Για αυτό σας το έβαλα. Από κάλυψη θα είναι πολύ καλό. Ακόμη και για μας τους ψηλούς.
Για να δούμε και πόσο θα κοστολογηθεί στο EU.
Για αυτό σας το έβαλα. Από κάλυψη θα είναι πολύ καλό. Ακόμη και για μας τους ψηλούς.
Για να δούμε και πόσο θα κοστολογηθεί στο EU.
Δεν το παρακολουθώ καθημερινά το θέμα αλλά Ιταλία και Γερμανία ήταν οι πρώτες που βγήκαν οι φήμες μετά την EICMA.
Δεν έχω δει κάπου επιβεβαίωση και για την Honda τελικές τιμές θα είναι μόνο όταν ανέβουν στα site τους.
Και από όσα ξέρω περιμένουν να το κάνουν για όλες τις EU χώρες μαζί μια που το distribution section είναι κοινό.
Από την τιμή των Ιταλών εμείς υπολογίζουμε κάπου 700-1000 πάνω.
Η αρχική τιμή των πρώτων συζητήσεων για Ελλάδα ήταν κάπου στα 11600 αλλά μάλλον αυτό δεν...
Σε αναμονή!
90+ άλογα από On/Off των 750cc δεν είναι απλά καλούλικα, είναι κορυφαία. Προσωπικά αμφέβαλλα ότι θα φέρει τον κινητήρα με τα άλογα αυτούσια όπως στο στρητάδικο. Και αντικειμενικά δε θα ήταν απαραίτητο αν ήταν πιο ροπάτο. Αλλά η αλήθεια είναι πως τα άλογα επικοινωνιακά είναι ατού.
Προσωπικά για το συγκεκριμένο μοντέλο θα ήθελα δυο πράγματα. Tubeless και 19/17 γιατί αποδεδειγμένα μια χαρά χώμα κάνεις και με αυτές τις διαστάσεις τροχών και στην άσφαλτο είσαι πολύ καλύτερος. Και επειδή και η ίδια η Honda το πλασάρει όχι μόνο ως παντώς εδάφους αλλά και ως παντώς αποστάσεων γενικότερα θεωρώ ότι θα ταίριαζε περισσότερο στο χαρακτήρα της.
Πάντως και έτσι τη βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.
Tο καλούλικα πάει για την παντελή απουσία ρυθμίσεων στις αναρτήσεις πχ.
Συμφωνώ για τον κινητήρα, φαίνεται πως θα είναι άλλο ένα best seller για την Honda. Τα άλογα έχουν πάψει να με απασχολούν πια, αν είναι αρκετά (για μένα οτιδήποτε από 30-40 και πάνω είναι υπεραρκετό) και η λειτουργία είναι οικονομική με ενδιαφέρει.
Ομολογώ πως θα προτιμούσα να την εμφανίσουν με detuned engine με καμιά 75αρα το πολύΑλλά....ανταγωνισμός.
Σε γενικές γραμμές πιστεύω πως όλοι συμφωνούμε πως αυτή θα είναι η προσέγγιση απλά νομίζω πως θα είναι αναβαθμισμένη προς το: "τα κάνω όλα αρκετά καλά".
Η Honda έχει παρουσιάσει πολλές μοτοσυκλέτες οι οποίες παρ' όλο είχαν περιορισμένες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις ήταν πολύ σωστά σεταρισμένες από το εργοστάσιο και ελπίζω πως τo Transalp 750 θα είναι μια από αυτές. Το σχέδιο της μοιάζει σχετικά συντηρητικό, από την άλλη αυτό δίνει και μια διαχρονικότητα, απλές και καθαρές γραμμές. Μου αρέσει.
Πολυσουγιάς θα είναι με σύγχρονο κινητήρα και φιλοσοφία από τα παλιά.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Στέφανο ως προς τη διάσταση των ζαντών. Όταν θες κάτι που τα κάνει όλα σε ανεκτό επίπεδο το 19-17 Tubeless λύνει χέρια. Προφανώς δεν το έκαναν λόγω κόστους των ζαντών αυτών συγκριτικά με τις κλασσικές με σαμπρέλα.
Από εκεί και πέρα για κάποιον που θα το πάρει για να κάνει πιο σοβαρό χώμα και χειμώνα κυρίως, ακόμη και 40 άλογα να ήταν είναι πολλά. Ο λόγος είναι γιατί τα τακουνάτα ελαστικά δεν αντέχουν ταχύτητες πάνω απο 120km. Δυστυχώς πλέον τους περιορισμούς τους βάζει η εξέλιξη των ελαστικών που έχει μείνει πολύ πίσω σε αυτόν τον τομέα. Ένα λάστιχο δηλαδή που και θα αντέχει υψηλές ταχύτητες ώστε να εκμεταλλεύεσαι το γκάζι που έχουν τα μεγάλα και να μην πηγαίνεις όσο τα παπιά, αλλά και θα αποδίδει στο χώμα. Δεν ξέρω καν αν μπορεί να υπάρξει τέτοιο υλικό (πρόσμιξη) που θα αντέχει βέβαια απλά θεωρώ αστείο να συζητάμε για ιπποδύναμη σε ψηλά μηχανάκια που βγήκαν για χώμα αλλά με χωμάτινα λάστιχα αναγκαστικά θα τα πας όπως τα 300αρια.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Καλημέρα Corpse , προσφατα εδωσα την Μοτο μου που ειχα το triumph tiger 1200 Και αντιμετώπιζα τα θέματα τα γνωστα ... δεν μπορώ να ξεχάσω το ποσο με βοήθησες και εκτενώς τηλεφωνικά με κατατόπισες στις καλοκαιρινές περιπέτειες που ειχα με την αντιπροσωπεία , για να μην φλυαρώ θα σου ελεγα πως και εγω ειμαι ακριβώς στην ιδια αναζήτηση - στο ιδιο μπάτζετ αποκλείoντας: triumph ( δεν ξανατραβάω τα ιδια με το 1 συνεργείο εντος Αττικής και γελοίες συμπεριφορές ) , ducati ( Λόγω συντήρησης - κοστους ) , BMW GS διοτι θεωρώ οτι τα 15 .000 η τα 17000 ήτοι υπεραρκετά για αγορά μεταχειρισμένης μοτο 7 ετίας 1250-1200, μέσος ορος μεταχειρισμένου στο car ) ενώ τα μικρομεσαία της μοντέλα μου περνάνε αδιάφορα μετα την αποφαση της να στραφεί για συνεργασία με κινέζικες κατασκευαστικές κινητήρων Loncin κλπ που για να μην παρεξηγηθώ δεν θεωρώ οτι ειναι κακές εταιρείες , ουτε ειμαι προκατειλημμένος , απλα έκαστος στο είδος του και αναλογα να κοστολογεί . Δεν θα εμπαινα στον κόπο καν να κοιτάξω για ΚΤΜ , εχω αρκετές εμπειρίες με την πρωην 1200 οποτε δεν θα αντέξω νέες περιπέτειες . Στρέφοντας το ενδιαφέρον προς τον Ιάπωνα βλέπουμε οτι η Yamaha προσφέρει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο . Ομως , για εναν σαν και εμενα που εχει το 30χρονο ''backpack'' του να τον ακολουθάει πιστά σε καθε ταξίδι ευρωπαϊκό και μη δεν θεωρώ οτι ειναι το πιο ανετο / ξεκούραστο της κατηγορίας οποτε σιγα σιγα το αποκλείω . Απο την αλλη αντικρούεται το v strom 1050 με το versys 1000 τα οποια ταξιδεύουν αμφότερα αρχοντικά με το βερσυς να υπερτερεί σε ομορφιά και τεχνολογία ( μιλώντας για το base / s μοντέλο ) και την σουζούκι με την σειρά της να βγαινει μπροστά με το δικτυο συνεργατών και την υπάρχων αντιπροσωπεία ( εισαγωγέα ) . Δεν θεωρώ σοφή κίνηση να δώσει καποιος 15000 σε μια ασταθής εταιρεία οπως ειναι αυτη τη στιγμή η Kawa . Οποιος καταφέρει να με ξεμπλέξει θα ειμαι ευγνώμων ...![]()
![]()
Τελευταία τροποποίηση από johnieblack; 23/01/2023 στις 12:42.
Δεν μου αρέσει τοσο οπτικά το v strom 1050 / 1000 , σε σχέση με το versys 1000 ,προτιμάω το kawasaki .Με φοβίζει ομως η εναλλαγή του εισαγωγέα και αντιπροσώπου και μου αφήνει ερωτήματα για το ποια θα ειναι η αντιμετώπιση σε καποιο ενδεχόμενο σοβαρό περιστατικό με την μοτοσυκλέτα εντος εγγύησης ή κάλυψη ανταλλακτικών . Οσον αφορά την αξιοπιστία , κυμαίνονται στα ιδια επίπεδα kawa - suzuki ?
Μα νομίζω δεν είναι στην ίδια κατηγορία τιμής. Τόσο λάθος θυμάμαι;
Το V-Strom είναι φθηνότερο με αρκετή διαφορά. Και για μένα πιο ολοκληρωμένο για ταξίδι λίγο πολύ σε κάθε έδαφος.
Από αξιοπιστία βιομηχανιών εγώ και τους 2 ψηλά τους έχω. Αλλά από αντιπροσωπεία, μόνο Suzuki για την ώρα.
Πήγαινε δες το 1000/1050 από κοντά. Κι εγώ από τα photo έλεγα τα ίδια αλλά από κοντά μου άρεσαν, κι ακόμη περισσότερο όταν τα οδήγησα.