Σελίδα 59 από 76 ΠρώτοΠρώτο ... 949545556575859606162636469 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 871 έως 885 από 1132

Θέμα: Πάμε σιγά σιγά για την αλλαγή.

  1. #871
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Για αυτό σας το έβαλα. Από κάλυψη θα είναι πολύ καλό. Ακόμη και για μας τους ψηλούς.
    Για να δούμε και πόσο θα κοστολογηθεί στο EU.

  2. #872
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Τώρα που το είδα καλύτερα ψιλοχοντρούλι μου φαίνεται. Καμία σχέση με το Τενερέ. Θα έχει εξαιρετική ανεμοκάλυψη λογικά.
    Δεν έχει καμιά σχέση με το ΤΕΝΕΡΕ πλήν του 21" μπροστινού. Εντελώς άλλη κατεύθυνση. Τυπικό TransAlp/Honda. Τα κάνω σχεδόν όλα καλούλικα και συμφέρω.

  3. #873
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skritikos Προβολή μηνύματος
    Για αυτό σας το έβαλα. Από κάλυψη θα είναι πολύ καλό. Ακόμη και για μας τους ψηλούς.
    Για να δούμε και πόσο θα κοστολογηθεί στο EU.
    10500 το απλό
    κοντά στα 12.000 το κομπλέ.
    Εκεί έχω ακούσει από πηγές.
    The Dirty Harry

  4. #874
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    10500 το απλό
    κοντά στα 12.000 το κομπλέ.
    Εκεί έχω ακούσει από πηγές.
    Δυστυχώς έχω ακούσει άλλα για GR. Αλλά ούτε οι ίδιοι που πρέπει δεν έχουν αποφασίσει ακόμη. Σε καμία χώρα EU.

  5. #875
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skritikos Προβολή μηνύματος
    Δυστυχώς έχω ακούσει άλλα για GR. Αλλά ούτε οι ίδιοι που πρέπει δεν έχουν αποφασίσει ακόμη. Σε καμία χώρα EU.
    Στην Ιταλία είχα διαβάσει στον ειδικό τύπο ότι κυμαίνονται στα 11.000 και στα 12500 που έχω την εντύπωση ότι έχουν δώσει τιμές.
    Δεν έχω πηγή και μπορεί να ήταν μούφα το άρθρο επομένως επιφυλάσσομαι.
    The Dirty Harry

  6. #876
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Στην Ιταλία είχα διαβάσει στον ειδικό τύπο ότι κυμαίνονται στα 11.000 και στα 12500 που έχω την εντύπωση ότι έχουν δώσει τιμές.
    Δεν έχω πηγή και μπορεί να ήταν μούφα το άρθρο επομένως επιφυλάσσομαι.
    Δεν το παρακολουθώ καθημερινά το θέμα αλλά Ιταλία και Γερμανία ήταν οι πρώτες που βγήκαν οι φήμες μετά την EICMA.
    Δεν έχω δει κάπου επιβεβαίωση και για την Honda τελικές τιμές θα είναι μόνο όταν ανέβουν στα site τους.
    Και από όσα ξέρω περιμένουν να το κάνουν για όλες τις EU χώρες μαζί μια που το distribution section είναι κοινό.

    Από την τιμή των Ιταλών εμείς υπολογίζουμε κάπου 700-1000 πάνω.
    Η αρχική τιμή των πρώτων συζητήσεων για Ελλάδα ήταν κάπου στα 11600 αλλά μάλλον αυτό δεν...
    Σε αναμονή!

  7. #877
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.992
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skritikos Προβολή μηνύματος
    Δεν έχει καμιά σχέση με το ΤΕΝΕΡΕ πλήν του 21" μπροστινού. Εντελώς άλλη κατεύθυνση. Τυπικό TransAlp/Honda. Τα κάνω σχεδόν όλα καλούλικα και συμφέρω.
    90+ άλογα από On/Off των 750cc δεν είναι απλά καλούλικα, είναι κορυφαία. Προσωπικά αμφέβαλλα ότι θα φέρει τον κινητήρα με τα άλογα αυτούσια όπως στο στρητάδικο. Και αντικειμενικά δε θα ήταν απαραίτητο αν ήταν πιο ροπάτο. Αλλά η αλήθεια είναι πως τα άλογα επικοινωνιακά είναι ατού.

    Προσωπικά για το συγκεκριμένο μοντέλο θα ήθελα δυο πράγματα. Tubeless και 19/17 γιατί αποδεδειγμένα μια χαρά χώμα κάνεις και με αυτές τις διαστάσεις τροχών και στην άσφαλτο είσαι πολύ καλύτερος. Και επειδή και η ίδια η Honda το πλασάρει όχι μόνο ως παντώς εδάφους αλλά και ως παντώς αποστάσεων γενικότερα θεωρώ ότι θα ταίριαζε περισσότερο στο χαρακτήρα της.
    Πάντως και έτσι τη βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.

  8. #878
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.410
    Πασών αποστασεων

  9. #879
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    90+ άλογα από On/Off των 750cc δεν είναι απλά καλούλικα, είναι κορυφαία. Προσωπικά αμφέβαλλα ότι θα φέρει τον κινητήρα με τα άλογα αυτούσια όπως στο στρητάδικο. Και αντικειμενικά δε θα ήταν απαραίτητο αν ήταν πιο ροπάτο. Αλλά η αλήθεια είναι πως τα άλογα επικοινωνιακά είναι ατού.

    Προσωπικά για το συγκεκριμένο μοντέλο θα ήθελα δυο πράγματα. Tubeless και 19/17 γιατί αποδεδειγμένα μια χαρά χώμα κάνεις και με αυτές τις διαστάσεις τροχών και στην άσφαλτο είσαι πολύ καλύτερος. Και επειδή και η ίδια η Honda το πλασάρει όχι μόνο ως παντώς εδάφους αλλά και ως παντώς αποστάσεων γενικότερα θεωρώ ότι θα ταίριαζε περισσότερο στο χαρακτήρα της.
    Πάντως και έτσι τη βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.
    Tο καλούλικα πάει για την παντελή απουσία ρυθμίσεων στις αναρτήσεις πχ.
    Συμφωνώ για τον κινητήρα, φαίνεται πως θα είναι άλλο ένα best seller για την Honda. Τα άλογα έχουν πάψει να με απασχολούν πια, αν είναι αρκετά (για μένα οτιδήποτε από 30-40 και πάνω είναι υπεραρκετό) και η λειτουργία είναι οικονομική με ενδιαφέρει.
    Ομολογώ πως θα προτιμούσα να την εμφανίσουν με detuned engine με καμιά 75αρα το πολύ Αλλά....ανταγωνισμός.

  10. #880
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.992
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skritikos Προβολή μηνύματος
    Tο καλούλικα πάει για την παντελή απουσία ρυθμίσεων στις αναρτήσεις πχ.
    Συμφωνώ για τον κινητήρα, φαίνεται πως θα είναι άλλο ένα best seller για την Honda. Τα άλογα έχουν πάψει να με απασχολούν πια, αν είναι αρκετά (για μένα οτιδήποτε από 30-40 και πάνω είναι υπεραρκετό) και η λειτουργία είναι οικονομική με ενδιαφέρει.
    Ομολογώ πως θα προτιμούσα να την εμφανίσουν με detuned engine με καμιά 75αρα το πολύ Αλλά....ανταγωνισμός.
    Σε γενικές γραμμές πιστεύω πως όλοι συμφωνούμε πως αυτή θα είναι η προσέγγιση απλά νομίζω πως θα είναι αναβαθμισμένη προς το: "τα κάνω όλα αρκετά καλά".
    Η Honda έχει παρουσιάσει πολλές μοτοσυκλέτες οι οποίες παρ' όλο είχαν περιορισμένες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις ήταν πολύ σωστά σεταρισμένες από το εργοστάσιο και ελπίζω πως τo Transalp 750 θα είναι μια από αυτές. Το σχέδιο της μοιάζει σχετικά συντηρητικό, από την άλλη αυτό δίνει και μια διαχρονικότητα, απλές και καθαρές γραμμές. Μου αρέσει.
    Πολυσουγιάς θα είναι με σύγχρονο κινητήρα και φιλοσοφία από τα παλιά.

  11. #881
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Στέφανο ως προς τη διάσταση των ζαντών. Όταν θες κάτι που τα κάνει όλα σε ανεκτό επίπεδο το 19-17 Tubeless λύνει χέρια. Προφανώς δεν το έκαναν λόγω κόστους των ζαντών αυτών συγκριτικά με τις κλασσικές με σαμπρέλα.

    Από εκεί και πέρα για κάποιον που θα το πάρει για να κάνει πιο σοβαρό χώμα και χειμώνα κυρίως, ακόμη και 40 άλογα να ήταν είναι πολλά. Ο λόγος είναι γιατί τα τακουνάτα ελαστικά δεν αντέχουν ταχύτητες πάνω απο 120km. Δυστυχώς πλέον τους περιορισμούς τους βάζει η εξέλιξη των ελαστικών που έχει μείνει πολύ πίσω σε αυτόν τον τομέα. Ένα λάστιχο δηλαδή που και θα αντέχει υψηλές ταχύτητες ώστε να εκμεταλλεύεσαι το γκάζι που έχουν τα μεγάλα και να μην πηγαίνεις όσο τα παπιά, αλλά και θα αποδίδει στο χώμα. Δεν ξέρω καν αν μπορεί να υπάρξει τέτοιο υλικό (πρόσμιξη) που θα αντέχει βέβαια απλά θεωρώ αστείο να συζητάμε για ιπποδύναμη σε ψηλά μηχανάκια που βγήκαν για χώμα αλλά με χωμάτινα λάστιχα αναγκαστικά θα τα πας όπως τα 300αρια.
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  12. #882
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/01/2022
    Μηνύματα
    15
    Καλημέρα Corpse , προσφατα εδωσα την Μοτο μου που ειχα το triumph tiger 1200 Και αντιμετώπιζα τα θέματα τα γνωστα ... δεν μπορώ να ξεχάσω το ποσο με βοήθησες και εκτενώς τηλεφωνικά με κατατόπισες στις καλοκαιρινές περιπέτειες που ειχα με την αντιπροσωπεία , για να μην φλυαρώ θα σου ελεγα πως και εγω ειμαι ακριβώς στην ιδια αναζήτηση - στο ιδιο μπάτζετ αποκλείoντας: triumph ( δεν ξανατραβάω τα ιδια με το 1 συνεργείο εντος Αττικής και γελοίες συμπεριφορές ) , ducati ( Λόγω συντήρησης - κοστους ) , BMW GS διοτι θεωρώ οτι τα 15 .000 η τα 17000 ήτοι υπεραρκετά για αγορά μεταχειρισμένης μοτο 7 ετίας 1250-1200, μέσος ορος μεταχειρισμένου στο car ) ενώ τα μικρομεσαία της μοντέλα μου περνάνε αδιάφορα μετα την αποφαση της να στραφεί για συνεργασία με κινέζικες κατασκευαστικές κινητήρων Loncin κλπ που για να μην παρεξηγηθώ δεν θεωρώ οτι ειναι κακές εταιρείες , ουτε ειμαι προκατειλημμένος , απλα έκαστος στο είδος του και αναλογα να κοστολογεί . Δεν θα εμπαινα στον κόπο καν να κοιτάξω για ΚΤΜ , εχω αρκετές εμπειρίες με την πρωην 1200 οποτε δεν θα αντέξω νέες περιπέτειες . Στρέφοντας το ενδιαφέρον προς τον Ιάπωνα βλέπουμε οτι η Yamaha προσφέρει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο . Ομως , για εναν σαν και εμενα που εχει το 30χρονο ''backpack'' του να τον ακολουθάει πιστά σε καθε ταξίδι ευρωπαϊκό και μη δεν θεωρώ οτι ειναι το πιο ανετο / ξεκούραστο της κατηγορίας οποτε σιγα σιγα το αποκλείω . Απο την αλλη αντικρούεται το v strom 1050 με το versys 1000 τα οποια ταξιδεύουν αμφότερα αρχοντικά με το βερσυς να υπερτερεί σε ομορφιά και τεχνολογία ( μιλώντας για το base / s μοντέλο ) και την σουζούκι με την σειρά της να βγαινει μπροστά με το δικτυο συνεργατών και την υπάρχων αντιπροσωπεία ( εισαγωγέα ) . Δεν θεωρώ σοφή κίνηση να δώσει καποιος 15000 σε μια ασταθής εταιρεία οπως ειναι αυτη τη στιγμή η Kawa . Οποιος καταφέρει να με ξεμπλέξει θα ειμαι ευγνώμων ...
    Τελευταία τροποποίηση από johnieblack; 23/01/2023 στις 12:42.

