Νέες φήμες από Ιαπωνία για Transalp 750 αλλά και για Hornet 750.
Νέες φήμες από Ιαπωνία για Transalp 750 αλλά και για Hornet 750.
Το πρότζεκτ με το 500άρι μοτέρ τους βγήκε. Γιατί να μην κάνουν κάτι αντίστοιχο στα 750 κυβικά; Αν τους κάτσει, τα NC και CB650R θα μείνουν ως πιο ιδιαίτερες κατασκευές. Φαντάζομαι αν βγει Hornet δεν θα κανιβαλίσει το 650R..
Αν καταφέρουν και εξελίξουν το μοτέρ του NC ώστε να αποδίδει γύρω στα 75 άλογα θα το κάνουν. Αλλιώς ίσως θα πάνε σε νέο..
H νέα γενιά Hornet θα έχει έναν νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, τον οποίο θα μοιράζεται με το αναμενόμενο Transalp. Αυτό σημαίνει πως η Honda έχει ετοιμάσει μια νέα πλατφόρμα κινητήρα-πλαισίων, αντίστοιχη της οικογένειας των δικύλινδρων εν σειρά CB500 F/X/R, NC 750 X/N/X-Adv/Forza και Africa Twin Twin 1100 / NT 1100.
Το νέο Hornet αναμένεται να παρουσιαστεί μαζί με το νέο Transalp το ερχόμενο φθινόπωρο στην EICMA ως μοντέλα του 2023.
Πηγή
Ανοίγω καινούριο θέμα για να μη χάνεται το Hornet στο thread του νέου Transalp... εκεί υπάρχουν κάποια posts που αφορούν και στα δύο αναμενόμενα μοντέλα.
O ήχος του!
https://www.facebook.com/18135652523...v9n6l/?app=fbl
755 κυβικά Unicam
"Με σημερινή της ανακοίνωση η Honda ενημερώνει για την εξέλιξη ενός νέου κινητήρα, δικύλινδρου με στρόφαλο 270ο μοιρών, και απόδοση 92 ίππων στις 9.500 στροφές"
https://www.motomag.gr/news/epikairo...ra-me-90-aloga
Τελευταία τροποποίηση από giorgosb; 09/09/2022 στις 13:07.
Διάβασα το άρθρο και την τοποθέτηση του υπευθύνου όμως πουθενά δεν αναφέρονται επίσημα τα 92 άλογα. Παρολαυτά πρέπει να διάβασα 2-3 φορές ότι ''σας τα λέγαμε εμείς αλλά κάποια ζώα δε μας πιστεύατε'' κλπ κλπ
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Το πήγε και παραπέρα: ''Αν τα λένε κι άλλοι, τα πήρανε από εμάς''
''-Να ζήσω ή να πεθάνω σε ένα παστίτσιο επάνω; -Και τελικά το έφαγες; -Τόφαγα, όχι που θα το άφηνα'' (Σμήναρχος Κάκαλος και Σμηνίτης Χλαπάτσας)
Εχω δει κουμουνιστες ηγετες να τρώνε ο ένας τον άλλο για το ποιός θα πάρει τελικά την εξουσία. Εχω δει υποψήφιους CEO πολυεθνικών να χρησιμοποιούν τα χίλια μύρια κόλπα για να επικρατήσουν. Εχω δει κλίκες και κομαντάτα, για την επικράτηση. Εχω δει αδέρφια και αδερφές να σκοτώνονται για την γονική περιουσία.
ΟΛΟΙ αυτοί κακώς κάνουνε, αλλά τους δικαιολογείς με την λογική ότι παλεύουν για κάτι μεγάλο και τρανό. Για μια αυτοκρατορία, για μια εταιρία δισεκατομυρίων, για την επιβίωση κ.ο.κ.
Τόση κατινιά, σάχλα, υπεροψία, αλαζονεία, αυτοπροσδιορισμό,ψωνισμό χωρίς κανένα λόγο, για το ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ, ένα ξεπεσμένο περιοδικάκι που δεν περνάει τα 750 φύλλα το μήνα και δεν τους δίνει σημασία σχεδόν κανείς, δεν διαννοούμαι να την δικαιολογήσω.
Κάπου έπεσε ένα άρθρο τελευταία στα μάτια μου, για τα συστήματα μετάδοσης στους εκκεντροφόρους, και έφριξα με τα ΛΑΘΗ που γράφει. Πράγματα που δεν ισχύουνε. ΚΑΤΑΝΤΙΑ. Κατά τα άλλα ''εμείς, πρώτοι, οι άλλοι τα παίρνουν από εμάς''
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Πολύ κακία ρε φίλε...το ψωμί σου τρώνε?
Δηλαδή ήμαρτον,μιλάς για ένα περιοδικάκι όπως το χαρακτηρίζεις που μεγάλωσε πολλές γενιές μοτοσυκλετιστών και έκανε πολλά νέα παιδιά να ονειρευτούν.
Ενα περιοδικάκι πού όταν τα καφενεία που έχουμε εδώ για εισαγωγείς δεν έχουν μηχανάκια για τεστ τους τα δίνουν ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ από το εργοστάσιο.
Ένα περιοδικάκι που το mega test το ζητάνε και το μεταφράζουν σε 3-4 γλώσσες.
Τόσο χολή δεν νομίζω να χρειάζεται.εκτός αν οπως προείπα τρώνε το ψωμάκι σου...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Άδικος είσαι δεν υπάρχει αμφιβολία,και υπερβολικός ως συνήθως, αλλά είσαι και λίγο το ξυδακι του φόρουμ,που μας τσιγκλαει και μας τσούζει στις ώρες της βαρεμάρας μας.Ολοι χρειάζονται. Συνέχισε.
Το εντυπωσιακό τεχνικό χαρακτηριστικό που δεν αναφέρθηκε για τους νέους αυτούς κινητήρες που πρωτοστατεί η χοντα ποιο είναι;
Ότι οι κεφαλες είναι sohc!
Και εκεί που λες, μα καλά οι sohc κεφαλές τι ρόλο θα παίξουν σε στρίταδικες μοτοσικλέτες υψηλής απόδοσης;
Εφόσον όλοι ξέρουμε πως οι dohc είναι οι αποδοτικοί κινητήρες που μπορούν να στρόφαρουν ψηλά και να βγάλουν περισσότερη υπόδύναμη..
Και μετά διαβάζεις για τους sohc unicam της Honda που ξεκίνησε να τους βάζει από τα πρώτα crf450r
https://youtu.be/GKsQRqglpjo
Ποτανα χοντα ρισπεκτ
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό