Σελίδα 234 από 325 ΠρώτοΠρώτο ... 134184224229230231232233234235236237238239244284 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 3.496 έως 3.510 από 4865

Θέμα: ΝΕΑ MOTO GP ΚΑΙ WSBK ΓΕΝΙΚΑ !!

  1. #3496
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    3.702
    Εγω θυμαμαι οτι το βαρος του ηταν το προβλημα με το πισω ελαστικο κ ποσο μπορουσε να το κρατησει/ζεστανει.
    Σε καθε περιπτωση επρεπε να χτυπαει πιτογυρα κ πιτσες να ισιωσει κ να παρει κανα κιλο!!

    Εμεις μ@λακες ειμαστε?
    Ride(s) the wind of change...

  2. #3497
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.454
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ratamahatta Προβολή μηνύματος
    Θα συμφωνήσω με τα σχόλια, ακόμα και έτσι πιστεύω ότι είναι από τις πιο συμπαθείς φυσιογνωμίες στο grid.
    Συμφωνώ.
    Αλλά κανένας συμπαθητικός δεν κέρδισε τίτλους.... εξαιρείται ο Εντυ Λοσον.

  3. #3498
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της borgiriadis1
    Εγγραφή
    02/07/2018
    Μηνύματα
    819
    Καλά αν γίνει κανένα τρελό και χτυπήσει βάθρο βλέπω να τον ζητάνε από τη Γιαμάχα που έχει αρχίσει και ξεμένει από οδηγούς τώρα που έφτιαξε μηχανάκι.
    Πάτα το 0

  4. #3499
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.454
    Η λογική λέει ότι η γιαμάχα θα παρει Ισπανό οδηγό.

  5. #3500
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της borgiriadis1
    Εγγραφή
    02/07/2018
    Μηνύματα
    819
    Γτ να μην πάρει Ιταλό? Ο Dovi είναι στα αζήτητα. Αν την κάνει και ο Γιατρός θα χρειαστεί 2 οδηγούς.

    (Να πω και την αμαρτία μου επειδή βλέπω να τον σχολάνε (και όχι άδικα) τον Ρινς από τη Suzuki θΑ ήθελα να τον δω πάνω στη Yamaha. Πιστεύω ότι θα κεντούσε. Βασικά τον θεωρώ άκρος γρηγορότερο από τον Μιρ, άπλα έχει επιδοθεί στην αγορά οικοπέδων σε κάθε πίστα σαν άλλος Crutchlow.)
    Πάτα το 0

  6. #3501
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    899
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Μπερδεύτηκα λίγο εδώ,τι εννοείς με το βάρος του?


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Εγω θυμαμαι οτι το βαρος του ηταν το προβλημα με το πισω ελαστικο κ ποσο μπορουσε να το κρατησει/ζεστανει.
    Σε καθε περιπτωση επρεπε να χτυπαει πιτογυρα κ πιτσες να ισιωσει κ να παρει κανα κιλο!!

    Εμεις μ@λακες ειμαστε?
    μικροτερο βαρος=περισσοτερο ελαφρωμα αρα ασταθεια του πισω τροχου στο δυνατο φρεναρισμα...μικρη διαφορα οταν τα κιλα ειναι περιπου ιδια...μεγαλη διαφορα οταν μιλαμε για Dani VS Rossi/Sic

    Ειναι γνωστο οτι οι βαρυτεροι αναβατες χρησιμοποιουν το βαρος τους για να κερδισουν χρονο στα φρενα γιατι χανουν στις επιταχυνσεις στην εξοδο.Στο δυνατο φρεναρισμα ενας βαρυτερος αναβατης μπορει να χρησιμοποιησει το βαρος του για να κρατησει τον πισω τροχο στο εδαφος οσο φρεναρει αργοτερα και δυνατοτερα σε σχεση με εναν πολυ ελαφρυτερο οδηγο.Οποτε στο προσπερασμα στα φρενα που πρεπει να του δωσεις να καταλαβει απο θεμα φρεναρισματος οι βαρυτεροι οδηγοι ειχαν πλεονεκτημα.Και περα παο αυτο οταν εισαι μολις 50!! κιλα λογικα χανεις και σε θεμα αντοχης των καρπων/χεριων σου.Και σε συνεχομενο πολυ δυνατο φρεναρισμα θες δυνατα χερια.Πολλα τα παραδειγματα με τελευταιο πιο χαρακτηριστικο το γομαρι Remy Garner οπου μοιαζει πιο πολυ σε πυγμαχο παρα σε οδηγο αγωνων https://www.dailymotion.com/video/x7vr2ns


    Μη ξεχναμε οτι ο ντανι δεν οδηγουσε με ντριφτ στην εισοδο οπως ο Μαρκεζ για να πεις οτι θα εκμεταλλευοταν καπως τις σηκωμαρες του πισω τροχου...αρα ειχε καποια ορια στο φρεναρισμα που δεν επρεπε να ξεπερασει αλλιως θα εβγαινε συνεχεια παραλια.

  7. #3502
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    3.702
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Xlitos Προβολή μηνύματος
    μικροτερο βαρος=περισσοτερο ελαφρωμα αρα ασταθεια του πισω τροχου στο δυνατο φρεναρισμα...μικρη διαφορα οταν τα κιλα ειναι περιπου ιδια...μεγαλη διαφορα οταν μιλαμε για Dani VS Rossi/Sic

    Ειναι γνωστο οτι οι βαρυτεροι αναβατες χρησιμοποιουν το βαρος τους για να κερδισουν χρονο στα φρενα γιατι χανουν στις επιταχυνσεις στην εξοδο.Στο δυνατο φρεναρισμα ενας βαρυτερος αναβατης μπορει να χρησιμοποιησει το βαρος του για να κρατησει τον πισω τροχο στο εδαφος οσο φρεναρει αργοτερα και δυνατοτερα σε σχεση με εναν πολυ ελαφρυτερο οδηγο.Οποτε στο προσπερασμα στα φρενα που πρεπει να του δωσεις να καταλαβει απο θεμα φρεναρισματος οι βαρυτεροι οδηγοι ειχαν πλεονεκτημα.Και περα παο αυτο οταν εισαι μολις 50!! κιλα λογικα χανεις και σε θεμα αντοχης των καρπων/χεριων σου.Και σε συνεχομενο πολυ δυνατο φρεναρισμα θες δυνατα χερια.Πολλα τα παραδειγματα με τελευταιο πιο χαρακτηριστικο το γομαρι Remy Garner οπου μοιαζει πιο πολυ σε πυγμαχο παρα σε οδηγο αγωνων https://www.dailymotion.com/video/x7vr2ns


    Μη ξεχναμε οτι ο ντανι δεν οδηγουσε με ντριφτ στην εισοδο οπως ο Μαρκεζ για να πεις οτι θα εκμεταλλευοταν καπως τις σηκωμαρες του πισω τροχου...αρα ειχε καποια ορια στο φρεναρισμα που δεν επρεπε να ξεπερασει αλλιως θα εβγαινε συνεχεια παραλια.
    Βεβαια ολα αυτα που σωστα λες την μετα Bridgestone εποχη...παλια ολο το βαρος κ το ζορι επεφτε στο μπροστινο.
    Το πισω δεν ηταν τοσο σημασιας οπως τωρα με Μισελεν που αλλαξανε το σετ απ των μοτοσυκλετων κ επικεντρωνοντε στο πισω κομματι της μοτο.
    Το βαρος πλεον ειναι ανασταλτικος παραγοντας σε πολλα θεματα (προσφυση/επιταχυνση/ φθορα κλπ κλπ) κ βλεπεις ο Ροσι τι αναφερει συνεχεια.
    Ride(s) the wind of change...

