Σελίδα 9 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 45678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 143

Θέμα: Περί διήθησης

  1. #121
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    624
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Στα του θέματος το να δούμε ποιος είναι πιο καραγκιόζης στον δρόμο είναι απλό.
    Π.χ. δεν προβλέπεται κάτι στον Κώδικα για την διήθηση αλλά προβλέπεται για το κινητό , για την ζώνη για το αλκοολ, για την θέση που πρέπει να είναι το όχημα σου μέσα στα όρια της λωρίδας κίνησης .
    Έχω δει μηχανόβιους να μιλάνε στο κινητό?
    Ναι .
    Πόσους τέτοιους βλέπετε όμως κάθε μέρα συγκριτικά με το πόσους βλέπετε να οδηγούν ΙΧ. ? Είναι πιο εύκολο να μιλάς στο κινητό στο ΙΧ και πιο συχνό.
    Σαν συμπεριφορά , λοιπόν, ποια είναι η επικίνδυνη?
    Ο Χειριστής οχήματος 250 κιλών ή ο χειριστής ενός τόνου?
    Τι ζημιά θα πάθει ο ένας και τι ο άλλος?
    και οι δυο καραγκιοζηδες ειναι οπως και παρανομοι.

    Τα προβληματα ξεκινουν ομως οταν δυο που παρανομουν βρεθουν διπλα διπλα. Αυτος που οδηγει ΙΧ και μιλα στο τηλεφωνο ή στελνει viber δεν θα δει ποτε την μηχανη που κανει διηθηση, filtering αγγλιστι. Αν ο αναβατης μιλα και στο τηλεφωνο ή κρατα καφε, αρχιζουν και ζοριζουν πολυ τα πραγματα

    οσο για την ζημια, εξαρταται. Αν ο δικυκλος πεσει σε μαμα με καροτσι και ο ΙΧς σε παρκαρισμενο;


    @Nik0s_Dk, καταλαβαινω πολυ καλα τι λες, αλλα αν ζουσες στην Γερμανια φιλε μου που η διηθηση δεν επιτρεπεται ή θα εκανες αλλη δουλεια ή θα εβρισκες αλλο τροπο μετακινησης για πιο γρηγορα, ναι;

    Μαθαμε τοσα χρονια να βολευομαστε ετσι και δεν ειναι μονο η διηθηση. Ειναι το παρκαρισμα στα πεζοδρομια, ειναι τα γκαζια μολις ανοιξει ο δρομος λιγο, ειναι οι εξατμισεις που κανουν θορυβο και καλα για να μας ακουν ( θα επρεπε βεβαια να κοιτανε μπροστα για να γινει αυτο ) αλλα ταραζουν την ησυχια του κοσμου.

    Το πρωτο πραγμα που παρατηρει κανεις σε πολη της Ευρωπης ειναι η απουσια θορυβων σε σχεση με την Αθηνα και μολις κατσεις λιγες μερες και προσαρμοστεις ειναι το πρωτο πραγμα που σε ενοχλει μολις επιστρεψεις. Σε αυτον τον θορυβο εμεις οι μοτοσυκλετιστες ειμαστε πρωταθλητες

  2. #122
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Για ολα φταινε αυτοι με τις χονδροβεσπες.....

    Και αυτοι με τα χοντρο-onoff με τις τεραστιες βαλιτσες που δεν μπορουν να κανουν μια σφηνα της προκοπης.....

    Τελος... Οποιος γουσταρει να περιμενει στην σειρα για να ειναι ενταξει με τον κοκ....

    Να καθετε ΠΙΣΩ απο τα αυτοκινητα.... και οχι στα κενα που υπαρχουν και μπλοκαρουν ολους τους υπολοιπους παρανομους....

    Και αυτοι με τα πατινια......Να πανε αλλου....!

  3. #123
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    1.841
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Νίκος Παππάς Προβολή μηνύματος
    και οι δυο καραγκιοζηδες ειναι οπως και παρανομοι.

    Τα προβληματα ξεκινουν ομως οταν δυο που παρανομουν βρεθουν διπλα διπλα. Αυτος που οδηγει ΙΧ και μιλα στο τηλεφωνο ή στελνει viber δεν θα δει ποτε την μηχανη που κανει διηθηση, filtering αγγλιστι. Αν ο αναβατης μιλα και στο τηλεφωνο ή κρατα καφε, αρχιζουν και ζοριζουν πολυ τα πραγματα

    οσο για την ζημια, εξαρταται. Αν ο δικυκλος πεσει σε μαμα με καροτσι και ο ΙΧς σε παρκαρισμενο;


    @Nik0s_Dk, καταλαβαινω πολυ καλα τι λες, αλλα αν ζουσες στην Γερμανια φιλε μου που η διηθηση δεν επιτρεπεται ή θα εκανες αλλη δουλεια ή θα εβρισκες αλλο τροπο μετακινησης για πιο γρηγορα, ναι;

    Μαθαμε τοσα χρονια να βολευομαστε ετσι και δεν ειναι μονο η διηθηση. Ειναι το παρκαρισμα στα πεζοδρομια, ειναι τα γκαζια μολις ανοιξει ο δρομος λιγο, ειναι οι εξατμισεις που κανουν θορυβο και καλα για να μας ακουν ( θα επρεπε βεβαια να κοιτανε μπροστα για να γινει αυτο ) αλλα ταραζουν την ησυχια του κοσμου.

    Το πρωτο πραγμα που παρατηρει κανεις σε πολη της Ευρωπης ειναι η απουσια θορυβων σε σχεση με την Αθηνα και μολις κατσεις λιγες μερες και προσαρμοστεις ειναι το πρωτο πραγμα που σε ενοχλει μολις επιστρεψεις. Σε αυτον τον θορυβο εμεις οι μοτοσυκλετιστες ειμαστε πρωταθλητες
    Και αν είχε η γιαγιά μου ρόδες θα την λέγαμε πατίνι.

    Προφανώς μιλάω για σύγκρουση μεταξύ οχημάτων όχι οχημάτων και πεζών .
    Μιλάμε για την διήθηση και η μπάλα να μείνει στο γήπεδο όχι να την πετάμε στην εξέδρα.
    Οδηγούσα για 12 μέρες Ολλανδία-Βέλγιο-Γερμανία πριν λίγους μήνες.
    Δεν είδα κάτι ιδιαίτερο από οδική παιδία πέραν του σεβασμού στις διαβάσεις και τους ποδηλατοδρόμους.
    Οι κάγκουρες και η επιθετικότητα όμως ήταν ίδια αν όχι χειρότερη.
    Τώρα για το αν απαγορεύεται η διήθηση στην Γερμανία , χωρίς να είμαι σίγουρος , την αντιμετωπίζουν ως προσπέραση και επιτρέπεται κατά περίπτωση από τα αριστερά.
    where was Gondor when the Westfold fell?

  4. #124
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.659
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Και αυτοι με τα πατινια......Να πανε αλλου....!
    Γεια σου ρε Κωστακη με τις συγκαταβατικες αποψεις σου..!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #125
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    624
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Και αν είχε η γιαγιά μου ρόδες θα την λέγαμε πατίνι.

    Προφανώς μιλάω για σύγκρουση μεταξύ οχημάτων όχι οχημάτων και πεζών .
    Μιλάμε για την διήθηση και η μπάλα να μείνει στο γήπεδο όχι να την πετάμε στην εξέδρα.
    Οδηγούσα για 12 μέρες Ολλανδία-Βέλγιο-Γερμανία πριν λίγους μήνες.
    Δεν είδα κάτι ιδιαίτερο από οδική παιδία πέραν του σεβασμού στις διαβάσεις και τους ποδηλατοδρόμους.
    Οι κάγκουρες και η επιθετικότητα όμως ήταν ίδια αν όχι χειρότερη.
    Τώρα για το αν απαγορεύεται η διήθηση στην Γερμανία , χωρίς να είμαι σίγουρος , την αντιμετωπίζουν ως προσπέραση και επιτρέπεται κατά περίπτωση από τα αριστερά.
    Για διηθηση μιλαω κι εγω. Εχω δει παρασυρση πεζου απο μηχανη στην Βασ. Σοφιας που κανει διηθηση και ευτυχως δεν σκοτωθηκε κανεις. Μετα καυγαδιζαν για το ποιος ηταν πιο παρανομος, αυτος που εκανε διηθηση ή ο αλλος που περασε απο σημειο που δεν ειχε διαβαση.
    Οπως εχω δει και τυπισσα που το εριξε κατα λαθος στα παρκαρισμενα γιατι κατι παιχτηκε με τον καφε και το κινητο στην Βεικου, δεν καταλαβα.

    Οπως ειπα λοιπον και οι 2 παρανομοι ειναι. Προφανως οι οδηγουντες ΙΧ που στριβουν τσιγαρο, πινουν καφε, βαφονται, καυγαδιζουν στο τηλεφωνο, στελνουν viber, κλπ ειναι περισσοτεροι απο τους δικυκλους που κανουν κατι αναλογο, αν και ορισμενοι σκουτεραδες το παλευουν δυνατα

    Το θεμα ειναι οτι η διηθηση δεν ειναι νομιμη και πρεπει να βρεθει μια λυση γιατι αυτο που εχουμε ειναι επικινδυνο εκτος απο παρανομο και συμφωνα με αυτο που εγραψες πιο πριν, αν εμπλακουμε σε ατυχημα κανοντας διηθηση φταιμε, χωρις ναι μεν αλλα...

    Η δικη μου αποψη λεει να εφαρμοσουμε αυτο που υπαρχει αλλου, μονο οταν τα ΙΧ ειναι σταματημενα και οχι στις λωριδες που εχουν παρκαρισμενα στην μια πλευρα.

    Αλλα ξερεις κατι; Στο τελος δεν θα γινει τιποτα κι αν γινει δεν θα εφαρμοστει στην πραξη με ελεγχους, οπως απαγορευεται η κινηση ΙΧ στις λωφορειολωριδες αλλα μια χαρα κινουνται αφου κανεις δεν τους γραφει.

  6. #126
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    1.841
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Νίκος Παππάς Προβολή μηνύματος
    Για διηθηση μιλαω κι εγω. Εχω δει παρασυρση πεζου απο μηχανη στην Βασ. Σοφιας που κανει διηθηση και ευτυχως δεν σκοτωθηκε κανεις. Μετα καυγαδιζαν για το ποιος ηταν πιο παρανομος, αυτος που εκανε διηθηση ή ο αλλος που περασε απο σημειο που δεν ειχε διαβαση.
    Οπως εχω δει και τυπισσα που το εριξε κατα λαθος στα παρκαρισμενα γιατι κατι παιχτηκε με τον καφε και το κινητο στην Βεικου, δεν καταλαβα.

    Οπως ειπα λοιπον και οι 2 παρανομοι ειναι. Προφανως οι οδηγουντες ΙΧ που στριβουν τσιγαρο, πινουν καφε, βαφονται, καυγαδιζουν στο τηλεφωνο, στελνουν viber, κλπ ειναι περισσοτεροι απο τους δικυκλους που κανουν κατι αναλογο, αν και ορισμενοι σκουτεραδες το παλευουν δυνατα

    Το θεμα ειναι οτι η διηθηση δεν ειναι νομιμη και πρεπει να βρεθει μια λυση γιατι αυτο που εχουμε ειναι επικινδυνο εκτος απο παρανομο και συμφωνα με αυτο που εγραψες πιο πριν, αν εμπλακουμε σε ατυχημα κανοντας διηθηση φταιμε, χωρις ναι μεν αλλα...

    Η δικη μου αποψη λεει να εφαρμοσουμε αυτο που υπαρχει αλλου, μονο οταν τα ΙΧ ειναι σταματημενα και οχι στις λωριδες που εχουν παρκαρισμενα στην μια πλευρα.

    Αλλα ξερεις κατι; Στο τελος δεν θα γινει τιποτα κι αν γινει δεν θα εφαρμοστει στην πραξη με ελεγχους, οπως απαγορευεται η κινηση ΙΧ στις λωφορειολωριδες αλλα μια χαρα κινουνται αφου κανεις δεν τους γραφει.
    Είπα ότι δεν προβλέπεται πουθενά απαγόρευση για την διήθηση, ήτοι δεν είναι τυπικά παράνομο.
    where was Gondor when the Westfold fell?

  7. #127
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johny the Fox
    Εγγραφή
    21/11/2008
    Μηνύματα
    439
    Eπισης...

    https://www.gocar.gr/useful/law/4158...ta_diodia.html

    Ο εκνευρισμος δεν προκυπτει γιατι ο μοτοσυκλετιστης κανει οτι κανει αλλα γιατι ο αυτοκινητιστης δεν μπορει να κανει το ιδιο. Η λογικη χρησης του διτροχου στηριζεται κυριως στο οτι παει,οπου χωραει να παει ,χωρις βεβαια να παραβαινει τον κοκ .Σιγα μην κατσω μεσα στην βροχη η στο λιοπυρι και ο κουτακιας να με χαζευει με το βλεμμα της αγελαδας.
    κουκουρουκουκου

  8. #128
    Ελ προφεσόρ Το avatar του/της Nik0s_Dk
    Εγγραφή
    12/11/2014
    Μηνύματα
    690
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Νίκος Παππάς Προβολή μηνύματος

    @Nik0s_Dk, καταλαβαινω πολυ καλα τι λες, αλλα αν ζουσες στην Γερμανια φιλε μου που η διηθηση δεν επιτρεπεται ή θα εκανες αλλη δουλεια ή θα εβρισκες αλλο τροπο μετακινησης για πιο γρηγορα, ναι;

    Μαθαμε τοσα χρονια να βολευομαστε ετσι και δεν ειναι μονο η διηθηση. Ειναι το παρκαρισμα στα πεζοδρομια, ειναι τα γκαζια μολις ανοιξει ο δρομος λιγο, ειναι οι εξατμισεις που κανουν θορυβο και καλα για να μας ακουν ( θα επρεπε βεβαια να κοιτανε μπροστα για να γινει αυτο ) αλλα ταραζουν την ησυχια του κοσμου.

    Το πρωτο πραγμα που παρατηρει κανεις σε πολη της Ευρωπης ειναι η απουσια θορυβων σε σχεση με την Αθηνα και μολις κατσεις λιγες μερες και προσαρμοστεις ειναι το πρωτο πραγμα που σε ενοχλει μολις επιστρεψεις. Σε αυτον τον θορυβο εμεις οι μοτοσυκλετιστες ειμαστε πρωταθλητες
    Φίλε μου συνονόματε, κυνικά (χωρίς παρεξήγηση όμως) θα σου απαντησω ότι δεν με νοιαζει τη κάνουν στην γερμανία. Γιατι πχ θα μπορουσα να αντιπαραβάλω ξέρω γω την Ινδία ή το Βιετνάμ, με την έννοια οτι (αν εχεις δει ποτε σε βίντεο) εκει κινουνται σαν μυγες σε δίκυκλα και ολα κυλανε ¨αρμονικά" γι αυτούς..
    Εδώ γεννηθήκαμε ευτυχώς ή δυστυχώς, εδώ μεγαλώνουμε. Στην Γερμανία μπορεί να πληρώνονται στην ώρα τους και να παίρνουν μισθούς τόσο ικανοποιητικούς που να μη χρειάζονται να μετακινούνται όσο εγώ που φεύγω 8 το πρωι και γυρνάω 9 το βράδυ έχοντας κάνει σχεδόν καθημερινά τον γύρο της Αθήνας. Εδώ είμαστε και σε αυτό θα προσαρμοστούμε, εκτός και αν μπορούμε κάπως να το αλλάξουμε. Και οχι αφοριστικά, πονάει κεφάλι κοψει κεφαλι. Οποιαδήποτε αλλαγή για να έχει ουσία πρέπει να περιλαμβάνει τους πάντες. Και εκει είναι η δυσκολια. Και όπως προείπα, όχι δυστυχώς δεν υπάρχει εναλλακτική μετακίνηση έχοντας την εργασία που έχω τώρα. Το εννοώ, δεν το λέω ούτε για τη διαφωνία ούτε για στον αέρα. Επίσης αλήθεια δεν καταλαβαίνω το "απαγορεύεται" στο να περνάμε ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ξαναλέω οτι πραγματικά θα ήθελα να το δω.

    Δεν αντιλέγω ότι μέσα στην μοτοσυκλετιστική κοινότητα υπάρχουν άτομα οπως ακριβως τα περιγράφεις. Ωστόσο θεωρώ οτι ειναι η μειονότητα. Και ναι εχεις απόλυτο δίκιο για την ησυχία, κι ας μην μένω στο εξωτερικό αλλα 10 μέρες στο χωριό είναι ικανές να καταλάβω ακριβώς τι θες να πεις για την ησυχία.

    Α και κάτι τελευταίο. Στην Σερβία (Βελιγράδι και για λιγο που πήγα) τα μηχανάκια πάρκαραν νόμιμα σε πλατείες ή πεζοδρόμιο σε σημεία ορισμένα απο την τοπικη αστυνομία (Τάδε έφη μπράτε σερβος που ειδα να ξεπαρκάρει απο σημείο στην κεντρική πλατεια του βελιγραδιου και εβαλα τη δικη μου στη θέση του, δεν διασταύρωσα την πληροφορία). Σημεία που δεν εμποδίζουν προφανως καροτσακια ανθρώπους παιδιά κλπ. Κ υπάρχουν σημεια τέτοια στην Ελλάδα.


    Και μια παρατήρηση για τα διόδια που εβαλε το λινκ ο Johny the Fox. Στην Ρουμανία στα σύνορα για Σερβία, η ιδια η ταμίας της γέφυρας βγήκε από το παράθυρο και μας είπε να περασουμε μπροστά μιας και δεν πληρώνουμε κατι για την γεφυρα, στα συνορα οι φύλακες μας καλεσαν μπροστα να φύγουμε γρήγορα, και στα 300 μετρα κολλησαμε σε μια απιθανη κίνηση γιατί δεν χωρούσαμε να περάσουμε ανάμεσα σε 2 νταλίκες. Μας είδε ένας άνθρωπος 10 αυτοκίνητα μπροστά, ενημερωσε τους οδηγους, εβαλε την νταλικα μπροστα ο Ανθρωπος καλά ναναι, και ανοιξαν μια λωρίδα περί τα 40 αυτοκινητα να περάσουν 2 μακακες από την Ελλάδα (που είχαμε ΛΙΩΣΕΙ εκείνη τη στιγμη, η ζέστη στον αερα και από όλα τα αυτοκίνητα ηταν αποπνικτική). Οπότε αν είναι "κακό" να περνάμε μπροστά από τους οδηγούς των αυτοκινήτων ώστε να γλιτώνουμε ηλιο, βροχή ή και χρόνο, ας φτιάξουν epass για μηχανάκια. Μέχρι τότε όχι, ούτε ανήθικο είναι ούτε παράνομο. Και πάντα μιλάω ως ενας άνθρωπος που δεν θέλει να πληρώνει διόδια, αλλά πληρώνει όταν αποφασίζει για χψ λόγο να πάει από εθνική.

    Run, live to fly, fly to live, do or die
    Run, live to fly, fly to live, Aces high

  9. #129
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.042
    Εγώ απο το πρώτο κιόλας καταλαβαίνω οτι απαγορεύεται. Και στο λέει κάποιος που αγόρασε μηχανή το 2010 μόνο γι αυτό το λόγο, γιατί πήγαινα Μεταμόρφωση - ΓΛυφάδα κάθε μέρα. Τώρα πάω Πειραιά - Κηφισσιά κάθε μέρα......Και πάλι, ξεκινάω απο Π. Ράλλη και φτάνω Μεταμόρφωση μοόνο διήθηση...


    Άρθρο 5, παρ 8δ): 8. Στoυς oδηγoύς των oδικών oχημάτων απαγoρεύεται:
    δ) Nα κινoύνται πάνω σε κατά μήκoς διαγραμμίσεις (ιππαστί)

    Άρθρο 16, παρ 3.: 3. Τηρουμένων των διατάξεων της παραγράφου 1, σε oδoστρώματα πoυ
    είναι χωρισμένα σε δύo ή περισσότερες λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση με κατά μήκoς διαγραμμίσεις, oι oδηγoί oχημάτων υπoχρεoύνται να
    oδηγoύν αυτά μέσα στα όρια μιας λωρίδας και κατά τo δυνατόν στo μέσo
    αυτής.

    Αρθρο 17, παρ 6 6. O oδηγός, υπoχρεoύται μετά τo πρoσπέρασμα, να επαναφέρει τo όχημά
    τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς, χωρίς κίνδυνo γι’ αυτoύς
    πoυ πρoσπερνά.
    Aν όμως κινείται σε oδόστρωμα με δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας
    κατά κατεύθυνση και πρoτίθεται να πρoσπεράσει περισσότερα από ένα oχήματα, μπoρεί να παραμείνει στη λωρίδα πoυ χρησιμoπoιεί για τo πρoσπέρασμα,
    αν η ενέργειά τoυ αυτή δεν πρoκαλεί δυσχέρεια στoυς oδηγoύς ταχύτερων
    oχημάτων πoυ τoν πλησιάζoυν από πίσω


    Αρθρο 17, παρ 9:9. Aν η πυκνότητα της κυκλoφoρίας είναι τέτoια ώστε τα oχήματα να
    καταλαμβάνoυν oλόκληρo τo πλάτoς τoυ oδoστρώματoς πρoς την κατεύθυνση της κυκλoφoρίας και κινoύνται με την ταχύτητα τoυ πρoπoρευόμενoυ αυτών oχήματoς, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνo πρoκειμένoυ τo όχημα να
    στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει.
    The mountain is you

  10. #130
    Ελ προφεσόρ Το avatar του/της Nik0s_Dk
    Εγγραφή
    12/11/2014
    Μηνύματα
    690
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Manalishi Προβολή μηνύματος
    Εγώ απο το πρώτο κιόλας καταλαβαίνω οτι απαγορεύεται. Και στο λέει κάποιος που αγόρασε μηχανή το 2010 μόνο γι αυτό το λόγο, γιατί πήγαινα Μεταμόρφωση - ΓΛυφάδα κάθε μέρα. Τώρα πάω Πειραιά - Κηφισσιά κάθε μέρα......Και πάλι, ξεκινάω απο Π. Ράλλη και φτάνω Μεταμόρφωση μοόνο διήθηση...


    Άρθρο 5, παρ 8δ): 8. Στoυς oδηγoύς των oδικών oχημάτων απαγoρεύεται:
    δ) Nα κινoύνται πάνω σε κατά μήκoς διαγραμμίσεις (ιππαστί)

    Άρθρο 16, παρ 3.: 3. Τηρουμένων των διατάξεων της παραγράφου 1, σε oδoστρώματα πoυ
    είναι χωρισμένα σε δύo ή περισσότερες λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση με κατά μήκoς διαγραμμίσεις, oι oδηγoί oχημάτων υπoχρεoύνται να
    oδηγoύν αυτά μέσα στα όρια μιας λωρίδας και κατά τo δυνατόν στo μέσo
    αυτής.

    Αρθρο 17, παρ 6 6. O oδηγός, υπoχρεoύται μετά τo πρoσπέρασμα, να επαναφέρει τo όχημά
    τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς, χωρίς κίνδυνo γι’ αυτoύς
    πoυ πρoσπερνά.
    Aν όμως κινείται σε oδόστρωμα με δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας
    κατά κατεύθυνση και πρoτίθεται να πρoσπεράσει περισσότερα από ένα oχήματα, μπoρεί να παραμείνει στη λωρίδα πoυ χρησιμoπoιεί για τo πρoσπέρασμα,
    αν η ενέργειά τoυ αυτή δεν πρoκαλεί δυσχέρεια στoυς oδηγoύς ταχύτερων
    oχημάτων πoυ τoν πλησιάζoυν από πίσω


    Αρθρο 17, παρ 9:9. Aν η πυκνότητα της κυκλoφoρίας είναι τέτoια ώστε τα oχήματα να
    καταλαμβάνoυν oλόκληρo τo πλάτoς τoυ oδoστρώματoς πρoς την κατεύθυνση της κυκλoφoρίας και κινoύνται με την ταχύτητα τoυ πρoπoρευόμενoυ αυτών oχήματoς, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνo πρoκειμένoυ τo όχημα να
    στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει.
    Ακόμα πιο κυνικά εδώ θα απαντήσω ότι δεν πατάμε κατα γενική ομολογία τις διαγραμμίσεις, αφενός γλιστράνε, αφετέρου είναι "στιγμιαία επαφή" που στην ουσία κάνεις όπως και κατά τη διάρκεια μια οποιασδήποτε προσπέρασης σε ένα οποιοδήποτε οδικό δίκτυο.

    Μέσα στα όρια της λωρίδας πας. Μπαίνεις και βγαίνεις, ωσάν προσπέραση.

    Για να μη πολυλογώ και κανω τον σπαστικό εδώ, να πω ότι αν κάποιος θέλει να καταλογίσει παρανομία ας είναι ότι κατά την διάρκεια της αλλαγής κατεύθυνσης της μοτοσυκλέτας στο οδόστρωμα αλλάζοντας λωρίδα δεν χρησιμοποιούμε φλας. Μέχρι εκεί μπορώ να δεχτώ παρανομία εφόσον δεν έχω δει ρητώς και κατηγορηματικώς να απαγορεύεται κάτι άλλο.

    Και μιας και αναφέρθηκε το ατύχημα στη Β. Σοφίας, αν λέμε το ίδιο ήμουν σχεδόν μπροστα σε αυτό (πέρασα 1-2 λεπτά μετά, έξω από την σταση Ευαγγελισμος προς Σύνταγμα). Οταν υπάρχει διάβαση, είσαι υποχρεωμένος να πας από κει. Αυτό τουλάχιστον νομίζω το έχει συμπεριλάβει ο ΚΟΚ. Ακόμα και αν αυτή η διάβαση είναι ακυρη χωρίς φανάρι μέσα στον πιο πολυσύχναστο δρόμο της Αθήνας (Βλέπε διάβαση στην Αρχή της Κηφισίας, στο ύψος του President όπου απορώ πως δεν πεθαίνουν 4 άτομα την ημέρα τουλάχιστον).

    Επαναλαμβάνω, γράφω με όλη την καλή μου διάθεση για συζήτηση και διάλογο. Δεν θελω να παρεξηγηθεί κάποιος!
    Run, live to fly, fly to live, do or die
    Run, live to fly, fly to live, Aces high

  11. #131
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Γεια σου ρε Κωστακη με τις συγκαταβατικες αποψεις σου..!!!


    Καλη χρονια αρχοντα.....!!!

  12. #132
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.717
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nik0s_Dk Προβολή μηνύματος
    Και μιας και αναφέρθηκε το ατύχημα στη Β. Σοφίας, αν λέμε το ίδιο ήμουν σχεδόν μπροστα σε αυτό (πέρασα 1-2 λεπτά μετά, έξω από την σταση Ευαγγελισμος προς Σύνταγμα). Οταν υπάρχει διάβαση, είσαι υποχρεωμένος να πας από κει. Αυτό τουλάχιστον νομίζω το έχει συμπεριλάβει ο ΚΟΚ. Ακόμα και αν αυτή η διάβαση είναι ακυρη χωρίς φανάρι μέσα στον πιο πολυσύχναστο δρόμο της Αθήνας (Βλέπε διάβαση στην Αρχή της Κηφισίας, στο ύψος του President όπου απορώ πως δεν πεθαίνουν 4 άτομα την ημέρα τουλάχιστον).

    Επαναλαμβάνω, γράφω με όλη την καλή μου διάθεση για συζήτηση και διάλογο. Δεν θελω να παρεξηγηθεί κάποιος!
    Και έχοντας γεννηθεί και ζήσει στη Γερμανία την οποία συνεχίζω να επισκέπτομαι θα συμπληρώσω πως αν κάποιος πεζός πάει να περάσει δρόμο από σημείο που δεν υπάρχει διάβαση όχι μόνο δε θα τον σεβαστούν αλλά θα επιδιώξουν να τον πατήσουν και όλας, ο τυχερότερος εξ αυτών θα τη γλιτώσει με απλά μπινελίκια. Αυτά για τας Ευρώπας που κουραστικά κάποιοι καυχιόνται να επικαλούνται. Στην Ελλαδίτσα που τόσο θέλουμε να μιζεριάζουμε, αν δεις μια μάνα να περνάει με καρότσι από οποιοδήποτε σημείο του δρόμου θα σταματήσεις. Στη Γερμανία μαύρη μαρμάγκα που την έφαγε... Θα μου πει κάποιος να πάει από τη διάβαση κι εκεί και εδώ. Θα απαντήσω πως ναι μεν πρέπει να υπάρχουν κανόνες αλλά πρέπει να υπάρχει και μυαλό και φιλότιμο όπως σε πολλά από τα παραδείγματα που αναφέρθηκαν.

    Και συμφωνώ απολύτως με την άποψη του Nik0s_DK που απλά λέει ότι το παράδειγμα άλλων χωρών δεν μας αφορά, γιατί δε ζούμε σε αυτές αλλά στην Ελλάδα, με τα καλά της και με τα κακά της και με βάση αυτά κινούμαστε και συμπεριφερόμαστε. Και το λέω γιατί έχω άπειρα παραδείγματα Ελλήνων που γίνονται Ευρωπαίοι ανεβαίνοντας τα πρώτα σκαλοπάτια αεροσκάφους στο Ελ. Βενιζέλος και άλλους τόσους Ευρωπαίους που γίνονται "Ελληνάρες" κατά την κοινή έκφραση, αποτέλεσμα που δεν προκύπτει από το χύμα της χώρας μας αλλά από την καταπίεση στην οποία υποβάλλονται στις δικές τους χώρες.

    Αν με ρωτάτε αν βλέπω κακώς κείμενα στη χώρα μας δε μπορώ παρά να συμφωνήσω. Όπως βλέπω και σε άλλες Ευρωπαϊκές όμως. Οπότε το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να φιλτράρουμε τις συζητήσεις και τις πληροφορίες που αποκομίζουμε από αυτές και να προσπαθούμε για το καλύτερο.
    Μια καμπάνια που θα εξηγούσε γιατί οι μοτοσυκλετιστές κάνουν πέρασμα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, ή γιατί οι μοτοσυκλετιστές είναι εκτεθειμένοι στις καιρικές συνθήκες θα βοηθούσε να καταλάβουν και οι αυτοκινητιστές. Πολλά από αυτά δε μπορούν ούτε να τα φανταστούν αν κάποιος δεν τους τα υποδείξει ως πληροφορίες.

  13. #133
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johny the Fox Προβολή μηνύματος
    Eπισης...

    https://www.gocar.gr/useful/law/4158...ta_diodia.html

    Ο εκνευρισμος δεν προκυπτει γιατι ο μοτοσυκλετιστης κανει οτι κανει αλλα γιατι ο αυτοκινητιστης δεν μπορει να κανει το ιδιο. Η λογικη χρησης του διτροχου στηριζεται κυριως στο οτι παει,οπου χωραει να παει ,χωρις βεβαια να παραβαινει τον κοκ .Σιγα μην κατσω μεσα στην βροχη η στο λιοπυρι και ο κουτακιας να με χαζευει με το βλεμμα της αγελαδας.
    Όταν υπάρχει ουρά ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ κάθεσαι στο τέλος της και περιμένεις σαν σωστός άνθρωπος, είτε είσαι πεζός, είτε μοτοσυκλετιστής, είτε με αεροπλανοφόρο. Μόνες εξαιρέσεις οι έγκυες και οι ασθενείς/τραυματίες κατόπιν συνεννοήσεως, και όποιον τον έχει πιάσει κόψιμο, χαριστικά άνευ.


    [edit] Για να προλάβω σχετικά σχόλια, το χώσιμο μπροστά στο φανάρι είναι κατ'εξαίρεση κοινωνικά ανεκτό (όχι αποδεκτό) γιατί θεωρούμε ότι σε γενικές γραμμές δεν κοστίζει χρόνο στους υπόλοιπους, εφ'όσον ο δικυκλιστής δεν τρομπάρει όταν ανάβει πράσινο.
    Τελευταία τροποποίηση από Acacius; 30/01/2023 στις 00:39.

  14. #134
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Acacius Προβολή μηνύματος
    Όταν υπάρχει ουρά ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ κάθεσαι στο τέλος της και περιμένεις σαν σωστός άνθρωπος, είτε είσαι πεζός, είτε μοτοσυκλετιστής, είτε με αεροπλανοφόρο. Μόνες εξαιρέσεις οι έγκυες και οι ασθενείς/τραυματίες κατόπιν συνεννοήσεως, και όποιον τον έχει πιάσει κόψιμο, χαριστικά άνευ.
    Τα διοδια ειναι η μονη περιπτωση που μπορω να σκεφτω οτι οντως καθυστερεις τον κουτακια με το να περασεις μπροστα. Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις -εφοσον δεν εχουμε τον ιδιο προορισμο- δεν κλεβεις χρονο απο τον αλλον. Ισα-ισα γλυτωνεις χρονο απο αυτον που θα ηταν πισω σου αν εμενες στη σειρα.
    Τελευταία τροποποίηση από ptc; 30/01/2023 στις 00:50.

  15. #135
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Τα διοδια ειναι η μονη περιπτωση που μπορω να σκεφτω οτι οντως καθυστερεις τον κουτακια με το να περασεις μπροστα. Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις -εφοσον δεν εχουμε τον ιδιο προορισμο- δεν κλεβεις χρονο απο τον αλλον. Ισα-ισα γλυτωνεις χρονο απο αυτον που θα ηταν πισω σου αν εμενες στη σειρα.
    Αν και προσέθεσα το edit στο σχόλιο για αυτό το λόγο, μάλλον μου διέφυγαν κάποιες περιπτώσεις. Καταλαβαίνω αυτό που γράφεις, εν μέρει γι' αυτό σχολίασα πιο πίσω ότι δε διαφωνώ υποχρεωτικά ούτε με τη διήθηση - αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να τους εξυπηρετήσει όλους αν γίνει "σωστά".

    Όταν αναφέρομαι σε ουρά έχω κυρίως στο μυαλό μου τα διόδια ή π.χ. το τσεκ-ιν στο αεροδρόμιο, όπου περιμένεις να έρθει η σειρά σου για να κάνεις τη δουλειά σου - μέχρι να καταφτάσει ο κλασικός σταρχιδιστής και να σε γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
    Τελευταία τροποποίηση από Acacius; 30/01/2023 στις 02:21.

Σελίδα 9 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 45678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Περι Γαμου
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 18:46
  2. Περί Fazer600 o λόγος...
    από superfour στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 23:24
  3. Περί Αλυσίδας …
    από niko13g στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 14:38
  4. περι βενζινης
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 01:48
  5. Περι γουρουνιων ο λογος!!!!
    από dela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 15:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF