Σελίδα 50 από 76 ΠρώτοΠρώτο ... 40454647484950515253545560 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 736 έως 750 από 1132

Θέμα: Πάμε σιγά σιγά για την αλλαγή.

  1. #736
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από aris19 Προβολή μηνύματος
    Αφού μπήκαν και τα γυμνά στο παιχνίδι, δες και το F900R. Το πήρα τον Απρίλιο του 2021 και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δες τις εντυπώσεις μου εδώ και σε ένα ποστ λίγο παρακάτω από αυτό. Πιο πάνω γράφει εντυπώσεις και ο Viking που είναι επίσης κάτοχος. Για οτιδήποτε άλλο στείλε μου προσωπικό μήνυμα
    Σε γυμνό θα πάω καθαρά σε στρογγυλοφάναρο!
    Είναι ίσως το πιο βασικό πράγμα που έχω ένα ιδιαίτερο φετιχ.
    The Dirty Harry

  2. #737
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Από τα γυμνά που κοιτάω σοβαρά είναι το XSR 900 (το οποίο να είμαι ειλικρινής κοντράρει την Multi στο κεφάλι μου)
    Τα νέα γυμνά της Ducati οπτικά δε μαρέσουν, κινούνται σε πιο Sport στυλ από όσο θα ήθελα.
    Τώρα γλυκοκοιτάω και από Triumph αλλά με σοβαρή αμφιβολία λόγω απαράδεκτης αντιπροσωπείας.
    Και το CB650R Από Honda.
    Το BMW μου κάθεται κάπως λόγω κυβικών του.
    Το xsr900 μαζεύει πολύ γρήγορα χλμ, θέλει το στυλ αναβάτη να ειναι αθλητικό. Αργά δε το πας με αυτό το μηχανάκι

    Αντιθέτως το cb650r έχει και αυτό ωραία στοιχεία αισθητικά για να παντρέψει την διαχρονικότητα αλλα ειναι τοσο σπορ όσο χρειάζεται στον δρόμο, ρολάρει ωραία χωρις να σε πριζωνει.
    στην πίστα θα μπαίνει με ταχύτητα στην στροφή γιατί ως φυσικό μαζεύει πιο αργά χλμ από 1000ρια
    Επίσης ένα ωραίο σπορτ νακετ είναι το τραιουμφ τριντεντ 660
    Πιο ροπάτο και ευκίνητο από το cb650r αλλά και πιο μικροκαμωμένο

  3. #738
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Το xsr900 μαζεύει πολύ γρήγορα χλμ, θέλει το στυλ αναβάτη να ειναι αθλητικό. Αργά δε το πας με αυτό το μηχανάκι

    Αντιθέτως το cb650r έχει και αυτό ωραία στοιχεία αισθητικά για να παντρέψει την διαχρονικότητα αλλα ειναι τοσο σπορ όσο χρειάζεται στον δρόμο, ρολάρει ωραία χωρις να σε πριζωνει.
    στην πίστα θα μπαίνει με ταχύτητα στην στροφή γιατί ως φυσικό μαζεύει πιο αργά χλμ από 1000ρια
    Επίσης ένα ωραίο σπορτ νακετ είναι το τραιουμφ τριντεντ 660
    Πιο ροπάτο και ευκίνητο από το cb650r αλλά και πιο μικροκαμωμένο
    Απλά το XSR λέγεται είναι πιο ήπιο από το π.χ. mt09 που φοράνε το ίδιο μοτέρ.
    Αυτό για 2 λόγους
    1ον έχει μακρύτερο ψαλίδι
    2ον είναι πιο βαρύ.
    Αν το MT-09 έχει έναν Linear κινητήρα και το XSR Θεωρείται πιο ήπιο από το MT τότε στο κεφάλι μου είναι μια καλή επιλογή.
    Επιλογή που υπενθυμίζω ακυρώνει εντελώς το δικάβαλο .
    The Dirty Harry

  4. #739
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Απλά το XSR λέγεται είναι πιο ήπιο από το π.χ. mt09 που φοράνε το ίδιο μοτέρ.
    Αυτό για 2 λόγους
    1ον έχει μακρύτερο ψαλίδι
    2ον είναι πιο βαρύ.
    Αν το MT-09 έχει έναν Linear κινητήρα και το XSR Θεωρείται πιο ήπιο από το MT τότε στο κεφάλι μου είναι μια καλή επιλογή.
    Επιλογή που υπενθυμίζω ακυρώνει εντελώς το δικάβαλο .
    Γεωμετρικές είναι η διάφορες το μοτερ και ρυθμίσεις του το ίδιο εκρηκτικές.
    Αν είναι οκ αυτό για σένα είναι οκ, αν αναζητάς ένα πιο βόλταδικο με γκάζι νομίζω δεν είναι αυτό που θα ήθελες

  5. #740
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.994
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Από τα γυμνά που κοιτάω σοβαρά είναι το XSR 900 (το οποίο να είμαι ειλικρινής κοντράρει την Multi στο κεφάλι μου)
    Τα νέα γυμνά της Ducati οπτικά δε μαρέσουν, κινούνται σε πιο Sport στυλ από όσο θα ήθελα.
    Τώρα γλυκοκοιτάω και από Triumph αλλά με σοβαρή αμφιβολία λόγω απαράδεκτης αντιπροσωπείας.
    Και το CB650R Από Honda.
    Το BMW μου κάθεται κάπως λόγω κυβικών του.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Απλά το XSR λέγεται είναι πιο ήπιο από το π.χ. mt09 που φοράνε το ίδιο μοτέρ.
    Αυτό για 2 λόγους
    1ον έχει μακρύτερο ψαλίδι
    2ον είναι πιο βαρύ.
    Αν το MT-09 έχει έναν Linear κινητήρα και το XSR Θεωρείται πιο ήπιο από το MT τότε στο κεφάλι μου είναι μια καλή επιλογή.
    Επιλογή που υπενθυμίζω ακυρώνει εντελώς το δικάβαλο .
    Όπως σου ξαναέγραψα, στα προηγούμενης γενιάς τα XSR900 ήταν πιο καγκούρικα λόγω θέσης οδήγησης (τα έχω οδηγήσει και τα τρία με τον CP3 δλδ και το Tracer 900).

    Στα νέας γενιάς έχω οδηγήσει ΜΟΝΟ το XSR900 οπότε δε ξέρω αν έχει πιο ήπιο χαρακτήρα λόγω μακρύτερου ψαλιδιού ή κινητήρα (για το δεύτερο αμφιβάλλω, για το πρώτο δεν γνωρίζω). Αυτό που ξέρω -ασχέτως σύγκρισης με το ΜΤ-09- είναι πως το XSR900 πρέπει να έχεις πείρα για να το πας, δεν είναι εύκολη μηχανή. Έχει απίστευτες επιταχύνσεις λόγω QS και απίστευτη έκρηξη ο κινητήρας. Είναι κανίβαλος έτσι και αλλιώς.

    Και μια γενική τοποθέτηση που έχω επαναλάβει νωρίτερα σε προηγούμενο σχόλιο στο παρόν θέμα, αλλά τη διατυπώνω με συμπάθεια.
    Δεν συμφωνώ απόλυτα στις αγορές μοτοσυκλέτας με το συναίσθημα. Ναι μεν, αλλά... ακόμη και σε μια συναισθηματική επιλογή τίθενται κάποια όρια. Μοτοσυκλέτες μη κατάλληλες για τη χρήση ή που υπερβαίνουν κατά πολύ τις δυνατότητες που ΜΟΝΟ η εμπειρία ετών μπορεί να δώσει, τείνουν να γίνουν δυσάρεστες στη χρήση και ακόμη χειρότερα να επιφέρουν ατυχείς στιγμές.

    Εγώ στη θέση σου δεν θα έφευγα από τους δυο κυλίνδρους και επίσης μιλώντας για γυμνά δε θα έφευγα από τα 750cc για κανέναν λόγο. Το να μαθαίνεις μια μοτοσυκλέτα της οποίας σταδιακά μπορείς (πιθανόν) να φτάσεις τα όρια της, είναι μια διαδικασία εκπαίδευσης και διασκέδασης. Τα 3K του CP3 (οριακό ναι δίνω για το Tracer 900) και τα 4Κ των 1000cc -είναι ισχυρή μου πεποίθηση- πως δεν είναι ακόμη για εσένα και ξέρω ότι γράφοντας σου το πιθανότερο είναι να σε εξιτάρω περισσότερο να πας προς τα εκεί γιατί είναι στη φύση του μοτοσυκλετιστή να αναζητά τα όρια του. Όμως οφείλω να στο γράψω.

    Όπως επίσης ξαναέγραψα, αν πας από τώρα -τόσο νωρίς- σε τέτοια μοντέλα τι θα κάνεις σε 10 χρόνια; Υπάρχει μια πορεία που οφείλεις να διανύσεις, δεν είναι οικονομικό το θέμα. Δηλαδή υποθετικά συζητώντας, ΑΝ σου άρεσε το Tuono V4 και ΑΝ μπορούσες να το αγοράσεις το να σου συστήσω να το πάρεις και το πάρεις τελικά... για εμένα θα ήταν σα να σε στέλνω να φας το κεφάλι σου (ακραίο το παράδειγμα χάριν συζήτησης). Από ΤΑ700 δεν πας σε Tuono V4 με 1-2 χρόνια μοτοσυκλετιστικής εμπειρίας, είναι πολύ απλό και ξεκάθαρο.
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 26/11/2022 στις 14:48.

  6. #741
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Όταν οδήγησα το MT-09 SP με τον πρώτο CP3, είδα ότι λόγω ομαλής-γραμμικής λειτουργίας σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, μπορεί να πάει ήπια και να ευχαριστηθείς αστική μετακίνηση. Τώρα ναι, αν ο άλλος ανοίγει τέρμα γκάζι και δουλεύει με τη μία πάνω από 6.000 rpm, θα αιφνιδιαστεί μοιραία, αν δεν έχει μυηθεί σε ισχυρές μοτοσυκλέτες.

    Πιστεύω όμως ότι με σύνεση, μπορείς να το εξερευνήσεις σταδιακά, χωρίς να ψάχνεις τα όριά του από τους πρώτους μήνες κατοχής. Άλλωστε αν το δουλεύεις με την ήπια χαρτογράφηση στο γκάζι, θυμίζει MT-07.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  7. #742
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Όπως σου ξαναέγραψα, στα προηγούμενης γενιάς τα XSR900 ήταν πιο καγκούρικα λόγω θέσης οδήγησης (τα έχω οδηγήσει και τα τρία με τον CP3 δλδ και το Tracer 900).

    Στα νέας γενιάς έχω οδηγήσει ΜΟΝΟ το XSR900 οπότε δε ξέρω αν έχει πιο ήπιο χαρακτήρα λόγω μακρύτερου ψαλιδιού ή κινητήρα (για το δεύτερο αμφιβάλλω, για το πρώτο δεν γνωρίζω). Αυτό που ξέρω -ασχέτως σύγκρισης με το ΜΤ-09- είναι πως το XSR900 πρέπει να έχεις πείρα για να το πας, δεν είναι εύκολη μηχανή. Έχει απίστευτες επιταχύνσεις λόγω QS και απίστευτη έκρηξη ο κινητήρας. Είναι κανίβαλος έτσι και αλλιώς.

    Και μια γενική τοποθέτηση που έχω επαναλάβει νωρίτερα σε προηγούμενο σχόλιο στο παρόν θέμα, αλλά τη διατυπώνω με συμπάθεια.
    Δεν συμφωνώ απόλυτα στις αγορές μοτοσυκλέτας με το συναίσθημα. Ναι μεν, αλλά... ακόμη και σε μια συναισθηματική επιλογή τίθενται κάποια όρια. Μοτοσυκλέτες μη κατάλληλες για τη χρήση ή που υπερβαίνουν κατά πολύ τις δυνατότητες που ΜΟΝΟ η εμπειρία ετών μπορεί να δώσει, τείνουν να γίνουν δυσάρεστες στη χρήση και ακόμη χειρότερα να επιφέρουν ατυχείς στιγμές.

    Εγώ στη θέση σου δεν θα έφευγα από τους δυο κυλίνδρους και επίσης μιλώντας για γυμνά δε θα έφευγα από τα 750cc για κανέναν λόγο. Το να μαθαίνεις μια μοτοσυκλέτα της οποίας σταδιακά μπορείς (πιθανόν) να φτάσεις τα όρια της, είναι μια διαδικασία εκπαίδευσης και διασκέδασης. Τα 3K του CP3 (οριακό ναι δίνω για το Tracer 900) και τα 4Κ των 1000cc -είναι ισχυρή μου πεποίθηση- πως δεν είναι ακόμη για εσένα και ξέρω ότι γράφοντας σου το πιθανότερο είναι να σε εξιτάρω περισσότερο να πας προς τα εκεί γιατί είναι στη φύση του μοτοσυκλετιστή να αναζητά τα όρια του. Όμως οφείλω να στο γράψω.

    Όπως επίσης ξαναέγραψα, αν πας από τώρα -τόσο νωρίς- σε τέτοια μοντέλα τι θα κάνεις σε 10 χρόνια; Υπάρχει μια πορεία που οφείλεις να διανύσεις, δεν είναι οικονομικό το θέμα. Δηλαδή υποθετικά συζητώντας, ΑΝ σου άρεσε το Tuono V4 και ΑΝ μπορούσες να το αγοράσεις το να σου συστήσω να το πάρεις και να το πάρεις για εμένα θα ήταν σα να σε στέλνω να φας το κεφάλι σου (ακραίο το παράδειγμα χάριν συζήτησης). Από ΤΑ700 δε πας σε Tuono V4 με 1-2 χρόνια μοτοσυκλετιστικής εμπειρίας, είναι πολύ απλό και ξεκάθαρο.
    Δεν είμαι αντιδραστικός. Το ακούω αυτό που μου λες .
    Χαζή ερώτηση ξέρω, αλλά και το XSR900 είναι μοντέλο εμπορικό τύπου Tracer που σημαίνει ότι δεν παίζει Test Drive?
    Έστω να κάτσω πάνω του να το δω γιατί μπορεί να μην μου κάθεται καλά λόγω σωματότυπου.
    The Dirty Harry

  8. #743
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Όχι τετρακύλινδρα.
    Μαξ 3 κυλίνδρους.
    Όχι πάνω από 1000cc.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Από τα γυμνά που κοιτάω σοβαρά είναι το XSR 900 (το οποίο να είμαι ειλικρινής κοντράρει την Multi στο κεφάλι μου)
    Τα νέα γυμνά της Ducati οπτικά δε μαρέσουν, κινούνται σε πιο Sport στυλ από όσο θα ήθελα.
    Τώρα γλυκοκοιτάω και από Triumph αλλά με σοβαρή αμφιβολία λόγω απαράδεκτης αντιπροσωπείας.
    Και το CB650R Από Honda.
    Το BMW μου κάθεται κάπως λόγω κυβικών του.
    Το cbr είναι 4κυλινδρο

  9. #744
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Το cbr είναι 4κυλινδρο
    το 650? Όντως?
    Άκυρο λοιπον.
    The Dirty Harry

  10. #745
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    το 650? Όντως?
    Άκυρο λοιπον.
    Αν συμβιβαστείς με την ιδέα της triumph ρίξε μια ματιά στο trident 660, έχω την εντύπωση ότι καλύπτει όλα σου τα θέλω με το παραπάνω

  11. #746
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Αν συμβιβαστείς με την ιδέα της triumph ρίξε μια ματιά στο trident 660, έχω την εντύπωση ότι καλύπτει όλα σου τα θέλω με το παραπάνω
    Απλα έιμαι 183 και 115 κιλά.
    Νιώθω ότι θα λιώσει από κάτω μου το συγκεκριμένο.
    The Dirty Harry

  12. #747
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Απλα έιμαι 183 και 115 κιλά.
    Νιώθω ότι θα λιώσει από κάτω μου το συγκεκριμένο.
    Αν δεν το δοκιμάσεις δεν μπορείς να ξέρεις , φυσικά αυτό ισχύει για όλα τα άλλα που κοιτάς σε γυμνά

    https://youtu.be/f-pW29JJ_5s

  13. #748
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.417
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Πέρναγα μερικά χλμ χώμα σε διακοπές με CB1200.
    Απροβλημάτιστο το καημένο αλλά ρε συ lykourgi δεν τον λυπάσαι; είναι ζώα ρε συ.
    Θα κατέβει με μικρή εμπειρία παγωμένη κατηφόρα με το εργοστάσιο; Ανάμεσα στα αυτοκίνητα σαν να καβαλάει ταύρο;
    Εδώ σε ταξίδι υπάρχουν φορές που λες: κοίτα το ζώο τι βγάζει, βάζει κ.λπ.
    1200????ποτε βγηκε τετοιο??
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  14. #749
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    1200????ποτε βγηκε τετοιο??
    Είσαι και παλαιουρας, ντροπή
    Πριν γίνει 1300

  15. #750
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.417
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Είσαι και παλαιουρας, ντροπή
    Πριν γίνει 1300
    ρε το ψαχνω και δεν το βρισκω,ή εχω παθει αλτσχαιμερ,ή πριν το 1300,ηταν 1100.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2019, 23:44
  2. Για να ετοιμαζομαστε για Ιουλιο σιγα-σιγα!
    από Vstrommer71 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2010, 17:05
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2007, 17:24
  4. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2006, 22:14
  5. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2005, 17:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF