Σελίδα 33 από 76 ΠρώτοΠρώτο ... 23282930313233343536373843 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 481 έως 495 από 1132

Θέμα: Πάμε σιγά σιγά για την αλλαγή.

  1. #481
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Ε μην είσαι θύμα του μαρκετινγκ σε πατήσει κανένα κ5...
    Αφού γράφει πιό γρήγορο χρόνο θα είναι καλύτερο...όλοι κ5...όποιος προλάβει παιδιά...
    Θα είναι και βολικό για την χρήση μου. Τριβάλιτσο παίρνει?
    The Dirty Harry

  2. #482
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Βρε συ δεν με κατάλαβες πως το έγραψα. Δε σύγκρινα επιδόσεις γιατί απλά δε συγκρίνονται. Μίλησα καθαρά τιμολογιακά, αν πάρεις όλα τα επιμέρους εξαρτήματα των 2 μοτοσυκλετών και τα εξετάσεις θα διαπιστώσεις πως όλα του Κ5 ή οποιουδήποτε SS είναι πολύ ελαφρύτερα. ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΥΛΙΚΑ. Ανεξάρτητα πες απο τις επιδόσεις, πως διάολο μου βάζεις ένα ψηλό μηχανάκι και 45 κιλά βαρύτερο να το πληρώσω 5 χιλιάρικα πάνω???? (οχι εσύ μιλάω στις εταιρείες)
    Για τον ίδιο λόγο που τα SUV κάνουν 15-20% παραπάνω από τα hatchback

    Μόδα είναι, βάλε κιόλας ότι τα SS εκ των πραγμάτων είναι για πολύ πιο εξειδικευμένη χρήση

    Κατά τα άλλα, και εγώ συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες, παρότι

    Όπως βλέπεις εξάλλου, και εσύ και εγώ (που κάνουμε εκ διαμέτρου διαφορετική χρήση στα δίκυκλά μας), on-off έχουμε

    Αυτό τα λέει όλα

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  3. #483
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Κοίταξε,πήγε λάθος η κουβέντα σε χρόνους.αλλά αυτό που με ενόχλησε είναι που ο billy μέσα στις άκρες είπε όσους αγοράζουν σύγχρονα και ακρίβα ον οφ θύματα του μάρκετινγκ γιατί ένα κ5 θα περάσει σε πίστα και στροφιλίκι και πως μόνο πουλάνε πρεστίζ και έχουν ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ!! δυνατότητες!!!
    Όταν μια κουβέντα ξεκινάει σε λάθος βάση είναι λογικό να πάει σε λάθος κατεύθυνση...
    Δε κάνω τον δικηγόρο κανενός (εξάλλου το νήμα ανήκει σε δικηγόρο ), αλλά νομίζω αυτό που λέει είναι ότι τα on-off είναι υπερκοστολογημένα, άνευ πραγματικού λόγου...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  4. #484
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.298
    Αφου εχει ο Peter χιουμορ...εγω λεω Ducati.

    Νταξει να πληρωσεις κ τιποτα γ@μησιατικα στους Ιταλους η να κανεις το σταυρο σου σε ταξιδι στο εξωτερικο ειναι εμπειρια ανεκτιμητη. Θα εχεις τσεκαρει οδικες, ADAC κ τα πλησιεστερα συνεργεια...
    Βεβαια αλλο να εχεις δωσει 15-18Κ κ να την βγαλεις κ μερικες μερες συνεργειο η καμια μεταφορικη κ αλλο ο τυπας με το Africa να ψαχνει μονο λεφτα για βενζινη κ να βαζει την πινεζα οπου θελει στο χαρτη κ να παει.
    Θα λες μετα εχω Ducati...
    Ride(s) the wind of change...

  5. #485
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Μα εκεί έγκειται το πραιστύζ: Να αγοράζεις κάτι που δεν αξίζει τα λεφτά του, για να πουλάς μούρη ότι τα σκορπάς, σαν γαρύφαλλα στα μπουζούκια.

    Δικηγόρε, πάρε KLE πεντακώσσα, γιατί θα γίνει αμαίρρηκαν μπαρ δω χάμου.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  6. #486
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.009
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Αφου εχει ο Peter χιουμορ...εγω λεω Ducati.

    Νταξει να πληρωσεις κ τιποτα γ@μησιατικα στους Ιταλους η να κανεις το σταυρο σου σε ταξιδι στο εξωτερικο ειναι εμπειρια ανεκτιμητη. Θα εχεις τσεκαρει οδικες, ADAC κ τα πλησιεστερα συνεργεια...
    Βεβαια αλλο να εχεις δωσει 15-18Κ κ να την βγαλεις κ μερικες μερες συνεργειο η καμια μεταφορικη κ αλλο ο τυπας με το Africa να ψαχνει μονο λεφτα για βενζινη κ να βαζει την πινεζα οπου θελει στο χαρτη κ να παει.
    Θα λες μετα εχω Ducati...
    Καλά φίλε,μάλλον έχεις μείνει πολύ πίσω...εγώ πάντως είδα καινούργιο χοντα nt1100 χονταρα να σβήνει στο δρόμο κάθε τρεις και λίγο...και τον διευθυντή του σαρακάκη να λέει σε ενδεχόμενη αντικατάσταση πως δεν μπορει να εγγυηθεί πως και το άλλο δεν θα κάνει ίδια...και τελικά έγινε αντιστροφή πώλησης...τα μάθατε αυτά ή μόνο για ντουκάτι μαθάινεις?
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  7. #487
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.009
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Βρε συ δεν με κατάλαβες πως το έγραψα. Δε σύγκρινα επιδόσεις γιατί απλά δε συγκρίνονται. Μίλησα καθαρά τιμολογιακά, αν πάρεις όλα τα επιμέρους εξαρτήματα των 2 μοτοσυκλετών και τα εξετάσεις θα διαπιστώσεις πως όλα του Κ5 ή οποιουδήποτε SS είναι πολύ ελαφρύτερα. ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΥΛΙΚΑ. Ανεξάρτητα πες απο τις επιδόσεις, πως διάολο μου βάζεις ένα ψηλό μηχανάκι και 45 κιλά βαρύτερο να το πληρώσω 5 χιλιάρικα πάνω???? (οχι εσύ μιλάω στις εταιρείες)

    Με λίγα λόγια, αν προσπαθήσεις να κάνεις το μηχανάκι σου ελαφρύ -40 κιλά( έστω οτι υπάρχουν αφτερμαρκετ) θα χαλάσεις 15 χιλιάδες ευρώ (Δες το θέμα του Jim K7 για το θέμα του βάρους). Όλη η τεχνολογία κρύβεται πίσω απο τα κράματα που θα χρησιμοποιηθούν για μέγιστη απόδοση και μείωση βάρους. Πχ το R1 φορούσε βαλβίδες τιτανίου. Αντιλαμβάνεσαι για τι υλικά μιλάμε ώστε ένα 1000αρι να βγάζει τροχό 160 άλογα και να στροφάρει 13.500 στροφές αξιόπιστα για 100.000km?

    Ελπίζω τώρα που το ξεκαθάρισα να ήταν πιο κατανοητό.
    Φίλε μου καλέ άρα με αυτή την λογική το νέα ss έχουν λιγότερα από όοοολα αυτά που λες επειδή είναι βαρύτερα?
    Και επειδή το πλατιάσαμε χωρίς λόγο τα ον οφ φυσικά θα είναι βαρύτερα γιατί είναι κατασκευασμένα να κουβαλάνε 2 άτομα με τριβάλιτσο με άνεση χώρου και να κάνουν και offroad με ότι αυτό σημαίνει σε ενισχύσει και ισχυρότερα κράματα.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  8. #488
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.298
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Καλά φίλε,μάλλον έχεις μείνει πολύ πίσω...εγώ πάντως είδα καινούργιο χοντα nt1100 χονταρα να σβήνει στο δρόμο κάθε τρεις και λίγο...και τον διευθυντή του σαρακάκη να λέει σε ενδεχόμενη αντικατάσταση πως δεν μπορει να εγγυηθεί πως και το άλλο δεν θα κάνει ίδια...και τελικά έγινε αντιστροφή πώλησης...τα μάθατε αυτά ή μόνο για ντουκάτι μαθάινεις?
    Αυτο που κανετε σημαια 1-2 παραδεθγματα απλα για πεισετε τον κοσμο οτι αλλαξε ο καιρος κ τα Ducati γινανε τερατα αξιοπιστιας να το ξαναδειτε.
    Πες τα σε τιποτα νεους που δεν εχουν κανει χλμ.
    Ασε εμας να ξερουμε.
    Βεβαια οτι δεν σκορπανε στα 20Κ κ δεν παιρνουνε κεφαλες στα χερια κ το κανουν (πιθανως) στα 60-70Κ ειναι επιτυχια.
    Βεβαια το να δεις Ducati με 100Κ χλμ ειναι σαν να δεις γυφτο παππου...εγω δεν εχω δει ακομα 39 χρονων.
    Ride(s) the wind of change...

  9. #489
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Πάντως εγώ έχω 2 πολύ κοντινούς μου ανθρώπους, με (ίδιο) Ducati και πάνω απο 100Κ χλμ στο κοντέρ τους, χωρίς καμία σημαντική βλάβη.

    Ο ένας έχει 130Κ χλμ, με κυριολεκτικά 0 συντήρηση (δηλαδή λάδια κάθε 2-3 χρόνια, ιμάντες παίζει να έχει τους ίδιους απο το 2010. Παραφλού και υπόλοιπα υγρά δεν το συζητάμε....)
    1 βλάβη του έβγαλε (που βγάζουν όλα τα Ducati εκείνης της εποχής) και αυτό ήταν το κομπλερ.

    Ο άλλος έχει 100Κ και κάτι ψιλά. Φυσιολογική συντήρηση (λάδια, βαλβίδες και ιμάντες). Καμία βλάβη απολύτως.

    Και οι 2 το χρησιμοποιούν για κομιούτερ στην Αθήνα. Ο ένας για πάνω απο 10 χρόνια, ο άλλος για 3. Κανένας απο τους 2 δεν έχει άλλο μηχανάκι.

    Έχουν το ST2.


    Εγώ το χρησιμοποιούσα καθημερινά για 3 χρόνια ασταμάτητα για όλες τις χρήσεις.
    Έχω κάνει 1 μεγάλο service (όταν το πήρα.), μία βλάβη (κομπλερ μίζας και εγώ) και έχω κάνει περίπου 50Κ χιλιόμετρα (και 30 που είχε οταν το πήρα για τα οποία έχω αμφιβολίες οτι είναι πραγματικά μόνο τόσα).
    Δεν μπορώ να πώ οτι του φερόμουν και πολύ ωραία. Μάλλον το έσκιζα θα έλεγα.
    Τώρα πια δεν το χρησιμοποιώ για μικρές αποστάσεις. Ο λόγος όμως δεν είναι οι βλάβες ή η αξιοπιστία, αλλα το κόστος της βενζίνης σε σχέση με την κατανάλωση του.


    Ο 3ος φίλος μου έχει ένα ταπεινό multi 620, που δεν έχει και τίποτα που να μπορεί να χαλάσει... πιο απλό είναι μόνο το παπί...

  10. #490
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.009
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Αυτο που κανετε σημαια 1-2 παραδεθγματα απλα για πεισετε τον κοσμο οτι αλλαξε ο καιρος κ τα Ducati γινανε τερατα αξιοπιστιας να το ξαναδειτε.
    Πες τα σε τιποτα νεους που δεν εχουν κανει χλμ.
    Ασε εμας να ξερουμε.
    Βεβαια οτι δεν σκορπανε στα 20Κ κ δεν παιρνουνε κεφαλες στα χερια κ το κανουν (πιθανως) στα 60-70Κ ειναι επιτυχια.
    Βεβαια το να δεις Ducati με 100Κ χλμ ειναι σαν να δεις γυφτο παππου...εγω δεν εχω δει ακομα 39 χρονων.
    Μια εποχή όταν άκουγες κατεστραμένες βαλβίδες το μυαλό σου πήγαινε σε kawasaki και οταν άκουγες κομμένο πλαίσιο σε suzuki και προβληματικά πηνιά σε ρ1 και cbr 1000....φίλε καλό το παραμύθι σου αλλά δεν έχει δράκο...
    Και οσο και αν σας ξενίζει,ναι πλέον τα ντουκάτι είναι στα καλύτερα στην αξιοπιστία...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  11. #491
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Φίλε μου καλέ άρα με αυτή την λογική το νέα ss έχουν λιγότερα από όοοολα αυτά που λες επειδή είναι βαρύτερα?
    Και επειδή το πλατιάσαμε χωρίς λόγο τα ον οφ φυσικά θα είναι βαρύτερα γιατί είναι κατασκευασμένα να κουβαλάνε 2 άτομα με τριβάλιτσο με άνεση χώρου και να κάνουν και offroad με ότι αυτό σημαίνει σε ενισχύσει και ισχυρότερα κράματα.

    Αυτό που σου έγραψε ο Αριστείδης λέω απλά ανέλυσα κάποια πράγματα παραπάνω ''αυτό που λέει είναι ότι τα on-off είναι υπερκοστολογημένα, άνευ πραγματικού λόγου...''

    Επιπλέον κάνεις λάθος για τα νέα SS ότι είναι βαρύτερα γιατί έχουν όλα τα έξτρα ηλεκτρονικά πάνω τους και ζυγίζουν περίπου στα ίδια κιλά. Ενδεικτικά το CBR600RR που είχα στην έκδοση με C-ABS ήταν 10 κιλα βαρύτερο. Το ίδιο μηχανάκι ε? Σκέψου τώρα πόσο ελαφριά είναι τα σύγχρονα SS. Να πω εδώ ότι και τα SS έχουν πάει αμέτρητα ταξίδια δικάβαλα συμπεριλαμβανομένου και εμού. 2 φίλοι πήγαν στην Πορτογαλία πριν κάποια χρόνια με ΖΧ10 08. Παρόλο λοιπόν που μιλάμε για ειδικές κατασκευές δεν κόπηκε κανένα απο τα δικάβαλα. Η άνεση είναι άλλο πράγμα που αν είναι να την πληρώνεις τόσα λεφτά παραπάνω δε θεωρώ πως αξίζει.

    Τι θέλω να πω με όλα αυτά που λέω? Ότι όλοι είναι χαζοί που παίρνουν μεγάλα ψηλά on off? Όχι φυσικά, και εγώ κάποια στιγμή ίσως πάρω Αφρικα ή V strom 1000. Θα είμαι χαζός? ΟΧΙ. Απλά όμως ποτέ δε θα δεχτώ ότι το Vstrom 1000 έχει όσο είχε το R1 που είχα. Ειναι απλά αστείο βάσει των υλικών που φοράνε. Απλά δεν έχει κανένας άλλη επιλογή αυτό λέω. Δεν είναι θέμα θύματος.



    Υ.Γ: Σε καμία περίπτωση δεν έχω παρεξηγηθεί ούτε σε έχω παρεξηγήσει. Για να εξηγούμεθα! Συζήτηση γίνεται.
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  12. #492
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rainmike
    Εγγραφή
    31/05/2015
    Μηνύματα
    1.272
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Αυτο που κανετε σημαια 1-2 παραδεθγματα απλα για πεισετε τον κοσμο οτι αλλαξε ο καιρος κ τα Ducati γινανε τερατα αξιοπιστιας να το ξαναδειτε.
    Πες τα σε τιποτα νεους που δεν εχουν κανει χλμ.
    Ασε εμας να ξερουμε.
    Βεβαια οτι δεν σκορπανε στα 20Κ κ δεν παιρνουνε κεφαλες στα χερια κ το κανουν (πιθανως) στα 60-70Κ ειναι επιτυχια.
    Βεβαια το να δεις Ducati με 100Κ χλμ ειναι σαν να δεις γυφτο παππου...εγω δεν εχω δει ακομα 39 χρονων.
    Ελα ρε υπάρχουν και αξιοπιστα μοντελα ντουκάτι.Εχω φιλαράκι με μονστερ του 2004 και 95000 χλ να το δουλευει χωρις προβλημα και εχοντας
    φαει 2 δυνατες στουκες η μια στον περιφερειακο με 150.
    Και εγω ειμαι τωρα στα 50000 χλμ στο 696 και να μην λεω μεγαλες κουβέντες δεν εχω καμμια μεγάλη ζημιά.
    Βεβαια το παω χαλαρά δεν το σπάω αλλα δε νομίζω οτι τα ντουκάτι ειναι για να τα σπάς.
    Στα χέρια του ντάλτον παιζει να αντεχε 2 μήνες.
    Στην ακρη τα οπαδικά ολα τα μηχανάκια εχουν τη χαρη τους αλλα τα ντουκάτι ειναι τα ατιμα ειναι

  13. #493
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.009
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Αυτό που σου έγραψε ο Αριστείδης λέω απλά ανέλυσα κάποια πράγματα παραπάνω ''αυτό που λέει είναι ότι τα on-off είναι υπερκοστολογημένα, άνευ πραγματικού λόγου...''

    Επιπλέον κάνεις λάθος για τα νέα SS ότι είναι βαρύτερα γιατί έχουν όλα τα έξτρα ηλεκτρονικά πάνω τους και ζυγίζουν περίπου στα ίδια κιλά. Ενδεικτικά το CBR600RR που είχα στην έκδοση με C-ABS ήταν 10 κιλα βαρύτερο. Το ίδιο μηχανάκι ε? Σκέψου τώρα πόσο ελαφριά είναι τα σύγχρονα SS. Να πω εδώ ότι και τα SS έχουν πάει αμέτρητα ταξίδια δικάβαλα συμπεριλαμβανομένου και εμού. 2 φίλοι πήγαν στην Πορτογαλία πριν κάποια χρόνια με ΖΧ10 08. Παρόλο λοιπόν που μιλάμε για ειδικές κατασκευές δεν κόπηκε κανένα απο τα δικάβαλα. Η άνεση είναι άλλο πράγμα που αν είναι να την πληρώνεις τόσα λεφτά παραπάνω δε θεωρώ πως αξίζει.

    Τι θέλω να πω με όλα αυτά που λέω? Ότι όλοι είναι χαζοί που παίρνουν μεγάλα ψηλά on off? Όχι φυσικά, και εγώ κάποια στιγμή ίσως πάρω Αφρικα ή V strom 1000. Θα είμαι χαζός? ΟΧΙ. Απλά όμως ποτέ δε θα δεχτώ ότι το Vstrom 1000 έχει όσο είχε το R1 που είχα. Ειναι απλά αστείο βάσει των υλικών που φοράνε. Απλά δεν έχει κανένας άλλη επιλογή αυτό λέω. Δεν είναι θέμα θύματος.



    Υ.Γ: Σε καμία περίπτωση δεν έχω παρεξηγηθεί ούτε σε έχω παρεξηγήσει. Για να εξηγούμεθα! Συζήτηση γίνεται.
    Οκ σε καλό δρόμο είμαστε,σκέψου τώρα πως η μόναδα abs που λες σωστά ειχε βάρος 10 κιλά τώρα την κάνανε 3!αντίστοιχα διάφορους αλλους εγκεφάλους κλπ έχουν ρίξει τρελή εξέλιξη και στο να υπάρχουν αλλά και να έχουν χαμηλό βάρος.αντίστοιχα και αυτό είναι μεγάλο κοστολόγιο που θα πληρώσεις!
    Και όχι μόνο αυτα,cornering abs,συνδεσιμοτητες,gps στην οθόνη,cornering lights,adaptive cruise control και άπειρη δουλεια σε αεροσυραγγες ώστε να είναι 2 ατομα άνετα και σταθερα και πολλα ακόμα ανεβάζουν τις τιμές.
    Ναι σε ενα ss μπορεί να μην τα θες αλλά σε ον οφ που θα ταξιδέψεις τα θες!
    Οποτε ποιός θα τα πληρωσει όλα αυτά?
    Επίσης πληρώνεις και τη γενικη αυξηση των τιμών σε όλα απο το 2005 εως τώρα και τον πληθωρισμό...
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 18/11/2022 στις 17:27.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  14. #494
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    753
    Σορι αλλα δεν γουσταρουν ολοι μα στριβουν με τους αγκωνες στην ασφαλτο, ουτε να ταξιδευουν σολο, ουτε να πιανουν 270+

    Η αγορα εχει μηχανες για καθε γουστο και τσεπη.

    Ειναι οπως τα SUV στα αμαξια. Δεν στριβουν οπως τα χαμηλα αλλα προσφερουν για το ιδιο μηκος περισσοτερους χωρους, μεγαλυτερη ανεση, ευκολοτερο βαλε -βγαλε τα παιδια στα καθισματακια, καλυτερη εποπτεια του δρομου αφου καθεσαι ψηλοτερα, κλπ


    Ετσι και τα SUV των 2 τροχων τα ADV. Προσφερουν χωρους, δυνατοτητα για φορτωμα, 2 ανετες θεσεις, αλογα, ροπες, ηλεκτρονικα, χαρτες, κλπ. Το παιρνεις και γυριζεις τον κοσμο, ετσι νομιζεις τουλαχιστον αλλα κι αυτος με το ss μπορει να νομιζει οτι ειναι ο Ροσσι.

    Peace.

  15. #495
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    είπα να το γράψω πιο πριν αλλά δεν το έκανα γιατί φοβήθηκα ότι μπορεί να θίξω άθελα μου κάποιον , θα το κάνω παρόλα αυτά εξηγώντας οτι δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό που θα πω αλλά δεν παύει να είναι ένα γεγονός.

    Υπάρχει λοιπόν το φαινόμενο του σεΐχη , ο σεΐχης λοιπόν μια χαρά ξέρει από οχήματα και εχει κρίση σωστή αλλά φτάνει σε σημείο να αποκαλεί παρτάλια τις "απλές" lamborgini (που για όλο τον υπόλοιπο πλανήτη είναι exotic supercar) γιατί πολύ απλά τις συγκρίνει με μια από τις bugati bolide που έχει στη κατοχή του .

    Όταν λοιπόν εγώ (και αρκετοί ακόμα) που όταν βλέπω ένα "ταπεινό" ford focus rs το βλέπω σαν ενα εργαλείο συγκινήσεων που ελάχιστοι μπορούνε να το πάνε στα όρια του, κοιτάζω το σεΐχη να λέει αυτά που λέει αναρωτιέμαι ..."τι λεει τώρα αυτός αυτος;" . Ο σεΐχης όμως ξέρει τι λέει από την πλευρά του...

    Αυτό λέγεται κορεσμός , όταν φτάνεις στο ζενίθ και τίποτα άλλο δεν σε ικανοποιεί.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2019, 23:44
  2. Για να ετοιμαζομαστε για Ιουλιο σιγα-σιγα!
    από Vstrommer71 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2010, 17:05
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2007, 17:24
  4. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2006, 22:14
  5. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2005, 17:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF