Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Πρώτη μηχανή για εξωτερικό

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2022
    Μηνύματα
    10

    Πρώτη μηχανή για εξωτερικό

    Χαιρετώ την παρέα.
    Χρειάζομαι τα φώτα σας. Τα γράφω όσο πιο επιγραμματικά μπορώ για να μην κουράζω.

    Χρόνια οδηγός αυτοκινήτου, καμια επαφη με δίκυκλα και φρεσκο το δίπλωμα της μηχανής. Ειμαι 1,85 37 χρόνων χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον πλέον να παω σαν παλαβος. Ψάχνω πρώτη μηχανη. Θα είναι μόνιμα στο εξωτερικό (Γερμανία). Και για πόλη χωρίς τρελή κίνηση αλλα διηθήσεις δεν θα γίνονται και εκτός. Καλοί δρόμοι ακόμα και επαρχία και για αρχή δε θα μπει καθόλου χώμα μιας και άπειρος. Εθνική ή ταχείας κυκλοφορίας για το κάθε μέρα καμία 30 χιλ. και βόλτες όπου με βγάλει με προτίμηση επαρχιακές οδούς και στροφές (αλλα με ενδιαφέρον στο τοπίο και οχι στο γκάζι). Χωρίς να ξέρω πως θα είναι θα ήθελα να την κυκλοφορώ και το χειμώνα. Ακομα και τις υπόλοιπες εποχές όμως έχει αρκετές βροχές εκει. Γενικά θέλω να είναι το κύριο μέσο μεταφοράς μου.
    Στον εξοπλισμό δε θα κανω σκοντο, ας βρούμε τη μηχανή ομως πρώτα.

    Ενα σκεπτικό ειναι να πάρω κατι για να μάθω και στο χρόνο (?) να το αλλάξω.

    Σκέφτηκα για αρχή
    Cb500x
    Nc750x dct
    V strom 650
    Budget γύρω στα 7 αλλά το συζητάμε και για παραπάνω. Σκέφτηκα μεχρι και καινούργια και να πουληθούν. Ωστε μετα να πάω σε κάτι μεγαλύτερο προς 800-900 on/off αλλα και παλι οχι με γνώμονα το γκάζι.

    Επίσης σκέφτηκα και να παω κατευθείαν σε κατι μεγαλο γυρω στα 100 άλογα και να μάθω σε αυτο.

    Δεν ξέρω ποιός είναι ο σωστός δρόμος.
    Τι προτείνετε?

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Δεν ειναι εύκολο να κυκλοφορείς μόνιμα με μοτο στην Γερμανία όλο τον χρόνο, δεν το κάνουν ούτε οι Γερμανοί.
    Παντως θα σου πρότεινα για αρχή το CB500Χ που ανέφερες γιατι ειναι οτι πρέπει για πρώτη μοτο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2022
    Μηνύματα
    10
    Τα αλλα γιατι οχι?

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.818
    Οποίο από τα τρία και να πάρεις δεν θα χάσεις. Το 500x είναι από τα τρία το πιο user friendly, άψογο για πρώτο, χωρίς τα άλλα δύο όμως να είναι πολύ μακριά σε ευκολία.

    Ωστόσο και εγώ δεν μπορώ να φανταστώ πως θα κυκλοφορείς όλο τον χρόνο στην Γερμανία. Ήμουν τρία χρόνια εκεί (έχω δει χειμώνα και σε βορρά και σε νότο) και είναι πολλές οι βδομάδες εντός ενός ημερολογιακού χρόνου, που θεωρώ ότι δεν θα μπορείς να κυκλοφορείς με δίκυκλο.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.718
    Servus aus Nürnberg!

    Καταρχήν χωμα πιθανότατα δεν θα μπεις ποτέ. Δεν ξέρω σε ποια περιοχή μένεις, χωματόδρομο να επιτρέπεται η είσοδος δεν έχω δει ποτέ εδω γύρω από το χωριό μας.

    Επομένως για μένα τα on/off είναι ψιλοάχρηστα. Κίνηση αποκλειστικά σε άσφαλτο, καλύτερα σε κάτι με αμιγώς ασφάλτινα χαρακτηριστικά.

