέχρι 170 αλλά δε λέει, τρως ξύλο και καίει πάνω από 6lt.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Και για το νεο tracer 700, τι γνωμη έχετε? Μου άρεσε ( όπως εγγραψα αυτό το οδήγησα) Σε θέματα αξιοπιστίας, κατανάλωσης κόστους χρήσης, μεταπώληση, σε σχέση με το NC?
Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ σα μηχανάκι(περισσότερο απο το δικό μου) και είναι πολύ πιο γρήγορο απο το NC αλλά λόγω της φύσης του μοτέρ του Honda δε μπορεί να το ανταγωνιστεί στους τομείς που είπες ενώ και στη μεταπώληση καλώς ή κακώς το όνομα Honda είναι βαρύτερο.
Βέβαια επειδή το μοτέρ του ΜΤ07 έχει βγει πολύ καλό,οι διαφορές σε αξιοπιστία θα φανούν μετά τις 100.000km.Δηλαδή στην πράξη τους περισσότερους που θα τα αγοράσουν καινούργια ή με λίγα km, δεν θεωρώ πως θα τους απασχολήσει η αξιοπιστία στο Yamaha.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Ωραία, ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα περιμένω να έρθει το NC και βλεπουμε....
Καλησπέρα σε όλους (και όλες)
μετά από αρκετό ψάξιμο και αρκετές παλινδρομίσεις αγόρασα σήμερα ένα NC750S μοντέλο 2015 με 31.000 χλμ. Έψαχνα για κάποιο αντίστοιχο BMW, αλλά ... πολλά τα λεφτά. Έτσι πείστηκα από έναν συνάδελφο ότι το συγκεκριμένο μοντέλο, εκτός της αξιοπιστίας Honda, έχει πολύ καλό "value for money". Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω αν το έχει, ή αν το είχε, κάποιος από τους συνφορουμίτες, και να ακούσω τη γνώμη του. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς κάθε πότε πρέπει να κάνει σέρβις (ο έμπορος δεν είχε το βιβλίο σέρβις, αλλά μου έδωσε πιστοποιητικό από τη MotoCert). Αυτά, κάθε γνώμη-πρόταση-συμβουλή καλοδεχούμενη.
Κατ' αρχάς καλορίζικο, καλοτάξιδο, άπεφτο, αγρατζούνιστο με άπειρα απροβλημάτιστα ταξιδιάρικα χιλιόμετρα.
Έχω το ίδιο αλλά το Χ που βασικά είναι το ψηλότερο.
Ο κινητήρας είναι ο ίδιος οπότε και τα σέρβις του υποθέτω θάναι τα ίδια ήτοι :
-Κάθε 12.000 αλλαγή λαδιών ή κάθε χρόνο όποιο έρθει πρώτο.
-Κάθε 24.000 φίλτρο λαδιού και φίλτρο αέρα (και μετάδοσης αν είναι DCT).
-Κάθε 24.000 έλεγχο - ρύθμιση βαλβίδων
-Κάθε 48.000 έλεγχος - αλλαγή μπουζί
-Κάθε δύο χρόνια αλλαγή υγρών φρένων
-Κάθε τρία χρόνια αλλαγή αντιπηκτικού.
Ιδού τα εγχειρίδια οδηγού για το NC750X (2017). Δεν ξέρω αν έχει μεγάλες διαφορές από το δικό σου.
https://www.manualslib.com/manual/17...0x.html#manual
https://2rom-prd-data.hondamotopub.c...42MKA801_0.pdf
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Αγαπητοί SAVVAS62 και νεοσσός σας ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας και τις χρήσιμες πληροφορίες που μου δώσατε, αλλά και για τις ευχές σας, και αντεύχομαι πολλά απολαυστικά, απροβλημάτιστα και ασφαλή χιλιόμετρα. Νομίζω το συγκεκριμένο μηχάνημα είναι πολύ καλή επιλογή για όποιον ψάχνει το "παιδί για όλες τις δουλειές". Πιστεύω και λίγο χωματάκι το καλοκαίρι στο χωριό ή σε καμιά παραλία σε κανένα νησάκι θα το αντέχει.
Εδώ φίλε μου : https://motokarageorgos.gr/
Και ότι άλλο μπορούμε να βοηθήσουμε ρώτα και εδώ είμαστε και εγώ και άλλοι φίλοι κάτοχοι.
SAVVAS62 θα κοιτάξω να κλείσω ραντεβού, με βολεύει και η περιοχή (από Πατήσια). Σε ευχαριστώ και πάλι !