  8. #3503
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    899
    Για μενα καλο ειναι ενας για να κανει πρωταθλητισμο να ειναι στο μεσο ορο.Ουτε 50 κιλα ουτε 75.Αλλα ετσι οπως αλλαζουν τα δεδομενα ποτε δε ξερεις,καποια στιγμη μπορει να ειναι super προτερημα να εχεις σωμα Dani.

  9. #3504
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    3.702
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Xlitos Προβολή μηνύματος
    Για μενα καλο ειναι ενας για να κανει πρωταθλητισμο να ειναι στο μεσο ορο.Ουτε 50 κιλα ουτε 75.Αλλα ετσι οπως αλλαζουν τα δεδομενα ποτε δε ξερεις,καποια στιγμη μπορει να ειναι super προτερημα να εχεις σωμα Dani.
    Αν καβαλας αλογο ισως...
    Ride(s) the wind of change...

  10. #3505
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.499
    Από Φυσικής άποψης δεν μπορώ να καταλάβω πώς το αυξημένο βάρος μπορεί να αποτελέσει πλεονέκτημα όταν συζητάμε για επιταχύνσεις (σε αυτές συμπεριλαμβάνονται και οι επιβραδύνσεις με αρνητικό πρόσημο).

    Όσο μικροτερο το βάρος, τόσο μικρότερη η μεταβολή της κινητικής ενέργειας για δεδομένες μεταβολές ταχυτητας. Αρα και μικρότερες οι ανάγκες δύναμης πέδησης, τριβής/πρόσφυσης και ισχύος κινητήρα.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  11. #3506
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.168
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Από Φυσικής άποψης δεν μπορώ να καταλάβω πώς το αυξημένο βάρος μπορεί να αποτελέσει πλεονέκτημα όταν συζητάμε για επιταχύνσεις (σε αυτές συμπεριλαμβάνονται και οι επιβραδύνσεις με αρνητικό πρόσημο).

    Όσο μικροτερο το βάρος, τόσο μικρότερη η μεταβολή της κινητικής ενέργειας για δεδομένες μεταβολές ταχυτητας. Αρα και μικρότερες οι ανάγκες δύναμης πέδησης, τριβής/πρόσφυσης και ισχύος κινητήρα.
    Τα παλιά τα χρόνια, τότε που ο Rossi ειχε τα δικά του λαστιχα, όπως και ο Pedrosa και άλλοι εργοστασιακοί οδηγοί δεν ηταν μειονέκτημα στην επιταχυνση κλπ το μικρό του βάρος.
    Οταν ομως τρεχουν ολοι με τα ιδια λάστιχα τα πράγματα αλλάζουν.
    Ειδικά μετά το συμβαν με τον Redding που ειναι λιγο γομαρι και διαλύθηκε το πίσω ελαστικό με πολλά χλμ, τα λάστιχα αλλαξαν για να καλύψουν και τετοιες περιπτώσεις με αποτέλεσμα ο Pedrosa που ειναι 25 κιλα κατω απο τον Redding να μην μπορεί καν να ζεστάνει το πίσω τόσο που να εχει την full πρόσφυση.
    Το απλοποίησα λίγο αλλα ετσι νομιζω ειναι και πιο κατανοητό.

    Οι παλιοί θα θυμούνται την νίκη του Toni Elias με το Camel Honda, που κόστισε στην ουσία ενα πρωτάθλημα στον Rossi, αφού του πηρε την νικη στο τσακ.
    Ο Elias δεν είχε ξαναδείξει τετοιες ικανότητες στο Motogp, αλλά εκείνη την ημέρα του έδωσαν ενα ζευγαρι λαστιχα ειδικά για τον Pedrosa που εκείνος είχε διαλεξει να μην χρησιμοποιήσει κι εβαλε άλλα.
    Ο Elias ειχε περιπου 5 κιλα διαφορα με τον Pedrosa τότε.
    Το λέω για να καταλαβει και καποιος που δεν παρακολουθούσε τότε τι γινόταν πόσο ειδικά ηταν εκείνα τα λάστιχα. Αλλά φυσικά δεν είχε πρόσβαση ο καθένας σε τετοια λάστιχα!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #3507
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.499
    Φαντάζομαι πως ό,τι και να πω το έχουν προ πολλού σκεφτεί και απορρίψει οι μηχανικοί. Π.χ. αν θελεις πιο ζεστά λάστιχα σε ένα ελαφρύ αναβάτη, δεν μπορείς να κατεβάσεις ελάχιστα την πίεση; Σου αυξάνει πολύ την τριβή κύλισης ή την ακαμψία και δεν ενδείκνυται;

    Ύστερα σκέφτομαι ότι αν θέλεις επιπλέον βάρος για να πάει καλύτερα συνολικά ή μοτοσικλέτα, αυτό μπορείς να το πετύχεις με πολλούς τρόπους. Η μείωση του βάρους είναι το δύσκολο.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  13. #3508
    Ο πυγολαμπιδας! Το avatar του/της ΟΚΤΑΝΙΟ
    Εγγραφή
    14/07/2005
    Μηνύματα
    1.184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Η μείωση του βάρους είναι το δύσκολο.
    Οχι για όλους. Στον πεντροζα βάζανε επιπλέον κιλα στο μηχανακι για να πιάσει το όριο βάρους
    Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....

  14. #3509

  15. #3510
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.786
    WORLDSBK ASSEN, NETHERLANDS - FREE PRACTICE RESULTS (1)
    POS RIDER NAT TEAM TIME
    1 Scott Redding GBR Aruba.It Ducati 1:34.591s
    2 Jonathan Rea GBR Kawasaki Racing Team +0.078s
    3 Chaz Davies GBR GoEleven Ducati +0.380s
    4 Michael Rinaldi ITA Aruba.It Ducati +0.428s
    5 Toprak Razgatlioglu TUR PATA Yamaha +0.459s
    6 Tom Sykes GBR Motorrad BMW WorldSBK Team +0.526s
    7 Garrett Gerloff USA GRT Yamaha +0.559s
    8 Leon Haslam GBR Team HRC +0.582s
    9 Lucas Mahias FRA Kawasaki Puccetti +0.688s
    10 Andrea Locatelli ITA PATA Yamaha +0.725s
    11 Michael Van Der Mark NED Motorrad BMW WorldSBK Team +0.729s
    12 Alex Lowes GBR Kawasaki Racing Team +0.876s
    13 Jonas Folger GER Benovo BMW +0.939s
    14 Tito Rabat SPA Barni Ducati +1.090s
    15 Alvaro Bautista SPA Team HRC +1.433s
    16 Isaac Vinales SPA Orelac Racing Kawasaki +1.544s
    17 Axel Bassani ITA Motocorsa Ducati +1.768s
    18 Kohta Nozane JPN GRT Yamaha +2.061s
    19 Leandro Mercardo ARG MIE Honda Racing +2.522s
    20 Andrea Mantovani ITA Vince64 Racing kawasaki +2.555s
    21 Loris Cresson BEL Pedercini Kawasaki +4.404s



    https://www.crash.net/wsbk/results/983534/1/worldsbk-assen-netherlands-free-practice-results-1

Παρόμοια θέματα

  1. Moto GP και θεραπειες
    από DAYMAN στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2016, 23:53
  2. Νεα ταινία Moto GP "Fastest"
    από Joyrider στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2011, 16:44
  3. ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ ΣΤΑ Moto Gp
    από AKIS BUSA στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2009, 14:46
  4. Moto-Gp (Qatar)...Σάββατο και όχι Κυριακή ο αγώνας...
    από Stomu Yamashta στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2004, 01:48
  5. Moto GP 2
    από Omni στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2004, 13:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF