Το πιο ισχυρό γυμνό με ιπποδύναμη 210ps/13.750 rpm και ροπή 113Nm/ 11.000 rpm.
Βάρος: 199 κιλά (γεμάτη).
Περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά εδώ .
![]()
Το πιο ισχυρό γυμνό με ιπποδύναμη 210ps/13.750 rpm και ροπή 113Nm/ 11.000 rpm.
Βάρος: 199 κιλά (γεμάτη).
Περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά εδώ .
![]()
Κάνα 30άρι χιλιάρικα........
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
22600 στη Γερμανια, 27 στην Αυστρία, ε στην Ελλάδα ναι ανετα 30
Διόρθωση: οι τιμές είναι από τόσα, φαντάζομαι τα αξεσουάρ θα είναι έξτρα που ανεβάζουν την τιμή
199 κιλά γεμάτο με τόσο μέταλλο πανω μπορώ να το πιστεψω μονο αν το δω με τα ματια μου
you rise you fall you're down then you rise again
Νταξει, τερας!! Και βλεπεται κιολας.
Quod me nutrit... me destruit.....
Brutal μοτο...ξεκολλημα κεφαλιου μετα τα 260-270.
Που να κρυφτεις πισω απο το οργανακι?
Δε με χαλαγε παντως!!![]()
Ride(s) the wind of change...
Αυτό είναι μηχανάκι για τον Πλίτσερ!![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Ωραίο το θεριό αλλά το αστείο με τους 17 καταλύτες ανά μοτοσυκλέτα για να περάσει τις προδιαγραφές Euro 52 πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει, μέχρι και στους λαιμούς των εξατμίσεων έχουν αρχίσει να τους κρεμάνε λόγω έλλειψης χώρου!
Παρά το νοικοκυρεμένο packaging κι εδώ το εξόγκωμα φαίνεται από παντού...
φαντάζομαι οτι ο συλλεκτικός του χαρακτήρας είναι που μετράει πιο πολύ σε σχέση με ένα Duc SF V4 , ας πούμε