    Για καθημερινή μετακίνηση θα πρότεινα το NC. Φίλος έχει το forza (νομίζω ίδιο μοτέρ/σαζμάν, σωστά; ) και πραγματικά με εντυπωσιασε ο τρόπος που επιταχύνει για τα άλογά του καθώς και η κατανάλωση του. Μετά δεν θα σκεφτεις να πας σε μεγαλύτερο.

    Όσο για τον καιρό, εξαρτάται από την περιοχή. Σε ποια περιοχή είσαι, αν επιτρέπεται;
    Όσο οι θερμοκρασίες δεν πέφτουν κάτω από το μηδέν μια χαρά μπορείς να κυκλοφορείς. Άμα βρέχει όμως εννοείται εξοπλίζεσαι με αδιάβροχα, εδώ οι άρρωστοι οι γερμανοί βγαίνουν με το ποδήλατο στη βροχή.
    Με υπο το μηδέν θερμοκρασίες θα ήμουν πολυ επιφυλακτικός λόγω παγετού, όσο αλάτι κι αν ριχνουν.

    Από την εικόνα που έχω εγώ, είτε πας σε κούτα είτε σε μτχ μερικών ετών. Κάτι μέχρι τα 2-3 έτη ηλικίας έχει πολύ μικρή διαφορά από την κούτα σε βαθμό που κατ'εμέ δεν αξίζει το μτχ.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2022
    Μηνύματα
    10
    Servus!

    Saarland.
    Προφανώς οταν βγαζει πάγο το αφήνουμε. Οι βροχες και το κρυο δεν ξέρω κατα ποσο ειναι θεμα αν εχεις κατάλληλο εξοπλισμό.

    Πάντως έχεις δικιο τα μτχ 2-3 ετών έχουν ελάχιστη διαφορά απο τα καινούργια.

    Αυτο που δεν ξερω ειναι εαν πρέπει οπωσδήποτε να περασω απο μηχανή με λιγα αλογα (50) και να την κρατήσω κανα χρόνο ή μπορω να μαθω κατευθείαν σε 70-80?
    Απ οτι ειδα μεγαλες διαφορές στο βάρος δεν έχουν, και το cb 200kg ειναι.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.718
    Για μένα πάρε αυτή που γουστάρεις. Είτε έχει 50 είτε 80 άλογα.

    Το κατά πόσο είναι θέμα το κρύο και η βροχή εξαρτάται από τη διάθεση και τις αντοχές σου. Εμένα δεν μου αρέσει η βροχή, θα πάρω το αμαξι. Στη δικιά μου έχω πινακίδες 03-10 μιας και δεν ειχα σκοπό να κυκλοφορώ χειμώνα.
    Από την άλλη ο φίλος μου με το forza έφτασε προχτές κοπενγχαγη (από Ελλάδα!) και έφαγε αρκετή βροχή στο δρόμο αλλά δεν τον νοιάζει, έχει εξοπλιστεί καταλλήλως.

    Πριν κανα χρόνο πήρα αυτοκίνητο από το Τρίερ κι εντυπωσιαστηκα από την περιοχή. Αν το ίδιο ανάγλυφο φτάνει μέχρι τα μέρη σας πραγματικά θα υπάρχουν πανέμορφες διαδρομές! Τόσο σε γερμανικό όσο και σε γαλλικό έδαφος.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2022
    Μηνύματα
    10
    Ολο το Rheinland Pfalz inkl. Saarland ειναι ετσι. Ωραια ειναι αν πάρεις και την B10 απο Καρλσρούη προς τα δυτικά. Και η Γαλλία πολυ ωραια σε εκείνη την περιοχή.
    Ψαξε Saarschleife και κοιτα φωτο..

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    το κρυο το παλευεις, η βροχη ομως οσο καλο εξοπολισμο και να εχεις ειναι κουραστικη. το κρυο επιρεάζει μονο τον αναβάτη ενω η βροχη και τη μηχανη και την ορατοτητα και την οδηγηση των αυτοκινητων.
    αν τελικα θες να προσπαθησεις, προτεινω αυτο που εχει την καλύτερη καλυψη. λογικα το στρομ αλλα με τοσο ανοιχτους δρομους θα κοιτουσα πιο δυνατες μοτοσυκλέτες. f800gs και πανω.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.818
    Στην γενικότερη "οδηγική εμπειρία" της Γερμανίας, αυτό που αναφέρεις για την διηθηση, δεν πρέπει να το παραβλέπεις. Σε βάθος χρόνου είναι εξαιρετικά κουραστικό.
    Φαντάζομαι ότι ήδη ξέρεις ότι οι Γερμανοί ενοχλούνται και εκνευρίζονται υπερβολικά με τέτοιες πρακτικές, υπάρχει περίπτωση να σε "κλείσουν" εσκεμμένα, να μαλώνεις, (been there done that more than once) Και ακόμη και αν δεν έχεις κίνηση πολλή στην πόλη σου, μπορεί να βρεις σε βόλτες σε άλλες πόλεις. Και χειμώνα με βροχή και κρύο το να κάθεσαι τελικά ακίνητος παραπάνω από όσο χρειάζεται σε κάνει να αναρωτιέσαι τι τελικά κάνεις.

    Φυσικά στον αντίποδα, έχει και γαμω τις διαδρομές και άσφαλτο να ευχαριστηθείς βόλτες με δίκυκλο. Όποτε have fun..

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Honda Cb500x , η voge 500ds/dsx.Εχω την voge μέχρις στιγμής είμαι πολύ ικανοποιημένος.Ιδανικες μηχανές για νεοεισερχόμενους ηλικίας άνω των 35.

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Στην γενικότερη "οδηγική εμπειρία" της Γερμανίας, αυτό που αναφέρεις για την διηθηση, δεν πρέπει να το παραβλέπεις. Σε βάθος χρόνου είναι εξαιρετικά κουραστικό.
    Φαντάζομαι ότι ήδη ξέρεις ότι οι Γερμανοί ενοχλούνται και εκνευρίζονται υπερβολικά με τέτοιες πρακτικές, υπάρχει περίπτωση να σε "κλείσουν" εσκεμμένα, να μαλώνεις, (been there done that more than once) Και ακόμη και αν δεν έχεις κίνηση πολλή στην πόλη σου, μπορεί να βρεις σε βόλτες σε άλλες πόλεις. Και χειμώνα με βροχή και κρύο το να κάθεσαι τελικά ακίνητος παραπάνω από όσο χρειάζεται σε κάνει να αναρωτιέσαι τι τελικά κάνεις.

    Φυσικά στον αντίποδα, έχει και γαμω τις διαδρομές και άσφαλτο να ευχαριστηθείς βόλτες με δίκυκλο. Όποτε have fun..
    χαχαχαα. αληθεια?
    κατι τετοια ακουω και χαιρομαι που ειμαι στη μπανανια

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.818
    Ναι μου έτυχε πολλές φορές ειδικά εντός πόλης. Τελικά (θέμα χαρακτήρα φυσικά και το ποσό αδιάφορος μπορείς να είσαι) κάπου αισθάνεσαι εξαιρετικά άσχημα και λίγο πολύ προσαρμόζεσαι.

    Επίσης (προφανώς) δεν υπάρχει το +όσα πάνω από το οποίο όριο ταχύτητας εντός πόλης με ότι αυτό συνεπάγεται. Γενικά είναι pleasant experience overall τα 2/3 του έτους. Το υπόλοιπο απλά θα μετακινηθείς αλλιώς sooner or later.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.718
    Η δική μου εμπειρία είναι εντελώς διαφορετική αλλά τεσπα. Άσχετη κουβέντα.

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/09/2022
    Μηνύματα
    10
    Δεν ξεφεύγει το gs σε ίππους για πρωτο????

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρώτη μηχανή για τελείως αρχάριο,για πόλη (και εκδρομες )
    από tsouts στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2018, 20:11
  2. Πρωτη μηχανη για απειρο οδηγο μοτοσυκλετας;
    από Ulekin στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2016, 15:53
  3. καλύτερη πρώτη μηχανή για γυναίκα
    από Elina90 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 82
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2015, 16:54
  4. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
    από photinie7 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 64
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2009, 18:25
  5. Πρώτη μηχανή για enduro ;
    από Bil στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 20/08/2008, 15:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF