Μηλος θα γινει....
Μαλλον παει εκτος απο τρανσαλπ Ψιλοντεμι κτλ να χτυπησει τενερε με 750αρα αφρικα ....ειδωμεν
https://www.mototriti.gr/data/news/p...ser_143046.asp
Μηλος θα γινει....
Μαλλον παει εκτος απο τρανσαλπ Ψιλοντεμι κτλ να χτυπησει τενερε με 750αρα αφρικα ....ειδωμεν
https://www.mototriti.gr/data/news/p...ser_143046.asp
Δεν το κόβω για επίσημο κανάλι της Honda.. Τα βίντεο του "Africa 750" ανέβηκαν πριν 3-4 βδομάδες.. Μας μπέρδεψαν τα τσακάλια του Mototriti..
τρολαρισμα στη honda είναι , τα βιντεο είναι fake
https://www.youtube.com/watch?v=XUY3Ckq-POE
https://www.youtube.com/watch?v=luMwDyF0WmQ
Διαβάζω το άρθρο και γελάω....
Αρκετός κόσμος πεθαίνει για λίγα λεπτά δημοσιότητας.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Αντε εμεις... ο αρθρογράφος ;;;
"Μπορείτε να δείτε το επίμαχο βίντεο, παρακάτω. Τα πλάνα φαίνονται «αυθεντικά» και όχι συντεθειμένα, από κάποιον «τυχαίο» Youtuber, ενώ μάλιστα στο τέλος του δεσπόζει το σήμα της Honda, το όνομα της Africa Twin και η επιμέρους ονομασία 750 Rally!
Μάλιστα, κατά την διάρκεια του βίντεο, βλέπουμε διαρκώς, πλάνα από τις λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας, από τις οποίες δεν ξεφεύγει το σχήμα του ρεζερβουάρ… Όπως ίσως είδατε και στην εισαγωγική εικόνα, το ρεζερβουάρ θυμίζει αμέσως KTM 790/890, αφού εκτείνεται και στα πλάγια!"
Πάντως έχω την εντύπωση ότι και η CRF 750 και το CHAOS θα κατασκευαστούν δίπλα δίπλα σε ελληνικό εργοστάσιο σύμφωνα με τον ελληνικό ειδικό τύπο.
where was Gondor when the Westfold fell?
Τουλάχιστον κάτι τέτοιες αποκλίσεις είναι ακίνδυνες. Οι αποκρύψεις των ειδήσεων είναι πολύ επικίνδυνες.
Το συγκεκριμένο "τρολάρισμα" γλυτώνει πολλά χρήματα και χρόνο στο τμημα μαρκετινγκ της χόντα αν το δούμε
επιφανειακά.
Σε άλλα επίπεδα, ανάλογα με τις ώρες που στηρίχθηκε σαν πραγματικό, μπορεί να κόστισε αρκετά σε διάφορους.
Το νέο μεσαίο adventure αναμένεται να αποκαλυφθεί σύντομα και να βασίζεται στον κινητήρα του καινούργιου Hornet.
Τα σχέδια ευρεσιτεχνίας δείχνουν πώς θα είναι η πολυαναμενόμενη Transalp. Το μοντέλο θα διαθέτει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 755 κ.εκ., που στο Hornet είναι ρυθμισμένος να αποδίδει 90,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 7,7 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ.
Ένα ακόμη κοινό στοιχείο που θα μοιράζονται Transalp και Hornet θα είναι το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι.
Τόσο στον κινητήρα, όσο και στο πλαίσιο, αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές, (μειωμένη ιπποδύναμη, μακρύτερο ψαλίδι, ενισχυμένο υποπλαίσιο για να αντέχει στο φόρτωμα), για να ταιριάζουν στον χαρακτήρα μιας adventure μοτοσυκλέτας.
Η κοινή χρήση εξαρτημάτων δεν σταματά εκεί. Η εξάτμιση δείχνει ίδια, ενώ είναι πολύ πιθανό να είναι εξοπλισμένο με το πάνελ οργάνων του Hornet (οθόνη TFT 5 ιντσών) και με τον προβολέα LED.
Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, επιβεβαιώνοντας πως το Transalp θα διαθέτει ικανότητες για κίνηση off road, όπως τα Yamaha Tenere και Aprilia Pegaso.
Όσον αφορά την σχεδίαση, αυτό που βλέπουμε στα σκίτσα συμβαδίζει με την μοτοσυκλέτα που είδαμε στις κατασκοπικές φωτογραφίες που δημοσιεύσαμε πριν από σχεδόν έναν μήνα. Μια ελαφριά adventure, με μπόλικα πλαστικά, ψηλή ζελατίνα και χούφτες στο μπροστινό μέρος που αναλαμβάνουν την προστασία του αναβάτη, και μίνιμαλ πίσω μέρος με φαρδιά σέλα και σχάρα.
Πηγή