  13. #883
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johnieblack Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα Corpse , προσφατα εδωσα την Μοτο μου που ειχα το triumph tiger 1200 Και αντιμετώπιζα τα θέματα τα γνωστα ... δεν μπορώ να ξεχάσω το ποσο με βοήθησες και εκτενώς τηλεφωνικά με κατατόπισες στις καλοκαιρινές περιπέτειες που ειχα με την αντιπροσωπεία , για να μην φλυαρώ θα σου ελεγα πως και εγω ειμαι ακριβώς στην ιδια αναζήτηση - στο ιδιο μπάτζετ αποκλείoντας ( triumph , δεν ξανατραβάω τα ιδια με το 1 συνεργείο εντος Αττικής και γελοίες συμπεριφορές ) , ducati ( Λόγω συντήρησης - κοστους ) , BMW GS διοτι θεωρώ οτι τα 15 .000 η τα 17000 ήτοι υπεραρκετά για αγορά μεταχειρισμένης μοτο 7 ετίας 1250-1200( μέσος ορος μεταχειρισμένου στο car ) ενώ τα μικρομεσαία της μοντέλα μου περνάνε αδιάφορα μετα την αποφαση της να στραφεί για συνεργασία με κινέζικες κατασκευαστικές κινητήρων Loncin κλπ που για να μην παρεξηγηθώ δεν θεωρώ οτι ειναι κακές εταιρείες , ουτε ειμαι προκατηλλειμένος , απλα έκαστος στο είδος του και αναλογα να κοστολογεί . Δεν θα εμπαινα στον κόπο καν να κοιτάξω για ΚΤΜ , εχω αρκετές εμπειρίες με την πρωην 1200 οποτε δεν θα αντέξω νέες περιπέτειες . Στρέφοντας το ενδιαφέρον προς τον Ιάπωνα βλέπουμε οτι η Yamaha προσφέρει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο . Ομως , για εναν σαν και εμενα που εχει το 30χρονο ''backpack'' του να τον ακολουθάει πιστά σε καθε ταξίδι ευρωπαϊκό και μη δεν θεωρώ οτι ειναι το πιο ανετο / ξεκούραστο της κατηγορίας οποτε σιγα σιγα το αποκλείω . Απο την αλλη αντικρούεται το v strom 1050 με το versys 1000 τα οποια ταξιδεύουν αμφότερα αρχοντικά με το βερσυς να υπερτερεί σε ομορφιά και τεχνολογία ( μιλώντας για το base / s μοντέλο ) και την σουζούκι με την σειρά της να βγαινει μπροστά με το δικτυο συνεργατών και την υπάρχων αντιπροσωπεία ( εισαγωγέα ) . Δεν θεωρώ σοφή κίνηση να δώσει καποιος 15000 σε μια ασταθής εταιρεία οπως ειναι αυτη τη στιγμή η Kawa . Οποιος καταφέρει να με ξεμπλέξει θα ειμαι ευγνώμων ...
    Αν και δυσκολεύτηκα να το διαβάσω όπως το έχεις γράψει...

    Από όλα όσα ανέφερες και αν θες ταξίδι και ξεκούραστος και καλή τιμή, Suzuki V-Strom 1000/1050 είτε το προηγούμενο είτε το τελευταίο μοντέλο.
    Υποδειγματικό σε όλα του και μάλλον και το τελευταίο V.

  14. #884
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/01/2022
    Μηνύματα
    15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skritikos Προβολή μηνύματος
    Αν και δυσκολεύτηκα να το διαβάσω όπως το έχεις γράψει...

    Από όλα όσα ανέφερες και αν θες ταξίδι και ξεκούραστος και καλή τιμή, Suzuki V-Strom 1000/1050 είτε το προηγούμενο είτε το τελευταίο μοντέλο.
    Υποδειγματικό σε όλα του και μάλλον και το τελευταίο V.
    Δεν μου αρέσει τοσο οπτικά το v strom 1050 / 1000 , σε σχέση με το versys 1000 ,προτιμάω το kawasaki .Με φοβίζει ομως η εναλλαγή του εισαγωγέα και αντιπροσώπου και μου αφήνει ερωτήματα για το ποια θα ειναι η αντιμετώπιση σε καποιο ενδεχόμενο σοβαρό περιστατικό με την μοτοσυκλέτα εντος εγγύησης ή κάλυψη ανταλλακτικών . Οσον αφορά την αξιοπιστία , κυμαίνονται στα ιδια επίπεδα kawa - suzuki ?

  15. #885
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johnieblack Προβολή μηνύματος
    Δεν μου αρέσει τοσο οπτικά το v strom 1050 / 1000 , σε σχέση με το versys 1000 ,προτιμάω το kawasaki .Με φοβίζει ομως η εναλλαγή του εισαγωγέα και αντιπροσώπου και μου αφήνει ερωτήματα για το ποια θα ειναι η αντιμετώπιση σε καποιο ενδεχόμενο σοβαρό περιστατικό με την μοτοσυκλέτα εντος εγγύησης ή κάλυψη ανταλλακτικών . Οσον αφορά την αξιοπιστία , κυμαίνονται στα ιδια επίπεδα kawa - suzuki ?
    Μα νομίζω δεν είναι στην ίδια κατηγορία τιμής. Τόσο λάθος θυμάμαι;
    Το V-Strom είναι φθηνότερο με αρκετή διαφορά. Και για μένα πιο ολοκληρωμένο για ταξίδι λίγο πολύ σε κάθε έδαφος.

    Από αξιοπιστία βιομηχανιών εγώ και τους 2 ψηλά τους έχω. Αλλά από αντιπροσωπεία, μόνο Suzuki για την ώρα.
    Πήγαινε δες το 1000/1050 από κοντά. Κι εγώ από τα photo έλεγα τα ίδια αλλά από κοντά μου άρεσαν, κι ακόμη περισσότερο όταν τα οδήγησα.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2019, 23:44
  2. Για να ετοιμαζομαστε για Ιουλιο σιγα-σιγα!
    από Vstrommer71 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2010, 17:05
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2007, 17:24
  4. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2006, 22:14
  5. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2005, 17:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF